Peugeot 405
#41
Parašyta 2003 spalio 06 - 16:41
Volvo 940 turboplyta MY1997
#42
Parašyta 2003 spalio 06 - 16:42
#43
Parašyta 2003 spalio 06 - 16:43
pasitaisiau Supratau bajeriFranci, tikri ekspertai skyrybos zenklu nenaudoja
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#44
Parašyta 2003 spalio 06 - 16:44
Vava - imk 3ltr ir dekis duju purshkala
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#45
Parašyta 2003 spalio 06 - 16:46
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#46
Parašyta 2003 spalio 06 - 16:49
oi Franci, Franci.... zinok net ce kur zmones zemyn galva gyvena, ir benzinas ne ka brangesnis negu dujos lietuvoj - NETGI CE, yra dedama duju iranga....ir dar afigenus pinigus kainuoja...Vava - imk 3ltr ir dekis duju purshkala
#47
Parašyta 2003 spalio 06 - 16:51
pakelkim uz juosoi Franci, Franci.... zinok net ce kur zmones zemyn galva gyvena, ir benzinas ne ka brangesnis negu dujos lietuvoj - NETGI CE, yra dedama duju iranga....ir dar afigenus pinigus kainuoja...
Vava - imk 3ltr ir dekis duju purshkala
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#48
Parašyta 2003 spalio 07 - 09:01
Vilnius
#49 Svečias_Bad Boy_*
Parašyta 2003 spalio 07 - 11:35
Zmogau jai buciau nesusidures su si problema tai ir nieko nesakyciau, nes esu toks zmogus , jai nezinau , tai ir nekisu savo trigrasio.Leliau&BadBoy:
Jau kad expertai tai jau jaucias is tolo
Pusbrolio 605 2.0 pradejo kalt variklis, zmogelis ilgai iskojes paprase manes, ir ka jus sau matot , kur neskambini 2.0 variklio nera, klausiu kodel O VAT TODEL
ir kur neskambini tas pats atsakymas.
Darykit isvadas.
O del skyrybos......Man dzin (uz tai nieks babkiu nemoka )
#50
Parašyta 2003 spalio 07 - 12:14
Is pradziu tu pareiski kad 605 dvilitriniai varikliai yra labai labai netike. Kodel - todel kad pusbrolis nerado variklio.Zmogau jai buciau nesusidures su si problema tai ir nieko nesakyciau, nes esu toks zmogus , jai nezinau , tai ir nekisu savo trigrasio.Leliau&BadBoy:
Jau kad expertai tai jau jaucias is tolo
Pusbrolio 605 2.0 pradejo kalt variklis, zmogelis ilgai iskojes paprase manes, ir ka jus sau matot , kur neskambini 2.0 variklio nera, klausiu kodel O VAT TODEL
ir kur neskambini tas pats atsakymas.
Darykit isvadas.
O del skyrybos......Man dzin (uz tai nieks babkiu nemoka )
Prisiminus kaip pseudo ieskojo sau XU9JAx serijo variklio sugaiso ar tik ne menesi, matyt irgi galima teigti kad 405 1.9l varikliai yra labai labai netike
Vienzo, raukiam sia diskusija, sunku man kazka pasakyt pries gandais, nuogirdomis bei is vieno atvejo padaryto desnio argumentacija.
p.s. jeigu ka, pas 605us buvo triju tipu 2.0l 8V varikliai, vienas 2.0 16V ir dvieju tipu 2.0 8v turbo. Visi jie niekam tike?
Volvo 940 turboplyta MY1997
#51 Svečias_Bad Boy_*
Parašyta 2003 spalio 07 - 14:51
#52
Parašyta 2003 spalio 07 - 17:59
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#53
Parašyta 2003 spalio 08 - 00:36
visishkai sutinkuManau 2.0 visai geras motoras, tik galbut jis per silpnas 605, todel ir suvaro ji greit
#54 Svečias_xamas_*
Parašyta 2003 spalio 08 - 09:57
2.0/2.0i turejo ( nes jau tokiu negamina) konstrukcini buga kaip tepaliniai ziedai. Ju forma primena spirales isilgini pjuvi. del to megsta naudot alyva. To neisvengia nieks, neaisku kaip su 16v, nes jis naujos kartos. Be to labai daznam dvilitriam buna arba buvo prapusta tarpine, cia vel mistinis bugas. Kazko jie triuksmingi, nors paskirstymas dirzelis. Nors 3.0 velene suka grandine jis tylesnis, voztuvu kelikai su hidrokompensatoriais. Jei jau ziuresi 3.0 tai ieskok po 92metu. Pirmi PSA V6 varikliai turejo problemu su tepalo siurbliu, V624v su nevykusia paskirstymo veleneliu konstrukcija tiksliau metalu parinkimu. ekonomija tokia kad mieste apie 14-15ltr, uzmiestyje iki 10 ltr, dujom vid 13-14Girdejau ir as kad kazkurie varikliai pas 605 labai jau netike yra tik negaliu tiksliai pasakyti kurie nors 2.0 l varikliai tikrai ne tokie daznai pasitaikantys2.0 ltr tai ne tie varikliai kiek zinau yra labai labai netike, imk geriau 3.0 ltr ne ka jis ten daugiau ris, bet uztat galva rami bus.
