Peršokti prie turinio


Kuro slėgio reguliatorius


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 314

#81 romanas29

romanas29
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 197
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:renault

Parašyta 2010 balandžio 03 - 21:26

I situos klausimus,atsakyma turejai gauti "diagnostikoje"... <_< pakeites DRV voztuva(~100eur) suzinosi kad pasirodo kalti purkstukai,arba atvirksciai... :lol: :lol:

+100% :)
  • 0
skype-romanas29 tel-868965783

#82 Svečias_ramunax33_*

Svečias_ramunax33_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 04 - 19:28

kazkokius jus cia marazmus kalbat :wacko: reguliatorius nesiplauna visu pirma, o toliau tai beda yra ta kad slegio nera. keisti reiks kuro siurbli bei slegio reguliatoriu. o purkstukai geri.
  • 0

#83 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2010 balandžio 04 - 21:35

kazkokius jus cia marazmus kalbat :wacko: reguliatorius nesiplauna visu pirma, o toliau tai beda yra ta kad slegio nera. keisti reiks kuro siurbli bei slegio reguliatoriu. o purkstukai geri.

plaunasi, valosi ir pan. visi jutikliai, aktuatoriai. Vieni ultragarsinese vonelese, kiti kitaip.
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#84 Gedis123

Gedis123
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 179
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80kw

Parašyta 2010 balandžio 28 - 11:26

Pas mane mašina 2.0 HDi netraukia, pulsuoja variklis, diagnostika nieko neparodė, pasiėmiau iš laužyno ta slėgio reguliatoriu pabandymui, įdėjus jį sunkiau pradėjo kurtis, bet variklis dirbo lygiai, tačiau vistiek netraukė, vakar išgirdau tokį dalyką kad įdėjus kitą reguliatorių reikia pravažiuot 100km ar daugiau kad jis "prisirištų" čia mitas ar tiesa? :wh:

Šį pranešimą redagavo Gedis123: 2010 balandžio 28 - 11:27

  • 0
Šeši iš dešimties lietuvių gyvena depresijoje, likę keturi Londone…

#85 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2010 balandžio 28 - 11:44

Pas mane mašina 2.0 HDi netraukia, pulsuoja variklis, diagnostika nieko neparodė, pasiėmiau iš laužyno ta slėgio reguliatoriu pabandymui, įdėjus jį sunkiau pradėjo kurtis, bet variklis dirbo lygiai, tačiau vistiek netraukė, vakar išgirdau tokį dalyką kad įdėjus kitą reguliatorių reikia pravažiuot 100km ar daugiau kad jis "prisirištų" čia mitas ar tiesa? :wh:

Nesamone kazkokia. Labai abejoju.. :ph34r:
  • 0

#86 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 balandžio 28 - 21:02

Pas mane mašina 2.0 HDi netraukia, pulsuoja variklis, diagnostika nieko neparodė, pasiėmiau iš laužyno ta slėgio reguliatoriu pabandymui, įdėjus jį sunkiau pradėjo kurtis, bet variklis dirbo lygiai, tačiau vistiek netraukė, vakar išgirdau tokį dalyką kad įdėjus kitą reguliatorių reikia pravažiuot 100km ar daugiau kad jis "prisirištų" čia mitas ar tiesa? :wh:

Sakai:"diagnostika nieko neparode" :lol: blogai ieskojo gedimo(niekam tikusi tokia diagnostika)....Aklai pakeites DRV belieka ir varikli pasikeisti tuo paciu :lol: :doh: Jei rimtai,DRV voztuva diagnostika mato kuo puikiausiai,tereikia tik patirties ir supratima tureti... Kaip pats supranti,beda kitur slypi.... ;]
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#87 Gedis123

Gedis123
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 179
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80kw

Parašyta 2010 balandžio 28 - 21:10

Sakai:"diagnostika nieko neparode" :lol: blogai ieskojo gedimo(niekam tikusi tokia diagnostika)....Aklai pakeites DRV belieka ir varikli pasikeisti tuo paciu :lol: :doh: Jei rimtai,DRV voztuva diagnostika mato kuo puikiausiai,tereikia tik patirties ir supratima tureti... Kaip pats supranti,beda kitur slypi.... ;]

