Ponulis, ne tam šita tema buvo sukurta, kad filosofuotum čia o žmogų apšviesti dėl galimo automobilio gedimo ir kur ieškoti šaknų.Taip,profesionaliam remontui reikalingos ir žinios ir tinkama įranga. Bet prieš visą tai reikalingas ŽINGEIDUMAS. Jei to dalyko nebus,tai niekas nepadės. Yra forumai,yra teta GOOOOOGLĖ,kuri nemokamai žingeidiems gali labai daug naudingos informacijos suteikti. Ieškantiems atviros visos durys. Reik tik pasibelsti nebijot. O MAP ir MAF nelabai kuo ir skiriasi. Matavimo sensorius iš esmės toks pats,tik elektroninė dalis patobulinta ir ECU gauna iš MAP-o jau "sukramtytą" informaciją. Manau yra gerai,kai žmonės domisi tuo,kas vyksta po kapotu. Nuotoliniu būdu,žinoma,automobiliai nesiremontuoja,tačiau jau vien noras priartėti prie tiesos yra visokeriopai sveikintinas. Gal profesionalams tai ir nėra besąlygiškai priimtina,tačiau esame tuo kas esame. Patys,jei mokame,remontuojame ir televizorius ,ir šaldytuvus ,ir visą kitą,ką "įkandame ". Tai nėra blogai. Taip mes po truputį tobulėjame,taip stengiamės išbristi iš totalaus skurdo tiek tiesiogine,tiek pasaulio pažinimo prasme.Bet abu sutariam,kad jam sugedus kiekvienas save gerbiantis vairuotojas apsilankys servize.Kadangi Lietuvos keliuose vazineja dauguma automobiliu kaip riedantis metalo lauzas,tai vaziuoja kol eina uzvesti.
Daugelis gali su manim nesutikti,bet dabartines ipurskimo sistemos daug patikimesnes uz ankstesnes tuo labiau ir uz karbiuratorines.Matavimams atlikti neliko mechaniskai judamu daliu.Map sensorius atrodo gan patikimas lyginant pries MAF.
Argi galima sakyti,kad sistema maziau patikima,jei eilinis vairuotojas negali pats susitvarkyti?Reikia tam ziniu ir irangos.Kodel niekas nepuola taisyti saldytuvu ar televizoriu,bet automobili sutvarkyti jau tampa sventas reikalas.
