Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Pakaitinimo žvakės ir relės


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 810

#761 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 lapkričio 17 - 12:17

Nu tadai nesutiksiu su tavimi.Kaip metalas gali plestis i vidu!!!!!Tada paaiskinki man, kodel gamyklose aliuminines detales yra specialiai pasildomos kad lengviau isidetu pvz. voztuvu kreipianciosios(jos dar papildomai atsaldomos) , guoliu isorines apkabos ir t.t..Pats gi apie purkstuku lupima pasakei!Jeigu turi kuo matuoti tikslias skyles, simtuju tikslumu pabandyki pasildyti aliuminine detale su skyle ir ismatuoki  skyle salto  ir karsto , skirtuma pamatysi.Zinoma dar viskas priklauso nuo aliumino lydinio.Galiu tvirtinti kad apie 100 mm. aliuminio, pasildzius  iki 100 laipsniu, jis prailges  apytiksliai  nuo  0.015mm -0.02mm.

Visiškai teisingai. Pakaitinus metala su skylę jame, tai skylės diametras-dydis padidės. Bet kai yra sriegis, jame dar kito metalo varžtas, tai sriegis išpamsta :D ir užsiklynija su varžto sriegiu. Ir šiaip kartšo metalo trinties koef. padidėja man rodos, todėl išsukinėt geriau ant šalto.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#762 egidijus

egidijus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 340
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1.9TD. Peugeot 807 2.2Hdi

Parašyta 2015 lapkričio 17 - 19:59

Keičiau dviem, viskas buvo OK. Variklis privalo būti LEDO ŠALTUMO (metalas kuo karštesnis, tuo labiau išsiplėtęs). Ypač kai galvos nebeaiškių lydinių.

 

Ir kas svarbiausia, tai ATMIRKYTI ilgai (ilgai tai minimum 3 val, max kiek širdis geidžia), ypač gerai tai daro šitos putos (naudoja visi mano pažystami dyzelistai žvakėms išsukt):

 

<script pagespeed_no_defer="" type="text/javascript">//

Laimonas o ar tos tavo minimos putos gerai atmirkina zvake iki pat galiuko ar tik pati sriegi? Ta prasme ar issukes atkreipiai demesi i pati zvakes galiuka, ar jis buvo dregnas ar nagaras aplink ji buvo atmirkes ir pan.?


Šį pranešimą redagavo egidijus: 2015 lapkričio 17 - 20:02

  • 0

#763 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2015 lapkričio 17 - 20:47

Visiškai teisingai. Pakaitinus metala su skylę jame, tai skylės diametras-dydis padidės. Bet kai yra sriegis, jame dar kito metalo varžtas, tai sriegis išpamsta :D ir užsiklynija su varžto sriegiu. Ir šiaip kartšo metalo trinties koef. padidėja man rodos, todėl išsukinėt geriau ant šalto.

Paaskinki  logiskai, kaip tas sriegis gali ispamsti (kazkoks nesuprantamas zodis) ir uzklynyti!!! varzta.Tik logiskai!Pabegiokite po interneto platybes ir paskaitykite apie pakaitinimo zvakiu issukima.Ten visur , arba daugumoje ,pries issukinejant zvakes rekomenduoja susildyti varikli.Pagalvoki ka parasei apie metalo trinties koeficianta.


  • 1

#764 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 lapkričio 17 - 21:05

Nu tadai nesutiksiu su tavimi.Kaip metalas gali plestis i vidu!!!!!Tada paaiskinki man, kodel gamyklose aliuminines detales yra specialiai pasildomos kad lengviau isidetu pvz. voztuvu kreipianciosios(jos dar papildomai atsaldomos) , guoliu isorines apkabos ir t.t..Pats gi apie purkstuku lupima pasakei!Jeigu turi kuo matuoti tikslias skyles, simtuju tikslumu pabandyki pasildyti aliuminine detale su skyle ir ismatuoki  skyle salto  ir karsto , skirtuma pamatysi.Zinoma dar viskas priklauso nuo aliumino lydinio.Galiu tvirtinti kad apie 100 mm. aliuminio, pasildzius  iki 100 laipsniu, jis prailges  apytiksliai  nuo  0.015mm -0.02mm.

