Ane? Maniau majoneziniai yr 1.6 ir 1.9 XU ...405, 93 metu 1.8 buvo si problema. Del 2.0 netrukus issiaiskinsim.
tepalo ir kondensato emulsijos išspjovimas žiemą
#201
Posted 2005 November 06 - 23:46
#202
Posted 2005 November 06 - 23:50
#203 Svečias_Vaidulis_*
Posted 2005 November 07 - 00:50
#204
Posted 2005 November 07 - 00:57
Bent jau 605 su 2.0 mataru šitą problemą turi.Del 2.0 netrukus issiaiskinsim.
#205
Posted 2005 November 07 - 00:58
cia toks bugas kaip ir issisketes galinis tiltas. vieniems jis baisus ir aktualus, kitiems ne. zodziu pezo yra pezo ;) As geriau vaziuosiu su majonezu ir su 2.0, nei be jo ar su juo su 1.4 Jei dar kokis 306 ar 205, tai ma ji bala, ale 405... aisku aroone cia tuoj pakomentuosJau tikejaus, kad porestailinginiuose nebus sito bugo Reiks turbut tada dyzeliuko ieskotis. Arba su 1.4 motoriuku, uztikau, kad jam majonezas nebaisus
#206 Svečias_Vaidulis_*
Posted 2005 November 07 - 01:11
Tas tiltas ne taip ir baisus... Gali pavykti nusipirkti gera ir tilta negreit teks remontuot arba nusipirkt jau suremontuota, galu gale ir susiremontuot galima ir po to ramiai vazinesi. O va "majonezas" pastoviai persekioscia toks bugas kaip ir issisketes galinis tiltas. vieniems jis baisus ir aktualus, kitiems ne. zodziu pezo yra pezo ;)
#207
Posted 2005 November 07 - 09:36
o gal ir nepastoviai, jeigu nepatingesi kiekviena ziemos ryta pasildyti bent kelioms minutems varikli ir vazinesi iki darbo ne 5 minuciu atstumu. Kiek pamenu NerijuiV si problema su 2.0 nebuvo iskilus. Bet pas ji ir atstumai i darba Kaunas-Vilnius-KaunasTas tiltas ne taip ir baisus... Gali pavykti nusipirkti gera ir tilta negreit teks remontuot arba nusipirkt jau suremontuota, galu gale ir susiremontuot galima ir po to ramiai vazinesi. O va "majonezas" pastoviai persekios
#208 Svečias_Almiukas_*
Posted 2005 November 07 - 12:24
#209
Posted 2005 November 07 - 12:39
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#210
Posted 2005 November 07 - 12:54
#211
Posted 2005 November 07 - 13:14
206
#212 Svečias_SvetimazS_*
Posted 2005 November 07 - 13:18
#213
Posted 2005 November 07 - 13:20
Tau tai negresia jei pas tave 3.0Kas pr majonezas apie ka jus cia kalbat?
#214
Posted 2005 November 07 - 13:24
Nu je, pats malonumas prie minus 10 valyt tepaluotas zarnasbeabejo paisruosus ziemai ir periodiskai slangas pravalant galima isvengti didesniu bedu.
Seip ne vienoj is 4 turetu/vairuotu signaturu (1.9i ir 2.0i varikliais) majonezo problemos nebuvo iskile...
Volvo 940 turboplyta MY1997
#215
Posted 2005 November 07 - 13:27
Sukietejusias i raga ir nulauziant deficitines tepalo uzpilimo slanges atsisakojimaNu je, pats malonumas prie minus 10 valyt tepaluotas zarnas
Seip ne vienoj is 4 turetu/vairuotu signaturu (1.9i ir 2.0i varikliais) majonezo problemos nebuvo iskile...
#216
Posted 2005 November 07 - 13:51
#217 Svečias_SvetimazS_*
Posted 2005 November 07 - 15:08
#218
Posted 2005 November 07 - 15:12
Prasau, nesigilink...taip ir nesupratau kas tie majonezai pas mane p605 2ltr matau kad pagal jus irgi gresia tai trampampam bandau isiaiskinti kas tie majonezai
Volvo 940 turboplyta MY1997
#219
Posted 2005 November 07 - 15:19
Tas būt gerai, dar geriau būt ne folga viniot bet tuo daiktu kur santechnikai vambzdius dengia nuo rasojimo ir atšalimo. Bet 5 min distancijom tai irgi neišsigelbėjimas, nes per tiek laiko variklis vos vos sušilt spėja .Šįmet sugalvojau dar vieną eksperimentą - suglausti aušinimo šlangas (einančias į/iš tepalo filtro - čia Mi16) su tepalo užpylimo žarna, ir jas drauge apvynioti folga. Tokiu būdu turėtų ta probleminė žarna žiemą geriau sušilti.
Matau ko gero vieninteli sprendimą tai daryt elektrinį storosios žarnos ( ) pašildymą.
#220
Posted 2005 November 07 - 15:23
Rūpinatės, kad Algirdas darbo turėtų?Matau ko gero vieninteli sprendimą tai daryt elektrinį storosios žarnos ( ) pašildymą.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users