Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Smagratis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 96

#81 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.521
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 07:49

gali but, kartais parriedejus 5 pavara iki sviesaforo tarkim - nenori pavaros atiduot, tenka plest y laisva. O kad atbula ymest be grzzzz per krumplius, tai liuks buna :) pareis - pakeisim.

Žinai kodėl žmonėms užsieny mašinos gerai tarnauja? Nes jie šalina bėda dar jai nespėjus progresuoti :)

Šį pranešimą redagavo markGonzalez: 2015 rugsėjo 17 - 07:50

  • 0

thumb.png


#82 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 08:02

Sankabą reik permint, kad normaliai atbulinis jungtųsi, čia visų PSA dėžių specifika, kuri buvo ir prieš 35 metus, ir matau, kad ir visai naujuose boliduose dar vis nesimeta. Kitas klausimas, kai atbulinė pavara jungiama dar automobiliui judant. Nu neturi ji sinchronizatoriaus, todėl jungiama tik sustojus, t.y. 0kmh.

Kas keitė sankabą - bent paklibino pirminį veleną dėžės?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#83 kujuots

kujuots
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 794
  • Vieta:Silale/Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2Hdi 98(88->116) kw // 607 2.2Hdi 98kw

Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 08:38

Laiko masinos uzsienyje, nes naujas gauna, nes algos didesnes, nes dalys kokybiskesnes, nes servizai normalesni, nes ne garazuose ir ne patys bando remontuot, nes pas ju nera kubiliaus, o ir nevazineja zvirkeliais ir visais kitais lietuviams yprastais keliais.

Stebuklu salis - tas uzsienis. 

nu ne lapukas, kad vaziuojant Raketa jungciau... apie ismynima negirdejes, nebent gazelkose (isbandysiu sita varianta). O meistrelis tai tikrai nesivargino jis ten nieko klibint, jis net pirma kart keisdamas nesivargino puse varztu susukt y tam skirtas vietas, nesivargino ir pusasio bei variklio pagalves prie bloko prisukt, tai tikrai nesivargino klibint, o ir nebevarysiu jam masinos, dar teisinausi, kad laiko neturiu pats darbuotis, bet ziuriu, kad nera meistru sitam kraste. teks paciam sita duona tepaluota ragaut...vel.


  • 0

#84 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 781
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 09:19

Laiko masinos uzsienyje, nes naujas gauna, nes algos didesnes, nes dalys kokybiskesnes, nes servizai normalesni, nes ne garazuose ir ne patys bando remontuot, nes pas ju nera kubiliaus, o ir nevazineja zvirkeliais ir visais kitais lietuviams yprastais keliais.

Stebuklu salis - tas uzsienis. 

nu ne lapukas, kad vaziuojant Raketa jungciau... apie ismynima negirdejes, nebent gazelkose (isbandysiu sita varianta). O meistrelis tai tikrai nesivargino jis ten nieko klibint, jis net pirma kart keisdamas nesivargino puse varztu susukt y tam skirtas vietas, nesivargino ir pusasio bei variklio pagalves prie bloko prisukt, tai tikrai nesivargino klibint, o ir nebevarysiu jam masinos, dar teisinausi, kad laiko neturiu pats darbuotis, bet ziuriu, kad nera meistru sitam kraste. teks paciam sita duona tepaluota ragaut...vel.

Yra tikrai normaliu garaziuku klaipedoje. Jei reiks kruopstaus zmogaus, kreipkis, duosiu kontaktus...arba cia parasysiu numeri 861676259 Vytas.

Jau ne pirma masina tvarkau pas ji, tikrai esu patenkintas :)


  • 0

#85 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.521
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 14:35

Laiko masinos uzsienyje, nes naujas gauna, nes algos didesnes, nes dalys kokybiskesnes, nes servizai normalesni, nes ne garazuose ir ne patys bando remontuot, nes pas ju nera kubiliaus, o ir nevazineja zvirkeliais ir visais kitais lietuviams yprastais keliais.

Stebuklu salis - tas uzsienis. 

nu ne lapukas, kad vaziuojant Raketa jungciau... apie ismynima negirdejes, nebent gazelkose (isbandysiu sita varianta). O meistrelis tai tikrai nesivargino jis ten nieko klibint, jis net pirma kart keisdamas nesivargino puse varztu susukt y tam skirtas vietas, nesivargino ir pusasio bei variklio pagalves prie bloko prisukt, tai tikrai nesivargino klibint, o ir nebevarysiu jam masinos, dar teisinausi, kad laiko neturiu pats darbuotis, bet ziuriu, kad nera meistru sitam kraste. teks paciam sita duona tepaluota ragaut...vel.

