Ne visai taip, Laimonai, bet dalis tiesos yra.
Aš mėgstu komfortą ir AC bei visas elektronikas, bet man kažkaip tas visas reikalas neatperka senųjų grabų žavesio. Ir to, kad jie realiai tiesiog važiuoja. Važiuoja patogiai, patikimai ir kelia šypseną mano veide. Tarp kitko, BX kaip kelioninė mašina man šiuo metu yra pasiteisinusi geriausiai. T.y. su juo tikrai patogiau ir galėčiau daugiau nepavargęs nuvažiuoti, negu su kitu turimu C5 cepelinu. Tiesiog, ten darbo vietos ergonomika ir sėdynių patogumas užpakaliui ir nugarai labai skanūs
Na o nuo sekmadienio 23h vakaro iki šios nakties (tikslas pasiektas apie 2h nakties vietos laiku) su C15 nuvažiavau Anykščiai-Kaunas-Aalborg (Danija). Viso apie 1750km. Ir tiek su nugara, tiek su užpakaliu viskas gerai. Nors važiavau per Lenkiją nemokamais keliukais pro šiaurinę dalį, tai ten ir greičiai, ir danga, labai nekokie. Išbaladojau galinių šakių guolius visiškai, pradėjo girgždėt ir striginėt galinis tiltas, o pačiam nieko, sėdynės pakankamai geros. Aišku, važiavimo ten nepalyginsi su 607, 508 ar netgi su Partner/Berlingo, nes viskas vibruoja, kratosi, garso izoliacijos jokios, kai reikia stot, tai palyginus su naujų mašinų stabdžiais, visiškai nestabdo, vairas be stiprintuvo ir vietoj vos sukasi, bet kai važiuoji ne darbiniais reikalas, tai visas tas yra priimtina ir netgi kviečiama Kai buvo Lenkijoj šalia Barcowo dėl fūrų avarijos kelias uždarytas - visus kreipė per belekokio ilgumo aplinkkelį. O aš pamačiau Garmine, kad yra kažkokie blankiai pilkai pažymėti keliukai aplink visai šalia, ir netikėtai teko per laukus pasivažinėt, kai javai ne tik kairėj ir dešinėj, bet ir provėžėj
O šiaip tiesiog turėjau omeny tai, kad 407 išlaikymas yra tikrai ne itin "daug maž panašus" su 307, nes tai ne tik vidumi prabangesnė mašina. Dyzeliai (apart RHRo ir 9HZ, kurie buvo ir 307tam) daug sudėtingesni ir naujos kartos, benzinai didesni ir prabangesni. Važiuoklė prieky ta durna dvivirtė, kur atraminis guolis vietoj šarnyro (varlės koja) ir krūva gumų, o gale irgi daugiasvirtė su krūva gumų, kai pas 307 prieky elementarus ir pigus McPhersonas, o gale vientisas balkis su dviem sailenblokais ir netgi atskirai spyruoklėm nuo amortizatorių.