gal galima butu suzinoti kurioj vietoj jis yra prisuktas - žinau kad isiurbimo kolektoriuje - bet gal galima tiksliau . Kalba eina apie peugeot 406 - 1.8 - 16v . 1996mIsurbimo kolektoriuje (prisuktas).MAP- apsoliutaus (bendro oro)slegio isiurbimo kolektoriuje sensorius ;)
MAP sensorius ?
#21
Posted 2012 January 29 - 16:33
#22
Posted 2012 January 29 - 17:42
o kiek davikliu prisukta tam tavo isiurbimo kolektorui? pirma pasiziurek pries rasydamas. rasi lengvai. vienu varztu prisuktas.gal galima butu suzinoti kurioj vietoj jis yra prisuktas - žinau kad isiurbimo kolektoriuje - bet gal galima tiksliau . Kalba eina apie peugeot 406 - 1.8 - 16v . 1996m
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#23
Posted 2012 February 01 - 18:35
Edited by Hitman, 2012 February 01 - 18:36.
#24
Posted 2012 February 01 - 20:49
#25
Posted 2012 February 01 - 21:04
O siaip jie skiriasi pagal varikli ar eina vienodi daugumai, nes ebay.com uzmeciau aki del idomumo, tai ten surasyti masinu modeliu simtais ir kaina visiem vienoda . Cia tas plikis, kuris is forumieciu butu O verta butu is sroto pirkti, po kiek ten kainos tu MAP sensoriu vaiksto?Tavo varikliui mapas bent kaune pas klubiety pliky kainuotu 140lt. Pas atstovus 250lt.
Edited by Hitman, 2012 February 01 - 21:05.
#26
Posted 2012 February 01 - 21:39
Na as manau is sroto pirkti neverta, kiek srote kainuotu nezinau, pas mane taip pat apsukos durniuoja, tai pakyla iki 1500 tai nukrenta iki 800 tai vel kyla, nesuprantu as jau kas cia darosi, turbut del salciu, cekas dega taip patO siaip jie skiriasi pagal varikli ar eina vienodi daugumai, nes ebay.com uzmeciau aki del idomumo, tai ten surasyti masinu modeliu simtais ir kaina visiem vienoda . Cia tas plikis, kuris is forumieciu butu O verta butu is sroto pirkti, po kiek ten kainos tu MAP sensoriu vaiksto?
#27
Posted 2012 February 05 - 17:46
#28
Posted 2012 February 06 - 12:29
#29
Posted 2013 May 13 - 12:22
www.arpekas.lt
#30
Posted 2013 October 31 - 17:22
prikeliu seną temą, atsirado tokios pat problemos, tik gaila kaip matau šiam žmogui niekas nepadėjo gal dabar atsirastu nujaučiančių?Nekuriant naujos temos noriu paklaust ar gali MAP sensorius sugest dėl netvarkingo kolektoriaus (per sujungimą iš šono traukia orą)? Kadangi apsukos pradėjo durniuot. t. .y. iš ryto užkvedus mašiną apsukos paplaukoja taip normaliai, po to praeina, tačiau ant laisvų dirba ~2000 rpm, o kartais ir iki daugiau pakyla, tačiau po kiek laiko po truputį nukrenta iki daug maž normalių apsukų, bet tik nuvažiuoji iki sekančio šviesoforo ir vėl tas pats...
Pagelbėkit žmonės gerieji, auto: P406 '96 1,8l 16v + LPG, ačiū
Edited by gRysed, 2013 October 31 - 17:22.
#31
Posted 2014 January 31 - 09:56
www.arpekas.lt
#32
Posted 2014 January 31 - 10:26
Panašu į MAP'ą, geriausia pasidaryk diagnostiką, turėtų klaidą rodyti jei jau jis miręs ir sugedusio MAP'o rodmenys kosminiai pasijungus kompą.Problema buvo kiauras įsiurbimo kolektorius. Jo apatinė dalis beveik visai buvo atitrūkusi, o ten kaip suprantu vakuumas ar kas turi susidaryt ir turi būti viskas čiki su sandarumu. Suklijuota su tokiais alia stiklo pluošto klijais, juoda tokia masė, tara kaip silikono bonkė ~25lt.
Tik va atsiradus dideliems šalčiams, MAP'as pradėjo matomai durniuot, gesinėja mašina kai pašyla ir važiavimas tarsi variklis pats stabdytų. Tikiuosi, kad kaltas 'majonezas', o ne tai kitą daviklį teks dėt.
