Apie Peugeot 806
#221
Posted 2010 October 03 - 22:20
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#222
Posted 2010 October 04 - 08:40
#223 Svečias_whisky.lt_*
Posted 2010 December 26 - 20:26
#224
Posted 2010 December 26 - 20:42
pasikeisk i paprasta sankabakas geriau 2.0HDi ar 2.1TD,
2.0 yra vienas minusas sankaba plaukiojanti, o 2.1 normali.
kas ka daugiau galit pasakyt?
#225
Posted 2010 December 26 - 20:54
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#226 Svečias_whisky.lt_*
Posted 2010 December 27 - 21:37
nuo kuriu motoru tinkapasikeisk i paprasta sankabakas geriau 2.0HDi ar 2.1TD,
2.0 yra vienas minusas sankaba plaukiojanti, o 2.1 normali.
kas ka daugiau galit pasakyt?
#227
Posted 2010 December 27 - 22:40
nuo 2.0 hdinuo kuriu motoru tinka
pasikeisk i paprasta sankabakas geriau 2.0HDi ar 2.1TD,
2.0 yra vienas minusas sankaba plaukiojanti, o 2.1 normali.
kas ka daugiau galit pasakyt?
#228 Svečias_whisky.lt_*
Posted 2010 December 29 - 01:22
tai 2.0 hdi buna ir plaukiojantti ir parasta sankaba????nuo 2.0 hdi
nuo kuriu motoru tinka
pasikeisk i paprasta sankabakas geriau 2.0HDi ar 2.1TD,
2.0 yra vienas minusas sankaba plaukiojanti, o 2.1 normali.
kas ka daugiau galit pasakyt?
#229
Posted 2010 December 29 - 03:30
nesuk galvos,jei ir subires sankaba pasikeisi i paprasta,yra visokiu sankabu,yra visokiu:paprastu,plaukiojanciu,sportiniu...
tai 2.0 hdi buna ir plaukiojantti ir parasta sankaba????
#230 Svečias_Svečias Andrius_*
Posted 2011 March 06 - 15:23
Sveiki,tai visgi kuris dyzeliukas butu tas aukso viduriukas- patikimas,taupus ir kad galios netrūktų. Kiek teko rast info:kas geriau 2.0HDi ar 2.1TD,
2.0 yra vienas minusas sankaba plaukiojanti, o 2.1 normali.
kas ka daugiau galit pasakyt?
1,9TD kiek supratau tikrai per silpnas, lieka 2,0 HDI ir 2,1 TD, o pastarasis gali būt su Lucas arba BOSH siurbliu. Lucas skaitomas nepatikimu, lieka du variantai: 2,0 HDI arba 2,1 TD su BOSH siurbliu. Beje,yra teke matyt,kad 2,1 TD elektronini kuro siurbli pakeičia į mechaninį, kokios to pasekmės ? (turėtų prasčiau traukt ir daugiau valgyt,ne ?) Taigi, ar verta bandyt imt sudėtingesnį bet ekonomiškesnį ir smagesnį 2,0 HDI, ir tikėtis, kad iš sutaupytų lt dėl mažesnių kuro sąnaudų pavyks tinkamai prižiūrėti šią sudėtingą, bei ne pirmos jaunystės sistemą (visos domintos U60 mašinos buvo prabėgusios bent po 200 000 km, ieškau kažko iki kokiu 9000lt) ?
p.s.: žinau,kad į HDI dyzeliną galima pilt tik iš kolonėlės, tik kaip su dažytu,gal nepakenktų tie dažai ? (uošvis ūkininkas )
koki kura toleruoja 2,1 TD ?
p.s.s.: jei tikrai kažką žinot,nepatingėkit brūkštelt, nes tai,ką čia surašiau,yra ilgų paieškų ir forumų skaitymo rezultatas,nebesinori prašaut tiek apie U60 atknisus O ir kitiem besidomintiem ši info bus naudinga...
#231
Posted 2011 March 06 - 15:35
#232 Svečias_Svečias Andrius_*
Posted 2011 March 06 - 19:47
Gali tu ir teisus,nes aš konkrečiai neradau kol kas kokie siurbliai su kokiais motorais ėjo, tik susidariau nuomone,kad BOSH'ai geriau laiko už LUCAS'us... 2,1TD galėčiau ir už kokius 6000lt-7000lt paimt, HDI nuo 8000lt-9000lt prasideda... Tai ir suku galva kaip nenusipirkt "juodosios skylės" į kurią visas šeimos biudžetas butu sukišamas beremontuojant Šiaip giminaičiai 307-ais 2,0HDI važinėja,nu normaliai laiko jiem tie motorai, o ir traukos,sako,užtenka,valgo nedaug (nors masė,aišku ne ta)...kiek mano zinios nesa, nebuvo 2.1td 806-tu su bosh siurbliais.. nu nebent pas tuos, kurie pasikeite i mechanini..
