Išsišiepus laikyti nereikia. Jį atlaužus, jis užsifiksuoja kad ir M6 varžteliu ir tada gali veikti abiejomis rankomis.HDI generatoriaus dirzeli galima ir vienam pasikeisti, maciau.Tik reikia viena ranka, labai issisiepus, raktu itempeja laikyti, o kita jau dirza deti.
"Parejo" garsusis P406 alkuninio skyvas
#41
Parašyta 2007 liepos 05 - 07:01
#42 Svečias_406 rubin color_*
Parašyta 2007 liepos 05 - 10:14
su kainom atsargiai, as keiciau jau, tai nuo 350 pradejau pirkau uz 140. tinka ir C5 citrinos, svarbu, kad variklis atitiktu. pakeisti nera sunku. sekmes.si malonuma manau teks paciam aptureti, nes ruosiuos keisti vairo stiprintuvo pompa, kuri maniau truputeli kainuos pigiau:)
#43 Svečias_Zvilgsnis_*
Parašyta 2007 liepos 05 - 14:49
#44 Svečias_406 rubin color_*
Parašyta 2007 liepos 09 - 09:47
bet buvo devetas nuo C5 2002m. veikia kaip naujasO stiprintuvo pompos kaina 140, palyginus su tuom kiek man teko sumoketi Peugeot centre tai praktiskai uz dyka.
#45
Parašyta 2007 liepos 16 - 09:00
Suradau kas daro CYP-CYP. Radiatorių prilaikančios spyruoklės trynėsi į viršutinį skersinuką. Tereikia pakišti gumos gabaliuką po abiejomis spyruoklėmis. O garsas buvo labai panašus į sauso guolio darbą.O pas man gesinant varikli kazkaip cip cip cip ir siaip tusciom apsukom kazkaip cypsi aukstais dazniais,beto kelis syk isgirdau atviru langu vaziuodamas astroka cypcypcyp masinai vaziuojant 4 begiu,paskui vel tyla.Kas tai galetu cypset?
#46 Svečias_ginceee_*
Parašyta 2007 liepos 16 - 23:16
Nus reiks paklibint radiatoriu ir ma,nors abejojuSuradau kas daro CYP-CYP. Radiatorių prilaikančios spyruoklės trynėsi į viršutinį skersinuką. Tereikia pakišti gumos gabaliuką po abiejomis spyruoklėmis. O garsas buvo labai panašus į sauso guolio darbą.
#47
Parašyta 2008 gegužės 01 - 12:07
#48
Parašyta 2008 birželio 06 - 16:29
kiek km mazdaug laiko nauji skyvai???As viena jau "suvazinejau". Sitas gal ilgai laikys
#49
Parašyta 2008 birželio 06 - 18:53
#50
Parašyta 2009 spalio 11 - 20:08
Pasisekė nuvažiuoti ~55000 km (grubiai).Vat idomu kiek km gyvens tas uz 250 Lt
Pradėjau dairytis keitimui.
Kaina Robete 320 Lt., kitur dar nežiūrėjau ....
#51
Parašyta 2009 spalio 11 - 20:09
zibinte turkiskas aar kox ten.. kokybe visai nieko tfu tfuPasisekė nuvažiuoti ~55000 km (grubiai).
Vat idomu kiek km gyvens tas uz 250 Lt
Pradėjau dairytis keitimui.
Kaina Robete 320 Lt., kitur dar nežiūrėjau ....
antrus metus laiko pas man ... gal kokie jau 40-45tkm
Šį pranešimą redagavo Marcin: 2009 spalio 11 - 20:11
#52
Parašyta 2009 spalio 11 - 20:33
"Ganausi" eBay.zibinte turkiskas aar kox ten.. kokybe visai nieko tfu tfu
Pasisekė nuvažiuoti ~55000 km (grubiai).
Vat idomu kiek km gyvens tas uz 250 Lt
Pradėjau dairytis keitimui.
Kaina Robete 320 Lt., kitur dar nežiūrėjau ....
antrus metus laiko pas man ... gal kokie jau 40-45tkm
Esant dabartiniam svaro kursui, ilgiau "pasiganius", gal pavyks kažkas ...
