Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 806


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 324

#201 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 balandžio 16 - 12:22

Na, turim 806-a 2.1 Td 110 kw.
Patenkinti, kiek teko susitikti su turincius 1.9 - tai pastaruoju nlb patenkinti, sako, kad vaziuojant i kalna taip ir norisi pastumt ....
Su didesnem problemom dar nesusidures ... ;)

110kw? Nieko nemaisai? :blink:

:wh: :wh: :wh:
110 a/g :lol:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#202 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2010 balandžio 16 - 20:49

Neskaiciau visu postu sioj skyltyje, tad nuo saves. Priekiniai guoliai , uziantys salono ventiliatoriai, lucas siurbliai pas 2.1td, greiciu dezes pas 1.9td 95-96 metu, kaip ir visos bedos pas si modeli. Na dar skydeliai pas modeli nuo 98. O geris tame, kad tikrai gerai surestas modelis. Geri stabdziai, paprastas galinis tiltas, neluztancios spyruokles(kaip pas 605 ir 406), buna geru komplektaciju , su klimom ir visais 6 el. langais. Patogus ir lengvai valdomas minivenas. Pas dyzelius gerai paskaiciuotos dezes, tad lengvai tampo priekabas su kroviniais.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#203 €uras

€uras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 311
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0HDI

Parašyta 2010 balandžio 19 - 21:42

Sveiki visi! Visur ieskau informacijos apie norima pirkti auto, o cia publika man jau is anksto i dar nepateiktus klausimus atsakineja... :clap: Na, perskaiciau visa foruma (nepatingejau), bet vis vien noriu specu paklausti- i ka reiktu atkreipti demesi renkantis prancuziska (ar italiska) vienaturi, turint omenyje, kad tokio dydzio masinos dar neturejau (cia kalbu ne apie ilgi- manoji dabar ilgesne.. ;] ). Tiesiog pribrendo laikas talpesnei masinai... Dideliais pinigais nedisponuoju, kiek matau- saliarkinio gero neikasiu, o pribaigto nesinori, tai variantas tikriausiai bus paprastas- deti dujas. Gal kas zinote, kaip ju varikliukai reaguoja i dujas? Kaip su balionu daryti? Ar normaliai gale telpa, kokio dydzio geriau rinktis? O ir siaip- ka tikrinti perkant, kad nenusipirkti "kates maise"? Girdejau, kad ju problemos- pavaru troseliai (juk tiesa, kad pavaros jungiamos troseliu pagalba?), o kas dar problematiska? Galinis tiltas- ne balkis kartais (kaip pas 405)? Zodziu, malonu butu sulaukti naudingos informacijos. Is anksto dekoju. :rolleyes:

gal velokai jau atrasau, bet is tevo patirties galiu pasakyt kad musiskis (buves) 806 95m. berots, 2,0 benzinas su dujom oj kaip nesutare, pusmeti kaip ir nieko buvo, o paskui bedos lyg is maiso pasipyle, o masina visada buvo labai priziurima ir viskas laiku keiciama i naujas detales. Tiksliau jau nelabai galeciau ivardinti kokios butent ten bedos buvo, bet vat tokia patirtis pas mus buvo :) o siaip peugeot4ever (Y) masinyte buvo nereali, vietos daug, vaziuokle pakankamai stipri.
Beje dar kaip viena is niuansu galiu pasakyt kad mums varikliukas uzkale bevaziuojant :/ tevas masinomis verciasi tai tikrai saugodavo savo pezuka, bet va uzlinko... na gal tik toks sutapimas :) Sekmes paieskose :)
  • 0
Web puslapių kūrimas, IT paslaugos

#204 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2010 balandžio 19 - 22:44

o pas juos hdi buvo tik 16v, ar pirmieji turejo ir 8v hdi (interneto saltiniai ivairiai teigia)? p.s. gal kas parduoda ar zino parduodama geros bukles dyzelini (2.1 arba hdi) 806-ta arba analoga? :ax:
  • 0

#205 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 balandžio 20 - 08:01

o pas juos hdi buvo tik 16v, ar pirmieji turejo ir 8v hdi (interneto saltiniai ivairiai teigia)?

p.s. gal kas parduoda ar zino parduodama geros bukles dyzelini (2.1 arba hdi) 806-ta arba analoga? :ax:

Buvo ir toks ir toks HDI. Bet visi 80kW ir kiek žinau visi be FAP.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#206 Svečias_Ostapas_*

