Peršokti prie turinio


MAP sensorius ?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 43

#21 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 239
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2012 sausio 29 - 16:33

Isurbimo kolektoriuje (prisuktas).MAP- apsoliutaus (bendro oro)slegio isiurbimo kolektoriuje sensorius ;)

gal galima butu suzinoti kurioj vietoj jis yra prisuktas - žinau kad isiurbimo kolektoriuje - bet gal galima tiksliau . Kalba eina apie peugeot 406 - 1.8 - 16v . 1996m :hmm:
  • 0

#22 Neburtininkas

Neburtininkas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.227
  • Vieta:danija
  • Automobilis:www

Parašyta 2012 sausio 29 - 17:42

gal galima butu suzinoti kurioj vietoj jis yra prisuktas - žinau kad isiurbimo kolektoriuje - bet gal galima tiksliau . Kalba eina apie peugeot 406 - 1.8 - 16v . 1996m :hmm:

o kiek davikliu prisukta tam tavo isiurbimo kolektorui? pirma pasiziurek pries rasydamas. rasi lengvai. vienu varztu prisuktas.
  • 0

TFSI lpg hibrid 147kw

parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas


#23 Hitman

Hitman
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 585
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 508, 2012m, 2.0HDI 100kw

Parašyta 2012 vasario 01 - 18:35

Sveiki ir man atsitiko siokiu tokiu bedu su pugu per salcius. Auto P406 2000m 2.2 benzinas/dujos 116kw. Pries keleta dienu vaziuojant nei is sio nei sito pradejo apsukos sokineti, poto uzsidege check'as. Sustojau, galvojau gal dujos svaigsta, perkroviau duju kompa (istraukiau ir vel ikisau saugikli) uzkuriu viskas ciki piki. Riebiai nusikeikiau, nes jau pamaniau vel kibieja duju kompas (buvo pakeistas pries >6men laiko issireikalavus is dujininku pagal garantini, nes nuo idejimo pakibinedavo ir problemos dingo nei vieno pakibimo po pakeitimo :clap: ), bet siandien vel tas pats, sustojau prie sankryzos pradejo apsukos sokineti ir uzgesineti variklis. Uzsiziebe vel chek'as, bet po kokiu 3-4 uzgesimu uzkuriau ir vel viskas gerai, duju kompo neperkroviau, taigi cia jis nekaltas. Bet chek'as liko degti. Gryzau namo nuskaiciau klaida, rodo MAP sensoriaus gedima. Nutryniau klaida su kompu, nes po 5 uzkurimo jis vistiek liko degti. Man ir anksciau budavo ypac paspaudus salciams ir dar ant duju kad suplaukioja apsukos numynus sankaba ir vel graziai ties ~750RPM sustoja. Kai pasyla variklis tada viskas be problemu. Taigi norejau paklausti ar cia tikrai MAP sensorius kaltas ir man ieskotis kito ar gali buti kitu bedu? Gal zinot kiek kainuotu tas daviklis mano pugui? Pridedu dar screenshot'a gal kas galetumet pakomentuoti Pending klaidas kas cia per dalykas, del ju chek'as nedega, bet diagnostikos programa rodo, bet nevisos programos tai rodo, su kitomis buna, kad tokiu klaidu nerodo.
Posted Image

Šį pranešimą redagavo Hitman: 2012 vasario 01 - 18:36

  • 0

#24 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2012 vasario 01 - 20:49

Tavo varikliui mapas bent kaune pas klubiety pliky kainuotu 140lt. Pas atstovus 250lt.
  • 0

#25 Hitman

Hitman
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 585
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 508, 2012m, 2.0HDI 100kw

Parašyta 2012 vasario 01 - 21:04

Tavo varikliui mapas bent kaune pas klubiety pliky kainuotu 140lt. Pas atstovus 250lt.

O siaip jie skiriasi pagal varikli ar eina vienodi daugumai, nes ebay.com uzmeciau aki del idomumo, tai ten surasyti masinu modeliu simtais ir kaina visiem vienoda :hmm: . Cia tas plikis, kuris is forumieciu butu :) O verta butu is sroto pirkti, po kiek ten kainos tu MAP sensoriu vaiksto?

