

Parašyta 2008 kovo 22 - 21:19
Parašyta 2008 kovo 22 - 23:27
Parašyta 2013 liepos 03 - 18:43
Parašyta 2013 liepos 05 - 22:40
Galejo pradegt voztuvas,arba stumoklis ,arbadar kasnors I ta puse.Gal parduodi si auto su siuo defektu?Sveiki pas mane peugeote 607 2,2l 116kw 2001m bevaziuojant dingo trauka ir pradejo gesti, trukcioti pamatavus kompresija viename cilindre pasirodo jos nera visai kas galejo atsitikti?
Parašyta 2013 liepos 06 - 00:00
Parašyta 2013 liepos 07 - 16:11
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Parašyta 2013 liepos 07 - 20:13
Na va ,pasirodo yra žinančių. Jei visi po truputuką geranoriškai pasidalintume,kaip lengviau kvėpuoti taptų...Juk nesunku? Ar tik kai ambicijos prabunda?gau tiesiai is vadovelio...tik pamirsai nurasyti ta dali, kur parasyta kad suspaudimo laipsnis yra santykinis dydis, kuris niekaip nematuojamas, o apskaiciuojamas, tai yra degimo kameros turio ir cilindro turio tar VRT ir ART santykis, jis yra nekintamas, klasikiniuose VDV...o stai kompresija jau yra matuojama su prietaisais...be to ant kiek turi buti prastas akumas, nepamatuotum 4 cil. variklio kompresisjos...juolabiau kai suki varikli issukes zvakes...pamirsai pamineti, kad reikia atjungti degalu tiekima i varikli...be to kad butina salyga tiksliam matavimui visu zvakiu issukimas iskart pries matuojant...ir t.t. ir pan...teorija yra viena, o praktikoj daznai neturi laiko zaisti su parukymais ir akumo pakrovimais...o siaip, grubiai, skirtumas iki 2ju bar, leki ir nesuki sau kiausu, skirtumas didesnis, parduodi masina, neperki siulomos, arba atsidedi pinigus variklio remontui...
Šį pranešimą redagavo gau173: 2013 liepos 07 - 20:13
Parašyta 2013 liepos 08 - 11:08
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0