Su tuo uzsidegimu tai neklaidink zmoniu.. nes pas mane ji TIKRAI uzsidega bent porai sekundziu...nezinau kaip pas jus bet pas amne p407 1.6hdi, nuo pavasario iki siandienos ryto nemaciau pasukant raktelio pakaitinimo lemputes degancios nei SEKUNDEI!!!!!!! dar karta kartoju kaip ir kekvienoje temoje, uzsidega tik prie -5 mazdaug!!!!! ir nesvaikit , kad cia kaskas blogai, nes autovici meistru klausiau, sake taip, pas visus taip ir turi buti gamykliskai, jei taip nera, vadinas kaskas keistas, chalturinta ar panasiai!!!!!!!!!!
Pakaitinimo žvakės ir relės
#741
Parašyta 2013 gruodžio 09 - 17:14
#742
Parašyta 2013 gruodžio 09 - 17:15
#743
Parašyta 2013 gruodžio 09 - 22:05
#744
Parašyta 2013 gruodžio 10 - 09:34
Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2013 gruodžio 10 - 09:45
#745
Parašyta 2013 gruodžio 10 - 10:51
#746
Parašyta 2013 gruodžio 10 - 10:55
Is kur tikras kad pas taves kuras IDEALUS? Buvo vasarinio kuro likuciu tai ir purtos, bet svabu uzsikurei. Mano Skoda dar tik 70k pralekus darbine irgi ryte purtesi porsa sek. prie -7. Traktorius yra traktorius.Nelabai suprantu savo liuto kaprizu. Siryt -10C. Pakaitinimo lempute uzsiziebe keliom akimirkom ir uzgeso, tada kuriau. Tai po keliu vertimu, uzsikure, bet variklio darbas su tokiais pasipurtymais (truputi prasidirba ir aprimsta).. Zvakes pakeistos i naujas (su kontrolke paziurejau, tai viskas o.k., itampa ateina), akumuliatorius naujas, kuro siurbli tvarkiau (tarpines keiciau, nes dyzelis lasejo), tai tuo paciu ir degimo kampa patikrinau (ar mietkes nepabege). Viskas ok, bet tas burbuliuojantis variklio darbas tai pradejo nervint.. Lyg puse zvakiu neatliktu savo darbo.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#747
Parašyta 2013 gruodžio 10 - 11:18
Šį pranešimą redagavo Vejas: 2013 gruodžio 10 - 11:24
#748
Parašyta 2014 balandžio 17 - 10:04
#749
Parašyta 2014 balandžio 17 - 10:30
O varge. Teko dviems 2,7 keist žvakes, vienam lūžo viena, po krūvos hemorojaus išsukta, antram lūžo vienos galvos visos trys, teko lupt galvą. Perspektyva aiški?Skambinausi i RG servisa del pakaitinimo zvakiu keitimo, tai nugasdino, kad greiciausiai bus prikepe, ir jei nepavyks atsukti ir nulus - tai vienos zvakes isgrezimas - 300 lt. Tai va. Variklis 2.7 HDI, auto P407 coupe. Rida 110 000. Daznas reikalas kad jos nuluzta? Ir kodel tokia kosmine vienos luzuzios zvakes issukimo kaina?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#750
Parašyta 2014 balandžio 17 - 17:04
Nu vamzdec... tai ka blin daryt, po galais, nera variantu tik tokia rizika? Tai ka gamintojas galvojo, kaip jis numates keist jas? Ka gamintojas irgi taip numate, kad gal lus gal nelus, gal galva lupsim, kas per briedas?O varge. Teko dviems 2,7 keist žvakes, vienam lūžo viena, po krūvos hemorojaus išsukta, antram lūžo vienos galvos visos trys, teko lupt galvą. Perspektyva aiški?
#751
Parašyta 2014 balandžio 17 - 19:41
#752
Parašyta 2014 balandžio 17 - 21:20
Benzino - stambi pati žvakė ir stambus sriegis, šaibinis įtempimas ir sandarinimas, drėgna degimo kamera.Dyzelis ne bendzas,žvakės didesni spaudima(kompresija) turi atlaikyt,rečiau keičiami nes rečiau perdega ko pasekoj "prikepa". tai tiek to smagumo
Dyzelis - smulkus sriegis, smulki žvakė, įtempimas ir sandarinimas konusinis, sausa degimo kamera ir daugiau nuodėgų, tarpelis tarp žvakės kaitinimo galiuko ir žvakės lizdo užsipildantis ilgainiui nuodėgom (nagaru).
