Jump to content


Prie dideliu apkrovu atsijungia turbina


  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#41 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • posts 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Posted 2012 March 20 - 19:45

Užsikišus išmetimo sistema
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#42 Marexas

Marexas
  • Senbuviai
  • posts 98
  • Vieta:Radviliskis-Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI

Posted 2012 March 21 - 12:23

Kai buvau issiardes turbina, apziurejau ir ismetimo kolektoriu atrodo svarus, turbina irgi svari kaip matote nuotraukose. Savaitgali nussimsiu ismetimo vamdzi ir pameginsiu... Dar tokia mintis i galva sove, o jeigu kuriame nors is cilindru nebutu kompresijos reikiamos? ar del to nekristu variklio galia?
  • 0

#43 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2012 March 21 - 13:17

Jei nebutu kompresijos, tai labai sunkiai uzvestum masina saltu varikliu prie vesesnio oro. Ypac prie minusines temperaturos. Dyzelniams auto kompresijos nebuvimas tai butu pirmiausi simptomai (net ir benzinui tas pats)
  • 0

#44 Marexas

Marexas
  • Senbuviai
  • posts 98
  • Vieta:Radviliskis-Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI

Posted 2012 March 22 - 09:05

Nuraminai :) kuriasi prie -20 be vargo :) TA mano buvo varyta pries menesi daugmaz, pasiziurejau lape koks dumingumas ogi 0,00/11 ...
  • 0

#45 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2012 March 22 - 09:11

Va dumingumo nebuvimas gali buti uzsikimsusio katalyzo/FAP simptomai. Pas mane kai dar variau IKI tos tech apziuros pakeitimu dyzeliams, tai isvis visur 0.00 visuose punktuose.
  • 0

#46 Marexas

Marexas
  • Senbuviai
  • posts 98
  • Vieta:Radviliskis-Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI

Posted 2012 March 26 - 08:38

Buvau nusiemes ismetimo vamzdi, jauciasi truputi geresne trauka, apsukas greiciau renka, bet ne stebuklai. Daugmaz tas pats is tikruju gal tik kriokimas prideda galios efekta :D , siaip jauciasi tas pats galios trukumas ar su du suslintuvu ar be jo, ir katalyzas neuzsikimses. Kolkas Check engine nedega, turbina neatsijungineja.. zodziu bendrai paemus nieko kaip ir nepadariau, tik perkraciau visa ismetimo sistema, patikrinau turbina, paverziau siek tiek turbinos kojele.. Kol viskas gerai, vaziuoju ir bijau, kad tik vel nepradetu fokusu daryt.. zodziu, taip ir nesupratau kame cia reikalas buvo del viso sito.. bet galios truksta, galbut jau variklis savo atidirbes.. nezinau. Reiks gal pas koki speca nuvaryt padaryt kardiograma :D
  • 0

#47 KDiagnostika

KDiagnostika
  • Senbuviai
  • posts 120
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Diagnostika

Posted 2012 March 27 - 00:28

Kokie parametrai matuokles vaziuojant negaliu pasakyti, nes diagnostika buvo daryta stovinciam automobiliui, ir del matuokles klaidu nebuvo.

jei blogai matuokle skaiciuoja, tai jinai tau ir nemes klaidu... mes tada kai suges...
nzn, man pirmas itarimas matuokle, toliau pagal parametrus ziureti reikia...
  • 0

#48 Marexas

Marexas
  • Senbuviai
  • posts 98
  • Vieta:Radviliskis-Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI

Posted 2012 March 27 - 14:24

Padariau dar toki eksperimenteli. Turbinos valdymo membranos vakuumine slangele sujungiau tiesiogiai su vakuumu. Ant laisvu gazuojant oro padavimo slanga jauciasi kieta, net suspaust neina, ora turbina gerai pucia. O stai vaziuojant, norint staigiau pasibeget visai netraukia, stabdo kazkas.. ar cia kompas kuro padavima blogai nustato? del ko daugiau galetu buti sitas ribojimas? matuokle?
  • 0

#49 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2012 March 27 - 16:42

O kaip membrana vaiksto kai gazuoji? Pvz. vienas gazuoja, o tu laikyk pirsta ant kojeles ir ziurek ties kiek RPM atsidarineti pradeda? Nes pas mane tai nesamoningai vos ne nuo 1300 jau jis pradeda atsiverti, tarsi kylant apsukoms vakuuminis siurblys nesiurbtu, arba kazkoks daviklis duotu zinia, kad jau reikia atsidaryti.
  • 0

