beda su kompresija
#21 Svečias_Amster_*
Posted 2008 March 22 - 21:19
#22 Svečias_Andriuselis_*
Posted 2008 March 22 - 23:27
#23
Posted 2013 July 03 - 18:43
#24
Posted 2013 July 05 - 22:40
Galejo pradegt voztuvas,arba stumoklis ,arbadar kasnors I ta puse.Gal parduodi si auto su siuo defektu?Sveiki pas mane peugeote 607 2,2l 116kw 2001m bevaziuojant dingo trauka ir pradejo gesti, trukcioti pamatavus kompresija viename cilindre pasirodo jos nera visai kas galejo atsitikti?
#25
Posted 2013 July 06 - 00:00
Taigi dėl paskutinio cilindro matavimo...Tam kad tiksliai tiksliai išmatuoti kompresiją,turi būti sudarytos vienodas sąlygos visiems cilindrams. Toks matavimas kai "diagnostikos" centre meistrelis įstato manometrą į skylę ir šaukia sėdinčiam prie vairo SUK,yra nieko vertas ir skirtas laikui tempti. Žinoma,jei cilindras visai miręs,pamatysi. Bet daugiau nieko.Kiekvienas cilindras turi būti paruoštas kompresijos matavimui,t.y.išpildytos kelios būtinos sąlygos. Viena iš jų būtų ideali starterio sistema.Kita,-cilindrai prieš matavimą turi būti praventiliuoti.Kiekvieną cilindrą matuojant reikia "prasukti" vienodą skaičių ciklų ir vienodu greičiu. Trys keturi sūkiai tinka tik "diagnostikai".Esant dideniam skirtumui,galima į cilindrus įpilti kiek tepaliuko,kad susiteptų žiedai. Jei tokiu atveju kompresija zenkliai pasikeis,tada gali būti ,kad kompresiniams žiedams laikas užsakyti mišias,jei ne,labiau tikėtina,kad pasvilo vožtuvai.
Paskutiniam matuojamam cilindrui paprastai nebeužtenka starterio sistemos kvapo,todėl rekuomenduojama prieš kiekvieno cilindro matavimą daryti pertraukėlę,pakrauti akumą,leisti atvėsti starterio šepetėliams. Dar labai svarbu ir pats kompresometras,tiksliau jo atbulinis vožtuvas.Jei ten paklius šiukšlių,nieko nepamatuosi.
Variklio gamintojas techninėse charakteristikose deklaruoja suspaudimo laipsnį. Tai ir yra atskaitos taškas,kokia kompresija turi būti kiekvienu konkrečiu atveju. 10 ar 14...Ir dar apie kompresometrus. Įsukamoji dalis turi atitikti naudojamos žvakės parametrus. Esu matęs,kai matuodavo savadarbiais prietaisais,kurie neturėdavo nė trečdalio sriegio dalies. Tai labai patogu,kai reikia nustatyti blogą kompresiją.
#26
Posted 2013 July 07 - 16:11
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#27
Posted 2013 July 07 - 20:13
Na va ,pasirodo yra žinančių. Jei visi po truputuką geranoriškai pasidalintume,kaip lengviau kvėpuoti taptų...Juk nesunku? Ar tik kai ambicijos prabunda?gau tiesiai is vadovelio...tik pamirsai nurasyti ta dali, kur parasyta kad suspaudimo laipsnis yra santykinis dydis, kuris niekaip nematuojamas, o apskaiciuojamas, tai yra degimo kameros turio ir cilindro turio tar VRT ir ART santykis, jis yra nekintamas, klasikiniuose VDV...o stai kompresija jau yra matuojama su prietaisais...be to ant kiek turi buti prastas akumas, nepamatuotum 4 cil. variklio kompresisjos...juolabiau kai suki varikli issukes zvakes...pamirsai pamineti, kad reikia atjungti degalu tiekima i varikli...be to kad butina salyga tiksliam matavimui visu zvakiu issukimas iskart pries matuojant...ir t.t. ir pan...teorija yra viena, o praktikoj daznai neturi laiko zaisti su parukymais ir akumo pakrovimais...o siaip, grubiai, skirtumas iki 2ju bar, leki ir nesuki sau kiausu, skirtumas didesnis, parduodi masina, neperki siulomos, arba atsidedi pinigus variklio remontui...
Edited by gau173, 2013 July 07 - 20:13.
#28
Posted 2013 July 08 - 11:08
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users