Apie Peugeot 307
#21 Svečias_prancius_*
Parašyta 2006 lapkričio 20 - 22:46
#22
Parašyta 2006 lapkričio 21 - 08:47
Vilnius
#23
Parašyta 2006 lapkričio 21 - 15:29
neziurek i bako padalas. Mano 206 dyzelis pirma padala nuvaziuoja apie 200km, jei prisaudyta-dar daugiau. Su paskutine padala iki raudonos lemputes uzsidegimo irgi 200 km iseina. Kuro rodykles parodymai nerodo tikslaus kiekio bake, nes matyt jo forma per daug jau imantri.Sveiki,
Taip Jus teisus neparasiau viso pranesimo, galvojau coolant level tai reiskia kad lauke salta .
Okay ipilsiu antifrizo paziuresim kas geresnio bus
Del kuro sanaudu jau pravaziavau 680 tai liko viena padala sunkiai iki 800 datemsiu.
Jei datemciau gautuos 60/8=7.5 kas pagal jus mieste normalu. Siaip del kuro sunerimau del to kad vazinejau su golfu ~5l, o 307 rodykle ant akiu krenta .
Tai zodziu dvi bedos kaip ir atkrito, dabar dar su uzsikurimu idomu kas ten jai yra
Dekui uz pareikstas nuomones
#24
Parašyta 2006 lapkričio 23 - 00:25
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
#25
Parašyta 2006 lapkričio 23 - 09:05
Vazinejant trumpais atstumais butu griekas skustis kuro sanaudom. Taip pat, kaip ir sedint kamsciuose. Vaziuojant ramiai bei su siltu varikliu, taviskis HDI Vilniuje turetu pasiimti nemaziau 8l/100km. 6l/100km trasoje yra tikrai normalios sanaudos....ziemines minkstos padangos, ijungtos sviesos...Visa tai tikrai nemazina automobilio rajumo.Sąnaudos neramina, mieste atvėsus orams trum,pais atrstumais ir beveik vien rytiniuose/vakariniuose kamščiuose vidurkį kompas rodo virš 12 , realiai paskaičiavus panašiai gaunasi. Trasoje neviršijant šimtinės žemiau 6 vidurkis irgi nekrenta. Ar čia normalu 2,2 hdi, nes kiek varčiau manualų tai mažiau žada. What the fcuk?
#26
Parašyta 2006 lapkričio 23 - 09:28
#27
Parašyta 2006 lapkričio 23 - 09:40
12? nieko sau. Tai o kiek jei skaiciuoti pagal baka? Gal kompas meloja? Ash irgi vazinejau mieste 90% ir trumpais atstumais, nu bet 12... nu chia ryshiai perebor. Gal variklis shaltas pastoviai? Problemos su aushinimu skysciu kokie nors, vat ir reikia del coolent level...Aha, kad nekurt naujų temų, aš ir pasiskųsiu.
Tai va, top up engine coolant level pas mane irgi kartais pareiškia. Tik užgesinus variklį. Kūlanto levelis realiai - vos ne iki dangtelio pripilta. What the fcuk?
O sąnąudos... Sąnaudos neramina, mieste atvėsus orams trum,pais atrstumais ir beveik vien rytiniuose/vakariniuose kamščiuose vidurkį kompas rodo virš 12 , realiai paskaičiavus panašiai gaunasi. Trasoje neviršijant šimtinės žemiau 6 vidurkis irgi nekrenta. Ar čia normalu 2,2 hdi, nes kiek varčiau manualų tai mažiau žada. What the fcuk?