Nu bet matai pakeitus vienas simptomas (pulsavimas) buvo dingęs, bet kadangi sunkiai kūrėsi tai vistiek dėjau atgal senajį pravalęs, ir dar pastebėjau kad ta žalia gumelė ant jo tokia patižus, galvojau, gal jis nėra dar visiškai nusibaigęs tai ir nemetė tos klaidos :hmm:
  • 0
Šeši iš dešimties lietuvių gyvena depresijoje, likę keturi Londone…

#88 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2010 balandžio 28 - 21:14

Nu bet matai pakeitus vienas simptomas (pulsavimas) buvo dingęs, bet kadangi sunkiai kūrėsi tai vistiek dėjau atgal senajį pravalęs, ir dar pastebėjau kad ta žalia gumelė ant jo tokia patižus, galvojau, gal jis nėra dar visiškai nusibaigęs tai ir nemetė tos klaidos  :hmm:

Važiuok pas Ramus , sutaisis. B) Mano nuomone pas tave oro srauto matuoklė. B) Bet sakau, nuvažiuok pas ji ir sutvarkis.

Šį pranešimą redagavo Laimisxx: 2010 balandžio 28 - 21:16

  • 0

#89 peugeot206hdi

peugeot206hdi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 76
  • Automobilis:auto

Parašyta 2010 balandžio 29 - 14:23

Perku kuro slegio reguliatoriu Bosch 0281002284. Pegeot 406 hdi 99m. Jeigu yra galimybe pirkciau sito reguliatoriaus gumyte, dedasi ant galo tokia maza zalia. 862172982

wurth parduotuvej as pirkau,pririnko pagal dydi.
  • 0

#90 Svečias_setonelis_*

Svečias_setonelis_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 gegužės 08 - 18:55

Panasu, kad tai pasikartojanti P607 2.2 HDi problema. Kaip tik siuo metu ji pradejo kankinti ir mane. Visikai tokie pat simptomai kaip ir aprasyti virsuje. Daug geru atsiliepimu girdejau apie KLP dirbanti dyzelista (Debreceno g, prie daugiaaukscio garazo), pas ji ir ketinu ieskoti atsakymo. Gaila, kad tik labai didele ten eile :(
Beje, kol dar neturiu diagnostigos rezultatu, negaliu buti tikras, ar ir manajame 607 reguliatorius kaltas.
Taciau galiu pamineti, kad labai keistas reiskinys tuo metu vyksta: kuro filtro bakelyje kaupiasi oras. Atsukus nuorinimo (ar kondensato) sklende paciame kuro filtro bakelyje (kai kuriuose modeliuose ten yra vandens filtre daviklis) jauciasi, kad iseina susikaupes oras. O oro ten jokiu budu negali buti :wacko: Isleidus ora, vel kuri laika galima vaziuoti normaliu rezimu.
Beje, pakelus variklio apsukas, variklis tuomet dirba netolygiai. Apsuku rodykle pastebeti nelabai imanoma, taciau variklio garsas siubuojantis.
O keisciasias reiskinys tai, kad isijungus "Antipollution fault", variklis nepereina i saugumo rezima (t.y. neribojamos variklio apsukos)?
Ar ir pas jus tokie pat simptomai?

ir pas mane visi simtomai identiski,bet pakeiciau regulitoriu tai visai nebesikuria. o jai kuro siurbliuko spaudimas mazesnis kaip 2,3baro(rekomenduotina 2.3-2.6 kek skaiciau) tuomet gali nesikurti? ir del to neatidarinet kuro purkstuku?
:hmm: mano modelis 206 hdi 2l
  • 0

#91 peugeot206hdi

peugeot206hdi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 76
  • Automobilis:auto