Svečias_Ostapas_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 21 - 21:55

gal velokai jau atrasau, bet is tevo patirties galiu pasakyt kad musiskis (buves) 806 95m. berots, 2,0 benzinas su dujom oj kaip nesutare, pusmeti kaip ir nieko buvo, o paskui bedos lyg is maiso pasipyle, o masina visada buvo labai priziurima ir viskas laiku keiciama i naujas detales. Tiksliau jau nelabai galeciau ivardinti kokios butent ten bedos buvo, bet vat tokia patirtis pas mus buvo :) o siaip peugeot4ever (Y) masinyte buvo nereali, vietos daug, vaziuokle pakankamai stipri.
Beje dar kaip viena is niuansu galiu pasakyt kad mums varikliukas uzkale bevaziuojant :/ tevas masinomis verciasi tai tikrai saugodavo savo pezuka, bet va uzlinko... na gal tik toks sutapimas :) Sekmes paieskose :)

Aciu uz pastabas. Tikrai busiu atsargesnis. Siuo metu turiu SAAB 9000, nenoreciau jo iskeisti i labiau luztanti auto. Idomu, kokios problemos buvo, gal zinant pirkimo metu pavyktu isvengti problemu?.. Suprantu, kad tokio komforto, kaip SAAB'e, 806-am negausiu, bet gausiu erdve. tik nesinoretu su erdve paveldeti ir istisinio remonto... Ka tikrinti perkant? Kazkada turejau 405-a dyzeli, tai buvo fantastiska masina, neziurint, kad buvo pravaziavusi 430000 km pirkimo metu, o benzino dar "neciupinejau"... :dntknw:
  • 0

#207 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 balandžio 22 - 07:04

Aciu uz pastabas. Tikrai busiu atsargesnis. Siuo metu turiu SAAB 9000, nenoreciau jo iskeisti i labiau luztanti auto. Idomu, kokios problemos buvo, gal zinant pirkimo metu pavyktu isvengti problemu?.. Suprantu, kad tokio komforto, kaip SAAB'e, 806-am negausiu, bet gausiu erdve. tik nesinoretu su erdve paveldeti ir istisinio remonto... Ka tikrinti perkant? Kazkada turejau 405-a dyzeli, tai buvo fantastiska masina, neziurint, kad buvo pravaziavusi 430000 km pirkimo metu, o benzino dar "neciupinejau"... :dntknw:

Hmmm... Ką vadinsim komfortu. Savo laiku su saab 9000 gan nemažai teko pasizulint. Sakyčiau komforto tikrai nedaugiau nei 806, bent jau man, o ir remontai tikrai nekainuos daugiau ir brangiau, nei to saabo. Aš tavo vietoje vistik pabandyčiau pasiieškot dyzelį 2,1TD. Drįsčiau teigti, kad benzininį supjautą gaut tikrai šansas didesnis. Mano subjektyvia nuomone pežas šiam modeliui normalių benzininių apskritai neturi, vienintelis dvilitris su turba, bet praktika rodo, kad ir pastarieji būna jau su tradicine bėda - nukvakusia turba.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#208 Svečias_Ostapas_*

Svečias_Ostapas_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 24 - 11:33

Hmmm... Ką vadinsim komfortu. Savo laiku su saab 9000 gan nemažai teko pasizulint. Sakyčiau komforto tikrai nedaugiau nei 806, bent jau man, o ir remontai tikrai nekainuos daugiau ir brangiau, nei to saabo. Aš tavo vietoje vistik pabandyčiau pasiieškot dyzelį 2,1TD. Drįsčiau teigti, kad benzininį supjautą gaut tikrai šansas didesnis. Mano subjektyvia nuomone pežas šiam modeliui normalių benzininių apskritai neturi, vienintelis dvilitris su turba, bet praktika rodo, kad ir pastarieji būna jau su tradicine bėda - nukvakusia turba.

