Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 806


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 324

#221 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 spalio 03 - 22:20

Nu nzn, kazkaip net nepastebejau, kad turbina jungtusi nuo .... ? Lyg ir traukia paspaudi ir usiuo :wh:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#222 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 774
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2010 spalio 04 - 08:40

kiek patikimi varikliai , tiek nepatikimi kuro siurbliai,, lucas,,. turba turi isgirst svilpiant jau nuo kazkur 1800 apsuku.
  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#223 Svečias_whisky.lt_*

Svečias_whisky.lt_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 gruodžio 26 - 20:26

kas geriau 2.0HDi ar 2.1TD, 2.0 yra vienas minusas sankaba plaukiojanti, o 2.1 normali. kas ka daugiau galit pasakyt?
  • 0

#224 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2010 gruodžio 26 - 20:42

kas geriau 2.0HDi ar 2.1TD,
2.0 yra vienas minusas sankaba plaukiojanti, o 2.1 normali.
kas ka daugiau galit pasakyt?

pasikeisk i paprasta sankaba
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#225 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 gruodžio 26 - 20:54

Sian uzsiziebe salone sviesos - matyt Kaledu proga :D kur smegenys gal but ? peidzeris rodo tipo durys neuzdarytos, auto sistema nerodo neuzdarytu duru - mistika :doh: Kolkas neturejau laiko knystis, tad gal kas apturejes tokia bedele ir nukreips, kur reik ? kuri rele atsako uz sviesas ?
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#226 Svečias_whisky.lt_*

Svečias_whisky.lt_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 gruodžio 27 - 21:37

kas geriau 2.0HDi ar 2.1TD,
2.0 yra vienas minusas sankaba plaukiojanti, o 2.1 normali.
kas ka daugiau galit pasakyt?

pasikeisk i paprasta sankaba

nuo kuriu motoru tinka
  • 0

#227 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2010 gruodžio 27 - 22:40

kas geriau 2.0HDi ar 2.1TD,
2.0 yra vienas minusas sankaba plaukiojanti, o 2.1 normali.
kas ka daugiau galit pasakyt?

pasikeisk i paprasta sankaba

nuo kuriu motoru tinka

nuo 2.0 hdi :doh:
  • 0
kažkaip.....

#228 Svečias_whisky.lt_*

Svečias_whisky.lt_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 gruodžio 29 - 01:22

kas geriau 2.0HDi ar 2.1TD,
2.0 yra vienas minusas sankaba plaukiojanti, o 2.1 normali.
kas ka daugiau galit pasakyt?

pasikeisk i paprasta sankaba

nuo kuriu motoru tinka

nuo 2.0 hdi :doh:

tai 2.0 hdi buna ir plaukiojantti ir parasta sankaba????
  • 0

#229 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2010 gruodžio 29 - 03:30


tai 2.0 hdi buna ir plaukiojantti ir parasta sankaba????

nesuk galvos,jei ir subires sankaba pasikeisi i paprasta,yra visokiu sankabu,yra visokiu:paprastu,plaukiojanciu,sportiniu...
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#230 Svečias_Svečias Andrius_*

Svečias_Svečias Andrius_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 kovo 06 - 15:23

kas geriau 2.0HDi ar 2.1TD,
2.0 yra vienas minusas sankaba plaukiojanti, o 2.1 normali.
kas ka daugiau galit pasakyt?

Sveiki,tai visgi kuris dyzeliukas butu tas aukso viduriukas- patikimas,taupus ir kad galios netrūktų. Kiek teko rast info:
1,9TD kiek supratau tikrai per silpnas, lieka 2,0 HDI ir 2,1 TD, o pastarasis gali būt su Lucas arba BOSH siurbliu. Lucas skaitomas nepatikimu, lieka du variantai: 2,0 HDI arba 2,1 TD su BOSH siurbliu. Beje,yra teke matyt,kad 2,1 TD elektronini kuro siurbli pakeičia į mechaninį, kokios to pasekmės ? (turėtų prasčiau traukt ir daugiau valgyt,ne ?) Taigi, ar verta bandyt imt sudėtingesnį bet ekonomiškesnį ir smagesnį 2,0 HDI, ir tikėtis, kad iš sutaupytų lt dėl mažesnių kuro sąnaudų pavyks tinkamai prižiūrėti šią sudėtingą, bei ne pirmos jaunystės sistemą (visos domintos U60 mašinos buvo prabėgusios bent po 200 000 km, ieškau kažko iki kokiu 9000lt) ?
p.s.: žinau,kad į HDI dyzeliną galima pilt tik iš kolonėlės, tik kaip su dažytu,gal nepakenktų tie dažai ? (uošvis ūkininkas :))
koki kura toleruoja 2,1 TD ?
p.s.s.: jei tikrai kažką žinot,nepatingėkit brūkštelt, nes tai,ką čia surašiau,yra ilgų paieškų ir forumų skaitymo rezultatas,nebesinori prašaut tiek apie U60 atknisus :D O ir kitiem besidomintiem ši info bus naudinga...
  • 0

#231 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2011 kovo 06 - 15:35

kiek mano zinios nesa, nebuvo 2.1td 806-tu su bosh siurbliais.. nu nebent pas tuos, kurie pasikeite i mechanini..
  • 0

#232 Svečias_Svečias Andrius_*

Svečias_Svečias Andrius_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 kovo 06 - 19:47

kiek mano zinios nesa, nebuvo 2.1td 806-tu su bosh siurbliais.. nu nebent pas tuos, kurie pasikeite i mechanini..

