Na taip, daugiau dujų patenka į karterį iš cilindrų, bet jau nebereikia idealių 406 su senais xu varikliais ieškoti džiaugiuosi, kad tik tokios bėdos prie 435 000 ridos. Tiesa reikia vožtuvų gumeles vėl keisti, buvo man ta procedūra daryta kažkur prie 260 000. Čia kaži dėl ko jos stebuklingai nelaiko, tepalus keičiu kas 10 000, pilu 5w40 ne kažkokias pigienas. Aišku ten įtariu tikrai ne originalias sudėjo. Dabar kai žiema tai dzin, nesimato to tepalo dūmo, daugiau kondensatas, bet šiltu periodu visai nefaina važinėti su mėlynu dūmeliu, ypač su darbine temperatūra stovėti kamštyje ar prie šviesoforo ir startuoti, kada daugiausia tai pasireiškia
P.S. Tadai, gal yra tekę keisti c5 x7 dienos šviesų halogeninę lemputę? Ar lengvai, ar reikia normaliai pasantykiauti? Ranka nelenda su striuke po lempa, o šilto garažo neturiu, tai lauksiu šiltesnio oro
Teko. Vienai pusei, berods kairei, visai pusė velnio. Kitai, berods dešinei, pravargau ir galiausiai atitraukiau bamperį toj pusėj ir pasidarė dvigubai greičiau su visu bamperio atardymu, negu keist taip. Dėl pusių galiu klysti. Būtų gal ir taip pavykę pakeist, bet niekad nejudintos buvo, ir labai prilipę plastmasės prie žibintų plastmasių, atsisuko su traškėjimais. Reikia patrumpintos (pjautos) T45 galvutės, raktelio. Galvutę kažkaip gerai būtų prisitvirtint prie raktelio ar kaip kitaip, nes lengva pamest.
Bet mano rankos, nors jau nuo darbo ir brendimo jau sustambėję, bet dar vistiek gana smulkios. Jeigu pas tamstą tos liaudiškai vadinamos replės, žodžiu tikros vyriškos rankos, tai geriau net nevargt ir nusiimt bamperį. Tada nusipirkt tikrai ryškius didelio šviesos srauto rimtus LEDus ir susidėt vietoj tų lempučių. Patroniukai ten tokie, kad paklibinus, iš jų išsitraukia tos kaitrinės lemputės (nors originaliai keičiasi kartu su patroniukais), ir vietoj jų kontaktų tarpas toks, kad labai gražiai įsideda buitinės halogeninės lemputės, berods vadinamas G4 standartas (galiu klysti, pasitikrinkit pasimatuokit). Jų yra LEDinių ir tikrai gerai šviečiančių, neatsiliekančių originaliom halogeninėm. Tik nedėkit tų žaislinių LEDų, kur žmonės būna įsideda tipo "dienos šviesos", kažkokių ten fufliakų pigių prisipirkę arba tiesiog LED juotos atsikirpę. Ir taip nieko nesimato, ir dar paskui būna važiuoja taip per rūką, lietų, pūgą, ir galvoja, kad ten kažkas matosi, nors su krituliais arba rūku privaloma įsijungti pilnas šviesas.
Dėl gumelių susidėvėjimo, tai nereikia norėti, kad laikytų, kaip naujos. Tiek gumelės nebus tokios geros, kaip iš gamyklos, kokias bepirktumėt, tiek ir pats variklis ne naujas, o su ta 400+ rida, vadinasi vožtuvų koteliai savo įvorėse ne visai standžiai laikosi ir greičiausiai visai nemažai skersinio laisvumo turi. O skersinis laisvumas riebokšliams yra peilis.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 sausio 31 - 06:02