#28 Svečias_Deras_*
Parašyta 2006 lapkričio 25 - 17:10
#29 Svečias_KSM_*
Parašyta 2006 lapkričio 25 - 19:39
Hmm su salto dyzelio rajumu as taip pat susiduriau. Na 12 nesiekciau gal, bet 10 manau galima butu skaiciuoti, vaziuojant trumpais atstumais. Nezinau, as anksciau isivaizdavau taip - nusiperki dyzeli iki 2L, iki kokiu 3m. senumo, tvarkinga ir apskritai pamirsti kura, jo pylima ir rodykles greitus bei skausmingus judesius. Kadangi dyzelinio automobilio iki tol neturejau, o paskutiis turetas aparatas buvo 8m senumo BMW 740, tai galvojau va dabar tai bus piguva. Ir yra piguva - bet tik kai variklis yra visiskai susiles, bet saltas..Keli kolegos taip pat skundesi, kad vazinejant trumpais atstumais dyzelis vos ne edresnis uz analogiskos kubaturos bendzinini varikli. Ir pirmiausia todel, kad pastarasis zymiai greiciau susyla. Tiesiog padariau trumpa eksperimenta. Isvaziuoju is Senamiescio, netoli Traku gatves su P 406 HDI. Atvaziavus i darba - Europos verslo centra, antifrizo temperatura vos tik pradeda kilti melynam lauke. Ta pati atstuma iveikus su drauges Rover 45 1.6 benzinu, darbine temperatura (rodykle pakyla ir sustoja) pasiekiama per 3-4 minutes, prie siu dienu temperaturos. ir min 2/3 kelio as vaziuoju visiskai susilusiu varikliu. Pabreziu, abu automobiliai techniskai tvarkingi, nesenai patikrinti autorizuotuose servisuose. Tai va, cia ir dilema su kuo as vaziuoju pigiau, iskaitant tai, kad dyzelis yra brangesnis, o 1.6bendzinas turi 90KW ir tikrai smagiau vaziuoja, kai mano dyzelis 90 AG . Zinoma, tai galioja miestui, uzmiestyje HDI - pasaka. Bet jei mieste apie 80% kelio, tai kyla klausimai..12? nieko sau. Tai o kiek jei skaiciuoti pagal baka? Gal kompas meloja? Ash irgi vazinejau mieste 90% ir trumpais atstumais, nu bet 12... nu chia ryshiai perebor. Gal variklis shaltas pastoviai? Problemos su aushinimu skysciu kokie nors, vat ir reikia del coolent level...Aha, kad nekurt naujų temų, aš ir pasiskųsiu.
Tai va, top up engine coolant level pas mane irgi kartais pareiškia. Tik užgesinus variklį. Kūlanto levelis realiai - vos ne iki dangtelio pripilta. What the fcuk?
O sąnąudos... Sąnaudos neramina, mieste atvėsus orams trum,pais atrstumais ir beveik vien rytiniuose/vakariniuose kamščiuose vidurkį kompas rodo virš 12 , realiai paskaičiavus panašiai gaunasi. Trasoje neviršijant šimtinės žemiau 6 vidurkis irgi nekrenta. Ar čia normalu 2,2 hdi, nes kiek varčiau manualų tai mažiau žada. What the fcuk?
#30
Parašyta 2006 lapkričio 26 - 19:15
nu nereikia lyginti dvieju skirtingu masinu,geriau palygink 406 su 1,8 benzinu ir 2,0 HDI 110ag, laaabai abejoju kad 1,8 bus ekonomiskesnisHmm su salto dyzelio rajumu as taip pat susiduriau. Na 12 nesiekciau gal, bet 10 manau galima butu skaiciuoti, vaziuojant trumpais atstumais. Nezinau, as anksciau isivaizdavau taip - nusiperki dyzeli iki 2L, iki kokiu 3m. senumo, tvarkinga ir apskritai pamirsti kura, jo pylima ir rodykles greitus bei skausmingus judesius. Kadangi dyzelinio automobilio iki tol neturejau, o paskutiis turetas aparatas buvo 8m senumo BMW 740, tai galvojau va dabar tai bus piguva. Ir yra piguva - bet tik kai variklis yra visiskai susiles, bet saltas..Keli kolegos taip pat skundesi, kad vazinejant trumpais atstumais dyzelis vos ne edresnis uz analogiskos kubaturos bendzinini varikli. Ir pirmiausia todel, kad pastarasis zymiai greiciau susyla. Tiesiog padariau trumpa eksperimenta. Isvaziuoju is Senamiescio, netoli Traku gatves su P 406 HDI. Atvaziavus i darba - Europos verslo centra, antifrizo temperatura vos tik pradeda kilti melynam lauke. Ta pati atstuma iveikus su drauges Rover 45 1.6 benzinu, darbine temperatura (rodykle pakyla ir sustoja) pasiekiama per 3-4 minutes, prie siu dienu temperaturos. ir min 2/3 kelio as vaziuoju visiskai susilusiu varikliu. Pabreziu, abu automobiliai techniskai tvarkingi, nesenai patikrinti autorizuotuose servisuose. Tai va, cia ir dilema su kuo as vaziuoju pigiau, iskaitant tai, kad dyzelis yra brangesnis, o 1.6bendzinas turi 90KW ir tikrai smagiau vaziuoja, kai mano dyzelis 90 AG . Zinoma, tai galioja miestui, uzmiestyje HDI - pasaka. Bet jei mieste apie 80% kelio, tai kyla klausimai..12? nieko sau. Tai o kiek jei skaiciuoti pagal baka? Gal kompas meloja? Ash irgi vazinejau mieste 90% ir trumpais atstumais, nu bet 12... nu chia ryshiai perebor. Gal variklis shaltas pastoviai? Problemos su aushinimu skysciu kokie nors, vat ir reikia del coolent level...Aha, kad nekurt naujų temų, aš ir pasiskųsiu.
