110kw? Nieko nemaisai?Na, turim 806-a 2.1 Td 110 kw.
Patenkinti, kiek teko susitikti su turincius 1.9 - tai pastaruoju nlb patenkinti, sako, kad vaziuojant i kalna taip ir norisi pastumt ....
Su didesnem problemom dar nesusidures ... ;)
110 a/g
Parašyta 2010 balandžio 16 - 12:22
110kw? Nieko nemaisai?Na, turim 806-a 2.1 Td 110 kw.
Patenkinti, kiek teko susitikti su turincius 1.9 - tai pastaruoju nlb patenkinti, sako, kad vaziuojant i kalna taip ir norisi pastumt ....
Su didesnem problemom dar nesusidures ... ;)
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
Parašyta 2010 balandžio 16 - 20:49
Parašyta 2010 balandžio 19 - 21:42
gal velokai jau atrasau, bet is tevo patirties galiu pasakyt kad musiskis (buves) 806 95m. berots, 2,0 benzinas su dujom oj kaip nesutare, pusmeti kaip ir nieko buvo, o paskui bedos lyg is maiso pasipyle, o masina visada buvo labai priziurima ir viskas laiku keiciama i naujas detales. Tiksliau jau nelabai galeciau ivardinti kokios butent ten bedos buvo, bet vat tokia patirtis pas mus buvo o siaip peugeot4ever (Y) masinyte buvo nereali, vietos daug, vaziuokle pakankamai stipri.Sveiki visi! Visur ieskau informacijos apie norima pirkti auto, o cia publika man jau is anksto i dar nepateiktus klausimus atsakineja... Na, perskaiciau visa foruma (nepatingejau), bet vis vien noriu specu paklausti- i ka reiktu atkreipti demesi renkantis prancuziska (ar italiska) vienaturi, turint omenyje, kad tokio dydzio masinos dar neturejau (cia kalbu ne apie ilgi- manoji dabar ilgesne.. ). Tiesiog pribrendo laikas talpesnei masinai... Dideliais pinigais nedisponuoju, kiek matau- saliarkinio gero neikasiu, o pribaigto nesinori, tai variantas tikriausiai bus paprastas- deti dujas. Gal kas zinote, kaip ju varikliukai reaguoja i dujas? Kaip su balionu daryti? Ar normaliai gale telpa, kokio dydzio geriau rinktis? O ir siaip- ka tikrinti perkant, kad nenusipirkti "kates maise"? Girdejau, kad ju problemos- pavaru troseliai (juk tiesa, kad pavaros jungiamos troseliu pagalba?), o kas dar problematiska? Galinis tiltas- ne balkis kartais (kaip pas 405)? Zodziu, malonu butu sulaukti naudingos informacijos. Is anksto dekoju.
Parašyta 2010 balandžio 19 - 22:44
Parašyta 2010 balandžio 20 - 08:01
Buvo ir toks ir toks HDI. Bet visi 80kW ir kiek žinau visi be FAP.o pas juos hdi buvo tik 16v, ar pirmieji turejo ir 8v hdi (interneto saltiniai ivairiai teigia)?
p.s. gal kas parduoda ar zino parduodama geros bukles dyzelini (2.1 arba hdi) 806-ta arba analoga?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Parašyta 2010 balandžio 21 - 21:55
Aciu uz pastabas. Tikrai busiu atsargesnis. Siuo metu turiu SAAB 9000, nenoreciau jo iskeisti i labiau luztanti auto. Idomu, kokios problemos buvo, gal zinant pirkimo metu pavyktu isvengti problemu?.. Suprantu, kad tokio komforto, kaip SAAB'e, 806-am negausiu, bet gausiu erdve. tik nesinoretu su erdve paveldeti ir istisinio remonto... Ka tikrinti perkant? Kazkada turejau 405-a dyzeli, tai buvo fantastiska masina, neziurint, kad buvo pravaziavusi 430000 km pirkimo metu, o benzino dar "neciupinejau"...gal velokai jau atrasau, bet is tevo patirties galiu pasakyt kad musiskis (buves) 806 95m. berots, 2,0 benzinas su dujom oj kaip nesutare, pusmeti kaip ir nieko buvo, o paskui bedos lyg is maiso pasipyle, o masina visada buvo labai priziurima ir viskas laiku keiciama i naujas detales. Tiksliau jau nelabai galeciau ivardinti kokios butent ten bedos buvo, bet vat tokia patirtis pas mus buvo o siaip peugeot4ever (Y) masinyte buvo nereali, vietos daug, vaziuokle pakankamai stipri.
