+100%I situos klausimus,atsakyma turejai gauti "diagnostikoje"... pakeites DRV voztuva(~100eur) suzinosi kad pasirodo kalti purkstukai,arba atvirksciai...
Kuro slėgio reguliatorius
#81
Parašyta 2010 balandžio 03 - 21:26
#82 Svečias_ramunax33_*
Parašyta 2010 balandžio 04 - 19:28
#83
Parašyta 2010 balandžio 04 - 21:35
plaunasi, valosi ir pan. visi jutikliai, aktuatoriai. Vieni ultragarsinese vonelese, kiti kitaip.kazkokius jus cia marazmus kalbat reguliatorius nesiplauna visu pirma, o toliau tai beda yra ta kad slegio nera. keisti reiks kuro siurbli bei slegio reguliatoriu. o purkstukai geri.
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#84
Parašyta 2010 balandžio 28 - 11:26
Šį pranešimą redagavo Gedis123: 2010 balandžio 28 - 11:27
#85
Parašyta 2010 balandžio 28 - 11:44
Nesamone kazkokia. Labai abejoju..Pas mane mašina 2.0 HDi netraukia, pulsuoja variklis, diagnostika nieko neparodė, pasiėmiau iš laužyno ta slėgio reguliatoriu pabandymui, įdėjus jį sunkiau pradėjo kurtis, bet variklis dirbo lygiai, tačiau vistiek netraukė, vakar išgirdau tokį dalyką kad įdėjus kitą reguliatorių reikia pravažiuot 100km ar daugiau kad jis "prisirištų" čia mitas ar tiesa?
#86
Parašyta 2010 balandžio 28 - 21:02
Sakai:"diagnostika nieko neparode" blogai ieskojo gedimo(niekam tikusi tokia diagnostika)....Aklai pakeites DRV belieka ir varikli pasikeisti tuo paciu Jei rimtai,DRV voztuva diagnostika mato kuo puikiausiai,tereikia tik patirties ir supratima tureti... Kaip pats supranti,beda kitur slypi....Pas mane mašina 2.0 HDi netraukia, pulsuoja variklis, diagnostika nieko neparodė, pasiėmiau iš laužyno ta slėgio reguliatoriu pabandymui, įdėjus jį sunkiau pradėjo kurtis, bet variklis dirbo lygiai, tačiau vistiek netraukė, vakar išgirdau tokį dalyką kad įdėjus kitą reguliatorių reikia pravažiuot 100km ar daugiau kad jis "prisirištų" čia mitas ar tiesa?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#87
Parašyta 2010 balandžio 28 - 21:10
Nu bet matai pakeitus vienas simptomas (pulsavimas) buvo dingęs, bet kadangi sunkiai kūrėsi tai vistiek dėjau atgal senajį pravalęs, ir dar pastebėjau kad ta žalia gumelė ant jo tokia patižus, galvojau, gal jis nėra dar visiškai nusibaigęs tai ir nemetė tos klaidosSakai:"diagnostika nieko neparode" blogai ieskojo gedimo(niekam tikusi tokia diagnostika)....Aklai pakeites DRV belieka ir varikli pasikeisti tuo paciu Jei rimtai,DRV voztuva diagnostika mato kuo puikiausiai,tereikia tik patirties ir supratima tureti... Kaip pats supranti,beda kitur slypi....
#88
Parašyta 2010 balandžio 28 - 21:14
Važiuok pas Ramus , sutaisis. Mano nuomone pas tave oro srauto matuoklė. Bet sakau, nuvažiuok pas ji ir sutvarkis.Nu bet matai pakeitus vienas simptomas (pulsavimas) buvo dingęs, bet kadangi sunkiai kūrėsi tai vistiek dėjau atgal senajį pravalęs, ir dar pastebėjau kad ta žalia gumelė ant jo tokia patižus, galvojau, gal jis nėra dar visiškai nusibaigęs tai ir nemetė tos klaidos
Šį pranešimą redagavo Laimisxx: 2010 balandžio 28 - 21:16
#89
Parašyta 2010 balandžio 29 - 14:23
wurth parduotuvej as pirkau,pririnko pagal dydi.Perku kuro slegio reguliatoriu Bosch 0281002284. Pegeot 406 hdi 99m. Jeigu yra galimybe pirkciau sito reguliatoriaus gumyte, dedasi ant galo tokia maza zalia. 862172982
#90 Svečias_setonelis_*
Parašyta 2010 gegužės 08 - 18:55
ir pas mane visi simtomai identiski,bet pakeiciau regulitoriu tai visai nebesikuria. o jai kuro siurbliuko spaudimas mazesnis kaip 2,3baro(rekomenduotina 2.3-2.6 kek skaiciau) tuomet gali nesikurti? ir del to neatidarinet kuro purkstuku?Panasu, kad tai pasikartojanti P607 2.2 HDi problema. Kaip tik siuo metu ji pradejo kankinti ir mane. Visikai tokie pat simptomai kaip ir aprasyti virsuje. Daug geru atsiliepimu girdejau apie KLP dirbanti dyzelista (Debreceno g, prie daugiaaukscio garazo), pas ji ir ketinu ieskoti atsakymo. Gaila, kad tik labai didele ten eile
Beje, kol dar neturiu diagnostigos rezultatu, negaliu buti tikras, ar ir manajame 607 reguliatorius kaltas.