Parašyta 2010 gegužės 10 - 13:32

Panasu, kad tai pasikartojanti P607 2.2 HDi problema. Kaip tik siuo metu ji pradejo kankinti ir mane. Visikai tokie pat simptomai kaip ir aprasyti virsuje. Daug geru atsiliepimu girdejau apie KLP dirbanti dyzelista (Debreceno g, prie daugiaaukscio garazo), pas ji ir ketinu ieskoti atsakymo. Gaila, kad tik labai didele ten eile :(
Beje, kol dar neturiu diagnostigos rezultatu, negaliu buti tikras, ar ir manajame 607 reguliatorius kaltas.
Taciau galiu pamineti, kad labai keistas reiskinys tuo metu vyksta: kuro filtro bakelyje kaupiasi oras. Atsukus nuorinimo (ar kondensato) sklende paciame kuro filtro bakelyje (kai kuriuose modeliuose ten yra vandens filtre daviklis) jauciasi, kad iseina susikaupes oras. O oro ten jokiu budu negali buti  :wacko: Isleidus ora, vel kuri laika galima vaziuoti normaliu rezimu.
Beje, pakelus variklio apsukas, variklis tuomet dirba netolygiai. Apsuku rodykle pastebeti nelabai imanoma, taciau variklio garsas siubuojantis.
O keisciasias reiskinys tai, kad isijungus "Antipollution fault", variklis nepereina i saugumo rezima (t.y. neribojamos variklio apsukos)?
Ar ir pas jus tokie pat simptomai?

ir pas mane visi simtomai identiski,bet pakeiciau regulitoriu tai visai nebesikuria. o jai kuro siurbliuko spaudimas mazesnis kaip 2,3baro(rekomenduotina 2.3-2.6 kek skaiciau) tuomet gali nesikurti? ir del to neatidarinet kuro purkstuku?
:hmm: mano modelis 206 hdi 2l

jei keitei sena reguliatoriu tai tikimybe ,kad neveikia nes bandziau as su numirusiu ,tai po pirmo idejimo vos uzvedi,o uzgesines viskas ,nebesiveda,tada atleidi 2 varztus ,atsikvepia ,ir vel iki pirmo nugesimo :) ,buvo pakeistas is lauzyno i gera ir bedu nebera :clap:
o del pririsimo kaip kazkas kalbejo tai briedas :rolleyes: ,nepriristi jie niekur,tik svarbu gera paimt is sroto ir ok
  • 0

#92 Svečias_Karolis621_*

Svečias_Karolis621_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 birželio 16 - 17:06

taip ir nesuprantu as tos temos, faktas kad visi kas keite tuos reguletorius beda atsinaujino po keliu men. kaip ir pas mane tik as jo nekeiciau, o isploviau, tai savaite pasivazinejau ir vel tas pats. buna kartais atsigauna, po to pastovi ir vel durniuoja. Nezinau ar verta ta kuro slegio reguletoriu keist ar ne. rodos beda jame, nes ji isvalius viskas oki, tik pavaziuoji ir vel sudas. tai taip ir nesupratau kas cia gali buti. Daryciau diagnostika, tik nezinau kaip rasti patikima meistra ir kad butu siauliuose... nes vaziuot i oficialu servisa tas pats kas ismest pinigus.
  • 0

#93 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 birželio 16 - 19:15

taip ir nesuprantu as tos temos, faktas kad visi kas keite tuos reguletorius beda atsinaujino po keliu men. kaip ir pas mane tik as jo nekeiciau, o isploviau, tai savaite pasivazinejau ir vel tas pats. buna kartais atsigauna, po to pastovi ir vel durniuoja. Nezinau ar verta ta kuro slegio reguletoriu keist ar ne. rodos beda jame, nes ji isvalius viskas oki, tik pavaziuoji ir vel sudas. tai taip ir nesupratau kas cia gali buti. Daryciau diagnostika, tik nezinau kaip rasti patikima meistra ir kad butu siauliuose... nes vaziuot i oficialu servisa tas pats kas ismest pinigus.

tai jai isvalius vaziuoji iki kito valimo ,tai reiskia is kazkur traukia siukles,tai kuro bake gal gyvatinas gal ji reikia isplauti,ir pilti svaru, ir tik svaru kura :pug:
  • 0

#94 Svečias_batmantas_*

Svečias_batmantas_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 birželio 16 - 20:19

