Vasario mėnesį rašęs.
Nieko nematau blogo,tegu tikrina ta fap kad ir kinisku savo tuo obd,ka jie galvoji ten supranta labai,kokie parametrai,ir aplamai klausimas ar sugebes korrektiskai dasikasti iki particulate filter parametru...против лома нет приема
Kietųjų dalelių filtras (FAP)
#2181
Parašyta 2015 kovo 04 - 22:28
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#2182
Parašyta 2015 kovo 04 - 22:31
Na netikiu, kad neateis toks laikas, kai jie matys tas filtras veikia ar ne.
O kai jau matys teks atsiprašyt ir sudėt atgal, nes tikrai nepraleis.
Šį pranešimą redagavo pofke.kaunas: 2015 kovo 04 - 22:31
#2183
Parašyta 2015 kovo 04 - 22:33
Tai gal nesijungė kompo, ar dar neturi programos jo filtrą matyt.
tu galvoji ten profesoriai dirba?nu vaziuokles stabdzius patikrint zino savo darba,o vien kompa tureti to neuztenka,reikia suprasti ir moket naudotis
Na netikiu, kad neateis toks laikas, kai jie matys tas filtras veikia ar ne.
O kai jau matys teks atsiprašyt ir sudėt atgal, nes tikrai nepraleis.
vo kai ateis tada ir kalbek.90% auto iskastruotu,jiems ten galvas nusuks vairuotojai tiesiog
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#2184
Parašyta 2015 kovo 04 - 22:41
Pats dabar galvoju lupt ta fap'ą, ar dar kentėt, kol eolio yra.
#2185
Parašyta 2015 kovo 05 - 02:51
Cia rimtai 2.7 HDI niekaip nesignalizuos kad FAP kemsasi? Tai kaip man kaip paprastam vairuotojui zinot? Dabar auto vaziuoja puikiai, traukia puikiai, jokiu pozymiu kad kazkas negerai. Ir net esant tokiai situacijai reikia vis tiek parintis, kad galbut tyliai tyliai FAP kemsasi be jokio ispejimo ir suzinosiu apie tai tik tada kai turba pareis ar pursktukai, be jokiu isankstiniu zenklu?
#2186
Parašyta 2015 kovo 05 - 09:08
Finalfour - deja, kai jau pradeda mesti klaidą su skydelyje esančiu FAP piešinuku, tada jau buna toli progresavęs užsikišimas. Tokiu atveju, dileris siulo išvažiuoti į "trasą" arba atvažiavus pas juos padaryti priverstinę regeneraciją (kas mano manymu yra purkštukų ir turbinų gadinimas). Jeigu tai jau nebepadeda, tada dileris siūlo keisti patį filtrą ir jei reikia dapildyti EOLYS skysčio. Sumokėsi ne taip jau ir mažai plius minus 700e su darbu, čia žinoma dilerio kainomis. Bet užtai motina žemelė tau padėkos kai atsigulsi amžino atilsio...
Ši sistema ir paremta užsikišimo principu, kaskart sistema kemšasi kemšasi iki tam tikro slėgių skirtumo FAP'e, tada ECU duoda komandas atlikti regeneraciją. Gerai kai automobilis jaunas(suprask iki 100 000km), tačiau kaskart deginamas FAP'as po truputi pats uždega ir vis mažėja ir mažėja praeinamumas (to pasekoje ir katalizarius apsilydo), nes neišsivalo viskas 100% niekada. Kenčia viskas, nuo susidariusio karščio regeneracijų metu, eina velniop turbinos, purkštukai, pradega išmetimo kolektorių tarpinės (ypatingai V6 2,7HDi motorams), "užsiklynija" EGR'ai bei isiurbimo kolektoriai... Ir čia pasakot dar ilgai ir ilgai ir nepadeda jokie super duper tepalai, didžiausias priešas tai auto rida...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#2187
Parašyta 2015 kovo 05 - 19:41
Finalfour - deja, kai jau pradeda mesti klaidą su skydelyje esančiu FAP piešinuku, tada jau buna toli progresavęs užsikišimas. Tokiu atveju, dileris siulo išvažiuoti į "trasą" arba atvažiavus pas juos padaryti priverstinę regeneraciją (kas mano manymu yra purkštukų ir turbinų gadinimas). Jeigu tai jau nebepadeda, tada dileris siūlo keisti patį filtrą ir jei reikia dapildyti EOLYS skysčio. Sumokėsi ne taip jau ir mažai plius minus 700e su darbu, čia žinoma dilerio kainomis. Bet užtai motina žemelė tau padėkos kai atsigulsi amžino atilsio...
