Dyzeliniai varikliai
#1 Svečias_Dainuska_*
Parašyta 2008 sausio 01 - 21:09
#2 Svečias_BORBET_*
Parašyta 2008 sausio 01 - 22:00
#3
Parašyta 2008 sausio 01 - 22:12
#4
Parašyta 2008 sausio 02 - 12:23
Kai užgęsta pakaitinimo simbolis, tai nereiškia, kad oras jau sušilo pakankamai, indikatoriaus užgesimas, rodo, tik kad žvakės įkaito iki darbinės temperatūros, pats pašildymas baigiasi tada kai rėlė atsijungia (girdisi kai tai įvyksta) ir vedant variklį esant šaltam orui, kol dar neatsijungė pakaitinimo žvakių rėlė (nepasigirdo takšt ) akumuliatorius papildomai apkraunamas, o tai esant šaltam orui negerai.pabandyk pries vesdamas pakaitinti zvakes 2 kartus: pasuki rakteli kol uzgesta pakaitinimo simbolis, isjungi ir antra kart sulaukes kol uzges pakaitinimo ssimbolis bandyk uzvesti. tokie veiksmai naudingi visiems dyzeliams per didelius salcius
#5
Parašyta 2008 sausio 02 - 15:41
jeigu uzgeses simbolis tereiskia kad pasiekta darbine temperatura, o auto nesikuria. tai gal esant labai saltam orui ta temperatura nepasiekta? jeigu sakai kad pakaitinimas baigiasi kai suveikia rele, t.y. praejus dar kazkuriam laikui po simbolio uzgesimo, tai koks skirtumas ar istempes ausis klausysi kada suveikia rele ar antra kart kaitinsi? trukme ta pati, be to po antro kaitinimo rele sudirbs iskart po simbolio uzgesimo.Kai užgęsta pakaitinimo simbolis, tai nereiškia, kad oras jau sušilo pakankamai, indikatoriaus užgesimas, rodo, tik kad žvakės įkaito iki darbinės temperatūros, pats pašildymas baigiasi tada kai rėlė atsijungia (girdisi kai tai įvyksta) ir vedant variklį esant šaltam orui, kol dar neatsijungė pakaitinimo žvakių rėlė (nepasigirdo takšt ) akumuliatorius papildomai apkraunamas, o tai esant šaltam orui negerai.
#6
Parašyta 2008 sausio 02 - 16:52
Skirtumas tik tas, kad kurdamas kol rėlė neišsijungė, papildomai apkrauni akumuliatorių, kas jam tikrai neišeina į sveikatą , nes pašildymo žvakės ne taip jau mažai iš jo siurbia, o kai dar bandai kurti variklį momentinė apkrova gaunasi labai didelė.jeigu uzgeses simbolis tereiskia kad pasiekta darbine temperatura, o auto nesikuria. tai gal esant labai saltam orui ta temperatura nepasiekta? jeigu sakai kad pakaitinimas baigiasi kai suveikia rele, t.y. praejus dar kazkuriam laikui po simbolio uzgesimo, tai koks skirtumas ar istempes ausis klausysi kada suveikia rele ar antra kart kaitinsi? trukme ta pati, be to po antro kaitinimo rele sudirbs iskart po simbolio uzgesimo.
#7 Svečias_Dainuska_*
Parašyta 2008 sausio 02 - 21:37
#8
Parašyta 2008 sausio 02 - 21:54
As irgi bijau.bijau kad nepadaryciau tik blogiau
Ar tikrai visi budai isbandyti?Kuro kelias nuo kuro bako iki cilindro nemazas.Yra daug vietu uzsikisti kurui.Kuro padavimo siurbliukai,kuro filtras-tai ka pirmiausiai as tikrinciau.Nu tikrai dyzelistas "per galva nepaglostys",kai pasakysi,kad praplovei sistema.Gali ir kuro siurbly ar purkstukuose ka isplauti.