Nu jei nesupratai pasakysiu paprasciau:

kai zinai, kad tavo boba tau neistikima ir nenori jos uzklupt savo namuose su kitu lovoj, kad paskui nebutu barniu, asaru ir aiskinimu kaip kas kodel, tu ka darai? Skiriesi pries uzklumtant ja su kitu bernu.

Nu tai vat, cia taip pat. O ne, - "stebklu salis tas uzsienis".  :beer:


  • 0

thumb.png


#86 kujuots

kujuots
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 794
  • Vieta:Silale/Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2Hdi 98(88->116) kw // 607 2.2Hdi 98kw

Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 16:06

Nu jei nesupratai pasakysiu paprasciau:

kai zinai, kad tavo boba tau neistikima ir nenori jos uzklupt savo namuose su kitu lovoj, kad paskui nebutu barniu, asaru ir aiskinimu kaip kas kodel, tu ka darai? Skiriesi pries uzklumtant ja su kitu bernu.

Nu tai vat, cia taip pat. O ne, - "stebklu salis tas uzsienis".  :beer:

;) supratau supratau gi, as irgi cia smaikstu bandau primest :) supranti, per savaite pakeiciau dvi sankabas, dirzas, pompa, itempejai, antifryzas, akumas naujas, dar keli mielaciai, tas kainavo man ~1000e, o pries tai kodiskes naujas radiatorius, naujas slegio daviklis, uzpildymas ir peciuko remontas =~225e, ir dar padangas reikes naujas pirkt ziemines, vel apie ~300e kainuos, tai gerai, kad anglai myli pezus labiau nei lietuviai, tai ju deka susitvarkiau antipollution fault... ir speju sutaupiau koki 200e. Tai va logiskai pamascius is kur pas mane kaimieti dar gaut pinigu kad begt deze pirkt... del to ir vaziuoji, kol bent kazkiek centu vel atsiras, nes sildymo sezonas arteja... o apie  :beer:  pamirst ;)

P.S. nori mano masina pirk uz 800e, nes isvaizda dabar ne kazka :D

P.P.S. yra plaukiojancios sankabos diskelis, diskatorius ir isminamasis guolis, nuvaziuota viso labo ~500km, kol neapsikesta ir nupirktas Valeo vienmasis komplektas, kaina sutartine. Na ir dvimasis smagratis klibantis liko, bet sako zmones susivirina ir bedu nemato   :)


Sankabos permynimas nepadeda atbulines ymest be krumpliu grandymo, bet padeda jei pries metant atbuline pries tai ymeti na kad ir pirma pavara, tada atbuline lenda graziai ir tyliai. Vsio aikstelese dabar kaip moteriske - kol pavara ymesiu, kol gazuojant pasistatysiu masina, busiu visaip isvadintas kitu vairuotoju.


Šį pranešimą redagavo kujuots: 2015 rugsėjo 17 - 15:44

  • 0

#87 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.521
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 17:31

;) supratau supratau gi, as irgi cia smaikstu bandau primest :) supranti, per savaite pakeiciau dvi sankabas, dirzas, pompa, itempejai, antifryzas, akumas naujas, dar keli mielaciai, tas kainavo man ~1000e, o pries tai kodiskes naujas radiatorius, naujas slegio daviklis, uzpildymas ir peciuko remontas =~225e, ir dar padangas reikes naujas pirkt ziemines, vel apie ~300e kainuos, tai gerai, kad anglai myli pezus labiau nei lietuviai, tai ju deka susitvarkiau antipollution fault... ir speju sutaupiau koki 200e. Tai va logiskai pamascius is kur pas mane kaimieti dar gaut pinigu kad begt deze pirkt... del to ir vaziuoji, kol bent kazkiek centu vel atsiras, nes sildymo sezonas arteja... o apie :beer: pamirst ;)

P.S. nori mano masina pirk uz 800e, nes isvaizda dabar ne kazka :D
P.P.S. yra plaukiojancios sankabos diskelis, diskatorius ir isminamasis guolis, nuvaziuota viso labo ~500km, kol neapsikesta ir nupirktas Valeo vienmasis komplektas, kaina sutartine. Na ir dvimasis smagratis klibantis liko, bet sako zmones susivirina ir bedu nemato :)

Sankabos permynimas nepadeda atbulines ymest be krumpliu grandymo, bet padeda jei pries metant atbuline pries tai ymeti na kad ir pirma pavara, tada atbuline lenda graziai ir tyliai. Vsio aikstelese dabar kaip moteriske - kol pavara ymesiu, kol gazuojant pasistatysiu masina, busiu visaip isvadintas kitu vairuotoju.