Šiuolaikinio variklio žvakė, tarkim 2,2HDi 16V - atsukama 8mm galvute, o sriegis ten berods irgi M8x1, ilgiai dideli (tai maksimaliai prastą ilgio ir diametro santykį) - kaip ten nelūš.
Senųjų turbo dyzelių visų gamintojų žvakės buvo rimtos ir trumpos, atsukimas 12mm galvute, ir lūždavo net ir tos... Tai ką kalbėt apie aštuoniukę, nejudintą 10 metų.
Kas klausė, ką galvojo gamintojai? Gamintojai gamina kaip jie nori. Tavo pasirinkimas, pirkti ar ne. Kadangi su šiuolaikiniais tempais per beveik visą ar net visą modelio gamybos laikotarpį tų žvakių keisti neprireikia, tai į remonto paprastumą mažiau atsižvelgiama, negu į kitus aspektus. Pažiūrėkit, kaip kartais krapštosi to pačio 2,2HDi purkštukai, kai netgi tenka supjaustyti galvą, kad juos išlupt... O žvakių Prancūzijoj ir piečiau šitiems motoriukams išvis nelabai ir reikia, nes ten tiek nešąla, o tvarkingas HDi gal iki -10C dar kuriasi be labai didelių pastangų.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#753
Parašyta 2014 balandžio 17 - 22:44
#754
Parašyta 2015 lapkričio 16 - 14:44
Sveiki. Gal kam yra teke atrink dyzelinio 407 2.0 pakaitinimo zvakes kontaktus (kuris kurios zvakes)? butu lengviau suzinoti kuri neveikia...
#755
Parašyta 2015 lapkričio 16 - 15:58
O varge. Teko dviems 2,7 keist žvakes, vienam lūžo viena, po krūvos hemorojaus išsukta, antram lūžo vienos galvos visos trys, teko lupt galvą. Perspektyva aiški?
Keičiau dviem, viskas buvo OK. Variklis privalo būti LEDO ŠALTUMO (metalas kuo karštesnis, tuo labiau išsiplėtęs). Ypač kai galvos nebeaiškių lydinių.
Ir kas svarbiausia, tai ATMIRKYTI ilgai (ilgai tai minimum 3 val, max kiek širdis geidžia), ypač gerai tai daro šitos putos (naudoja visi mano pažystami dyzelistai žvakėms išsukt):
ŽINOMA visada yra didžiulė rizika, nes gali būti, jog prieš tai kažkas pritempė jas be dinamometro tol kol "suskambejo CAKT". Aš pats asmeniškai šį darba darau tik giminėms ir labai artimiem žmonėm, kurie supažindinti su "kas būtų jeigu būtų".
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2015 lapkričio 16 - 16:00
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#756
Parašyta 2015 lapkričio 16 - 17:20
Aš dabar jau irgi žvakes keičiu tik arba saviems, arba tikrai labai maloniai atrodantiems žmonėms, kurie supranta ir sutinka, kad "būna lūžta" ir "būna reikia ant šniūro nutempti pas meistrus, kurie ištrauks, ir kaltė tikrai ne mano, kad lūžo". Na ir aišku visiems ten senoliams, tokiems kaip XUD 7/9/11, kur istorijoj pasitaikė, kad lūžo tik tuomet, kai suko šūdarankiai kokiu nors kreivu žiauriniu raktu arba skersai užmovę galvutę
Dabar visa magija - jei klaida atsirado kompe, kad žvakė nudegus ir tikrinant (jei relė su daug išėjimų) aiškiai matosi, kad tikrai taip ir yra - jei nenorit problemų - keičiat iš karto. Kad veikianti žvakė neišsisuktų, čia itin retas variantas, nebent kaip Laimonas sakė- kažkas neviernai perveržė ir lūžta būtent srieginė išorinė dalis. Dažniausiai visi atsisuka ir lūžta šerdis. Neišsisuka pagrinde tokios, kurios jau ilgai neveikia ir užneštas visas antgalis nagaru. Tuomet išsisuka sriegis be problemų, bet galiukas neprasisuka tame nagare ir triokšteli. O veikiančioj žvakėj to nagaro nebūna, nes ji jį puikiausiai išdegina. Vat ir viskas.