Ši sistema ir paremta užsikišimo principu, kaskart sistema kemšasi kemšasi iki tam tikro slėgių skirtumo FAP'e, tada ECU duoda komandas atlikti regeneraciją. Gerai kai automobilis jaunas(suprask iki 100 000km), tačiau kaskart deginamas FAP'as po truputi pats uždega ir vis mažėja ir mažėja praeinamumas (to pasekoje ir katalizarius apsilydo), nes neišsivalo viskas 100% niekada. Kenčia viskas, nuo susidariusio karščio regeneracijų metu, eina velniop turbinos, purkštukai, pradega išmetimo kolektorių tarpinės (ypatingai V6 2,7HDi motorams), "užsiklynija" EGR'ai bei isiurbimo kolektoriai... Ir čia pasakot dar ilgai ir ilgai ir nepadeda jokie super duper tepalai, didžiausias priešas tai auto rida...
Tai Laimonai as viska zinau apie sita blogi, tiesiog nezinojau kad taip per velai signalizuoja skydelyje apie problemas. As tai buvau taip sugalvojes - kai tik pirma karta pamatysiu uzrasa antipolution fault, iskarto varysiu pas Ramus arba Tauriu ir isprogramuosiu ta nesamone lauk. Bet kol masina veikia puikiai, jokiu bedu nera, Eolio yra, regeneracijos retos, tai ir nekyla ranka kazkur vaziuot, na supranti... Rida pas mane 117 000 km.... ai, zodziu susiparinau net... jei niekaip artejanciu simptomu pajusti neina ankstyvoje stadijoje, gal rimtai pjaut lauk viska....
#2188
Parašyta 2015 kovo 05 - 20:18
Pasijungus kompa galima matyti kas kiek laiko vyksta regeneracijos, jei regeneraciju vidurkis daugiau nei kas 500km tai dar gali palaukti drasiai. Juolabiau juk jei Taurius sake jog nera reikalo jo dar mesti lauk, tegul buna ypac kai rida tiktai tokia.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#2189
Parašyta 2015 kovo 05 - 21:53
Pasijungus kompa galima matyti kas kiek laiko vyksta regeneracijos, jei regeneraciju vidurkis daugiau nei kas 500km tai dar gali palaukti drasiai. Juolabiau juk jei Taurius sake jog nera reikalo jo dar mesti lauk, tegul buna ypac kai rida tiktai tokia.
Jo, tik reikia prie pc jungtis, o as neturiu lexios. Kada prie progos reikes diagnose pasidaryt kur nors ir paziuret. O neimanoma pajaust paciam kada vyksta regeneracija, kazkaip niekaip nepastebiu to momento, pats tada paskaiciuociau mazdaug kas kiek.
#2190
Parašyta 2015 kovo 12 - 22:01
Sveiki, gal galetumet patart kur vilniuje galima butu isoperuoti sita apendicita ir kiek tai kainuotu. taip pat idomu ar labai padides masinos triuksmingumas, nes pazystami sako kad palikus tuscia bakeli masina kauks, bet teko matyt pora nuotrauku kai filtras salinamas ne pilnai o tik padaromos dideles skyles centre... pasidalinkis savo patirtim nes masina jau verkiant prasosi sprest sia problema.
#2191
Parašyta 2015 kovo 12 - 22:19
Jei Vilnius tai Taurius, jei gu neras laiko, "po to" Ramus, lai neužpyksta kai kas už žodžius "po to", yra tokia skiltis Forumo meistrai.