#50 KDiagnostika

KDiagnostika
  • Senbuviai
  • posts 120
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Diagnostika

Posted 2012 March 28 - 09:38

Nera apkrovos, nera ir slegio... gazuokit negazave...
  • 0

#51 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2012 March 28 - 10:10

Turi omeni tai, kad atsidarineti prie laisvu apsuku taip ir turi? O slegis turi kristi gaziuojant stovint vietoje? nes jei nera gazo, tai jis buna lygus 1000 (cia kompa pajungus), bet jei duodi gazo, tai krenta iki 915 ar tai 815.
  • 0

#52 KDiagnostika

KDiagnostika
  • Senbuviai
  • posts 120
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Diagnostika

Posted 2012 March 28 - 14:10

Turi omeni tai, kad atsidarineti prie laisvu apsuku taip ir turi? O slegis turi kristi gaziuojant stovint vietoje? nes jei nera gazo, tai jis buna lygus 1000 (cia kompa pajungus), bet jei duodi gazo, tai krenta iki 915 ar tai 815.

Norejau pasakyti, kad stovint nematuokite turbo slegio :)
  • 0

#53 Marexas

Marexas
  • Senbuviai
  • posts 98
  • Vieta:Radviliskis-Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI

Posted 2012 May 15 - 14:05

Nesuprantu kame kampas. Vaziuojant ilgesnes distancijas pastoviu greiciu, pvz. is kauno i raseinius autostrada parlekiau 130-140 km/h laikydamas, ir stai po tokio pasivazinejimo, pasjunta kurkas geresnis isibegejimas visais begiais, paskui po kurio laiko vazinejimo miesto rezimu vel trauka po truputi suprasteja, taip gerai nebekabina begejantis.. nu ir kas cia per stebuklai galetu but?
  • 0

#54 KDiagnostika

KDiagnostika
  • Senbuviai
  • posts 120
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Diagnostika

Posted 2012 May 23 - 07:30

Nesuprantu kame kampas. Vaziuojant ilgesnes distancijas pastoviu greiciu, pvz. is kauno i raseinius autostrada parlekiau 130-140 km/h laikydamas, ir stai po tokio pasivazinejimo, pasjunta kurkas geresnis isibegejimas visais begiais, paskui po kurio laiko vazinejimo miesto rezimu vel trauka po truputi suprasteja, taip gerai nebekabina begejantis.. nu ir kas cia per stebuklai galetu but?

gali buti kad stringancios menteles turboj...
  • 0

#55 Marexas

Marexas
  • Senbuviai
  • posts 98
  • Vieta:Radviliskis-Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI

Posted 2012 May 23 - 08:36

Menteles? tai sparnuote? nes buvau issiardes ta turbina, kaip jau rasiau, viskas ten svaru, asele nekliba, sparnuotes sukasi laisvai..
  • 0

#56 Svečias_almantas_*

Svečias_almantas_*
  • Svečiai

Posted 2012 August 22 - 17:31

na bedos broliai :wh: padekit ir man :dntknw: ta tapati situacija.... 406 2.0 hdi 99m. dingsta trauka vaziuojant, gesini uzvedi vaziuoji toliau traukia... dazniausiai i kalniuka... magistrale nelakstau... dvi diagnostikos (per mazas turbinos slegis) pakeistas tas slegio davikliukas virs interkulerio su slangute (250lt) jokio efekto. beja turiu reiskia ir senas geras buvo... galiu paskolint jei vilniuj jei galvojat kad jis kad isitikint. pramankstinau ir ta kur ptie turbinos vakuminis tas voztuvas.... dvi diagnostikos po 60... na patarkit ka padaret ka nepadaret negi taip ir vazinejat... geriau jum po 60 lt duosiu nei tiem asilam kurie nezino ka diagnozuoja patys...
  • 0

#57 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2012 August 22 - 18:14

Speju galetu buti vakuume problemos. Tiek vakuuminis siurblys tiek aktuatoriai + slangutes kaiuros. Pas drauga su opeliu tokia pati beda. Kartais traukia, kartais ne.
  • 0

#58 KDiagnostika

KDiagnostika
  • Senbuviai
  • posts 120
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Diagnostika

Posted 2012 August 23 - 00:23

koks tas mazas slegis? vaziuojant tikrino bent?
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users