Dabar kai prisimenu, kad drąsiai ėmiau ir keičiau tokiem motoram, kaip 2,0 100kw arba 2,2 biturbo 125kw, tai šiurpuliukai eina Bet kažkaip ėmė ir puikiausiai išsisuko, tfu tfu - savo istorijoj dar nei vienos nenulaužiau. Būtų įdomu ir su 2,7 pabandyt, bet kad visiems bent po porą nudegę, ale niekas neduoda, kol prie didžiausių šalčių su trim keturiom veikiančiom vistiek jie gan puikiai užsikuria. Minėtas 2,2 125kw neužsivedė prie -18C su viena veikiančia žvake, iki tol dar vedėsi
Dėl temperatūros tai su Laimonu sutinku. Kad ir kaip toks darbas stipriai yra liūdnas, bet deja žvakes sėkmingiausiai sekasi keisti prie -20C, kai variklis nebeužsiveda, tad ir mašina atitempiama ant šniūro šaltu varikliu, o ne "5h stovėjo garaže ir pravėso"
Sveiki. Gal kam yra teke atrink dyzelinio 407 2.0 pakaitinimo zvakes kontaktus (kuris kurios zvakes)? butu lengviau suzinoti kuri neveikia...
Kontaktų tvarką rasi Autodatoje. Bent jau aš pagal ją atrinkau ir viskas tiko. Nepamenu dabar, ar būtent pas 407 tą reikalą radau, gal naudojau kokį tai 307 2,0 100kw ar kažką panašaus, bet tvarka sutapo. O ir šiaip, jei kalbam apie 100kw variklį, tai už galvos diržo pusėje turėtum rasti tokią keturių kontaktų storų laidų fiškę. Joje jungiasi laidai nuo relės su žvakių laidynu. Ten gal kontaktai tiksliai nesutampa su žvakės numeriu, bet koks tau skirtumas- juk vistiek visas keisi, arba, jei nenori skelti perpus EGR - bent tris.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 16 - 17:24
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#757
Parašyta 2015 lapkričio 16 - 17:51
Laba.О kartais tu neklysti Laimonai. Nes esant saltam motorui traukiasi ir galvutes metalas ir plieno .Beveik visu auto galvutes yra pagamintos is aliuminio lydinio.Siaip ar taip aliuminio pletimosi koeficiantas yra beveik tris kartus didesnis negu plieno.Sakysime ,kad yra kazkoks specialus aliuminio lydinys , nejaugi jis tures mazesni pletimosi koeficianta negu plienas.Zinoma ant astuoniu milimetru tas pletimosi skirtumas bus labai mazo dydzio , taciau....Ar cia tu sakai grynai is praktikos, t.y. bandei issukineti ir esant siltam motorui ir saltam.Ir saltam pasiseke geriau.
#758
Parašyta 2015 lapkričio 16 - 21:53
Ten gal kontaktai tiksliai nesutampa su žvakės numeriu, bet koks tau skirtumas- juk vistiek visas keisi, arba, jei nenori skelti perpus EGR - bent tris.
pagal fiškę, tai dvi neveikia. Garažiniai paprotino, jei bute perdega lemputė - juk nekeiti visų
Kaip suprantu priėjimas prie vienos žvakės, reik nuimti EGR vamzdelį? Kodėl jį gali būt pavojinga? Šiaip EGR`as išprogramuotas.
Šį pranešimą redagavo Gyciokas: 2015 lapkričio 16 - 22:03
#759
Parašyta 2015 lapkričio 16 - 23:20
Laba.О kartais tu neklysti Laimonai. Nes esant saltam motorui traukiasi ir galvutes metalas ir plieno .Beveik visu auto galvutes yra pagamintos is aliuminio lydinio.Siaip ar taip aliuminio pletimosi koeficiantas yra beveik tris kartus didesnis negu plieno.Sakysime ,kad yra kazkoks specialus aliuminio lydinys , nejaugi jis tures mazesni pletimosi koeficianta negu plienas.Zinoma ant astuoniu milimetru tas pletimosi skirtumas bus labai mazo dydzio , taciau....Ar cia tu sakai grynai is praktikos, t.y. bandei issukineti ir esant siltam motorui ir saltam.Ir saltam pasiseke geriau.
Valdai, tame ir esmė, kad aliuminio plėtimosi koeficientas yra didesnis, tai reiškia, kad aliuminis plečiasi daug daugiau, negu plienas. Kai aliuminis plečiasi, tai plečiasi visomis kryptimis, t.y. ne tik į išorinę pusę, bet ir į vidų, t.y. visi paviršiai tarsi prisiaugina papildomą sluoksnį. Taigi, principe ką turim - žvakės skylė sumažėja, o žvakės plienas jau plečiasi taip pat į išorę, nors ir mažiau, bet vis tiek dar labiau prisidėdamas prie sriegio užspaudimo. Aišku, yra vietų, kur geriau daryti karštam motorui, kaip pvz purkštukų lupimas, nes tokiu atveju atkaista ir suminkštėja nagaras ir dervos, bet žvakėms šalta tikrai geriau
pagal fiškę, tai dvi neveikia. Garažiniai paprotino, jei bute perdega lemputė - juk nekeiti visų
Kaip suprantu priėjimas prie vienos žvakės, reik nuimti EGR vamzdelį? Kodėl jį gali būt pavojinga? Šiaip EGR`as išprogramuotas.