Cia gal tau apie 2.0ltr varikli papasakos daugiau 605 seimininkai.
#55
Parašyta 2003 spalio 08 - 10:03
nu tu čia pavarei2.0/2.0i turejo ( nes jau tokiu negamina) konstrukcini buga kaip tepaliniai ziedai. Ju forma primena spirales isilgini pjuvi. del to megsta naudot alyva. To neisvengia nieks, neaisku kaip su 16v, nes jis naujos kartos. Be to labai daznam dvilitriam buna arba buvo prapusta tarpine, cia vel mistinis bugas. Kazko jie triuksmingi, nors paskirstymas dirzelis. Nors 3.0 velene suka grandine jis tylesnis, voztuvu kelikai su hidrokompensatoriais. Jei jau ziuresi 3.0 tai ieskok po 92metu. Pirmi PSA V6 varikliai turejo problemu su tepalo siurbliu, V624v su nevykusia paskirstymo veleneliu konstrukcija tiksliau metalu parinkimu. ekonomija tokia kad mieste apie 14-15ltr, uzmiestyje iki 10 ltr, dujom vid 13-14
Girdejau ir as kad kazkurie varikliai pas 605 labai jau netike yra tik negaliu tiksliai pasakyti kurie nors 2.0 l varikliai tikrai ne tokie daznai pasitaikantys2.0 ltr tai ne tie varikliai kiek zinau yra labai labai netike, imk geriau 3.0 ltr ne ka jis ten daugiau ris, bet uztat galva rami bus.
Cia gal tau apie 2.0ltr varikli papasakos daugiau 605 seimininkai.
#56
Parašyta 2003 spalio 08 - 10:13
Po kiek t km bugai prasideda? man dar nei tepalo ryja nei rarpine buvo islekusi. Nu bet triuksmingas, sutinku..2.0/2.0i turejo ( nes jau tokiu negamina) konstrukcini buga kaip tepaliniai ziedai. Ju forma primena spirales isilgini pjuvi. del to megsta naudot alyva. To neisvengia nieks, neaisku kaip su 16v, nes jis naujos kartos. Be to labai daznam dvilitriam buna arba buvo prapusta tarpine, cia vel mistinis bugas. Kazko jie triuksmingi, nors paskirstymas dirzelis. Nors 3.0 velene suka grandine jis tylesnis, voztuvu kelikai su hidrokompensatoriais. Jei jau ziuresi 3.0 tai ieskok po 92metu. Pirmi PSA V6 varikliai turejo problemu su tepalo siurbliu, V624v su nevykusia paskirstymo veleneliu konstrukcija tiksliau metalu parinkimu. ekonomija tokia kad mieste apie 14-15ltr, uzmiestyje iki 10 ltr, dujom vid 13-14
Volvo 940 turboplyta MY1997
#57 Svečias_xamas_*
Parašyta 2003 spalio 08 - 10:53
Sito negaliu pasakyt, bet dazniausiai tai pasireiskia tik nupirkus. Manau, kad jie buna jau nuvaryti, arba siknarankiu vw oooo meistru taisyti. Kiek esu girdejes tai is 10 tik 2 patenkinti. Na cia dauguma citroen ( varikliai juk tie patys), bet yra keli pavyzdziai butent su P605 2.0 8v , kurie ir po kapitalinio tepalus naudoja, atseit ir turetu taip but tik mazesniais kiekiais.[Po kiek t km bugai prasideda? man dar nei tepalo ryja nei rarpine buvo islekusi. Nu bet triuksmingas, sutinku..
#58
Parašyta 2003 spalio 08 - 10:57
Na siaip as kazkada buvau nuoroda idejes apie 406 rase, na tipo apie jau pavazinetus, ju + ir -. Tai del varikliu buvo pagrindine beda-tepalo rijimas, netgi naujam autoSito negaliu pasakyt, bet dazniausiai tai pasireiskia tik nupirkus. Manau, kad jie buna jau nuvaryti, arba siknarankiu vw oooo meistru taisyti. Kiek esu girdejes tai is 10 tik 2 patenkinti. Na cia dauguma citroen ( varikliai juk tie patys), bet yra keli pavyzdziai butent su P605 2.0 8v , kurie ir po kapitalinio tepalus naudoja, atseit ir turetu taip but tik mazesniais kiekiais.[Po kiek t km bugai prasideda? man dar nei tepalo ryja nei rarpine buvo islekusi. Nu bet triuksmingas, sutinku..
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0