Del triukšmo tai meti lauk viską ir leki, jokio garso pokyčio bent jau aš nepastebejau, patarčiau gal dar pasikeisti vamzdyną iki paskutynio bakelio, nes karštis padideja, niekas jo nebestabdo, kampai išdega. Aš susidejau iš storesnio metalo, garažiniai meistrai visagaliai,nes tie kur "ale" gamyklos rinkinukai tai neilgam.
Šį pranešimą redagavo Creator: 2015 kovo 12 - 22:28
#2192
Parašyta 2015 kovo 12 - 22:23
o kodel " po to"? Arba Taurius arba Ramus. As pas Tauriu buvau ir tik ji rekomenduočiau Vilniuje. O del garso as nepastebejau nieko.Jei Vilnius tai Taurius, po to Ramus, lai neužpyksta kai kas už žodžius "po to", yra tokia skiltis Forumo meistrai.
Del triukšmo tai meti lauk viską ir leki, jokio garso pokyčio bent jau aš nepastebejau, patarčiau gal dar pasikeisti vamzdyną iki paskutynio bakelio, nes karštis padideja, niekas jo nebestabdo, kampai išdega. Aš susidejau iš storesnio metalo, garažiniai meistrai visagaliai,nes tie kur "ale" gamyklos rinkinukai tai neilgam.
Peugeot 605 3.0 sv 1990m. (Nebera)
Peugeot 406 2.0 1999m. (Nebera)
Peugeot Boxer 2.5 2000m. (Nebera)
Peugeot 607 2.7 2008m. (Nebera)
VW LT35 2.5 1997m. (Turiu)
Chevrolet G30 sportvan 5.7 1994m. (Turiu)
Chevrolet Tahoe 5.3 2003m. (Turiu)
#2193
Parašyta 2015 kovo 14 - 11:04
Sveiki.Noriu papasakoti APIE EGR voztuvo isprogramavima ir FAP filtro salinima.Zinoma ,kam aktuali tema galite perskaityti .Praejusiais metais turejau problema del uzsidegancios vis engine lemputes prietaisu skydelyje ir metamos klaidos depullution system faulty.Masina pradejo trukcioti,jausmas buvo toks lyg pavaru dezeje dantraciai nesueina.taigi pradejau dometis remonto kainomis,nes vaziavimas tapo nebepanasus i vaziavima.Vien egr voztuvu kaina pribloske,plius fap filtro keitimas,plius darba ,nebeturejau zodziu.Taigi is klubieciu suzinojau ,kad galimas EGR voztuvo isprogramavimas bei FAP filtro pasalinimas tam,kad isspresti sia problema.Taigi kreipiausi pas klubieti LAIMONA siuo klausymu.Pradzioje dvejojau,bijojau ar nebus blogai,nes informacijos siuo klausymu turejau labai mazai.Bet galiausiai ryzausi.Procedura Laimonas atliko ir atliktu darbu likau labai patenkintas. Dingo lemputes mirkciojimas,nebera klaidos ,dingo masinos trukciojimai,dabar visai kitamasina,pastebetas ir didesnis jautrumas,jausmas lyg gyvesne masina tapo. Zinojau ,kad uz metu reikes varyti technikine tad po visko bijojau ar nebus dumingumas per didelis.Taigi Kovo 5 diena variau technikine ,dumingumas vos 0.20 kai leistina riba net iki 3.00 Taigi finale,kas galvojate,dvejojate del sios proceduros patikimumo galiu pasakyti nera ko bijoti.Isbandziau ,sutaupiau kalna pinigu ir esu patenkintas rezultatu.Zinoma dar priklauso kas ir kaip atliks .Visiem kas is pajurio ar vidurio lietuvos patarciau kreiptis pas klubieti LAIMONA.Sekmes visiems
#2194
Parašyta 2015 kovo 14 - 15:54
