beda su kompresija
#1 Svečias_kickme188_*
Parašyta 2008 sausio 14 - 19:41
#2 Svečias_kazinak_*
Parašyta 2008 sausio 14 - 21:40
#3
Parašyta 2008 sausio 14 - 21:43
#4 Svečias_Inferniux_*
Parašyta 2008 sausio 14 - 21:45
#5
Parašyta 2008 sausio 14 - 22:11
#6 Svečias_kazinak_*
Parašyta 2008 sausio 14 - 22:13
kai maza kompresija,masina nebevaziuoja kaip turi vaziuot,Kai maza kompresija ziema gali sunkiau vestis
be to pardavejas gal kokio darktaro privare kad ta kompresija pasitaisytu,
#7 Svečias_Liutas123_*
Parašyta 2008 kovo 19 - 09:46
#8 Svečias_genadi_*
Parašyta 2008 kovo 19 - 20:24
2 ir 3 tai gera kompresija bet 1 ir 4 nekas.bet ten dar gali buti kokio medaus ipilta geriau kuo toliau nuo tos masinos.pakeisi tepalus pravaziuosi 1000 km.gali ir tokios kompresijos nerasti.butu nors po 13 tai dar nieko tokio.bet dabar tarp cilindru didelis skirtumastai va noriu pirkt peugeot 406 kupe 2,0l. o va patikrinus masinos stovi regis ir issore geriau negu vidutiniskai.
Tik kad viena beda, nezinau didele ar maza. Neaiskus spaudimas cilindruose
1 - 9
2- 14
3- 14
4 - 10
tai kaip iseina 1 ir 4 per didelis spaudimas?(zvakes sausos) del ko taip gali buti?
pardavejas tvirtina kad ipilta kazkokio skyscio varikliui apvalyt (mol geras tas skystis)
nelabai linkes as juo tiketi. Meistrai sako gali ryti tepala lialia.
Noreciau liaudies nuomones, gal kas su tokia problema esate susidure?
#9
Parašyta 2008 kovo 19 - 21:16
skirtumas iki 2 gali buti... situo atveju jau per daug......bet dabar tarp cilindru didelis skirtumas
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#10
Parašyta 2008 kovo 19 - 21:29
Kiek prisimenu, tvarkingame variklyje gali skirtis ne daugiau 0,8 atm. Kai daugiau - rizika prapūtimo tarp cilindrų.skirtumas iki 2 gali buti... situo atveju jau per daug...
Kažkada savo VW pamatavau ir nuliūdau: 11,5>10>10>4,5 (!!!)... Rezultate - keisti du stūmokliai, visi žiedai. Sekantis matavimas - visuose po 14 (karštas)...
#11
Parašyta 2008 kovo 19 - 22:49
#12
Parašyta 2008 kovo 20 - 00:55
#13
Parašyta 2008 kovo 20 - 14:11
#14
Parašyta 2008 kovo 20 - 15:17
O kiek turetu buti?Kazkada savo matavau.Buvo po 10,5 teko perrinkti galvute, buvo ziaurus ishdilimai
1.8 motorui arba 2.0 ???
#15 Svečias_nordic_*
Parašyta 2008 kovo 21 - 14:53
#16
Parašyta 2008 kovo 21 - 22:16
Matavau savo- 12, 11.5, 11.5, 11. Tai nori pasakyti "naujas motoras" beveik 96m masinoj...???Tikeciau, kad naujam varikliui turetu buti apie 11, 12.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#17
Parašyta 2008 kovo 22 - 00:17
tepalu kokybe-nr1,keitmo intervalai-2,eksplotavimo salygos(draugas technikai),oro filras-3(su salyga-tepalo filtraskeiciamas su tepalo keitimu) tai ilgaamziskumui.Matavau savo- 12, 11.5, 11.5, 11. Tai nori pasakyti "naujas motoras" beveik 96m masinoj...???
krastiniu cilindru sumazejusi kompresija-ekspluotuota sunkiomis salygomis,vazineta trumpais atstumais,nesildant motoro,ji "smaugiant".
pvz.italai "megsta" tepalus keisti kas 40kkm(nors manuale kas 20kkm) ju mastymas-kol serviso "raktas nerodo MINUS 20 000km -tai ir nereika keisti.kad gali buti nulis-jiems tai per sudetinga. ;)
gal kas turejot masina is graikijos? noreciau "pciupinet" kas ten dar "nesudile"
taip kad "naujas motoras"-po 300 000km nieko nuostabaus(psa motorai (senesni) tikrai su rezervu ).priziurek,nesusilusio nesmauk(nors traukia pussiltis geriau) ir turesi "amzina" motora.
#18
Parašyta 2008 kovo 22 - 15:56
#19
Parašyta 2008 kovo 22 - 20:37
Maniskis Pugas greitai perlips 300000km slenksti...taip kad "naujas motoras"-po 300 000km nieko nuostabaus(psa motorai (senesni) tikrai su rezervu ).priziurek,nesusilusio nesmauk(nors traukia pussiltis geriau) ir turesi "amzina" motora.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#20 Svečias_genadi_*
Parašyta 2008 kovo 22 - 20:48
14 tai geras motoras, seip 12 turetu butiPer didelis skirtumas, tikrai, panasu i brangu remonta. O 14, seip, irgi daugoka benzinui, gali buti kazko ipilta. Tikeciau, kad naujam varikliui turetu buti apie 11, 12.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0