Šį pranešimą redagavo Hitman: 2012 vasario 01 - 21:05

  • 0

#26 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2012 vasario 01 - 21:39

O siaip jie skiriasi pagal varikli ar eina vienodi daugumai, nes ebay.com uzmeciau aki del idomumo, tai ten surasyti masinu modeliu simtais ir kaina visiem vienoda :hmm: . Cia tas plikis, kuris is forumieciu butu :) O verta butu is sroto pirkti, po kiek ten kainos tu MAP sensoriu vaiksto?

Na as manau is sroto pirkti neverta, kiek srote kainuotu nezinau, pas mane taip pat apsukos durniuoja, tai pakyla iki 1500 tai nukrenta iki 800 tai vel kyla, nesuprantu as jau kas cia darosi, turbut del salciu, cekas dega taip pat
  • 0

#27 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 239
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2012 vasario 05 - 17:46

man buvo bėda su map - pasirodo buvo užneštas brūdais - tai ji išėmes išsiploviau ir vėl viskas gerai :good: - beja map skiriasi - bent jau 96 metu nuo 99 metu - o skirtumas tas , kad netinka fiškės :wh:
  • 0

#28 Kandis

Kandis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 83
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:406 2.0 16v 97 kW

Parašyta 2012 vasario 06 - 12:29

Neskubek keist, per tokius salcius MAP'as majonezu uzsikemsa, reik tik pravalyt ;]
  • 0

#29 slimas

slimas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 123
  • Vieta:Vilnius/Molėtai
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI, automatas

Parašyta 2013 gegužės 13 - 12:22

Nekuriant naujos temos noriu paklaust ar gali MAP sensorius sugest dėl netvarkingo kolektoriaus (per sujungimą iš šono traukia orą)? Kadangi apsukos pradėjo durniuot. t. .y. iš ryto užkvedus mašiną apsukos paplaukoja taip normaliai, po to praeina, tačiau ant laisvų dirba ~2000 rpm, o kartais ir iki daugiau pakyla, tačiau po kiek laiko po truputį nukrenta iki daug maž normalių apsukų, bet tik nuvažiuoji iki sekančio šviesoforo ir vėl tas pats... :dntknw: Pagelbėkit žmonės gerieji, auto: P406 '96 1,8l 16v + LPG, ačiū :good:
  • 0
Stogo langai, lietaus nuvedimo sistemos, palėpės laitai
www.arpekas.lt

#30 gRysed

gRysed
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 82
  • Automobilis:406 1.8l 16V 81kw 1996m slangines dujos

Parašyta 2013 spalio 31 - 17:22

Nekuriant naujos temos noriu paklaust ar gali MAP sensorius sugest dėl netvarkingo kolektoriaus (per sujungimą iš šono traukia orą)? Kadangi apsukos pradėjo durniuot. t. .y. iš ryto užkvedus mašiną apsukos paplaukoja taip normaliai, po to praeina, tačiau ant laisvų dirba ~2000 rpm, o kartais ir iki daugiau pakyla, tačiau po kiek laiko po truputį nukrenta iki daug maž normalių apsukų, bet tik nuvažiuoji iki sekančio šviesoforo ir vėl tas pats...  :dntknw:
Pagelbėkit žmonės gerieji, auto: P406 '96 1,8l 16v + LPG, ačiū  :good:

prikeliu seną temą, atsirado tokios pat problemos, tik gaila kaip matau šiam žmogui niekas nepadėjo :unsure: gal dabar atsirastu nujaučiančių?

Šį pranešimą redagavo gRysed: 2013 spalio 31 - 17:22

  • 0

#31 slimas

slimas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 123
  • Vieta:Vilnius/Molėtai
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI, automatas

Parašyta 2014 sausio 31 - 09:56

Problema buvo kiauras įsiurbimo kolektorius. Jo apatinė dalis beveik visai buvo atitrūkusi, o ten kaip suprantu vakuumas ar kas turi susidaryt ir turi būti viskas čiki su sandarumu. Suklijuota su tokiais alia stiklo pluošto klijais, juoda tokia masė, tara kaip silikono bonkė ~25lt. Tik va atsiradus dideliems šalčiams, MAP'as pradėjo matomai durniuot, gesinėja mašina kai pašyla ir važiavimas tarsi variklis pats stabdytų. Tikiuosi, kad kaltas 'majonezas', o ne tai kitą daviklį teks dėt.
  • 0
Stogo langai, lietaus nuvedimo sistemos, palėpės laitai
www.arpekas.lt

#32 Taskento

Taskento
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 130
  • Vieta:Šilalė - Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 sedanas, 2005m. Peugeot 406 coupe, 1999m.