 

Kuo daugiau taip mastanciu kaip tu, tuo daugiau zvakiu "isemejam" darbo. Nesivelsiu i diskusijas, bet kaitinimo zvakes trauk tik saltas, Tadas gerai viska isaiskino. Nesvarbu, tai metalas ar kitas kunas, jis veikiant temperaturi skirtumams dideja ten kur jam lengviau, t.y. jei nori atsukti verzle, ja staigiai iki raudonumo pakaitinam, tada ji pasiplecia ten kur jai lengviau (i isore ir atsukame). O kadangi kaip ir sakiau variklio galva is kitokio metalo nei pati zvake, tai manau jau aisku kaip pleciasi zvake ir jog variklis pats is saves "nepadideja" proporcingai, taip gaunam, jog zvake yra dar labiau isitempusi i SIENELES sriegio. 


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#765 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 lapkričio 17 - 23:16

Paaskinki  logiskai, kaip tas sriegis gali ispamsti (kazkoks nesuprantamas zodis) ir uzklynyti!!! varzta.Tik logiskai!Pabegiokite po interneto platybes ir paskaitykite apie pakaitinimo zvakiu issukima.Ten visur , arba daugumoje ,pries issukinejant zvakes rekomenduoja susildyti varikli.Pagalvoki ka parasei apie metalo trinties koeficianta.

:doh:  :doh:

Sriegis plečiasi tiesiog. Sriegio vija sustorėja (sakykim buvo sriegis 1,5- pasidaro 1,45 ar kažkas panašaus). Karštą varžtą išsukinėt, tai tas pats kas locktight'o pripilt ir galvot, kad lengviau bus.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#766 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 lapkričio 19 - 06:40

:doh:  :doh:

Sriegis plečiasi tiesiog. Sriegio vija sustorėja (sakykim buvo sriegis 1,5- pasidaro 1,45 ar kažkas panašaus). Karštą varžtą išsukinėt, tai tas pats kas locktight'o pripilt ir galvot, kad lengviau bus.

pievas cia svaiciojat,visu pirma zvakes metalines isuktos i aliumini,nu diurali,tai kas labiau pleciasi ,perduoda siluma aliuminis ar metalas?Kitas dalykas pasildzius gerai varzta uzrudijusi  be vargo isuksi beveik su replem ,salta mirkyk nemirkes suksi nulausi galvute sriegis liks,apie koki locinga cia svaigstama..nulauztus varztus su pusautomaciu prisikabinus ikaista pats varztas ir issisuka be vargo,nereikia teorijos jokios


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#767 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 19 - 08:20

Kas riebesnis, sviestas ar riebalai?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#768 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 lapkričio 19 - 11:28

Ai, ką čia tuščiai ginčyjamės. Geriau einam pasimušt :D


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#769 Vytautas6

Vytautas6
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 301
  • Vieta:Šakiai
  • Automobilis:Peugeot 605 sld 1994*10*13

Parašyta 2015 lapkričio 19 - 12:16

Ne tuščiai ginčas,ant šilto varyklio žvakes lengviau išsukt,pats išbandžiau. O muštis nematau prasmės,kad taip nori ,gali savo galvą in sieną trenkt. . .
Gal palengvės ;-)
  • 0
Negalima pažeminti kito,nepažeminus saves

#770 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2015 lapkričio 19 - 15:23

As  savo poste757 ir  klausiau kas bande issukineti pakaitinimo zvakes esant saltam kas karstam motorui. Ir kada lengviau issisuko.O cia  visi mes smarkiai  puoleme i  gincus . :beer: .Nors sako, kad kartais tiesa ir atrandama ginciuose ,ar kazkas panasaus.... :)


  • 0

#771 Vytautas6

Vytautas6
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 301
  • Vieta:Šakiai
  • Automobilis:Peugeot 605 sld 1994*10*13

Parašyta 2015 lapkričio 19 - 15:44

P.S.variklis turi būt nepasiekes darbinės temperatūros !
  • 0
Negalima pažeminti kito,nepažeminus saves

#772 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 lapkričio 19 - 17:56

Kas riebesnis, sviestas ar riebalai?

riebiausias ministras uzsienio reikalu :D


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#773 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 lapkričio 23 - 12:35

pasakysiu ir as apie issukima zvakiu, kad jau cia visi gudrociai susirinko.:D vien zo pakaitinimo zvakes visada geriau issukineti varikli pasilidzius nes - atkaista visas ant zvakes galiuko susikaupes "nagaras" ir tada tikimybe issukant palikti galiuka lizde sumazeja iki minimumo, ypac jei zvake yra neveikianti ir ilga laika prabuvus variklyje neveikianti, tada ji apauga anglies nuodegom("nagaru") kurios esant temperaturai +25 ir zemesnei kieteja ir virsta panasios i plastmase, nuo silumos tirpsta, taigi uzsildzius varikli iki 90laipsniu jos stipriai atsileidzia..db dar apie sriegius, jei sildai varikli jo darbu, tai realiai zvake ikaista maziau uz vaiklio galvute, del savo kompozicines sudeties:volframas-keramika-plienas, del to ir sriegi siektiek atledzia, o ne jis ispampsta..sita as isbandes ir realiam gyvenime ne karta ir laboratorijoj, kai dar mokiaus VGTU.:D 

