Hey, kolegos.
Pradedam pamažu žaisti su RHZ motoro lipdymu į pilną komplektą ir ruošimu instaliavimui į senesnį automobilį, pvz Citroen ZX.
Truputį klausimėlių apie sankabas ir smagračius tiems, kas nusimano ir susidūrę (aš irgi žinau daug ką, kas kur tinka ir ką kur galima užmaut, bet čia būtent klausimai rimtesni bus).
RHZ motoras turi 230mm (kai kurie gamina 228 ara 225mm sankabas) sankabą originale ir 80kw. RHY turi irgi 230mm sankabą ir 66kw?
Kur skirtumas? Sankaba aišku kitokia, bet ar skiriasi kontaktinės juostos plotas, ar skiriasi prispaudimas, ar nesiskiria niekas?
Man reikalinga gana tvirta sankaba, kuri laikytų tą motorą. Tokiai mašinai (galutinė masė, tikiuosi, bus kokie 900kg) žinau tikrai, kad laikys ir paprasta 66kw RHY sankaba, bet kai užmesim truputį daugiau arklių ir momento, gali jau ir pasipriešinti sukibimo jėgai.
Ar kas kokių rekomendacijų pateiktų? Kalba yra apie gamyklines dalis, kad būtų pigu, ir ko gero, pakaitinių komplektų bent kolkas irgi dar nelabai noriu. Nors jei kitaip neišeis, tai imsim 307 RHS variklio (79kw) LUK pakaitinį komplektą, kur sankaba spaudžiama ir tinkama BE dėžei, ir dėsim, kaina palei 200eur tik
Kolkas bandau aišku žiūrėti, ką galima padaryt su parankinėmis dalimis. Esu beveik įsitikinęs, kad 1.9TD 66kw sankaba bus per silpna, plius ji yra atvirkštinė, o aš tokios labai nenoriu, nes noriu paprasto ir greito keitimo net dirbant vienam. Būtent dėl to ir bus dedama senovinė BE3 dėžė su pavarų svirtele dėžės viršuje, jokios hidraulikos ir panašiai.
Pigiausia turbūt būtų susirasti RHY variklio smagratį, uždėti jam naują sankabą už kokius 80 eur ir nupirkus atskirai išminamą guolį senovinei išmynimo šakutei (su plastikiniais sparneliais), bet nesu įsitikinęs, ar ta sankaba laikytų. Gal kas esat bandę kelti ir numanot, kiek niutonmetrų gali tokia sankaba laikyt plius minus?
Tik skiriame didesnes mašinas nuo mažesnių ir suprantam, kad originali RHZ jokia sankaba šiuo atveju netiks, nei su dvimasiu smagračiu nuo 406 ar C5, nei su kietu smagračiu nuo Xantijos, nes dėžė bus ne ML5, o būtent senoji BE3. Tokiai dėžei iš man žinomų galingesnių versijų (80 ar 79kw) tinkamą sankabos diską turi tik 307 ir Xsara. Bet ta pati Xsaros sankaba kataloge rodoma kaip tinkama ir 66kw motorui. Todėl nebevisai suprantu.
Gal jos tikrai vienodą jėgą laiko, tik smagratį šūstresnį pas 80kw variklį uždėjo?
Ačiū už pamąstymus. Klausimas labai atviras, todėl ir pasvarstymai gali būti beveik kosminiai.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 23 - 17:17