Parašyta 2014 sausio 31 - 10:26

Problema buvo kiauras įsiurbimo kolektorius. Jo apatinė dalis beveik visai buvo atitrūkusi, o ten kaip suprantu vakuumas ar kas turi susidaryt ir turi būti viskas čiki su sandarumu. Suklijuota su tokiais alia stiklo pluošto klijais, juoda tokia masė, tara kaip silikono bonkė ~25lt.

Tik va atsiradus dideliems šalčiams, MAP'as pradėjo matomai durniuot, gesinėja mašina kai pašyla ir važiavimas tarsi variklis pats stabdytų. Tikiuosi, kad kaltas 'majonezas', o ne tai kitą daviklį teks dėt.

Panašu į MAP'ą, geriausia pasidaryk diagnostiką, turėtų klaidą rodyti jei jau jis miręs ir sugedusio MAP'o rodmenys kosminiai pasijungus kompą. :)
  • 0

#33 Ruslanas87

Ruslanas87
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 256
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Chevrolet Tahoe

Parašyta 2014 sausio 31 - 12:00

Ar kaltas MAP daviklis kai susila iki darbines temperaturos variklio apsukos pradeda sokineti o kai pradedi vaziuoti iki kokiu 3 tuks apsuku buna patrukcioja, toks jausmans kad pridusta . Kartais uzgesta variklis bet retai, o kai saltas variklis ir prie didesniu apsukimu - nieko panasaus. :blush:
  • 0
Neskubek i savo laidotuves- jos be taves neprasides

Peugeot 605 3.0 sv 1990m. (Nebera)
Peugeot 406 2.0 1999m. (Nebera)
Peugeot Boxer 2.5 2000m. (Nebera)
Peugeot 607 2.7 2008m. (Nebera)
VW LT35 2.5 1997m. (Turiu)
Chevrolet G30 sportvan 5.7 1994m. (Turiu)
Chevrolet Tahoe 5.3 2003m. (Turiu)

#34 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 sausio 31 - 12:57

Problema buvo kiauras įsiurbimo kolektorius. Jo apatinė dalis beveik visai buvo atitrūkusi, o ten kaip suprantu vakuumas ar kas turi susidaryt ir turi būti viskas čiki su sandarumu. Suklijuota su tokiais alia stiklo pluošto klijais, juoda tokia masė, tara kaip silikono bonkė ~25lt.

Tik va atsiradus dideliems šalčiams, MAP'as pradėjo matomai durniuot, gesinėja mašina kai pašyla ir važiavimas tarsi variklis pats stabdytų. Tikiuosi, kad kaltas 'majonezas', o ne tai kitą daviklį teks dėt.

Map-as tikrai nekaltas dėl gesinėjimo. Kad įsitikinti,tu jį visai atjunk. Jis daiktas reikalingas tik tuomet,kai visos kitos auto sistemos veikia gerai. Kai ne ,tai tie oro kiekio masės parodymai yra tik orientyras ecu kuro dozavimui. Jei tas orientyras "išlipa"iš ribų,ecu paprasčiausiai jį ignoruoja. Tada galimi kažkokie variklio darbo netolygumai,galios ribojimas,vibracijos,bet ne variklio gesinimas. Čia jau reikia iškoti kitų bėdų. Diagnostika,jei ją darys suprantantis reikalą vaikis,gali smarkiai padėti.
  • 0

#35 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2014 sausio 31 - 23:20

Problema buvo kiauras įsiurbimo kolektorius. Jo apatinė dalis beveik visai buvo atitrūkusi, o ten kaip suprantu vakuumas ar kas turi susidaryt ir turi būti viskas čiki su sandarumu. Suklijuota su tokiais alia stiklo pluošto klijais, juoda tokia masė, tara kaip silikono bonkė ~25lt.