Beje, tam paciam vgtu ismokau per fizikos paskaitas ir laborus, kad sildant 2 sriegiu sujungtus kunus, skyle(verzle, ar metalo plokste) visad issiplecia labiau nei kunas isuktas i ja.:D


  • 1

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#774 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 lapkričio 23 - 13:27

pasakysiu ir as apie issukima zvakiu, kad jau cia visi gudrociai susirinko. :D vien zo pakaitinimo zvakes visada geriau issukineti varikli pasilidzius nes - atkaista visas ant zvakes galiuko susikaupes "nagaras" ir tada tikimybe issukant palikti galiuka lizde sumazeja iki minimumo, ypac jei zvake yra neveikianti ir ilga laika prabuvus variklyje neveikianti, tada ji apauga anglies nuodegom("nagaru") kurios esant temperaturai +25 ir zemesnei kieteja ir virsta panasios i plastmase, nuo silumos tirpsta, taigi uzsildzius varikli iki 90laipsniu jos stipriai atsileidzia..db dar apie sriegius, jei sildai varikli jo darbu, tai realiai zvake ikaista maziau uz vaiklio galvute, del savo kompozicines sudeties:volframas-keramika-plienas, del to ir sriegi siektiek atledzia, o ne jis ispampsta..sita as isbandes ir realiam gyvenime ne karta ir laboratorijoj, kai dar mokiaus VGTU. :D

Beje, tam paciam vgtu ismokau per fizikos paskaitas ir laborus, kad sildant 2 sriegiu sujungtus kunus, skyle(verzle, ar metalo plokste) visad issiplecia labiau nei kunas isuktas i ja. :D

Ale neveltui laika leidai VGTU :) Visada gerai isaiskint reikala sugebi.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#775 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 23 - 13:50

Okei, atėjo Paulius ir visus mus užvartė :D


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 23 - 13:51

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#776 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2015 lapkričio 23 - 14:20

Ne visus :).


  • 0

#777 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 23 - 15:46

Na taip, bet aš tarp užvartytųjų tai tikrai :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#778 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 lapkričio 23 - 15:56

Na taip, bet aš tarp užvartytųjų tai tikrai :)

 

Taip, del nagaro Paulius tikrai teisus (aisku, tiek Ramus, tiek Paulius prikeite ju n, tai su jais nesigincyjam), o del viso kito tai mes ta pati juk ir sakem, pakaitinus verzle (isorini elementa, o ne vidini), ji lengviau atsisuka :)

 

o bet taciau, kiek meistru tiek nuomoniu, as priaugau kartu su tais, kurie keicia tik saltiem motoram pries tai gerai atmirke, tai kiekvieno tiesa yra tiesa :beer: o kad nutrukti gali tiek saltam tiek karstam tai cia manau isvis NIEKAS nesigincyja... :good:


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2015 lapkričio 23 - 15:57

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#779 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 24 - 11:00

Tai dėl nagaro tai žinoma. Tik tas žvakių nagaras yra miltukų pavidalo, tai atkaista truputį mažiau, negu purkštukų negaras. O purkštukai karštam motorui kad lengviau lupasi, tai teko pastebėt ir pačiam :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#780 Edvardas889

Edvardas889
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 2
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2HDI

Parašyta 2015 lapkričio 26 - 20:24

Sveiki. Turiu bėda. Šiandien buvau nuvaręs servisan, kad pakeistų žvakes. Po kelių valandų man skambina ir sako, kad 80% tikimybė, jog žvakės lūš sukant. Pats mačiau, tai atrodo nekaip, užrūdijusios. Remonto kaina - nuo kelių šimtų iki 1k eurų. Taigi, gal kas turit ką patart, kur varyt, kad kaina nesiektų auto vertės? Pas mane P406, 2.2Hdi. Tinka Vilniuj ir Panevėžy.
P.S. mašina pirkta prieš puse metų, kol kas dar kuriasi, bet panašu, kad žvakės tikrai ilgai nekeistos (jei iš vis keistos).


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 6

narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0