Prie dideliu apkrovu atsijungia turbina
#41
Parašyta 2012 kovo 20 - 19:45
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#42
Parašyta 2012 kovo 21 - 12:23
#43
Parašyta 2012 kovo 21 - 13:17
#44
Parašyta 2012 kovo 22 - 09:05
#45
Parašyta 2012 kovo 22 - 09:11
#46
Parašyta 2012 kovo 26 - 08:38
#47
Parašyta 2012 kovo 27 - 00:28
jei blogai matuokle skaiciuoja, tai jinai tau ir nemes klaidu... mes tada kai suges...Kokie parametrai matuokles vaziuojant negaliu pasakyti, nes diagnostika buvo daryta stovinciam automobiliui, ir del matuokles klaidu nebuvo.
nzn, man pirmas itarimas matuokle, toliau pagal parametrus ziureti reikia...
#48
Parašyta 2012 kovo 27 - 14:24
#49
Parašyta 2012 kovo 27 - 16:42
#50
Parašyta 2012 kovo 28 - 09:38
#51
Parašyta 2012 kovo 28 - 10:10
#52
Parašyta 2012 kovo 28 - 14:10
Norejau pasakyti, kad stovint nematuokite turbo slegioTuri omeni tai, kad atsidarineti prie laisvu apsuku taip ir turi? O slegis turi kristi gaziuojant stovint vietoje? nes jei nera gazo, tai jis buna lygus 1000 (cia kompa pajungus), bet jei duodi gazo, tai krenta iki 915 ar tai 815.
#53
Parašyta 2012 gegužės 15 - 14:05
#54
Parašyta 2012 gegužės 23 - 07:30
gali buti kad stringancios menteles turboj...Nesuprantu kame kampas. Vaziuojant ilgesnes distancijas pastoviu greiciu, pvz. is kauno i raseinius autostrada parlekiau 130-140 km/h laikydamas, ir stai po tokio pasivazinejimo, pasjunta kurkas geresnis isibegejimas visais begiais, paskui po kurio laiko vazinejimo miesto rezimu vel trauka po truputi suprasteja, taip gerai nebekabina begejantis.. nu ir kas cia per stebuklai galetu but?
#55
Parašyta 2012 gegužės 23 - 08:36
#56
Svečias_almantas_*
Parašyta 2012 rugpjūčio 22 - 17:31
#57
Parašyta 2012 rugpjūčio 22 - 18:14
#58
Parašyta 2012 rugpjūčio 23 - 00:23
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0







