Turiu ir as tokia beda panasia, tai nuvariau i Peugeot centra ir jie rado itrukusia kazkur turbinos gofra, tai uzsake ir liepe laukt 3 sav, bet jie tiksliai nezino ar del jos problema, pakeis gofra tada ziuresim kaip ten bus.sveiki, turiu peugeot experta, 2 hdi motoras, 2003 m laidos. yra neaiski problemele. vazinejant iki 100 km/h greiciu viskas normaliai. uzpaudus apie 130km/h ir palaikius toki greiti kelias min toks vaizdas kad atsijungia turbina. dingsta trauka pilnumoj, automobilis vaziuoja bet traukos nera jokios traukos spaudi dugnus o rieda apie 90km/h. traukos nera apsoliuciai.isjungi degima vel uzvedi viskas tvarkoj kol vel gerai neuzpausi. tas pats atsitinka prie mazesnio greicio, tarkim vaziuojant 90km/h bet i kalna. paspaudi, palaikai apkrova ir po poros min ivyksta tas pats.skydelis jokiu klaidu nerodo. gal kas turi kokiu ideju,pats gyvenu uk, kiek pas meistrus buvau patare laukt kol atsijungs viskas ir problema taps pastovi nes dabar jie nieko nemato. gal kas turi kokiu ideju? is anksto dekoju

Prie dideliu apkrovu atsijungia turbina
#21
Svečias_Edgars_*
Parašyta 2008 kovo 18 - 07:20
#22
Parašyta 2011 gruodžio 21 - 10:21


#23
Parašyta 2012 sausio 02 - 18:43
#24
Parašyta 2012 kovo 11 - 15:12
Pasitares su meistrais, nusprendeme, kad gali buti jog turbinos viduje esantis ismetamuju duju valdymo mechanizmas bus uzsineses suodziais. Isemiau turbina ir ja issiardes stai ka pamaciau:

Tai yra iseinaciu ismetamuju duju turbinos dalies puse, kaip matote desineje yra duju iejimas is kolektoriaus (1.), paduotos dujos keliauja per sparnuote, issukusios sparnuote toliau iseina (2.) i ismetimo vamzdi.

Taigi nr. 3 yra ismetamuju duju valdymo mechanizmas. Tai sklende: kuomet ji uzdara, visas duju srautas keliauja per sparnuote ir ja suka, kuomet ji atvira srautas tiesiog is ismetimo kolektoriaus teka tiesiai per ja i ismetimo vamzdi, si sklende sujunga su vakuumine difragma (nuotr. zemiau), kuri sklende atidaro/uzdaro. Stai cia ir tikejausi atrasi daug suodziu, kurie neleidzia sklendei pilnai uzsidaryti ir ko pasekoje dalis ismetamuju duju iseina tiesiai i ismetima, ir taip neissukama turbina. Taciau Ten viskas gerai, jokiu suodziu, viskas svaru.

Tai sparnuote kuria suka ismetamuju duju srautas. Svari, tvarkinga, nenudegusi.

Tai sparnuote kuri slegia ora, taip pat svari grazi. Asele ant kurios uzmautos sios sparnuotes taip pat sukasi laisvai, nekliba.

Stai sita vakuumine diafragma, atidaro ir uzdaro sklende nr. 3, diafragma taip pat tvarkinga, vakkuuma laiko. Sia difragma valdo Elektrinis vakuuminis voztuvas.
Reziume, tikejausi rasti beda turbinoje, jos ten nera..., viskas atrodo svaru ir tvarkinga. Elektriniai vakuuminiai voztuvai, kurie vienas valdo EGR voztuva, o kitas turbinos vakuumine diafragma, taip pat atrodo veikiantys, diagnostika klaidos nerodo. EGR voztuvas taip pat tvarkingas. Visos oro slangos sandarios. Diagnostika jokiu klaidu elektronikoje nerodo. Tik tai, jog turbina nesuklelia slegio. Taigi meistrai, galbut zinote kur dar ieskoti bedos? nes as jau nebeisivaziduoju... Ir kodel gi Turbina kartais veikia o kartais ne, ir kodel tai priklauso nuo ilgesnio/trumpesnio vaziavimo... ?
Šį pranešimą redagavo Marexas: 2012 kovo 11 - 15:33
#25
Parašyta 2012 kovo 11 - 18:16
#26
Parašyta 2012 kovo 11 - 19:43
Šį pranešimą redagavo Marexas: 2012 kovo 11 - 19:44
#27
Parašyta 2012 kovo 11 - 19:56
#28
Parašyta 2012 kovo 12 - 08:10
#29
Parašyta 2012 kovo 12 - 10:36

#30
Parašyta 2012 kovo 12 - 12:00
#31
Parašyta 2012 kovo 12 - 12:44
#32
Parašyta 2012 kovo 12 - 13:45



Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2012 kovo 12 - 13:53
#33
Parašyta 2012 kovo 12 - 14:20

#34
Parašyta 2012 kovo 12 - 14:55
#35
Parašyta 2012 kovo 15 - 12:39
#36
Parašyta 2012 kovo 18 - 19:52


#37
Parašyta 2012 kovo 18 - 21:21

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2012 kovo 18 - 21:34
#38
Parašyta 2012 kovo 19 - 10:48

#39
Parašyta 2012 kovo 19 - 13:06

#40
Parašyta 2012 kovo 20 - 10:11

Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0