Šiuo metu ženytis noriu, su mašinom nepaeis reikalai :))
  • 0

thumb.png


#88 kujuots

kujuots
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 794
  • Vieta:Silale/Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2Hdi 98(88->116) kw // 607 2.2Hdi 98kw

Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 20:00

as jau apsizenyjes su 406, nesiulau tau pirkt, man siulo kad parduociau, tai meistrelis koks, tai srote baxuriukas... :) ne ne, sakau duok 2000e, snd perasau :D


  • 0

#89 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.521
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 21:01

Reziume puikus 406-tas, esu vairaves gana ilgai, na o dabar mama prase paieskot Peugeot 406 i darba vazinet, tai vat ieskau :D


  • 0

thumb.png


#90 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 kovo 23 - 17:16

Hey, kolegos.

 

Pradedam pamažu žaisti su RHZ motoro lipdymu į pilną komplektą ir ruošimu instaliavimui į senesnį automobilį, pvz Citroen ZX.

 

Truputį klausimėlių apie sankabas ir smagračius tiems, kas nusimano ir susidūrę (aš irgi žinau daug ką, kas kur tinka ir ką kur galima užmaut, bet čia būtent klausimai rimtesni bus).

 

RHZ motoras turi 230mm (kai kurie gamina 228 ara 225mm sankabas) sankabą originale ir 80kw. RHY turi irgi 230mm sankabą ir 66kw?

Kur skirtumas? Sankaba aišku kitokia, bet ar skiriasi kontaktinės juostos plotas, ar skiriasi prispaudimas, ar nesiskiria niekas?

 

Man reikalinga gana tvirta sankaba, kuri laikytų tą motorą. Tokiai mašinai (galutinė masė, tikiuosi, bus kokie 900kg) žinau tikrai, kad laikys ir paprasta 66kw RHY sankaba, bet kai užmesim truputį daugiau arklių ir momento, gali jau ir pasipriešinti sukibimo jėgai.

 

Ar kas kokių rekomendacijų pateiktų? Kalba yra apie gamyklines dalis, kad būtų pigu, ir ko gero, pakaitinių komplektų bent kolkas irgi dar nelabai noriu. Nors jei kitaip neišeis, tai imsim 307 RHS variklio (79kw) LUK pakaitinį komplektą, kur sankaba spaudžiama ir tinkama BE dėžei, ir dėsim, kaina palei 200eur tik :)

 

Kolkas bandau aišku žiūrėti, ką galima padaryt su parankinėmis dalimis. Esu beveik įsitikinęs, kad 1.9TD 66kw sankaba bus per silpna, plius ji yra atvirkštinė, o aš tokios labai nenoriu, nes noriu paprasto ir greito keitimo net dirbant vienam. Būtent dėl to ir bus dedama senovinė BE3 dėžė su pavarų svirtele dėžės viršuje, jokios hidraulikos ir panašiai.

 

Pigiausia turbūt būtų susirasti RHY variklio smagratį, uždėti jam naują sankabą už kokius 80 eur ir nupirkus atskirai išminamą guolį senovinei išmynimo šakutei (su plastikiniais sparneliais), bet nesu įsitikinęs, ar ta sankaba laikytų. Gal kas esat bandę kelti ir numanot, kiek niutonmetrų gali tokia sankaba laikyt plius minus?

 

Tik skiriame didesnes mašinas nuo mažesnių ir suprantam, kad originali RHZ jokia sankaba šiuo atveju netiks, nei su dvimasiu smagračiu nuo 406 ar C5, nei su kietu smagračiu nuo Xantijos, nes dėžė bus ne ML5, o būtent senoji BE3. Tokiai dėžei iš man žinomų galingesnių versijų (80 ar 79kw) tinkamą sankabos diską turi tik 307 ir Xsara. Bet ta pati Xsaros sankaba kataloge rodoma kaip tinkama ir 66kw motorui. Todėl nebevisai suprantu.