Na, kok kas neradau nei vieno 806 su pilna klimato kontrole, sildomom sedynem, autopilotu, puikiai skambancia gamykline aparatura ir pan... :dntknw: Ir kad tiek pravaziavusi masina (300000) galetu pasigirti tuo, kad viskas idealiai veikia... O kad remontai nekainuos daugiau, nei saabo, tai tikrai tikiu... :P Turejau progos isitikinti... :( Zodziu, pradedu suprasti viena dalyka (jei supratau teisingai)- jei noriu nusipirkti ne sudrozta masina, vistik geriau ieskoti dyzelio, kuo pezai ir zinomi... Nors is meistru girdejau ir tokia nuomone, kad tokias masinas su dyzeliais perka tie, kas daug vazineja, ir jie buna daugiau uzdrozti, nei benzininiai. Supratau, geriau neskubesiu, sukaupsiu didesnes lesas ir imsiu dyzeli... Aciu!
  • 0

#209 Svečias_whisky.lt_*

Svečias_whisky.lt_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 24 - 22:53

del dyzelio motoro U60 ar 1,9td ar 2,1td tai skirtumo nepajutau nulypes nuo 605(Citroen XM) 2,5td. 1,9td pliusas pigesnė eksplotacija, o jei dar siurblys paprastas berods iki 98m. buna, tai išvis šaunu- jokio kuro nebijo. o jei renkiesi 2,0 hdi- tai tik 8vožtuvu, nes su 16 problematiški.
  • 0

#210 Svečias_Ostapas_*

Svečias_Ostapas_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 26 - 23:16

Na, iki HDI man toloka, tokiomis laisvomis sumomis dar nedisponuoju... :blush: O kas del dujines irangos- meistrai sako, kad problemu pezuose buvo su senos kartos dujine iranga, o kai pradejo montuoti tiesiogini duju ipurskima, problemos baigesi, kaip ir pas bet kuriuos kitus auto... Svarbu pilti gerus tepalus, visi kazkodel rekomenduoja Quarz Total pusiau sintetika. Vienas buvo isipyles Shell (10W40), pradejo barsketi variklis, ant laisvu net lempute blykcioti pradejo, tai ta pacia diena tepalus pyle lauk ir pirko minetus tepalus, po to problemu neliko. Manau, uzkalimai galejo buti ne nuo duju, o nuo prasto tepalo. Pradedu manyti, be reikalo atmeciau ta minti apie dujini 806-a... :hmm: Nors dyzelis "arciau dusios"... :)~ Aciu visiems uz patarimus!
  • 0

#211 Svečias_tomegas_*

Svečias_tomegas_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 29 - 21:10

Sveiki. Paskaitineju jusu foruma nuolat ir susigundziau ... Bendradarbis mano galvoja parduot 806-ta... 96 metu, su 2.1 dyzeliniu varikliu, 80 kilovatu. Labai kaina man priimtina jo butu jei negazdintu keletas minusu jame... Prijungus prie kompo rodo elektrinio purkstuko klaida, ir ant traukos jaucias kad kazko jam truksta... Ir neveikia klimos siurblys, pasak meistro kazkokia tai rite surudyjus-sudegus.. Gal kas pasakytumet preliumenares kainas tokio remonto? Kiek uz purkstuka, klimos siurbly reiktu moket, srote?Gal kas pirke kazka pamnasaus, ar kitaip susidure? Beje tas 806-tas prabeges 328000 km. Man jau atrodo, kad daugokai... Siaip Peugeotas visas pilnas su visais beveik privalumais nesenai parveztas is Olandijos... Jei kam nesunku, gal kas apsviestu mane apie remonto kastus? :fool:
  • 0

#212 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 balandžio 29 - 21:18

Na purkstukas tinka ne butent tik nuo 806-o , o ir nemazai kitu daliu tinka nuo kitu modeliu. Variklis faktiskai 1/1 su kitais tokiais paciais. Kondiko greiciausia pats elektromagnetinis pritraukejas bus kaip supratau, tai manau verciau kita siurbli pasiimsi ir uzsipildysi freono, pasikeites Purkstukas Naujas kazkur iki 100, klimos siurblys, ne srote o pas privata kazkur ir uz 50 gali rast manau, o uz darbus ... purkstuko pakeitimas - nzn, siurbli galvoju ir pats pasikeisi - nieko ten ipatingo ner. o pildymas freonu 80 Lt. nu lyg tiek kolkas. :hmm:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#213 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2010 balandžio 30 - 08:59

Klimos siurbli uz 50 nebent ziema gali nupirkt, dabar esant sezonui nieks pigiau kaip 80 lt. neduos . Beje jis irgi tinka netik nuo 806, reik ziuret pagal siurblio modeli. Purkstuka su laideliu teks ieskotis nuo 2.1 variklio su Lucas sistema. O kilometrai 328 yra realus, nesenai turejau pardavime 2001 metu su rida 240 ir nieko negasdino.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#214 Svečias_tomegas_*