#9 Svečias_Dainuska_*
Parašyta 2008 sausio 02 - 22:13
#10
Parašyta 2008 sausio 02 - 22:28
#11
Parašyta 2008 sausio 02 - 22:41
imho, cia dar blogiau.daug nepilsiu
arba visai nepili arba pili kiek priklauso pagal aprasyma
#12 Svečias_Dainuska_*
Parašyta 2008 sausio 03 - 16:43
#13 Svečias_Mazulis_*
Parašyta 2008 sausio 03 - 16:54
Todel kad veliau gali teks ne viena ir ne dvi temas uzvedinet forume pries plaunant kuro sistema, pirma reikia issiplaut kuro baka, pasikeist kuro filtra, nes po to tas tavo priedas visa suda i kuro siulbly suvarys ir ate buvau as taip prisizaides, paklausiau ale zinovu, kad afigienu priedu yra purkstukams pravalyt, supyliau bakan ir po poros dienu babac bet tai su aksciau tureta mano mazda buvo su pugu neeksperimentuoju pries tai viso neissiaiskinesvaje kodel taip griestai ?
Bet spresti tau..
#14 Svečias_Mantux006_*
Parašyta 2008 sausio 04 - 23:15
#15 Svečias_mantas30_*
Parašyta 2008 sausio 05 - 14:30
Seip hdi kad kompresija butu bloga nera daznai,hdi varikliai kai kuriu meistru nuomone neuzdroziami... ;)Mano irgi HDI sandien ish kokio gal tik 7karto taip sunkei uzsikure. temperatura rode -12 uz lango. bijau kad ryt visai neuzkursiu. patikrino tanagroi zvakes sake visos veikia puikei. tai ka daryti? sildziau priesh uzkurima ne viena ir ne 3 kart.
ash labai bijau kad nebutu spaudimo maza jai cilindruose, tada manau tektu laukti vasaros ir parduoti.
beje ir tepalo matuokle buna pakelta po pasivazinejimo.
o gal reiktu pasitikrinti spaudima?
o gal kuro filtra pasikeisti?
ka dar galima padaryti? varyti purkshtuku plauti?
kita vertus nieko nera amzino
man irgi ta pati problema buvo kaip kad tau ,tai pakako kuro sistema praplauti pas specialistus ir kontaktus pravalyti ir dbr prie -12 is antro sukimo uzsikuria,o pries tai prie -11 tekdavo puse minutes zulint...
o kuro filtra pries ziema patartina pasikeisti.
dar gali tau buti silpnas akumuliaturius ,nes kuomet sildo zvakes daug elektros sunaudoja ir neduoda stipraus pradinio momento reikalingo strateriui (turint omenyje kad esant minusinei temperaturai akumuliatorio pajegumas sumazeja).
Šį pranešimą redagavo mantas30: 2008 sausio 05 - 14:32
#16 Svečias_Mantux006_*
Parašyta 2008 sausio 05 - 14:42
#17 Svečias_mantas30_*
Parašyta 2008 sausio 05 - 14:50
#18 Svečias_Mantux006_*
Parašyta 2008 sausio 06 - 02:01
#19 Svečias_Mantux006_*
Parašyta 2008 sausio 06 - 02:04
#20 Svečias_mantas30_*
Parašyta 2008 sausio 06 - 13:03
patikrink ar rele duoda srove i zvakes kai ateisi prie saltos masinos.as patikrinau su paprasta lempute,viena kontakta prilietus prie pakaitinimo zvakes kontakto,o kita prie akumuliatoriaus minuso.tam reikia prie lemputes pritvirtinti laiduka ;) jei ijungus degima uzsidega lempute vadinasi rele duoda srove i zvakes-reiskia beda ne releje.dar meistriukai sake galimas dalykas tox kad nepaduoda sroves i zvakes. bet ar tada degtu pakaitinimo lempute? ir keista bet jokios reles ishsijungimo garso negirdziu, gal per trumpai laukiau? kaip isijungia tai girdisi, tai turetu girdetis kaip ir ishsijungia. ir dar idomus daiktas kad masina prie -12 pastovejus 2h priesh kuriant visai neuzsidega pakaitinimas. bet kuriasi puikei.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0