Po garažinių tokio paprotinimo sutvarkytus bolidus paskui mes perdarinėjam. Kaitinimo žvakės aišku yra kaitinimo, tai ne benzininės uždegimo, bet esu radęs ir tokių, ir anokių, kad kiek cilindrų, tiek skirtingų žvakių, ir benzinai išvis dirba nei šiaip, nei anaip, nes kompai nesusigaudo, kaip čia prisitaikyt kibirkštį, o dyzeliai šalti dirba nei šiaip, nei taip.
Aišku, HDi yra HDI, ir negausi tokių netolygumų ir prastų šaltų užvedimų, kaip su skirtingomis žvakėmis sename mechaniniame dyzelyje, bet vistiek žvakės geriausiai keičiamos komplektais, nes visų pirma, jei visos vienodos, tai greičiausiai dėtos vienu metu, ir greit ateis laikas ir kitoms, o rūpintis kitų keitimu vėl reiks iš naujo. Visų antra, kaip ir minėjau - šalto užvedimo ir darbo užvedus šaltą pirmus taktus stabilumas, dūminimas ir pan. Trečia, varikliuose, kuriuose žvakės linkusios lūžinėti ar nukepinėti, reiktų jas pajudinti, nes jei radai dar sveiką neužkepusią iš Vokietijos nekeistą nuo gamybos, tai nereiškia, kad po metų, kai jau ir ji nukeps, ji vis dar atsisuks... Ketvirta, aišku aš ne purkštukų specialistas, bet man taip visai atrodo, kad -20C temperatūroje purkštukui daug maloniau dirbti, kai jo antgaliukas yra pašildytas, t.y. galim tikėtis kažkokio didesnio ilgaamžiškumo. Šitoj vietoj spėju.
Na čia mano du centai tiesiog, o kaip elgtis - jūsų sprendimai. Sau visada keičiu komplektais, kitiems irgi primygtinai siūlau komplektais, nebent matau, kad viena ar dvi keistos visai neseniai ir susuktos gerų gamintojų, tai nuperku tokias pačias pagal kodą ir pakeičiu, kad dirbtų tolygiai.
pas 100kw motorą EGR vamzdelio nusiimti neužtenka. Vieni aišku sakys, kad reikia nusiimti visą EGR pilnai, išsileisti gabalą antifrizo ir pan. Aš tiesiog atsijungiau vamzdžius ir laikus ir prie EGR antifrizinės dalies net nelindau, o viso labo nusisukau elektrinę dalį, t.y. patį vožtuvą, nuo anos dalies. Priėjimas prie varžtelių gana nepatogus, bet tai yra įmanoma ir tikrai patogiau, negu tą patį darbą padaryti pvz 2.7Hdi galinės galvos EGRui.
Tuomet jau priėjimas 1,2 žvakių puikus. Nors antrą berods galima pakeisti ir nenuėmus, tai kas tingi arba bijo - keičia tris ir važiuoja, nes su trimis kursis vistiek net šalčiausią žiemą su nedideliais pasipurtymais šaltam
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 16 - 23:22
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#760
Parašyta 2015 lapkričio 17 - 09:34
Nu tadai nesutiksiu su tavimi.Kaip metalas gali plestis i vidu!!!!!Tada paaiskinki man, kodel gamyklose aliuminines detales yra specialiai pasildomos kad lengviau isidetu pvz. voztuvu kreipianciosios(jos dar papildomai atsaldomos) , guoliu isorines apkabos ir t.t..Pats gi apie purkstuku lupima pasakei!Jeigu turi kuo matuoti tikslias skyles, simtuju tikslumu pabandyki pasildyti aliuminine detale su skyle ir ismatuoki skyle salto ir karsto , skirtuma pamatysi.Zinoma dar viskas priklauso nuo aliumino lydinio.Galiu tvirtinti kad apie 100 mm. aliuminio, pasildzius iki 100 laipsniu, jis prailges apytiksliai nuo 0.015mm -0.02mm.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0