Jump to content


beda su kompresija


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#21 Svečias_Amster_*

Svečias_Amster_*
  • Svečiai

Posted 2008 March 22 - 21:19

Na pas mane 406 Coupe 2.0ltr, Kompresija po 11.5atm. Manau tai norma. O tavuoju atveju skirtumas pernelyg didelis :) Nerizikuok, nors tiesa sakant tai situ varikliu pilni srotai, negirdejau kad butu kam pagedes :)
  • 0

#22 Svečias_Andriuselis_*

Svečias_Andriuselis_*
  • Svečiai

Posted 2008 March 22 - 23:27

Turejo drauge Mitsubishi Colt. Gerai kad nebeturi :lol: Rimciau - kompresijos visi cilindrai rode 14-15. Daugoka. Masina trauke, tik sunkokai kuresi ir rijo tepalus. Meistrai pamatave kompresija ir pravazeve - amen tepaliniam ziedam. Kompresiniai dar laiko, uztat tas motoriukas dar dirba. Iskur ta kompresija tokia nezmoniska? Tepalas tarpus tarp kompresiniu ziedu ir stumoklio uzpildo, del to ir kompresija tokia. Siaip kaip jau minejo turetu buti apie 11,5 - 12. O kai isuki zvakes - jos sudegina ta tepala ir sandarumo nelieka. Pasekmes: 1)tepalo "suvalgymas"; 2)reali kompresija yra apie 10 (ten kur buvo 14) Kitas variantas - ne ziedai blogi o voztuvu salnikai ir patys voztuvu lizdai.
  • 0

#23 Kestas911

Kestas911
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 73
  • Automobilis:peugeot 607

Posted 2013 July 03 - 18:43

Sveiki pas mane peugeote 607 2,2l 116kw 2001m bevaziuojant dingo trauka ir pradejo gesti, trukcioti pamatavus kompresija viename cilindre pasirodo jos nera visai kas galejo atsitikti?
  • 0

#24 ganksteris406

ganksteris406
  • Senbuviai
  • posts 238
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 607

Posted 2013 July 05 - 22:40

Sveiki pas mane peugeote 607 2,2l 116kw 2001m bevaziuojant dingo trauka ir pradejo gesti, trukcioti pamatavus kompresija viename cilindre pasirodo jos nera visai kas galejo atsitikti?

Galejo pradegt voztuvas,arba stumoklis ,arbadar kasnors I ta puse.Gal parduodi si auto su siuo defektu?
  • 0
gangsteris607

#25 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2013 July 06 - 00:00

Kompresijos skirtumas apie 1 bar dar visai nieko nesako apie variklio būklę. Ji skirsis kiekvieną kartą matuojant.Ypač,jei daugiausiai varinėji mieste,dažnai gesini,kuri variklį. Tuomet visada kažkuris vožtuvas bus labiau apsvilęs. Be to beveik visad paskutinis matuojamas cilindras turės mažesnę kompresiją. Kaip manot kodėl? Dar kompresija labai priklauso ir nuo variklio temperatūros. Vieni šaltiniai rekomenduoja matuoti tik šaltą,kiti atvirkščiai. Taipogi,kai motoriukas atidirbo 300 000 km,tikėtis puikios jo būklės neetiška.Kaip ir būtų nelogiška pradėti ieškoti sliekų net dėl 2 bar slegio skirtumo. Svarbu tinkamai prižiūrėti variklį. T.y. pirmiausiai degimo sistema. Pradėkite nuo žvakių.žvaklaidžių,babinų, (bloga žvakė gali labai greitai "pakoreguoti" cilindro kompresijos statistiką) ir visa kita ,kas juodu ant balto surašyta userio manuale.
Taigi dėl paskutinio cilindro matavimo...Tam kad tiksliai tiksliai išmatuoti kompresiją,turi būti sudarytos vienodas sąlygos visiems cilindrams. Toks matavimas kai "diagnostikos" centre meistrelis įstato manometrą į skylę ir šaukia sėdinčiam prie vairo SUK,yra nieko vertas ir skirtas laikui tempti. Žinoma,jei cilindras visai miręs,pamatysi. Bet daugiau nieko.Kiekvienas cilindras turi būti paruoštas kompresijos matavimui,t.y.išpildytos kelios būtinos sąlygos. Viena iš jų būtų ideali starterio sistema.Kita,-cilindrai prieš matavimą turi būti praventiliuoti.Kiekvieną cilindrą matuojant reikia "prasukti" vienodą skaičių ciklų ir vienodu greičiu. Trys keturi sūkiai tinka tik "diagnostikai".Esant dideniam skirtumui,galima į cilindrus įpilti kiek tepaliuko,kad susiteptų žiedai. Jei tokiu atveju kompresija zenkliai pasikeis,tada gali būti ,kad kompresiniams žiedams laikas užsakyti mišias,jei ne,labiau tikėtina,kad pasvilo vožtuvai.
Paskutiniam matuojamam cilindrui paprastai nebeužtenka starterio sistemos kvapo,todėl rekuomenduojama prieš kiekvieno cilindro matavimą daryti pertraukėlę,pakrauti akumą,leisti atvėsti starterio šepetėliams. Dar labai svarbu ir pats kompresometras,tiksliau jo atbulinis vožtuvas.Jei ten paklius šiukšlių,nieko nepamatuosi.
Variklio gamintojas techninėse charakteristikose deklaruoja suspaudimo laipsnį. Tai ir yra atskaitos taškas,kokia kompresija turi būti kiekvienu konkrečiu atveju. 10 ar 14...Ir dar apie kompresometrus. Įsukamoji dalis turi atitikti naudojamos žvakės parametrus. Esu matęs,kai matuodavo savadarbiais prietaisais,kurie neturėdavo nė trečdalio sriegio dalies. Tai labai patogu,kai reikia nustatyti blogą kompresiją.
  • 0