Tuoj labiau, kad dar tik diagnozės pradžia ...
#53
Parašyta 2009 spalio 12 - 19:10
#54
Parašyta 2009 spalio 12 - 19:21
Spakenai, kaip profesionalus savo srities specialistas, ar geltum patvirtinti sia nuogirda, kad skyvas , su orginaliu numeriu 0515 V6 yra vientisos konstrukcijos, o buves 0515 P2 sudarytas is dvieju daliu?reikia klausti kiek kitaip-kokie skyvai kiek laiko.gamintojas rekomenduoja keisti kartu su paskyrstimo dirzu.taip sutaupoma pinigu,nes originalai "tempia" iki 160kkm. netikslinga laukti greitos bedos ,geriau vazineti be ju.
yra ir tokiu skyvu,kurie telaiko 30kkm.
dar priedo- nusibaiges skyvas nukankina tempeja,generatoriaus "sankabele",ir t.t.
gal ir yra jau sukurta tema.jei nera-vertetu.skyvu kainos -nuo127lt iki 1100lt.ir nevisada kaina atitinka kokybe.
Pagal sia teorija galima teigti, kad Peugeot-Citroen koncernas taiso savo klaidas ir jau leidzia naujus "skyvus", kurie kaip ir turetu tarnauti labai ilgai, be gumines dalies nusidevejimo.
#55
Parašyta 2009 spalio 12 - 20:20
Elcats.ru paleidus paieška pagal VIN, pas mane rodo, kad priklausytu 0515V6.Spakenai, kaip profesionalus savo srities specialistas, ar geltum patvirtinti sia nuogirda, kad skyvas , su orginaliu numeriu 0515 V6 yra vientisos konstrukcijos, o buves 0515 P2 sudarytas is dvieju daliu?reikia klausti kiek kitaip-kokie skyvai kiek laiko.gamintojas rekomenduoja keisti kartu su paskyrstimo dirzu.taip sutaupoma pinigu,nes originalai "tempia" iki 160kkm. netikslinga laukti greitos bedos ,geriau vazineti be ju.
yra ir tokiu skyvu,kurie telaiko 30kkm.
dar priedo- nusibaiges skyvas nukankina tempeja,generatoriaus "sankabele",ir t.t.
gal ir yra jau sukurta tema.jei nera-vertetu.skyvu kainos -nuo127lt iki 1100lt.ir nevisada kaina atitinka kokybe.
Pagal sia teorija galima teigti, kad Peugeot-Citroen koncernas taiso savo klaidas ir jau leidzia naujus "skyvus", kurie kaip ir turetu tarnauti labai ilgai, be gumines dalies nusidevejimo.
Dabar sukasi 0515P2.
Vizualiai palyginus paveikslėlius, vienas kaip ir vientisas (0515V6), kitas iš dviejų dalių.
Ebay radau vieną tokį, parsiuntimas 16.50, kitą tokį.
Šį pranešimą redagavo arthuras: 2009 spalio 12 - 20:20
#56
Parašyta 2009 spalio 13 - 08:45
Ramiakas su tais škyvais. Pradžiai, tai visi šitie škyvai nėra vientisi. Iš esmės skiriasi tik konstrukcija. Škyvas P2 arba dar yra S4 yra senos paprastos konstrukcijos, ty trys žiedai. Tuo tarpu V6 yra labai chytros konstrukcijos, bet vistiek su guminėm dalim, tik jų taip akivaizdžiai nesimato. Beje pirmieji vadinami "single puley", o antrieji "double puley". Dėl naujųjų irgi nelabai pulčiau džiaugtis, nes lekia irgi sėkmingai, o kaina irgi atitinkamai double palyginus su pirmaisiais.Spakenai, kaip profesionalus savo srities specialistas, ar geltum patvirtinti sia nuogirda, kad skyvas , su orginaliu numeriu 0515 V6 yra vientisos konstrukcijos, o buves 0515 P2 sudarytas is dvieju daliu?