Gali tu ir teisus,nes aš konkrečiai neradau kol kas kokie siurbliai su kokiais motorais ėjo, tik susidariau nuomone,kad BOSH'ai geriau laiko už LUCAS'us... 2,1TD galėčiau ir už kokius 6000lt-7000lt paimt, HDI nuo 8000lt-9000lt prasideda... Tai ir suku galva kaip nenusipirkt "juodosios skylės" į kurią visas šeimos biudžetas butu sukišamas beremontuojant :) Šiaip giminaičiai 307-ais 2,0HDI važinėja,nu normaliai laiko jiem tie motorai, o ir traukos,sako,užtenka,valgo nedaug (nors masė,aišku ne ta)...
  • 0

#233 Svečias_Svečias Andrius_*

Svečias_Svečias Andrius_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 kovo 07 - 17:37

Nebebus daugiau norinčių patart ? :rolleyes:
  • 0

#234 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2011 kovo 07 - 17:48

O kokios info dar truksta :hmm:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#235 Svečias_Svečias Andrius_*

Svečias_Svečias Andrius_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 kovo 10 - 08:30

Nezinau,po ilgu svarstymu persas isvasda,jog maziau rizikos butu perkant 2.1 TD vien del nemazos ridos ir paprastesnio/pigesnio remonto bei mazesnio jautrumo kuro kokybei. Sanaudos panasios turetu but,pralosiu "ilgas" pavaras ir tylesni variklio darba...Islosiu ant kainos :-) Ar gerai galvoju ?
  • 0

#236 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 774
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2011 kovo 10 - 09:36

dar yra ir citroen evasion, fiat ulysse, lancia zeta,- iki kai kuriu metu ,tie patys 2.1td.
  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#237 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 kovo 10 - 10:44

Nezinau,po ilgu svarstymu persas isvasda,jog maziau rizikos butu perkant 2.1 TD vien del nemazos ridos ir paprastesnio/pigesnio remonto bei mazesnio jautrumo kuro kokybei. Sanaudos panasios turetu but,pralosiu "ilgas" pavaras ir tylesni variklio darba...Islosiu ant kainos :-) Ar gerai galvoju ?

nu nezinau ka tau patarti. geras tas 806. dabar pabusiu tavo vietoje. is visu triju variantu rinkciausi optimaliausia tai yra 2,1td., jis yra geras variklis, kantrus, niekuom nenusileidziantis tam paciam 1,9TD motorui.. tik tiek , kad 2,1 turi jautresne vieta tai yra siurbli.. bet tai kas is to, tu su ta masina gali vaziuoti ir gal tas siurblys net nerodys uzlinkimo pozymiu.. o jei ir bus kas blogai, atsirestauruosi, sumokesi viena syki virs 500lt ir vel toliau vazinesi, suksi simtus tukstanciu kilometru i sveikata, nematydamas problemu. keisi tik einamasias dalis, tepalus, stabdziu kaladeles, vaziuokle kai reikes. daugiau nei i ta masina nei i variklis is taves nereikalaus ne cento, nes nebbebus kam gesti mechaninei dalei.. jei planuoji tik iiki 9klt leist tai hdi nesirink, gali buti papildomos , nenumatytos bedos, siurbliukai, el. purkstukai, voztuviukai, ir kiti ch*jukai esantis uzkrauti ant variklio, kurie tau neleis ramia galva ir maloniai vazineti.. tas 2,1 varikliukas kiek triuksmingesnis uz hdi, bet ir problemu nekeliantis. gali rinktis ir 1,9td traukos mazai, bet ir bedu nebus.. bet as buciau linkes vienu momentu kai reiketu sukisti tuos 500 i siurblio remonta ir dziaugtis variklio trauka ir dinamiskumu..
del apsuku, galiu pasakyti, kad ant 2,1 man ir taip jos mazos :hmm: 100kmh tau 2,3rpm sieks mazdaug.. visai normalus pavaru ilgiai.. cia pugas 605 gali labiau patarti ir padiskutuoti, jau bene 2 metai vazineja su 806 2,1TD., kiek zinau buvo tik viena beda kolkas jam, tai trukes pagrindinis dirzelis, del meistru neismanymo..
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#238 Svečias_Svečias Andrius_*

