Šį pranešimą redagavo roccas: 2010 kovo 17 - 08:29
tepalo ir kondensato emulsijos išspjovimas žiemą
#601
Parašyta 2010 kovo 17 - 08:25
#602
Parašyta 2010 kovo 17 - 08:31
#603
Parašyta 2010 kovo 17 - 08:36
Tai nuo karščio jis pas tave dar neišsilydė? Mane ir kiekvieną kartą užkniso atsukinėti varžtelį ir kartais užpilinėti tepalo konsdensato ant pavarų dėžės.Gerą idėją buvau gavęs iš Albos, kad reiktų statyti dujininkų vožtuvą elektrinį.Gal kas žino kur jų galima rasti, kad naturoje apžiūrėčiau ir įvertinčiau?as savajame oil catch can'e itaisiau kraniuka brudo nupylimui, labai patogu, tik va beda tas brudas griauzia pati can'a jis is plastmasinio vandens filtro, reikes keist i kazka is metalo...
#604
Parašyta 2010 kovo 17 - 09:54
ir čia tikrai kondensatas, o ne pats tepalas?Variklis po pilno kapitalinio.Mašina nevažiuoja trumpais atstumais, visada pilnai sušyla iki darbinės temperatūros, variklis šildomas prieš kiekvieną važiavimą ir po.Ir pravažiavus 2500km spėkit ką turim :
jei taip, tai tada tas tavo catchcan'as meškos paslaugą daro - jei tokiais kiekiais kondensatas į tepalą normalioj sistemoj patekinėtų, tai keisdamas tepalus po 10kkm išpiltum pora litrų daugiau nei įpylei...
#605
Parašyta 2010 kovo 17 - 13:54
Tikrai kondensatas, mašina tepalų neryja.O normalioje sistemoje sitas brudas degimo kameroje sėkmingai sudeginamas.Pas mane degimo sistemoje tepalo ir kitokio sh priemaišų nėra.Tik benzinas ir oras.Beto pastebėjau, kad su oil catch canu įsiurbimo kolektorius praktiškai nekaista.ir čia tikrai kondensatas, o ne pats tepalas?
jei taip, tai tada tas tavo catchcan'as meškos paslaugą daro - jei tokiais kiekiais kondensatas į tepalą normalioj sistemoj patekinėtų, tai keisdamas tepalus po 10kkm išpiltum pora litrų daugiau nei įpylei...
#606
Parašyta 2010 gruodžio 03 - 12:46
http://public.fotki....a/variklis.html
#607
Parašyta 2010 gruodžio 06 - 15:39
#608
Parašyta 2010 gruodžio 08 - 15:21
#609
Parašyta 2010 gruodžio 08 - 15:58
#610
Parašyta 2010 gruodžio 11 - 22:45
Šį pranešimą redagavo modestas: 2010 gruodžio 11 - 22:47
#611
Parašyta 2010 gruodžio 12 - 10:05
Keista, maniau kad ir pas mane jau turetu buti to majonezo, bet tepalo uzpylimo kamstelis svarut svarutelis..taigi praeita sav rimtai uzsiemiau ir susikonstravau ta oil catch cana, siandien vel atidaviau visa diena savo liutui, vel isardziau alsuokli (alsuoklio zarna) isploviau, kadangi majonezu vel buvo aplipe vidines sieneles, tuomet susidejau catch can, kad nereiketu gadinti (pjaustyti) originalios zarnos, ir nereiketu brangiai pirkti naujos zarnos sujungimui, nuvariau i srota ir tinkamo diametro pasiemiau audes alsuoklio zarna, ja supjausciau ir panaudojau sujungimams- visas sis reikaliukas man kainavo 5 lt du chamutai po 2lt ir sena alsuoklio zarna is sroto 1lt. canas nieko nekainavo nes pats dariausi. nuvaziavau apie 35 km ir pastebejau kad pro neuzversta kondensato nuleidimo varzta (oil catch cane) varva vanduo, taciau kondensato yra susirinke ir po tepalo uzpylimo kamsteliu, todel manau kad reiks dar viena darytis ir jungt ant kitos alsuoklio zarnos, kadangi mano alsuoklis issisakoja ir ji sudaro dvi zarnos. o kaip pas jus po to kai susimontavot ta tepalo garu gaudykle, nesirenka majonezo po tepalo uzpylimo kamsteliu?
#612
Parašyta 2010 gruodžio 12 - 12:56
#613
Parašyta 2010 gruodžio 12 - 12:58
o kur ja rast?Pasmane irgi uzpylimo kamstis buna svarus.. bet nuemus slangute(alsuoklio) visas purvas pasimato.
#614
Parašyta 2010 gruodžio 12 - 21:24
#615
Parašyta 2010 gruodžio 12 - 22:33
#616
Parašyta 2010 gruodžio 12 - 22:33
Na mano 605 tikrai dazniau vazineja trumpais atstumais, bet kolkas nieko nepastebejau. Kur ieskoti to alsuoklio?Tepalo užpylimo kamštis su majonezu nesusiję dalykai.Arba automobilis važiuoja trumpais atstumais arba yra problemų...
#617
Parašyta 2010 gruodžio 12 - 22:45
ka turi omeni automobilis turi problemu, kokias ivardint gali? o as tai manau kad susije, kadangi tie karsti garai ateina iki uzpylimo dangtelio, o jis tai pat buna saltas kol variklis neisyla ir jie prie jo kimba ir tampa majonezu. o auto mano atveju dazniausiai rieda trumpais atstumais.Tepalo užpylimo kamštis su majonezu nesusiję dalykai.Arba automobilis važiuoja trumpais atstumais arba yra problemų...
#618
Parašyta 2010 gruodžio 12 - 23:00
as benzinukuom jus plaunat tas slangas?
#619
Parašyta 2010 gruodžio 13 - 11:55
o be to mano variklio sistema veikia taip, is variklio bloko apacios iseina dvi zarnos, veliau jos susijungia i viena ir ateina iki tepalo uzpylimo angos, taigi tai yra alsuoklio zarna'os kuriomis eina visas garas- tepalai, dregme is variklio. tada nuo tepalo uzpylimo angos eina dvi zarnos i isiurbimo kolektoriu, kuriomis pirmaja zarna pakelti garai eina i kolektoriu. taciau per tepalo uzpylimo anga matosi velenelis, kuris yra tepamas tepalo taskymo budu, taigi tepalas aptasko ir dangteli is vidaus, o kai dar ateina is pirmosios zarnos dregme, ir ji yra suplakama su tepalu, kuris taskymo budu tepa veleneli, taciau aptasko ir kamsteli is vidaus susidaro puikiausias majonezas.tai va taip as manau.Tepalo užpylimo kamštis su majonezu nesusiję dalykai.Arba automobilis važiuoja trumpais atstumais arba yra problemų...
#620 Svečias_marrr_*
Parašyta 2010 gruodžio 17 - 20:32
Dekui uz komentara nes spjaudo irgi pro matuokle tepalas
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0