Taciau galiu pamineti, kad labai keistas reiskinys tuo metu vyksta: kuro filtro bakelyje kaupiasi oras. Atsukus nuorinimo (ar kondensato) sklende paciame kuro filtro bakelyje (kai kuriuose modeliuose ten yra vandens filtre daviklis) jauciasi, kad iseina susikaupes oras. O oro ten jokiu budu negali buti Isleidus ora, vel kuri laika galima vaziuoti normaliu rezimu.
Beje, pakelus variklio apsukas, variklis tuomet dirba netolygiai. Apsuku rodykle pastebeti nelabai imanoma, taciau variklio garsas siubuojantis.
O keisciasias reiskinys tai, kad isijungus "Antipollution fault", variklis nepereina i saugumo rezima (t.y. neribojamos variklio apsukos)?
Ar ir pas jus tokie pat simptomai?
mano modelis 206 hdi 2l
#91
Parašyta 2010 gegužės 10 - 13:32
jei keitei sena reguliatoriu tai tikimybe ,kad neveikia nes bandziau as su numirusiu ,tai po pirmo idejimo vos uzvedi,o uzgesines viskas ,nebesiveda,tada atleidi 2 varztus ,atsikvepia ,ir vel iki pirmo nugesimo ,buvo pakeistas is lauzyno i gera ir bedu neberair pas mane visi simtomai identiski,bet pakeiciau regulitoriu tai visai nebesikuria. o jai kuro siurbliuko spaudimas mazesnis kaip 2,3baro(rekomenduotina 2.3-2.6 kek skaiciau) tuomet gali nesikurti? ir del to neatidarinet kuro purkstuku?Panasu, kad tai pasikartojanti P607 2.2 HDi problema. Kaip tik siuo metu ji pradejo kankinti ir mane. Visikai tokie pat simptomai kaip ir aprasyti virsuje. Daug geru atsiliepimu girdejau apie KLP dirbanti dyzelista (Debreceno g, prie daugiaaukscio garazo), pas ji ir ketinu ieskoti atsakymo. Gaila, kad tik labai didele ten eile
Beje, kol dar neturiu diagnostigos rezultatu, negaliu buti tikras, ar ir manajame 607 reguliatorius kaltas.
Taciau galiu pamineti, kad labai keistas reiskinys tuo metu vyksta: kuro filtro bakelyje kaupiasi oras. Atsukus nuorinimo (ar kondensato) sklende paciame kuro filtro bakelyje (kai kuriuose modeliuose ten yra vandens filtre daviklis) jauciasi, kad iseina susikaupes oras. O oro ten jokiu budu negali buti Isleidus ora, vel kuri laika galima vaziuoti normaliu rezimu.
Beje, pakelus variklio apsukas, variklis tuomet dirba netolygiai. Apsuku rodykle pastebeti nelabai imanoma, taciau variklio garsas siubuojantis.
O keisciasias reiskinys tai, kad isijungus "Antipollution fault", variklis nepereina i saugumo rezima (t.y. neribojamos variklio apsukos)?
Ar ir pas jus tokie pat simptomai?
mano modelis 206 hdi 2l
o del pririsimo kaip kazkas kalbejo tai briedas ,nepriristi jie niekur,tik svarbu gera paimt is sroto ir ok
#92 Svečias_Karolis621_*
Parašyta 2010 birželio 16 - 17:06
#93
Parašyta 2010 birželio 16 - 19:15
tai jai isvalius vaziuoji iki kito valimo ,tai reiskia is kazkur traukia siukles,tai kuro bake gal gyvatinas gal ji reikia isplauti,ir pilti svaru, ir tik svaru kurataip ir nesuprantu as tos temos, faktas kad visi kas keite tuos reguletorius beda atsinaujino po keliu men. kaip ir pas mane tik as jo nekeiciau, o isploviau, tai savaite pasivazinejau ir vel tas pats. buna kartais atsigauna, po to pastovi ir vel durniuoja. Nezinau ar verta ta kuro slegio reguletoriu keist ar ne. rodos beda jame, nes ji isvalius viskas oki, tik pavaziuoji ir vel sudas. tai taip ir nesupratau kas cia gali buti. Daryciau diagnostika, tik nezinau kaip rasti patikima meistra ir kad butu siauliuose... nes vaziuot i oficialu servisa tas pats kas ismest pinigus.
#94 Svečias_batmantas_*
Parašyta 2010 birželio 16 - 20:19
#95 Svečias_Karolis621_*
Parašyta 2010 birželio 16 - 22:56
#96
Parašyta 2010 birželio 27 - 22:22
Šį pranešimą redagavo peugeot206hdi: 2010 birželio 27 - 22:22
#97 Svečias_Karolis621_*
Parašyta 2010 liepos 01 - 23:00
#98 Svečias_batmantas_*
Parašyta 2010 liepos 07 - 08:41
#99
Parašyta 2010 liepos 07 - 20:49
#100
Parašyta 2010 liepos 08 - 04:14
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
Vartotojų skaito šią temą: 6
narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0