#233 Svečias_Svečias Andrius_*
Posted 2011 March 07 - 17:37
#234
Posted 2011 March 07 - 17:48
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#235 Svečias_Svečias Andrius_*
Posted 2011 March 10 - 08:30
#236
Posted 2011 March 10 - 09:36
#237
Posted 2011 March 10 - 10:44
nu nezinau ka tau patarti. geras tas 806. dabar pabusiu tavo vietoje. is visu triju variantu rinkciausi optimaliausia tai yra 2,1td., jis yra geras variklis, kantrus, niekuom nenusileidziantis tam paciam 1,9TD motorui.. tik tiek , kad 2,1 turi jautresne vieta tai yra siurbli.. bet tai kas is to, tu su ta masina gali vaziuoti ir gal tas siurblys net nerodys uzlinkimo pozymiu.. o jei ir bus kas blogai, atsirestauruosi, sumokesi viena syki virs 500lt ir vel toliau vazinesi, suksi simtus tukstanciu kilometru i sveikata, nematydamas problemu. keisi tik einamasias dalis, tepalus, stabdziu kaladeles, vaziuokle kai reikes. daugiau nei i ta masina nei i variklis is taves nereikalaus ne cento, nes nebbebus kam gesti mechaninei dalei.. jei planuoji tik iiki 9klt leist tai hdi nesirink, gali buti papildomos , nenumatytos bedos, siurbliukai, el. purkstukai, voztuviukai, ir kiti ch*jukai esantis uzkrauti ant variklio, kurie tau neleis ramia galva ir maloniai vazineti.. tas 2,1 varikliukas kiek triuksmingesnis uz hdi, bet ir problemu nekeliantis. gali rinktis ir 1,9td traukos mazai, bet ir bedu nebus.. bet as buciau linkes vienu momentu kai reiketu sukisti tuos 500 i siurblio remonta ir dziaugtis variklio trauka ir dinamiskumu..Nezinau,po ilgu svarstymu persas isvasda,jog maziau rizikos butu perkant 2.1 TD vien del nemazos ridos ir paprastesnio/pigesnio remonto bei mazesnio jautrumo kuro kokybei. Sanaudos panasios turetu but,pralosiu "ilgas" pavaras ir tylesni variklio darba...Islosiu ant kainos :-) Ar gerai galvoju ?
del apsuku, galiu pasakyti, kad ant 2,1 man ir taip jos mazos 100kmh tau 2,3rpm sieks mazdaug.. visai normalus pavaru ilgiai.. cia pugas 605 gali labiau patarti ir padiskutuoti, jau bene 2 metai vazineja su 806 2,1TD., kiek zinau buvo tik viena beda kolkas jam, tai trukes pagrindinis dirzelis, del meistru neismanymo..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#238 Svečias_Svečias Andrius_*
Posted 2011 March 10 - 14:02
Nuosirdus ir didelis dekui uz patarimus ! Apie U60 projekte gamintus modelius zinau viska,gal tik lancios privengciau,labai mazai ju ardomu radau. Like 3 yra gan populiarus,koki rasiu nenujota,toki ir imsiu,nors fiato dizainas nekoks :-) Apie tu masinyciu patikimuma irgi prisiskaiciau labai daug,beda bus kai nusibaigs sarnyras koks arba salono ventiliatoriai... O kas del motoro,tai paskutinis komentaras praktiskai leidzia man galutinai apsisprest- ieskosiu 2.1 TD. Aciu jums ! Aiku 806 2.1TD naudotojo nuomone butu labai idomu isgirst :-)nu nezinau ka tau patarti. geras tas 806. dabar pabusiu tavo vietoje. is visu triju variantu rinkciausi optimaliausia tai yra 2,1td., jis yra geras variklis, kantrus, niekuom nenusileidziantis tam paciam 1,9TD motorui.. tik tiek , kad 2,1 turi jautresne vieta tai yra siurbli.. bet tai kas is to, tu su ta masina gali vaziuoti ir gal tas siurblys net nerodys uzlinkimo pozymiu.. o jei ir bus kas blogai, atsirestauruosi, sumokesi viena syki virs 500lt ir vel toliau vazinesi, suksi simtus tukstanciu kilometru i sveikata, nematydamas problemu. keisi tik einamasias dalis, tepalus, stabdziu kaladeles, vaziuokle kai reikes. daugiau nei i ta masina nei i variklis is taves nereikalaus ne cento, nes nebbebus kam gesti mechaninei dalei.. jei planuoji tik iiki 9klt leist tai hdi nesirink, gali buti papildomos , nenumatytos bedos, siurbliukai, el. purkstukai, voztuviukai, ir kiti ch*jukai esantis uzkrauti ant variklio, kurie tau neleis ramia galva ir maloniai vazineti.. tas 2,1 varikliukas kiek triuksmingesnis uz hdi, bet ir problemu nekeliantis. gali rinktis ir 1,9td traukos mazai, bet ir bedu nebus.. bet as buciau linkes vienu momentu kai reiketu sukisti tuos 500 i siurblio remonta ir dziaugtis variklio trauka ir dinamiskumu..
del apsuku, galiu pasakyti, kad ant 2,1 man ir taip jos mazos 100kmh tau 2,3rpm sieks mazdaug.. visai normalus pavaru ilgiai.. cia pugas 605 gali labiau patarti ir padiskutuoti, jau bene 2 metai vazineja su 806 2,1TD., kiek zinau buvo tik viena beda kolkas jam, tai trukes pagrindinis dirzelis, del meistru neismanymo..
#239
Posted 2011 March 10 - 18:32
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#240 Svečias_Svečias Andrius_*
Posted 2011 March 11 - 09:39
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users