Tai va, top up engine coolant level pas mane irgi kartais pareiškia. Tik užgesinus variklį. Kūlanto levelis realiai - vos ne iki dangtelio pripilta. What the fcuk?
O sąnąudos... Sąnaudos neramina, mieste atvėsus orams trum,pais atrstumais ir beveik vien rytiniuose/vakariniuose kamščiuose vidurkį kompas rodo virš 12 , realiai paskaičiavus panašiai gaunasi. Trasoje neviršijant šimtinės žemiau 6 vidurkis irgi nekrenta. Ar čia normalu 2,2 hdi, nes kiek varčiau manualų tai mažiau žada. What the fcuk?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#31
Parašyta 2006 lapkričio 27 - 07:49
Pas mane 406 2.2l hdi,bendru rezimu (kai pripratau) sueda apie 6-7l,o ispradziu kai isigijau valge 8l.nu nereikia lyginti dvieju skirtingu masinu,geriau palygink 406 su 1,8 benzinu ir 2,0 HDI 110ag, laaabai abejoju kad 1,8 bus ekonomiskesnis
Hmm su salto dyzelio rajumu as taip pat susiduriau. Na 12 nesiekciau gal, bet 10 manau galima butu skaiciuoti, vaziuojant trumpais atstumais. Nezinau, as anksciau isivaizdavau taip - nusiperki dyzeli iki 2L, iki kokiu 3m. senumo, tvarkinga ir apskritai pamirsti kura, jo pylima ir rodykles greitus bei skausmingus judesius. Kadangi dyzelinio automobilio iki tol neturejau, o paskutiis turetas aparatas buvo 8m senumo BMW 740, tai galvojau va dabar tai bus piguva. Ir yra piguva - bet tik kai variklis yra visiskai susiles, bet saltas..Keli kolegos taip pat skundesi, kad vazinejant trumpais atstumais dyzelis vos ne edresnis uz analogiskos kubaturos bendzinini varikli. Ir pirmiausia todel, kad pastarasis zymiai greiciau susyla. Tiesiog padariau trumpa eksperimenta. Isvaziuoju is Senamiescio, netoli Traku gatves su P 406 HDI. Atvaziavus i darba - Europos verslo centra, antifrizo temperatura vos tik pradeda kilti melynam lauke. Ta pati atstuma iveikus su drauges Rover 45 1.6 benzinu, darbine temperatura (rodykle pakyla ir sustoja) pasiekiama per 3-4 minutes, prie siu dienu temperaturos. ir min 2/3 kelio as vaziuoju visiskai susilusiu varikliu. Pabreziu, abu automobiliai techniskai tvarkingi, nesenai patikrinti autorizuotuose servisuose. Tai va, cia ir dilema su kuo as vaziuoju pigiau, iskaitant tai, kad dyzelis yra brangesnis, o 1.6bendzinas turi 90KW ir tikrai smagiau vaziuoja, kai mano dyzelis 90 AG . Zinoma, tai galioja miestui, uzmiestyje HDI - pasaka. Bet jei mieste apie 80% kelio, tai kyla klausimai..12? nieko sau. Tai o kiek jei skaiciuoti pagal baka? Gal kompas meloja? Ash irgi vazinejau mieste 90% ir trumpais atstumais, nu bet 12... nu chia ryshiai perebor. Gal variklis shaltas pastoviai? Problemos su aushinimu skysciu kokie nors, vat ir reikia del coolent level...Aha, kad nekurt naujų temų, aš ir pasiskųsiu.
Tai va, top up engine coolant level pas mane irgi kartais pareiškia. Tik užgesinus variklį. Kūlanto levelis realiai - vos ne iki dangtelio pripilta. What the fcuk?
O sąnąudos... Sąnaudos neramina, mieste atvėsus orams trum,pais atrstumais ir beveik vien rytiniuose/vakariniuose kamščiuose vidurkį kompas rodo virš 12 , realiai paskaičiavus panašiai gaunasi. Trasoje neviršijant šimtinės žemiau 6 vidurkis irgi nekrenta. Ar čia normalu 2,2 hdi, nes kiek varčiau manualų tai mažiau žada. What the fcuk?