Tik va atsiradus dideliems šalčiams, MAP'as pradėjo matomai durniuot, gesinėja mašina kai pašyla ir važiavimas tarsi variklis pats stabdytų. Tikiuosi, kad kaltas 'majonezas', o ne tai kitą daviklį teks dėt.

Map-as tikrai nekaltas dėl gesinėjimo. Kad įsitikinti,tu jį visai atjunk. Jis daiktas reikalingas tik tuomet,kai visos kitos auto sistemos veikia gerai. Kai ne ,tai tie oro kiekio masės parodymai yra tik orientyras ecu kuro dozavimui. Jei tas orientyras "išlipa"iš ribų,ecu paprasčiausiai jį ignoruoja. Tada galimi kažkokie variklio darbo netolygumai,galios ribojimas,vibracijos,bet ne variklio gesinimas. Čia jau reikia iškoti kitų bėdų. Diagnostika,jei ją darys suprantantis reikalą vaikis,gali smarkiai padėti.

Man labai keistas toks pasisakymas,kad nieko beveik neitaja.Tai vienas svarbiausiu davikliu.Kaip tau tada atrodo kaip ECU apskaiciuoja variklio apkrova,reguliuoja droseline sklende.Jei nesusidaro vakumas kolektoriuje,atsiranda map jutilio klaida ,droselines sklendes klaida,visiskai issibalansuoja variklis,sukile laisvi sukiai,variklis pulsuoja,gesineja,dingsta trauka,kartais isvis nereaguoja i gaza.
  • 0

#36 slimas

slimas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 123
  • Vieta:Vilnius/Molėtai
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI, automatas

Parašyta 2014 vasario 03 - 10:55

Parekomenduokit kokį žmogų (ar save ^_^ ) diagnostikai Vilniuje. Jungtis prisijungimo, tai kaip suprantu sena, plati. Privalumas būtų, kad neplėštų baisiai daug ir suprastų ką daro... :)
  • 0
Stogo langai, lietaus nuvedimo sistemos, palėpės laitai
www.arpekas.lt

#37 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2014 vasario 03 - 11:24

Yra forumietis Darka, kreipkis sutvarkys
  • 0

#38 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 vasario 03 - 11:27

Problema buvo kiauras įsiurbimo kolektorius. Jo apatinė dalis beveik visai buvo atitrūkusi, o ten kaip suprantu vakuumas ar kas turi susidaryt ir turi būti viskas čiki su sandarumu. Suklijuota su tokiais alia stiklo pluošto klijais, juoda tokia masė, tara kaip silikono bonkė ~25lt.

Tik va atsiradus dideliems šalčiams, MAP'as pradėjo matomai durniuot, gesinėja mašina kai pašyla ir važiavimas tarsi variklis pats stabdytų. Tikiuosi, kad kaltas 'majonezas', o ne tai kitą daviklį teks dėt.

Map-as tikrai nekaltas dėl gesinėjimo. Kad įsitikinti,tu jį visai atjunk. Jis daiktas reikalingas tik tuomet,kai visos kitos auto sistemos veikia gerai. Kai ne ,tai tie oro kiekio masės parodymai yra tik orientyras ecu kuro dozavimui. Jei tas orientyras "išlipa"iš ribų,ecu paprasčiausiai jį ignoruoja. Tada galimi kažkokie variklio darbo netolygumai,galios ribojimas,vibracijos,bet ne variklio gesinimas. Čia jau reikia iškoti kitų bėdų. Diagnostika,jei ją darys suprantantis reikalą vaikis,gali smarkiai padėti.

Man labai keistas toks pasisakymas,kad nieko beveik neitaja.Tai vienas svarbiausiu davikliu.Kaip tau tada atrodo kaip ECU apskaiciuoja variklio apkrova,reguliuoja droseline sklende.Jei nesusidaro vakumas kolektoriuje,atsiranda map jutilio klaida ,droselines sklendes klaida,visiskai issibalansuoja variklis,sukile laisvi sukiai,variklis pulsuoja,gesineja,dingsta trauka,kartais isvis nereaguoja i gaza.