Pagal sia teorija galima teigti, kad Peugeot-Citroen koncernas taiso savo klaidas ir jau leidzia naujus "skyvus", kurie kaip ir turetu tarnauti labai ilgai, be gumines dalies nusidevejimo.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#57
Parašyta 2009 spalio 13 - 23:06
taip,bande tobulinti. ;)Spakenai, kaip profesionalus savo srities specialistas, ar geltum patvirtinti sia nuogirda, kad skyvas , su orginaliu numeriu 0515 V6 yra vientisos konstrukcijos, o buves 0515 P2 sudarytas is dvieju daliu?reikia klausti kiek kitaip-kokie skyvai kiek laiko.gamintojas rekomenduoja keisti kartu su paskyrstimo dirzu.taip sutaupoma pinigu,nes originalai "tempia" iki 160kkm. netikslinga laukti greitos bedos ,geriau vazineti be ju.
yra ir tokiu skyvu,kurie telaiko 30kkm.
dar priedo- nusibaiges skyvas nukankina tempeja,generatoriaus "sankabele",ir t.t.
gal ir yra jau sukurta tema.jei nera-vertetu.skyvu kainos -nuo127lt iki 1100lt.ir nevisada kaina atitinka kokybe.
Pagal sia teorija galima teigti, kad Peugeot-Citroen koncernas taiso savo klaidas ir jau leidzia naujus "skyvus", kurie kaip ir turetu tarnauti labai ilgai, be gumines dalies nusidevejimo.
nuo 2006m sia problema issprende-paprastas gelezinis skyvas(amzinas),nera dirzo itempeju!
paspeliokite kaip (labai paprastai) tai issprende,(nors rimti motoristai tai jau zino) ;)
#58
Parašyta 2009 spalio 14 - 09:03
Na tu čia kažką netiksliai parašei. Na diržą kaip prezervatyvą vistiek neužtemsi. Kažkokie įtempėjai reikalingi nori nenori, tik galbūt jų funkcijas atlieka kiti įrenginiai.taip,bande tobulinti. ;)
nuo 2006m sia problema issprende-paprastas gelezinis skyvas(amzinas),nera dirzo itempeju!
paspeliokite kaip (labai paprastai) tai issprende,(nors rimti motoristai tai jau zino) ;)
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#59
Parašyta 2009 spalio 14 - 12:33
paprastas ir zinomas atsakimas ,elastinis dirzas,jau esu mates,kai man reiks keisti bandysiu toki isigyti ;)Na tu čia kažką netiksliai parašei. Na diržą kaip prezervatyvą vistiek neužtemsi. Kažkokie įtempėjai reikalingi nori nenori, tik galbūt jų funkcijas atlieka kiti įrenginiai.taip,bande tobulinti. ;)
nuo 2006m sia problema issprende-paprastas gelezinis skyvas(amzinas),nera dirzo itempeju!
paspeliokite kaip (labai paprastai) tai issprende,(nors rimti motoristai tai jau zino) ;)
#60
Parašyta 2009 spalio 14 - 13:06
Taigis. Elastinis diržas eliminuoja poreikį įtempėjams. Kitas klausimas, kiek ilgai tas diržas tampysis ir kokia jo kaina. Jeigu tuos diržus reiks keist dažniau nei kojines, o ir jo kaina tikrai nebus pigesnė nei standartinio, tai gal geriau kaitaliot škyvus ir įtempėjus?paprastas ir zinomas atsakimas ,elastinis dirzas,jau esu mates,kai man reiks keisti bandysiu toki isigyti ;)
Na tu čia kažką netiksliai parašei. Na diržą kaip prezervatyvą vistiek neužtemsi. Kažkokie įtempėjai reikalingi nori nenori, tik galbūt jų funkcijas atlieka kiti įrenginiai.taip,bande tobulinti. ;)
nuo 2006m sia problema issprende-paprastas gelezinis skyvas(amzinas),nera dirzo itempeju!
paspeliokite kaip (labai paprastai) tai issprende,(nors rimti motoristai tai jau zino) ;)
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0