

Edited by sandman^kfmf, 2008 January 17 - 23:15.
Posted 2008 January 17 - 23:14
Edited by sandman^kfmf, 2008 January 17 - 23:15.
Posted 2008 January 17 - 23:17
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
Posted 2008 January 17 - 23:20
Gali taip buti. Keiciau siaip gale tik traukutes pries metus laiko, o po to iki siandiena nuriedejau 30 000 km, Vilniaus gatvemis. Tai gali buti, kad ir sailentblokai. Bet kiek zinau, ju gale ten nemazai yra? Ta prasme kur visa tilta laiko, ar tie stambus kur rato laikiklyjegali girgzdeti salenblokai susideveje.
Edited by sandman^kfmf, 2008 January 17 - 23:21.
Posted 2008 January 17 - 23:38
Stabdziu skystis pildomas (beveik visoms auto) i ant apvalios pusles esanti balta maza bakeliGal zinote, kas 406 galetu girgzdeti gale? Pasupus masinos subine, labai gerai girdisi. Tarsi spyruokle ar kazkas panasaus.
Ir durnas klausimas dar - kur rasti stabdziu skyscio uzpildyma pas 406?1995 metu.
Nes pas mane stabdziu pedalas labai jau gyliai nusimyna, o antra karta atleudus ir iskarto vel spaudziant jau juda vos, vos, kaip naujos masinos. Cia oras stabdziu sistemoje ar skyscio mazokai? Tik nerandu kur skysti patikrinti
Posted 2008 January 18 - 15:54
Posted 2008 January 18 - 16:13
Nu tai sone turi DOT 4 lygis buti.Min ir maxLempute dar nedega, nors kaip maciau nuo tos dezutes (ant jos uzrasyta BENDIX) eina laidai elektros. O atsukus kamsciuka, ten dar filtriukas kazkoks eina, kazkoks papildomas dangtukas.
Edited by Marius406, 2008 January 18 - 16:18.
Posted 2008 January 18 - 23:51
Posted 2008 March 30 - 12:37
Tai ar susitvarkei? Pas mane ta pati beda isdygo. Na taip nemalonu vaziuojant per duobes garaze. Bandziau ziuret, tai arba kazkuris sailenblokas, arba spyruokle (kas maziausiai tyketina) arba guma ant anortizatoriaus galo...Gal zinote, kas 406 galetu girgzdeti gale? Pasupus masinos subine, labai gerai girdisi. Tarsi spyruokle ar kazkas panasaus.
Posted 2008 April 05 - 18:32
Posted 2008 April 05 - 22:51
Girgžda galinės šakės išorinis sailenblokas (prie rato). Liaudiškai remontininkai jį ir vadina "girgžduku". Čia ne vien pežų liga...Ir man ta pati beda, bandziau tepalais apipilti visus mazgus vis vien nepadejo, atrodo niekas nekliba bet girgzda tai nerealiai.. kai ispresit beda duokit zinot ka daryt ir kiek tas reikalas kainuoja..
Posted 2008 April 06 - 11:54
Posted 2008 April 06 - 12:04
Jei taip būtų, tai sailenblokai turėtų tepimo taškusnu ka dekui uz info, reiks ieskotis keitimui? o gal ji isardzius ir sutepus baigtusi girgzdesiai? siaip tai jis nekliba, gaila ismest vien del to kad girgzda
Posted 2008 April 06 - 20:20
Edited by jawasaki, 2008 April 06 - 20:43.
Posted 2008 April 08 - 10:53
Posted 2008 April 08 - 14:18
Posted 2008 April 08 - 19:41
Edited by jawasaki, 2008 April 08 - 19:41.
Posted 2008 April 12 - 18:33
Posted 2008 April 16 - 06:50
Tiesiai į taikinį. Du girgždukai - 120 lt. Darbas - 70 lt. Nebegirgžda.Girgžda galinės šakės išorinis sailenblokas (prie rato). Liaudiškai remontininkai jį ir vadina "girgžduku". Čia ne vien pežų liga...
Posted 2008 April 16 - 09:49
Posted 2008 April 16 - 10:44
Stebulės nuimti nereikia. Tik reikia atleisti amortizatorių. Iškalė sunkiai su plaktuku su atitinkančia diametrą įrankiu. Taip pat ir įkalė. Turint parinktą diametrą - galima ir pačiam.gal matei kaip ji presavo-idejo? idomu gal stebules nereik nuimt, kur reme ar kokiais irankiais atliko? nes man laukia ta procedura...
0 members, 1 guests, 0 anonymous users