Ecu veikia pagal tam tikrus reglamentus. Litras oro,gramas dyzelio ar benzo. Nesvarbu. Seniau nebuvo jokių mapų,fapų ir kt. O varikliai veikė. Ir dar kaip. Visa tai tapo reikalinga,kai homo sapiensai nusprendė pažaisti su ekologija. Mapas tą litrą turi išmatuoti,kuro slėgio ir kiti davikliai paskaičiuoja kiek žibalo įpilt...ir viskas veikia,iki kas nors neužsilenkia. Tada ką? Stojam ir šaukiamės pagalbos? Gali,jei nori,aš važiuoju toliau,nes pas mane mašinos kompas žino kaip apsiet ir be visų tų daviklių. Tavo irgi.bet tu to nežinai. Todėl aš važiuoju į servisą,o tu stovi pakelėje mosuodamas geriems žmonėms. Žinoma,yra daviklių,be kurių šiuolaikinės auto nevažiuoja,bet MAP-as tikrai ne tas. Tai tik serviso sraigtelis plačiame kelyje į ekologiją.
  • 0

#39 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2014 vasario 03 - 16:55

Bet abu sutariam,kad jam sugedus kiekvienas save gerbiantis vairuotojas apsilankys servize.Kadangi Lietuvos keliuose vazineja dauguma automobiliu kaip riedantis metalo lauzas,tai vaziuoja kol eina uzvesti. Daugelis gali su manim nesutikti,bet dabartines ipurskimo sistemos daug patikimesnes uz ankstesnes tuo labiau ir uz karbiuratorines.Matavimams atlikti neliko mechaniskai judamu daliu.Map sensorius atrodo gan patikimas lyginant pries MAF. Argi galima sakyti,kad sistema maziau patikima,jei eilinis vairuotojas negali pats susitvarkyti?Reikia tam ziniu ir irangos.Kodel niekas nepuola taisyti saldytuvu ar televizoriu,bet automobili sutvarkyti jau tampa sventas reikalas.
  • 0

#40 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 vasario 03 - 17:54

Bet abu sutariam,kad jam sugedus kiekvienas save gerbiantis vairuotojas apsilankys servize.Kadangi Lietuvos keliuose vazineja dauguma automobiliu kaip riedantis metalo lauzas,tai vaziuoja kol eina uzvesti.
Daugelis gali su manim nesutikti,bet dabartines ipurskimo sistemos daug patikimesnes uz ankstesnes tuo labiau ir uz karbiuratorines.Matavimams atlikti neliko mechaniskai judamu daliu.Map sensorius atrodo gan patikimas lyginant pries MAF.
Argi galima sakyti,kad sistema maziau patikima,jei eilinis vairuotojas negali pats susitvarkyti?Reikia tam ziniu ir irangos.Kodel niekas nepuola taisyti saldytuvu ar televizoriu,bet automobili sutvarkyti jau tampa sventas reikalas.

Taip,profesionaliam remontui reikalingos ir žinios ir tinkama įranga. Bet prieš visą tai reikalingas ŽINGEIDUMAS. Jei to dalyko nebus,tai niekas nepadės. Yra forumai,yra teta GOOOOOGLĖ,kuri nemokamai žingeidiems gali labai daug naudingos informacijos suteikti. Ieškantiems atviros visos durys. Reik tik pasibelsti nebijot. O MAP ir MAF nelabai kuo ir skiriasi. Matavimo sensorius iš esmės toks pats,tik elektroninė dalis patobulinta ir ECU gauna iš MAP-o jau "sukramtytą" informaciją. Manau yra gerai,kai žmonės domisi tuo,kas vyksta po kapotu. Nuotoliniu būdu,žinoma,automobiliai nesiremontuoja,tačiau jau vien noras priartėti prie tiesos yra visokeriopai sveikintinas. Gal profesionalams tai ir nėra besąlygiškai priimtina,tačiau esame tuo kas esame. Patys,jei mokame,remontuojame ir televizorius ,ir šaldytuvus ,ir visą kitą,ką "įkandame ". Tai nėra blogai. Taip mes po truputį tobulėjame,taip stengiamės išbristi iš totalaus skurdo tiek tiesiogine,tiek pasaulio pažinimo prasme.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0