Beje dar kaip viena is niuansu galiu pasakyt kad mums varikliukas uzkale bevaziuojant :/ tevas masinomis verciasi tai tikrai saugodavo savo pezuka, bet va uzlinko... na gal tik toks sutapimas Sekmes paieskose
Parašyta 2010 balandžio 22 - 07:04
Hmmm... Ką vadinsim komfortu. Savo laiku su saab 9000 gan nemažai teko pasizulint. Sakyčiau komforto tikrai nedaugiau nei 806, bent jau man, o ir remontai tikrai nekainuos daugiau ir brangiau, nei to saabo. Aš tavo vietoje vistik pabandyčiau pasiieškot dyzelį 2,1TD. Drįsčiau teigti, kad benzininį supjautą gaut tikrai šansas didesnis. Mano subjektyvia nuomone pežas šiam modeliui normalių benzininių apskritai neturi, vienintelis dvilitris su turba, bet praktika rodo, kad ir pastarieji būna jau su tradicine bėda - nukvakusia turba.Aciu uz pastabas. Tikrai busiu atsargesnis. Siuo metu turiu SAAB 9000, nenoreciau jo iskeisti i labiau luztanti auto. Idomu, kokios problemos buvo, gal zinant pirkimo metu pavyktu isvengti problemu?.. Suprantu, kad tokio komforto, kaip SAAB'e, 806-am negausiu, bet gausiu erdve. tik nesinoretu su erdve paveldeti ir istisinio remonto... Ka tikrinti perkant? Kazkada turejau 405-a dyzeli, tai buvo fantastiska masina, neziurint, kad buvo pravaziavusi 430000 km pirkimo metu, o benzino dar "neciupinejau"...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Parašyta 2010 balandžio 24 - 11:33
Na, kok kas neradau nei vieno 806 su pilna klimato kontrole, sildomom sedynem, autopilotu, puikiai skambancia gamykline aparatura ir pan... Ir kad tiek pravaziavusi masina (300000) galetu pasigirti tuo, kad viskas idealiai veikia... O kad remontai nekainuos daugiau, nei saabo, tai tikrai tikiu... Turejau progos isitikinti... Zodziu, pradedu suprasti viena dalyka (jei supratau teisingai)- jei noriu nusipirkti ne sudrozta masina, vistik geriau ieskoti dyzelio, kuo pezai ir zinomi... Nors is meistru girdejau ir tokia nuomone, kad tokias masinas su dyzeliais perka tie, kas daug vazineja, ir jie buna daugiau uzdrozti, nei benzininiai. Supratau, geriau neskubesiu, sukaupsiu didesnes lesas ir imsiu dyzeli... Aciu!Hmmm... Ką vadinsim komfortu. Savo laiku su saab 9000 gan nemažai teko pasizulint. Sakyčiau komforto tikrai nedaugiau nei 806, bent jau man, o ir remontai tikrai nekainuos daugiau ir brangiau, nei to saabo. Aš tavo vietoje vistik pabandyčiau pasiieškot dyzelį 2,1TD. Drįsčiau teigti, kad benzininį supjautą gaut tikrai šansas didesnis. Mano subjektyvia nuomone pežas šiam modeliui normalių benzininių apskritai neturi, vienintelis dvilitris su turba, bet praktika rodo, kad ir pastarieji būna jau su tradicine bėda - nukvakusia turba.
Parašyta 2010 balandžio 24 - 22:53
Parašyta 2010 balandžio 26 - 23:16
Parašyta 2010 balandžio 29 - 21:10
Parašyta 2010 balandžio 29 - 21:18
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
Parašyta 2010 balandžio 30 - 08:59
Parašyta 2010 balandžio 30 - 14:24
Parašyta 2010 balandžio 30 - 15:40
Tai zodziu labai tu gedimu man nesibijot?
Dar siandien as ji apziurinejau, tai po kapotu labai net neblogai...
Yra Olandiskos saskaitos, kad olandas nauja starteri idejes, dar kazkoki tai prietaisa prie variklio is desines puses taip giliai, speju kad turbinos kazkoks reguliatorius, naujas, net blizga...
Ir variklis ten stovi 12 valve...
Parašyta 2010 balandžio 30 - 16:23
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
Parašyta 2010 balandžio 30 - 16:33
Na sake, kad pajungus prie kompo viena klaida ir terode... purkstuka...Jei neapsigaunu, atrodo 2.1 ir ein 12 valve
Visi gedimai pataisomi. Yik deretu pasitikrint ar istiesu esme yra purkstuke.
Parašyta 2010 spalio 03 - 19:38
Parašyta 2010 spalio 03 - 20:22
Parašyta 2010 spalio 03 - 22:10
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0