#26 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • posts 1,751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Posted 2013 July 07 - 16:11

gau tiesiai is vadovelio...tik pamirsai nurasyti ta dali, kur parasyta kad suspaudimo laipsnis yra santykinis dydis, kuris niekaip nematuojamas, o apskaiciuojamas, tai yra degimo kameros turio ir cilindro turio tar VRT ir ART santykis, jis yra nekintamas, klasikiniuose VDV...o stai kompresija jau yra matuojama su prietaisais...be to ant kiek turi buti prastas akumas, nepamatuotum 4 cil. variklio kompresisjos...juolabiau kai suki varikli issukes zvakes...pamirsai pamineti, kad reikia atjungti degalu tiekima i varikli...be to kad butina salyga tiksliam matavimui visu zvakiu issukimas iskart pries matuojant...ir t.t. ir pan...teorija yra viena, o praktikoj daznai neturi laiko zaisti su parukymais ir akumo pakrovimais...o siaip, grubiai, skirtumas iki 2ju bar, leki ir nesuki sau kiausu, skirtumas didesnis, parduodi masina, neperki siulomos, arba atsidedi pinigus variklio remontui...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#27 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2013 July 07 - 20:13

gau tiesiai is vadovelio...tik pamirsai nurasyti ta dali, kur parasyta kad suspaudimo laipsnis yra santykinis dydis, kuris niekaip nematuojamas, o apskaiciuojamas, tai yra degimo kameros turio ir cilindro turio tar VRT ir ART santykis, jis yra nekintamas, klasikiniuose VDV...o stai kompresija jau yra matuojama su prietaisais...be to ant kiek turi buti prastas akumas, nepamatuotum 4 cil. variklio kompresisjos...juolabiau kai suki varikli issukes zvakes...pamirsai pamineti, kad reikia atjungti degalu tiekima i varikli...be to kad butina salyga tiksliam matavimui visu zvakiu issukimas iskart pries matuojant...ir t.t. ir pan...teorija yra viena, o praktikoj daznai neturi laiko zaisti su parukymais ir akumo pakrovimais...o siaip, grubiai, skirtumas iki 2ju bar, leki ir nesuki sau kiausu, skirtumas didesnis, parduodi masina, neperki siulomos, arba atsidedi pinigus variklio remontui...

Na va ,pasirodo yra žinančių. Jei visi po truputuką geranoriškai pasidalintume,kaip lengviau kvėpuoti taptų...Juk nesunku? Ar tik kai ambicijos prabunda?

Edited by gau173, 2013 July 07 - 20:13.

  • 0

#28 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • posts 1,751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Posted 2013 July 08 - 11:08

ne turiu as jokiu ambiciju, tik dadejau ir tiek...o siaip galiu pasakyti, kad daugkas klausia patrimu siame forume, bet i juos nebuna linke reaguoti, arba bando pataisyti masina forumo pagalba...dazniausiai nepavyksta..:)na visiem sekmes...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users