Svečias_tomegas_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 30 - 14:24

Tai zodziu labai tu gedimu man nesibijot? Dar siandien as ji apziurinejau, tai po kapotu labai net neblogai... Yra Olandiskos saskaitos, kad olandas nauja generatoriu idejes, dar kazkoki tai prietaisa prie variklio is desines puses taip giliai, speju kad turbinos kazkoks reguliatorius, naujas, net blizga... Ir variklis ten stovi 12 valve...
  • 0

#215 Svečias_tomegas_*

Svečias_tomegas_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 30 - 15:40

Tai zodziu labai tu gedimu man nesibijot?
Dar siandien as ji apziurinejau, tai po kapotu labai net neblogai...
Yra Olandiskos saskaitos, kad olandas nauja starteri idejes, dar kazkoki tai prietaisa prie variklio is desines puses taip giliai, speju kad turbinos kazkoks reguliatorius, naujas, net blizga...
Ir variklis ten stovi 12 valve...

:o
  • 0

#216 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 balandžio 30 - 16:23

Jei neapsigaunu, atrodo 2.1 ir ein 12 valve :ax: Visi gedimai pataisomi. Yik deretu pasitikrint ar istiesu esme yra purkstuke.
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#217 Svečias_tomegas_*

Svečias_tomegas_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 30 - 16:33

Jei neapsigaunu, atrodo 2.1 ir ein 12 valve :ax:
Visi gedimai pataisomi. Yik deretu pasitikrint ar istiesu esme yra purkstuke.

Na sake, kad pajungus prie kompo viena klaida ir terode... purkstuka...
  • 0

#218 jokas

jokas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 368
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Toyota Corolla verso

Parašyta 2010 spalio 03 - 19:38

Sveiki visi, atejo laikas seimai isigyti minivena ar kazka panasaus, tad mintys sukasi apie pug 806. Noriu su 2.1 TD varikliu, nes jie kiek zinau patikimiausi... buvau siandien viena apziuret, tai labai nustebino vienas dalykas: labai prastai traukia kai jau isibegejusi, t.y. ant kokiu 60, ijungus 4 begi - gazas dugnas, tai masina beveik negreiteja... Pardavejas aiskina, kad cia del turbo, kuris isijungia nuo 2.5 apsuku... Ar tai gali but tiesa? Is vietos juda normaliai, tik isibegejus kazkaip idomiai... tai kaip lenkt ...
Kitas niuansas - ismaltas begiu ryciagas... pavaros jungiasi taip labai placiai, jei aiskiai issireiskiau, o pirmas isvis sunkiai isikala... Ryciagas tarsi palaidas. Pardavejas sako kad kazkokius trosus reikia pakeist... Gali taip but?

Masina stai si: http://www.autogidas...0119952909.html
  • 0
Toyota Corolla Verso 2.0 D4d Toyota MR2 MK1, 1990m.

#219 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2010 spalio 03 - 20:22

Buvau ir as sita apziureti. Del begiu - pardavejas teisus. Reikia trosus pakeisti. Nezinau ar pastebejai - pas ji klima atjungta. Pardavejas aiskina, kad freonas pasibaige, bet speju, kad ir kiaura kur nors gali buti. Variklis kazkaip keistai dirba, priekis kazkada buvo gerai luptas. Ir siaip sios masinos pardavejas itartinas labai. Kiek skambinau, tai pas ji vis pirmadieni baltarusiai atvaziuoja ir uz 7200 perka, tad zemiau jau nenuleis. Nenori nepirk, pirmadieni baltarusiai pasiema. Ir taip jau pora menesiu. Skelbime kaina krenta, o baltarusiu kaip ner, taip ner....
  • 0
kažkaip.....

#220 jokas

jokas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 368
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Toyota Corolla verso

Parašyta 2010 spalio 03 - 22:10

nu jo... kazkada kai skambinau, sake, kad jis 3 ar 4 seimininkas is LT. Siandie sake kad masina tik is vokietijos... O kaip su ta trauka yra: ar 2.1 td tikrai taip netraukia ar pas ji kazkas ten negerai?
  • 0
Toyota Corolla Verso 2.0 D4d Toyota MR2 MK1, 1990m.




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0