Prie dideliu apkrovu atsijungia turbina
#41
Posted 2012 March 20 - 19:45
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#42
Posted 2012 March 21 - 12:23
#43
Posted 2012 March 21 - 13:17
#44
Posted 2012 March 22 - 09:05
#45
Posted 2012 March 22 - 09:11
#46
Posted 2012 March 26 - 08:38
#47
Posted 2012 March 27 - 00:28
jei blogai matuokle skaiciuoja, tai jinai tau ir nemes klaidu... mes tada kai suges...Kokie parametrai matuokles vaziuojant negaliu pasakyti, nes diagnostika buvo daryta stovinciam automobiliui, ir del matuokles klaidu nebuvo.
nzn, man pirmas itarimas matuokle, toliau pagal parametrus ziureti reikia...
#48
Posted 2012 March 27 - 14:24
#49
Posted 2012 March 27 - 16:42
#50
Posted 2012 March 28 - 09:38
#51
Posted 2012 March 28 - 10:10
#52
Posted 2012 March 28 - 14:10
Norejau pasakyti, kad stovint nematuokite turbo slegioTuri omeni tai, kad atsidarineti prie laisvu apsuku taip ir turi? O slegis turi kristi gaziuojant stovint vietoje? nes jei nera gazo, tai jis buna lygus 1000 (cia kompa pajungus), bet jei duodi gazo, tai krenta iki 915 ar tai 815.
#53
Posted 2012 May 15 - 14:05
#54
Posted 2012 May 23 - 07:30
gali buti kad stringancios menteles turboj...Nesuprantu kame kampas. Vaziuojant ilgesnes distancijas pastoviu greiciu, pvz. is kauno i raseinius autostrada parlekiau 130-140 km/h laikydamas, ir stai po tokio pasivazinejimo, pasjunta kurkas geresnis isibegejimas visais begiais, paskui po kurio laiko vazinejimo miesto rezimu vel trauka po truputi suprasteja, taip gerai nebekabina begejantis.. nu ir kas cia per stebuklai galetu but?
#55
Posted 2012 May 23 - 08:36
#56
Svečias_almantas_*
Posted 2012 August 22 - 17:31
#57
Posted 2012 August 22 - 18:14
#58
Posted 2012 August 23 - 00:23
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users