#33
Posted 2014 January 31 - 12:00
Peugeot 605 3.0 sv 1990m. (Nebera)
Peugeot 406 2.0 1999m. (Nebera)
Peugeot Boxer 2.5 2000m. (Nebera)
Peugeot 607 2.7 2008m. (Nebera)
VW LT35 2.5 1997m. (Turiu)
Chevrolet G30 sportvan 5.7 1994m. (Turiu)
Chevrolet Tahoe 5.3 2003m. (Turiu)
#34
Posted 2014 January 31 - 12:57
Map-as tikrai nekaltas dėl gesinėjimo. Kad įsitikinti,tu jį visai atjunk. Jis daiktas reikalingas tik tuomet,kai visos kitos auto sistemos veikia gerai. Kai ne ,tai tie oro kiekio masės parodymai yra tik orientyras ecu kuro dozavimui. Jei tas orientyras "išlipa"iš ribų,ecu paprasčiausiai jį ignoruoja. Tada galimi kažkokie variklio darbo netolygumai,galios ribojimas,vibracijos,bet ne variklio gesinimas. Čia jau reikia iškoti kitų bėdų. Diagnostika,jei ją darys suprantantis reikalą vaikis,gali smarkiai padėti.Problema buvo kiauras įsiurbimo kolektorius. Jo apatinė dalis beveik visai buvo atitrūkusi, o ten kaip suprantu vakuumas ar kas turi susidaryt ir turi būti viskas čiki su sandarumu. Suklijuota su tokiais alia stiklo pluošto klijais, juoda tokia masė, tara kaip silikono bonkė ~25lt.
Tik va atsiradus dideliems šalčiams, MAP'as pradėjo matomai durniuot, gesinėja mašina kai pašyla ir važiavimas tarsi variklis pats stabdytų. Tikiuosi, kad kaltas 'majonezas', o ne tai kitą daviklį teks dėt.
#35
Posted 2014 January 31 - 23:20
Man labai keistas toks pasisakymas,kad nieko beveik neitaja.Tai vienas svarbiausiu davikliu.Kaip tau tada atrodo kaip ECU apskaiciuoja variklio apkrova,reguliuoja droseline sklende.Jei nesusidaro vakumas kolektoriuje,atsiranda map jutilio klaida ,droselines sklendes klaida,visiskai issibalansuoja variklis,sukile laisvi sukiai,variklis pulsuoja,gesineja,dingsta trauka,kartais isvis nereaguoja i gaza.Map-as tikrai nekaltas dėl gesinėjimo. Kad įsitikinti,tu jį visai atjunk. Jis daiktas reikalingas tik tuomet,kai visos kitos auto sistemos veikia gerai. Kai ne ,tai tie oro kiekio masės parodymai yra tik orientyras ecu kuro dozavimui. Jei tas orientyras "išlipa"iš ribų,ecu paprasčiausiai jį ignoruoja. Tada galimi kažkokie variklio darbo netolygumai,galios ribojimas,vibracijos,bet ne variklio gesinimas. Čia jau reikia iškoti kitų bėdų. Diagnostika,jei ją darys suprantantis reikalą vaikis,gali smarkiai padėti.Problema buvo kiauras įsiurbimo kolektorius. Jo apatinė dalis beveik visai buvo atitrūkusi, o ten kaip suprantu vakuumas ar kas turi susidaryt ir turi būti viskas čiki su sandarumu. Suklijuota su tokiais alia stiklo pluošto klijais, juoda tokia masė, tara kaip silikono bonkė ~25lt.
Tik va atsiradus dideliems šalčiams, MAP'as pradėjo matomai durniuot, gesinėja mašina kai pašyla ir važiavimas tarsi variklis pats stabdytų. Tikiuosi, kad kaltas 'majonezas', o ne tai kitą daviklį teks dėt.
