Jump to content


Prie dideliu apkrovu atsijungia turbina


  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#21 Svečias_Edgars_*

Svečias_Edgars_*
  • Svečiai

Posted 2008 March 18 - 07:20

sveiki, turiu peugeot experta, 2 hdi motoras, 2003 m laidos. yra neaiski problemele. vazinejant iki 100 km/h greiciu viskas normaliai. uzpaudus apie 130km/h ir palaikius toki greiti kelias min toks vaizdas kad atsijungia turbina. dingsta trauka pilnumoj, automobilis vaziuoja bet traukos nera jokios traukos spaudi dugnus o rieda apie 90km/h. traukos nera apsoliuciai.isjungi degima vel uzvedi viskas tvarkoj kol vel gerai neuzpausi. tas pats atsitinka prie mazesnio greicio, tarkim vaziuojant 90km/h bet i kalna. paspaudi, palaikai apkrova ir po poros min ivyksta tas pats.skydelis jokiu klaidu nerodo. gal kas turi kokiu ideju,pats gyvenu uk, kiek pas meistrus buvau patare laukt kol atsijungs viskas ir problema taps pastovi nes dabar jie nieko nemato. gal kas turi kokiu ideju? is anksto dekoju

Turiu ir as tokia beda panasia, tai nuvariau i Peugeot centra ir jie rado itrukusia kazkur turbinos gofra, tai uzsake ir liepe laukt 3 sav, bet jie tiksliai nezino ar del jos problema, pakeis gofra tada ziuresim kaip ten bus.
  • 0

#22 Marexas

Marexas
  • Senbuviai
  • posts 98
  • Vieta:Radviliskis-Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI

Posted 2011 December 21 - 10:21

Panasi beda ir pas mane. 80KW 2.0 hdi. 2000m. P406 Trauka jau ir taip senai nebe tokia smagi kaip buvo kadaise :) Bet dar galima vaziuoti, tik tokia pati situacija kai paspaudus iki 130km/h arba ~ 2500RPM isijungia koks tai avarinis rezimas ir tada jau daugiau 2000RPM nebesukelsi ir greiciau 90km/h nebepavaziuosi.. Paskui pastebejau kad uzgesinus varikli, uzsikurus is naujo vel viskas gerai kol vel neuzmini perdaug ant gazo... Diagnostikoj buvau pas tikrai gera meistra. Sake kad rodo jog turbina nesukelia slegio, daugiau jokiu klaidu. Dabar svarstau visokius variantus, ar tai gali buti tas daviklis prie radiatoriaus, ar kazkas su tuo mechanizmu kuris vakuumo pagalba reguliuoja oro padavima....? Galvojau gal dar kuro filtras, bet diagnostika to neparode. Gal kas turite kokiu protingu minciu? :)
  • 0

#23 Marexas

Marexas
  • Senbuviai
  • posts 98
  • Vieta:Radviliskis-Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI

Posted 2012 January 02 - 18:43

Issisprende sita problema, nezinau gal tik laikinai, bet kaip staigiai atsirado taip netiketai ir prapuole. Viskas ka padariau: (gal tai tik atsitiktinumas ir visai nesusije) savaitgali turejau ilga kelione ~400km, prisipyliau pilna baka dyzelio, ir pagalvojau velniai nemate, prie to paties ir kuro sistemos valikli supilsiu. Prasukau tuos 400km tokiu ramiu rezimu nekeldamas daugiau kaip 2000RPM apsuku. Nes taip jau buvau iprates, masina netraukia, o jei bandai kazka isspaust tik dar blogiau, isijungia kazkoks tai slopinimas kaip kad rasiau anam poste. Taigi po sios keliones, sekancia diena vaziuodamas i darba vis delto sugalvojau paspaust daugiau gazo, ir nustebau, masina begejasi, jauciasi jog turbina dirba, paspaudziau virs 3000RPM ir tada netgi uzgeso Check engine lempute kuri visa ta laika esant siai problemai dege. Taigi stebiuosi ir nezinau kas cia nutiko, nes pagal meistro diagnoze turejau keisti turbina.. na dabar kaip ir viskas OK nebereikia. Tik neaisku ar ilgam, dar paziuresim.
  • 0

#24 Marexas

Marexas
  • Senbuviai
  • posts 98
  • Vieta:Radviliskis-Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI

Posted 2012 March 11 - 15:12

Taigi tesiu toliau. Ilgainiui pavazinejus miesto rezimu, vel pasidare tas pats. Turbina nekelia slegio. Pavaziavus iglesni kelia, palaikius aukstesnes apsukas, laikinai lyg ir atsigauna, bet po vazinejimo miese, vel pasidaro tas pats.