Gal jos tikrai vienodą jėgą laiko, tik smagratį šūstresnį pas 80kw variklį uždėjo?

 

Ačiū už pamąstymus. Klausimas labai atviras, todėl ir pasvarstymai gali būti beveik kosminiai. 


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 23 - 17:17

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#91 Romsis

Romsis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 13
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot Expert

Parašyta 2016 liepos 30 - 15:54

Sveiki. Turiu neaiskumu. Smagratis kai i pabaiga, tai pajudant is vietos motoras labai dreba. Man jis irgi dreba, bet tik kol motoras saltas. Motoras pasiekes darbine temperatura nebedreba, is vietos galiu be gazo vien sankaba pajudeti. Tai cia irgi bus smagratis ar visgi pagalve kokia? Motoras 2HDI 88kw.


  • 0

#92 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 liepos 30 - 22:54

Greičiau net ne tai, o kokios tai kuro sistemos bėdos.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#93 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 liepos 30 - 23:36

Aha. Pritariu. Sankabos mechnizmam dazniausiai nusisikt ant temp. kaitos :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#94 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 liepos 31 - 01:13

Na ne visai nusišikti, bet kad būtų stiprus aiškiai jaučiamas drebėjimas, kuris sušilus visiškai išnyktų, tai sunkoka patikėti.

Plius, kalbant apie tokius dalykus, kurie dirba trintimi, kaip sankaba ir stabdžiai, temperatūros pokytis nuo +25C iki +100C yra labai jau nedidelis.

O pačiam smagračiui, tai išvis jokio skirtumo, nes ten pakankamai grubi sistema, nors ašiškumas tarp skirtingų dalių ir yra tikslus.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#95 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 liepos 31 - 01:47

Na ne visai nusišikti, bet kad būtų stiprus aiškiai jaučiamas drebėjimas, kuris sušilus visiškai išnyktų, tai sunkoka patikėti.

Plius, kalbant apie tokius dalykus, kurie dirba trintimi, kaip sankaba ir stabdžiai, temperatūros pokytis nuo +25C iki +100C yra labai jau nedidelis.

O pačiam smagračiui, tai išvis jokio skirtumo, nes ten pakankamai grubi sistema, nors ašiškumas tarp skirtingų dalių ir yra tikslus.

Taip, taip, Tadai. Su stabdziais ypac juntama.....Ir trinties mechanizmai degraduoja kylant temp. Bet juk supranti, kad jei sankaba slysta esant +100C, tai jai jau siaip ar taip galas pareina :) O drebejimas tai, sakyciau, tik nuo smagracio, todel velgi sakau, vargu ar temp. itakotu kazka :)


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 liepos 31 - 01:50

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#96 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugpjūčio 01 - 00:53

Na, nepasakyčiau, kad tik nuo smagračio. Nebent jeigu dreba ne tik pajudant iš vietos, bet ir dirbant ant laisvų. Taip sakau dėl to, kad yra tekę važinėti ne kart su senoviniais dyzeliais be jokių ten dvimasių ir net su benzais, kurių sankabos duodavo gerą susidaužymą pajudant iš vietos.

Mano nuomone, taip būna keliais atvejais:

-Stringa ir tolygiai nebeatsileidžia diskatorius

-Visiškai susiglamžę ir laisvos, arba netgi pabirę disko demferinės spyruoklės.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#97 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2016 rugpjūčio 01 - 08:29

Tadai, pavarge arba luze disko demferines spyruokles pagrinde gali duoti pradedant vaziuoti tik smugiavima.Pirmiausia uz tolygu sujungima smagracio su diskatorimi atsako plokstelines spyruokles , prie kuriu yra prikniedyti sankabos andeklai. Jos pavargsta ,arba netgi buna, kad nuo laiko" isigrauzia" i sankabos andeklus .Kartais netgi  "specialistai" negerai ,atvirksciai prikniedina andeklus.Pabandykime sankabos disko andeklus spausti viena prie kito, jie butinai turi spyruokliuoti.Zinoma yra ir kitu faktoriu ,kuri atsakingi uz tolygu sankabos sujungima.Kreipiancioji ivore, isminamas guoliukas,diskatoriaus leteneliu stovis,pirminio pavaru dezes velenelio klibejimas , sakutes didelis isdilimas .Galiu dar pamineti, kad  ne visoms auto budingi tie patys simptomai.Vieniems auto nuo to gedimo gali drebeti pradedant vaziuoti ,kitoms ne.


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0