Svečias_Svečias Andrius_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 kovo 10 - 14:02

nu nezinau ka tau patarti. geras tas 806. dabar pabusiu tavo vietoje. is visu triju variantu rinkciausi optimaliausia tai yra 2,1td., jis yra geras variklis, kantrus, niekuom nenusileidziantis tam paciam 1,9TD motorui.. tik tiek , kad 2,1 turi jautresne vieta tai yra siurbli.. bet tai kas is to, tu su ta masina gali vaziuoti ir gal tas siurblys net nerodys uzlinkimo pozymiu.. o jei ir bus kas blogai, atsirestauruosi, sumokesi viena syki virs 500lt ir vel toliau vazinesi, suksi simtus tukstanciu kilometru i sveikata, nematydamas problemu. keisi tik einamasias dalis, tepalus, stabdziu kaladeles, vaziuokle kai reikes. daugiau nei i ta masina nei i variklis is taves nereikalaus ne cento, nes nebbebus kam gesti mechaninei dalei.. jei planuoji tik iiki 9klt leist tai hdi nesirink, gali buti papildomos , nenumatytos bedos, siurbliukai, el. purkstukai, voztuviukai, ir kiti ch*jukai esantis uzkrauti ant variklio, kurie tau neleis ramia galva ir maloniai vazineti.. tas 2,1 varikliukas kiek triuksmingesnis uz hdi, bet ir problemu nekeliantis. gali rinktis ir 1,9td traukos mazai, bet ir bedu nebus.. bet as buciau linkes vienu momentu kai reiketu sukisti tuos 500 i siurblio remonta ir dziaugtis variklio trauka ir dinamiskumu..
del apsuku, galiu pasakyti, kad ant 2,1 man ir taip jos mazos :hmm: 100kmh tau 2,3rpm sieks mazdaug.. visai normalus pavaru ilgiai.. cia pugas 605 gali labiau patarti ir padiskutuoti, jau bene 2 metai vazineja su 806 2,1TD., kiek zinau buvo tik viena beda kolkas jam, tai trukes pagrindinis dirzelis, del meistru neismanymo..

Nuosirdus ir didelis dekui uz patarimus ! Apie U60 projekte gamintus modelius zinau viska,gal tik lancios privengciau,labai mazai ju ardomu radau. Like 3 yra gan populiarus,koki rasiu nenujota,toki ir imsiu,nors fiato dizainas nekoks :-) Apie tu masinyciu patikimuma irgi prisiskaiciau labai daug,beda bus kai nusibaigs sarnyras koks arba salono ventiliatoriai... O kas del motoro,tai paskutinis komentaras praktiskai leidzia man galutinai apsisprest- ieskosiu 2.1 TD. Aciu jums ! Aiku 806 2.1TD naudotojo nuomone butu labai idomu isgirst :-)
  • 0

#239 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2011 kovo 10 - 18:32

Nu ka jumi tamsta paporint, nu vazineja tas 2,1 :good: Istiesu nusiskundimu ner kolkas, buvo dirzas trukes karta (del blogo parazito) tai voztuvai sveiki, tik trukes velenelis ir "karomyslas" truke, pakeiciau ta dali ir vaziuoja toliau :good: O kas liecia Lancia, kurios vengi - tai jie vienodi - Peugeot 806, Lancia Zetta, Citroen Evasion, Fiat Ulysse, skiriasi tik apdailos detales.
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#240 Svečias_Svečias Andrius_*

Svečias_Svečias Andrius_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 kovo 11 - 09:39

Smagu girdėt,kad patenkintas :good: Kas dėl Lancios,zinau,kad pagrindiniai mazgai vienodi, tik įtariu gerai nusmaugtų jei reikėtų kokia lempą ar pan. nupirkt :) Žinoma,gerą variantą radęs surizikuočiau, neseniai vieną tokią iš autopliuso per kelias dienas nunešė(bet kurį U60 gerą variantą nuperka per kelias dienas pastebėjau) :) Šiaip aš mašinai kažkokių didelių reikalavimų nekeliu- turi būt talpi (2 maži vaikai tuoj bus, sedane butu ankšta), turi turėt kondicionierių (kol kas galante šuntam), U60 variantai siūlo gerų, ekonomiškų ir patvarių dyzeliukų, cinkuotą kėbulą, gerą bendrą patikimumą. Dizainas senstelėjęs, bet praktiškai mąstant šios mašinos yra beveik be trūkumų,kai palygini su konkurentais už panašią kainą (Espace,Voyager,MPV,Previa,Carnival- visi jie turi vienokių ar kitokių įgimtų blogumų, kaip gendantys pagr. mazgai, nelaikančios važiuoklės, brangi eksploatacija ir pan.). Žinoma,bet kokį seną automobilį perkant svarbu "neužsirauti" ant "nujoto", tada visos teorijos apie patikimumą nueis perniek :) Dar kart dėkui pasisakiusiems, tikiuosi greitu laiku pavyks prisijungt prie jūsų šaunios bendruomenės :good:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0