Pasitares su meistrais, nusprendeme, kad gali buti jog turbinos viduje esantis ismetamuju duju valdymo mechanizmas bus uzsineses suodziais. Isemiau turbina ir ja issiardes stai ka pamaciau:

Posted Image

Tai yra iseinaciu ismetamuju duju turbinos dalies puse, kaip matote desineje yra duju iejimas is kolektoriaus (1.), paduotos dujos keliauja per sparnuote, issukusios sparnuote toliau iseina (2.) i ismetimo vamzdi.


Posted Image

Taigi nr. 3 yra ismetamuju duju valdymo mechanizmas. Tai sklende: kuomet ji uzdara, visas duju srautas keliauja per sparnuote ir ja suka, kuomet ji atvira srautas tiesiog is ismetimo kolektoriaus teka tiesiai per ja i ismetimo vamzdi, si sklende sujunga su vakuumine difragma (nuotr. zemiau), kuri sklende atidaro/uzdaro. Stai cia ir tikejausi atrasi daug suodziu, kurie neleidzia sklendei pilnai uzsidaryti ir ko pasekoje dalis ismetamuju duju iseina tiesiai i ismetima, ir taip neissukama turbina. Taciau Ten viskas gerai, jokiu suodziu, viskas svaru.

Posted Image

Tai sparnuote kuria suka ismetamuju duju srautas. Svari, tvarkinga, nenudegusi.

Posted Image

Tai sparnuote kuri slegia ora, taip pat svari grazi. Asele ant kurios uzmautos sios sparnuotes taip pat sukasi laisvai, nekliba.

Posted Image

Stai sita vakuumine diafragma, atidaro ir uzdaro sklende nr. 3, diafragma taip pat tvarkinga, vakkuuma laiko. Sia difragma valdo Elektrinis vakuuminis voztuvas.

Reziume, tikejausi rasti beda turbinoje, jos ten nera..., viskas atrodo svaru ir tvarkinga. Elektriniai vakuuminiai voztuvai, kurie vienas valdo EGR voztuva, o kitas turbinos vakuumine diafragma, taip pat atrodo veikiantys, diagnostika klaidos nerodo. EGR voztuvas taip pat tvarkingas. Visos oro slangos sandarios. Diagnostika jokiu klaidu elektronikoje nerodo. Tik tai, jog turbina nesuklelia slegio. Taigi meistrai, galbut zinote kur dar ieskoti bedos? nes as jau nebeisivaziduoju... Ir kodel gi Turbina kartais veikia o kartais ne, ir kodel tai priklauso nuo ilgesnio/trumpesnio vaziavimo... ?

Edited by Marexas, 2012 March 11 - 15:33.

  • 0

#25 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • posts 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Posted 2012 March 11 - 18:16

Jei daugiau/greiciau pavaziavus susitvarko, tai gal jau vakuumo pompa pavargus?
  • 0

#26 Marexas

Marexas
  • Senbuviai
  • posts 98
  • Vieta:Radviliskis-Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI

Posted 2012 March 11 - 19:43

Apie vakuumo pompa irgi pagalvojau, bet nezinau kaip patikrint ar ji gerai/blogai dirba.. ?

Edited by Marexas, 2012 March 11 - 19:44.

  • 0

#27 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • posts 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Posted 2012 March 11 - 19:56

Galima su stabdziais: gerai uzpompuoji ir laikai nuspaudes stabdziu pedala. Turi pedalas po truputi pradet leistis gilyn. Taip pat galima po keliu staigiu stabdymu + akseleraciju ciklu ziuret ar nesusilpneja stabdymas arba aseleracija.
  • 0

#28 stasas

stasas
  • Forumo naujokai
  • posts 33
  • Automobilis:307

Posted 2012 March 12 - 08:10

ispjauk katalyza,vaziosi ir svilpausi
  • 0

#29 Marexas

Marexas
  • Senbuviai
  • posts 98
  • Vieta:Radviliskis-Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI

Posted 2012 March 12 - 10:36

Ziuresiu dabar kaip ten iseis su vakuumo pompa, o del katalizatoriaus, pameginsiu pralekt su nuimtu, jei pasiteisins katras is variantu, butinai parasysiu. kolkas dekui uz pasiulymus :)
  • 0

#30 KDiagnostika

KDiagnostika
  • Senbuviai
  • posts 120
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Diagnostika