#32
Parašyta 2006 lapkričio 29 - 15:47
Siap realiai pas 406 2.2 hdi kuro sanaudos ir iseina,su salyga jeigu nesiplesaiSiaip labai grazus skaiciai nurodomi
P406c 2.2 HDi
Miestas/Uzmiestis/Vidurkis
8.8/4.9/6.4
#33 Svečias_Augustinas_*
Parašyta 2006 gruodžio 06 - 11:47
Zinok ir pas mane raso kompas kad ima 7.4l o realiai 8l, bet as manau kad tai normalu, nu aisku as kartais ir paspaudziu...Sveiki, uzvedziau sia tema su viltim suzinoti daugiau apie savo masina bei pasidalinti savo mintim. Jau keleta savaiciu turiu peugeot 307 2.0l HDI. Turiu ivairiu klausimy, tai gal kas ras laiko parasyti sioje temoje.
Norejau paklausti zmoniu turinciu toki pat automobili
1. Kiek dyzlelio ima jusu masina
2. Ar ilgai sildote kad nepypsetu "TOP UP ENGINE"
3. Ar Jum uzsiveda be jokiu bedu.
Maniske speju ima per daug kuro tai gali buti apie 8l, tai labai itartina.
Del automobilio pasildymo tai neuztenka kantrybes , pastebejau kai rodykle siek tiek pakyla tada nebepypsi.
Su uzsivedimu labai idomiai,uzkuri, tada uzgesta beveik is karto. Po to vel uzkuri ir jei laikai truputi ekseleratoriu tada dirba kokia minute nelabai tolygiai biski apsyla tada gerai. Turejau golfa dyzelini tai su juo nebuvo bedu,tad manyciau pas mane naujajame masiniuke kazkas taip pat negerai. Filtrai ir zvakes pakeistos prie kelias dienas
Tai vat butu smagu sulaukti komentaru.
Beje i baka telpa 55l
Pakaitinimo zvakiu musu masinose nera!!!
#34
Parašyta 2006 gruodžio 06 - 12:40
Pakaitinimo zvakiu musu masinose nera!!!
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#35 Svečias_ZnD_*
Parašyta 2006 gruodžio 06 - 12:43
Tai kaip tada uzsiveda masina??????Pakaitinimo zvakiu musu masinose nera!!!
#36
Parašyta 2006 gruodžio 06 - 12:54
Cia matyt kaip man pardavejas aiskino, kad cia momentinio kaitinimo zvakes, lempute atseit nespeja uzsidegti!Tai kaip tada uzsiveda masina??????
Vilnius
#37 Svečias_Augustinas_*
Parašyta 2006 gruodžio 06 - 13:23
nu gal ir yra bet ju kaitinti tikrai nereikia kad uzsivestu - man sake kad nera nes jos dirba kitu principu kazkas tokioTai kaip tada uzsiveda masina??????
#38
Parašyta 2006 gruodžio 06 - 13:48
Augustinas, tu 307 seniai turi? Ar tik vasarą važinėji? O ar žinai kaip pakaitinimo lemputė skydelyje atrodo? Va kai lauke pasidarys kokia -15, tada įjungęs degimą atidžiai pasidairyk po prietaisų skydelį. Pamatysi naujų lempučių, vistik kalėdos artėjanu gal ir yra bet ju kaitinti tikrai nereikia kad uzsivestu - man sake kad nera nes jos dirba kitu principu kazkas tokio
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#39
Parašyta 2006 gruodžio 06 - 14:42
Net -15 nereikia, net dabar ryte(nevazinejant visa nakti), jei pasukant uzvedimo rakteli ziureti i prietaisu skydeli, tikrai 2-4 sek pasirodo kaitinimo zvakiu geltona spirale. O be pakaitinimo galima uzsivesti ir prie -10, jei viskas tvarkoj, bet vistiek geriau pakaitinti biski.Va kai lauke pasidarys kokia -15
Vilnius
#40 Svečias_HDI_*
Parašyta 2006 gruodžio 07 - 06:38
Oi pilieti kazkokiu pliatku prisigaudes, cia tas pats kas V. Lansbergis LT prezidentas. Yra pakaitinimo zvakes ir prie kokiu -5 su kokiomis dviejomis laaaaaabai sunkiai uzsivestum (tik is antro raktelio pasukimo). Kas kaip vazineja, taip ir kura valgo todel cia gincytis galima iki begalybes, o i baka telpa iki pat kakliuko 67l. Pabandyk nors viena karta uzsipilti degalineje tada ir pamatysi relia talpa.Zinok ir pas mane raso kompas kad ima 7.4l o realiai 8l, bet as manau kad tai normalu, nu aisku as kartais ir paspaudziu...
Beje i baka telpa 55l
Pakaitinimo zvakiu musu masinose nera!!!
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0