#36
Posted 2014 February 03 - 10:55
www.arpekas.lt
#37
Posted 2014 February 03 - 11:24
#38
Posted 2014 February 03 - 11:27
Ecu veikia pagal tam tikrus reglamentus. Litras oro,gramas dyzelio ar benzo. Nesvarbu. Seniau nebuvo jokių mapų,fapų ir kt. O varikliai veikė. Ir dar kaip. Visa tai tapo reikalinga,kai homo sapiensai nusprendė pažaisti su ekologija. Mapas tą litrą turi išmatuoti,kuro slėgio ir kiti davikliai paskaičiuoja kiek žibalo įpilt...ir viskas veikia,iki kas nors neužsilenkia. Tada ką? Stojam ir šaukiamės pagalbos? Gali,jei nori,aš važiuoju toliau,nes pas mane mašinos kompas žino kaip apsiet ir be visų tų daviklių. Tavo irgi.bet tu to nežinai. Todėl aš važiuoju į servisą,o tu stovi pakelėje mosuodamas geriems žmonėms. Žinoma,yra daviklių,be kurių šiuolaikinės auto nevažiuoja,bet MAP-as tikrai ne tas. Tai tik serviso sraigtelis plačiame kelyje į ekologiją.Man labai keistas toks pasisakymas,kad nieko beveik neitaja.Tai vienas svarbiausiu davikliu.Kaip tau tada atrodo kaip ECU apskaiciuoja variklio apkrova,reguliuoja droseline sklende.Jei nesusidaro vakumas kolektoriuje,atsiranda map jutilio klaida ,droselines sklendes klaida,visiskai issibalansuoja variklis,sukile laisvi sukiai,variklis pulsuoja,gesineja,dingsta trauka,kartais isvis nereaguoja i gaza.
Map-as tikrai nekaltas dėl gesinėjimo. Kad įsitikinti,tu jį visai atjunk. Jis daiktas reikalingas tik tuomet,kai visos kitos auto sistemos veikia gerai. Kai ne ,tai tie oro kiekio masės parodymai yra tik orientyras ecu kuro dozavimui. Jei tas orientyras "išlipa"iš ribų,ecu paprasčiausiai jį ignoruoja. Tada galimi kažkokie variklio darbo netolygumai,galios ribojimas,vibracijos,bet ne variklio gesinimas. Čia jau reikia iškoti kitų bėdų. Diagnostika,jei ją darys suprantantis reikalą vaikis,gali smarkiai padėti.Problema buvo kiauras įsiurbimo kolektorius. Jo apatinė dalis beveik visai buvo atitrūkusi, o ten kaip suprantu vakuumas ar kas turi susidaryt ir turi būti viskas čiki su sandarumu. Suklijuota su tokiais alia stiklo pluošto klijais, juoda tokia masė, tara kaip silikono bonkė ~25lt.
Tik va atsiradus dideliems šalčiams, MAP'as pradėjo matomai durniuot, gesinėja mašina kai pašyla ir važiavimas tarsi variklis pats stabdytų. Tikiuosi, kad kaltas 'majonezas', o ne tai kitą daviklį teks dėt.
#39
Posted 2014 February 03 - 16:55
#40
Posted 2014 February 03 - 17:54
Taip,profesionaliam remontui reikalingos ir žinios ir tinkama įranga. Bet prieš visą tai reikalingas ŽINGEIDUMAS. Jei to dalyko nebus,tai niekas nepadės. Yra forumai,yra teta GOOOOOGLĖ,kuri nemokamai žingeidiems gali labai daug naudingos informacijos suteikti. Ieškantiems atviros visos durys. Reik tik pasibelsti nebijot. O MAP ir MAF nelabai kuo ir skiriasi. Matavimo sensorius iš esmės toks pats,tik elektroninė dalis patobulinta ir ECU gauna iš MAP-o jau "sukramtytą" informaciją. Manau yra gerai,kai žmonės domisi tuo,kas vyksta po kapotu. Nuotoliniu būdu,žinoma,automobiliai nesiremontuoja,tačiau jau vien noras priartėti prie tiesos yra visokeriopai sveikintinas. Gal profesionalams tai ir nėra besąlygiškai priimtina,tačiau esame tuo kas esame. Patys,jei mokame,remontuojame ir televizorius ,ir šaldytuvus ,ir visą kitą,ką "įkandame ". Tai nėra blogai. Taip mes po truputį tobulėjame,taip stengiamės išbristi iš totalaus skurdo tiek tiesiogine,tiek pasaulio pažinimo prasme.Bet abu sutariam,kad jam sugedus kiekvienas save gerbiantis vairuotojas apsilankys servize.Kadangi Lietuvos keliuose vazineja dauguma automobiliu kaip riedantis metalo lauzas,tai vaziuoja kol eina uzvesti.
Daugelis gali su manim nesutikti,bet dabartines ipurskimo sistemos daug patikimesnes uz ankstesnes tuo labiau ir uz karbiuratorines.Matavimams atlikti neliko mechaniskai judamu daliu.Map sensorius atrodo gan patikimas lyginant pries MAF.
Argi galima sakyti,kad sistema maziau patikima,jei eilinis vairuotojas negali pats susitvarkyti?Reikia tam ziniu ir irangos.Kodel niekas nepuola taisyti saldytuvu ar televizoriu,bet automobili sutvarkyti jau tampa sventas reikalas.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users