Posted 2012 March 12 - 12:00

O kaip del oro srauto matuokles? kokie jos parametrai vaziuojant?
  • 0

#31 Marexas

Marexas
  • Senbuviai
  • posts 98
  • Vieta:Radviliskis-Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI

Posted 2012 March 12 - 12:44

Kokie parametrai matuokles vaziuojant negaliu pasakyti, nes diagnostika buvo daryta stovinciam automobiliui, ir del matuokles klaidu nebuvo.
  • 0

#32 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2012 March 12 - 13:45

Pas mane identiska problema. Bet klaida yra ir papildoma, o ne tik, kad nera slegio (Turbo pressure regulation Turbo pressure measured too low). Antroji butu tokia - Turbo position repeat signal Position of the valve too open relative to the setting. Tai pagal tavo fotkes matau, kad taip iseina, tas voztuvelis per daug atsidares-pastriges-apsineses ir turbut ispucia visas dujas laukan, vietoje to, kad suktu sparnuote. Tiesa man joks avarinis rezimas neisijungia (pries pora dienu pasibandziau iki redlaino isibegeti 4 pavara, tai uzsisuko kaip reikiant iki ribotuvo), o tiesiog netraukia. Tai ir kaip ir tu vazineju ne daugiau 2000-3000 RPM nes kitaip tik dyzeli eda, o naudojos jokios :D As irgi galvojau katalyza kaltinti (truksta man dumu ismetime, nors fapo jau nebera), o ir tech apziuros metu, lape parasyta, kad mano ismetimo tarsa 0,0 :D Tai speju prie uzsikimsimo gal ir klatalizatorius prisidejo. Tiesa mano yra 407 2.0 Hdi, tai su turbinos pasiekimu nusimato gemorojus :D beje, pastebejimas, ta diafragma kuri valdo tavo nurodyta voztuva nr3, ji turi kojele su varztu ir kaip suprantu reguliuojasi? Tai gal ja tik reiketu paverzti, jeigu ji ne iki galo kazka uzdaro.

Edited by sandman^kfmf, 2012 March 12 - 13:53.

  • 0

#33 Marexas

Marexas
  • Senbuviai
  • posts 98
  • Vieta:Radviliskis-Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI

Posted 2012 March 12 - 14:20

As ir tikejausi kad tas voztuvelis bus uzsineses ar pastriges, bet issiardes turbina net nustebau kaip ten viskas svaru, jokiu suodziu ir tas voztuvelis uzsidaro labai gerai. Dar suabejojau del tos nr. 3 diafragmos, nes ji tokia gan sunkiai vaiksciojanti, pagalvojau kad reikia gan stipraus vakuumo tam kad ta kojele itraukti ir voztuveli uzdaryti, galbut nepakanka jegos ir nevisiskai uzsidaro tas voztuvelis...? Ta kojele siek tiek paverziau, ziuresiu kas bus kai jau galutinai susirinksiu viska atgal. Nezinau kaip pas 407, bet ir pas 406 kol dasikasiau iki turbinos, teko isimti desines puses pusasi, atsijungti vairo trauke, sarnyra, dar slangos visos.. ir tai vietos priejimui neperdaugiausiai... Paskutini karta pries pat remonta apie 20km pralekiau laikydamas ~150km/h, ir tuomet kaip buvau minejes "prasipute" kuri laika buvo trauka, po to teko pasivazineti gerokai po miesta ir vel tas pats avarinis rezimas isijunge, vel nebera traukos.. hm.. mastau gal katalizatorius prasipucia, o po miesta pavazinejus vel uzsikemsa.. nu zodziu kai susirinksiu, praleksiu be ismetimo vamzdzio. :)
  • 0

#34 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2012 March 12 - 14:55

Ant 407 tas pats sudas - reikia bent viena pagalve nuimti, kad pakreipti varikli. bet kad pakreipti, reikia ir pusasi lupti... Arba aisku isvis iskelineti varikli.
  • 0

#35 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2012 March 15 - 12:39

Beje, klausimas, o kas tame "grybe" sudaro vakuuma? Is kur jis atsiranda? Turi buti kazkoks siurblys juk? Nes gal nereikia iki turbo lysti, gal tiesiog vakuumas gazuojant kazkur nuteka ir per anksti atsidarineja turbinos wastegate'as? Nes butent gazuojant jis KRENTA (keliant apsukas, kartu atsidarineja is leto tas voztuvelis), o jei negazuoji, tai gryzta i savo vieta.
  • 0

#36 Marexas

Marexas
  • Senbuviai
  • posts 98
  • Vieta:Radviliskis-Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI

Posted 2012 March 18 - 19:52

Tai vakuumo pompa, buvo minejes Vigosas. Turint matuokli, galima pasimatuot ar pakankamas vakuumas sukuriamas, bet reikia normas zinot.. galetu koks meistras cia i sita diskusija isisukt :) bet kam jiems is saves duona atiminet.. :) zodziu as saviske susirinkau jau, pralekiau ir nieko, tas pats, galios truksta iki normalios kokia buvo kadaise.. bet bent jau nebedega Check engine ir nebera to ribojimo kuomet keliant apsukas iki 3tukst. numeta iki 2 ir nebeina.. bent jau kolkas. Tiesa, dar nepabandziau pralekt be ismetimo vamzdzio.. tokia viltis yra gal katalyzas.. daugiau nebezinau net kur ieskot bedos.. oro srauto matuokle gal dar, arba EGR nesandarus.
  • 0

#37 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2012 March 18 - 21:21

Lyg ir testavau tais paspaudimais vakuumo pompa. bet ryt dar pasibandysiu, kazkaip nepamenu kaip stabdziai elgesi. su kiekviena diena, vis labiau ir labiau zinau, kaip veikia turbina, kaip veikia apskritai sitas dyzelinis variklis (DW10BTED). :D Idomu savotiskai, nes kai turejau 406 1.8 16V benza, tai apie varikli net uzmirses buvau, kad ten toks yra, tepala tik keiciau ir dapilinejau, nes biski vare per virsutini dangteli. Bet kadangi traukos netrukos netruko, tai nelabai man beda buvo litriuka i 10k dapilti. Atejo silti orai, tai nusimato apsilankymas garze. Prie to pacio - kur ta pompike rasti ant 407 2.0 - arba tiksliau 136HP HDI dyzelio. Nes jis ejo ir ant 307 atrodo.

Edited by sandman^kfmf, 2012 March 18 - 21:34.

  • 0

#38 Marexas

Marexas
  • Senbuviai
  • posts 98
  • Vieta:Radviliskis-Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI

Posted 2012 March 19 - 10:48

Sek vakuumo slangutes :) 2.0 HDI is tos pompikes eina plastmasinis vamzdelis, (toks kaip kuro) i stabdziu kapsule, ir is ten pat dalinasi i vakuuminius voztuvelius iseina slangutes. Beje ar nepadidejusios kuro sanaudos? Maniskei jauciasi kaip truksta galios.. ir kuro sanaudu vidurkis visu litru didesnis..
  • 0

#39 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2012 March 19 - 13:06

Tai naturalu, kad daugiau naudoja. Tenka daugiau grezti begejantis kazkur agresyviau. Siaip jeigu ramiai vaziuoju, tai gal ir sutaupyciau, bet kur cia gyvenime ramiai pavazinesi. Beje, papompavau pagal tikrinimo rekomendacijas stabdzio pedala, tai uzpompavus, pedalas is leto leidziasi. Kaip suprantu, viskas OK su siurbliu. Bet siandiena dar patikrinsiu zarneles, nors stabdziai tai veikia puikiai. Net ir be ABS :D
  • 0

#40 Marexas

Marexas
  • Senbuviai
  • posts 98
  • Vieta:Radviliskis-Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI

Posted 2012 March 20 - 10:11

Nu as irgi iprates buvau kai ji gerai trauke, tai ir vazinejau atitinkamai, ir kuro rijo nedaug, nu dabar is ipratimo tenka smaugt ja.. net nervai ima kai duodi gazo ir nesibegeja kaip turetu.. o stabdziu pedala spaust reikia dirbanciam varikliui? vakar vakare ta turbinos voztuvelio asele siek tiek per verzles apsisukima paverziau, nu atrodo lyg ir geriau biski pasidare, nu nebent man taip atrodo :) bet dar gali buti ir del to kad uzglusinau EGR voztuvo vakuuma, tam kad jis butu visa laika uzdaras, kaip ir geriau begejasi, bet pastebejau jog jeigu bandai begertis tolygiai nuo pirmos pavaros ir keldamas apsukas iki 3000, tai lyg ir begejasi puse velnio.. bet jeigu vaziuodamas 4 pavara paspaudi gazo, labai vangiai reguoja kol pradeda traukt.. kiek pamenu taip neturi but, reaguodavo labai astriai netgi 5 pavara vaziuojant i gazo paspaudima... Ir po to remonto (per kuri kaip ir nieko nepadariau, tik isardziau ir atgal sudejau) kolkas turbina neatsijungineja.. check nedega.. biesas zino, gal dar koks elektrinis vakuumo valdymo voztuvas kreivai dirba..
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users