Pakeiciau ir as ta kuro slegio reguliatoriu. Buvo tos pacios problemos geso kas 3 km, prastai kuresi ir prastai dirbo ant tusciu apsuku. Idejau nauja viskas pasitaise tik lempute uzgeso gal po kokiu 5 uzkurimu, ziuresim kiek ilgai vaziuosiu :)
  • 0

#95 Svečias_Karolis621_*

Svečias_Karolis621_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 birželio 16 - 22:56

O is kur pirkai ir kiek sumokejai? ar reikia ten numerius kokius taikyti ar nereikia. nes galvoju gal srote pasieskot.. nutariau sutvarkyt beda ir nelaukt kol vel kas atsitiks atsisveikint su liutuku :) per daug jis man nervu kainuoja.
  • 0

#96 peugeot206hdi

peugeot206hdi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 76
  • Automobilis:auto

Parašyta 2010 birželio 27 - 22:22

neverta pirkt new,jei pili kura lieva ir bako nevalysi,vel bus tas pats ,tik bus pinigai ismesti in bala. siulyciau dar deti papildomus smulkaus valymo filtriukus ant paduodamo ,nors as dar ir ant griztamo uzdejau :) , ir butinai netaupyti pigiam ,lievam kuro filtrui,pirkti brangu ir geros firmos,cia is patirties :good:

Šį pranešimą redagavo peugeot206hdi: 2010 birželio 27 - 22:22

  • 0

#97 Svečias_Karolis621_*

Svečias_Karolis621_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 liepos 01 - 23:00

Tai va, beda issiprende isvalius kuro filtro bakeli, ta pati vostoveli, bake siurbliuka bei isputinejus slanges. Is esmes kuras nebuvo ne kart piltas is taros per puses metu laikotarpi .. o del tu filtriuku tai jie nereikalingi, pas mane jis stovejo jau pries perkant masina, ir vis tik nepadejo...
  • 0

#98 Svečias_batmantas_*

Svečias_batmantas_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 liepos 07 - 08:41

pirkau internetu pigiausiosdalys.lt 305 Lt su pristatymu, o srote ieskojau tai 280 Lt pasiule
  • 0

#99 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2010 liepos 07 - 20:49

Papildomas mikro filtriukas ant paduodančios kuro šlangos uždėjus, tikrai blogiau nieko nepadarys. Aš pats irgi taip dariau. Jei išvalius reguliatoriu jis vėl greit užsikemša vadinasi traukia šiukšles, gal blogai idėtas kuro filtras, pažiurėkit ar visos gumos buna kai perkat nauja filtra, nes buvo karta toks bajeris, kad pardavė be gumos. Jei vistiek kemšasi reikia plauti kuro baka, ir dar vienas patarimas, kad nevažinėti iki tol kol užsidegs lemputė ispėjanti apie maža kuro kieki bake. Jei jau pilate iš kanistrų tai butinai gerai perkoškite. Tai tiek, manau nieko naujo nepasakiau :rolleyes:
  • 0

#100 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2010 liepos 08 - 04:14

Sweiki, turejau ir ash tokia beda su 406 pugu 2.0L Hdi.BOCH sistema.Uzsiveda, vaziuoja, 4-5 km. gesta. Palauki minute uzsikuria vel vaziuoji vel gesina. Gydymas: 1.Kuro slegio reguliatoriau plovimas ultragarso voneleje.(ACS servise 250 lituokliu uzsiprashe uzh reguliatoriaus, bei siurblio plovima). 2. Pagydziau isitraukes reguliatoriu ir nukirtes pati galiuka.Bei praploviau stabdziu disku valikliu. Idejau atgal vaziuoja kaip bite. Variklio darbas nepasikeite, trauka isliko ta pati, sanaudos tos pacios. nuvaziuota apie 2k km. 3. Toks gydyma spadejo iskaitant mano kibira jau 4 pugams. 4. Idejau papildoma filtriuka uzh pagrindinio filtro priesh siurbli. Reguliatoriu BOCH turiu pardavime kam reikia kreipkites. I PM :beer:
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0