Sveiki.Noriu papasakoti APIE EGR voztuvo isprogramavima ir FAP filtro salinima.Zinoma ,kam aktuali tema galite perskaityti .Praejusiais metais turejau problema del uzsidegancios vis engine lemputes prietaisu skydelyje ir metamos klaidos depullution system faulty.Masina pradejo trukcioti,jausmas buvo toks lyg pavaru dezeje dantraciai nesueina.taigi pradejau dometis remonto kainomis,nes vaziavimas tapo nebepanasus i vaziavima.Vien egr voztuvu kaina pribloske,plius fap filtro keitimas,plius darba ,nebeturejau zodziu.Taigi is klubieciu suzinojau ,kad galimas EGR voztuvo isprogramavimas bei FAP filtro pasalinimas tam,kad isspresti sia problema.Taigi kreipiausi pas klubieti LAIMONA siuo klausymu.Pradzioje dvejojau,bijojau ar nebus blogai,nes informacijos siuo klausymu turejau labai mazai.Bet galiausiai ryzausi.Procedura Laimonas atliko ir atliktu darbu likau labai patenkintas. Dingo lemputes mirkciojimas,nebera klaidos ,dingo masinos trukciojimai,dabar visai kitamasina,pastebetas ir didesnis jautrumas,jausmas lyg gyvesne masina tapo. Zinojau ,kad uz metu reikes varyti technikine tad po visko bijojau ar nebus dumingumas per didelis.Taigi Kovo 5 diena variau technikine ,dumingumas vos 0.20 kai leistina riba net iki 3.00 Taigi finale,kas galvojate,dvejojate del sios proceduros patikimumo galiu pasakyti nera ko bijoti.Isbandziau ,sutaupiau kalna pinigu ir esu patenkintas rezultatu.Zinoma dar priklauso kas ir kaip atliks .Visiem kas is pajurio ar vidurio lietuvos patarciau kreiptis pas klubieti LAIMONA.Sekmes visiems
O kai isprogramavo FAP, paskui kai fiziskai salinai FAP, katalizatorius palikai? Ir kai salino FAP, kaip atliko procedura kad TA nepamatytu virinimo siules?
Ir ka tuti omeny pasidare gyvesne? O kaip pries tai buvo? Paspaudus gaza lagas buvo biski?
Šį pranešimą redagavo Finalfour: 2015 kovo 14 - 15:41
#2195
Parašyta 2015 kovo 14 - 16:29
Finalfour juk pas tave 2.7 ar tu nematei koks tas fap bakelis? Jis atsisuka keturiais varstais ir issidauzo visas tas tinklas. Nieko virint kaip ir nereikiaO kai isprogramavo FAP, paskui kai fiziskai salinai FAP, katalizatorius palikai? Ir kai salino FAP, kaip atliko procedura kad TA nepamatytu virinimo siules?
Ir ka tuti omeny pasidare gyvesne? O kaip pries tai buvo? Paspaudus gaza lagas buvo biski?
Na kai uzsikises tas fap tai kur ji trauks, kai pralaidumas prastas, tai pas ji ir pagyvejo turbut del to kad lengviau dujos iseina
Šį pranešimą redagavo Ruslanas87: 2015 kovo 14 - 16:32
Peugeot 605 3.0 sv 1990m. (Nebera)
Peugeot 406 2.0 1999m. (Nebera)
Peugeot Boxer 2.5 2000m. (Nebera)
Peugeot 607 2.7 2008m. (Nebera)
VW LT35 2.5 1997m. (Turiu)
Chevrolet G30 sportvan 5.7 1994m. (Turiu)
Chevrolet Tahoe 5.3 2003m. (Turiu)
#2196
Parašyta 2015 kovo 14 - 16:58
Aa, as matai neziurinejau ten. Tai atsuki, isimi fap, susuiki atgal, o katalizai lieka vietoje? Pas 2.7 ten berods keli katalizatoriai yra. O vietoj fap ka nors idet reikia ar nieko?
#2197
Parašyta 2015 kovo 14 - 17:40
katalizatorius salia fap stovi, kiek ju yra nezinau. Issidauzo sietelis ir lieka tuscias bakelis, pastatai atgal ir viskas , jokio papildomo garso neatsirado gal turbinos garsiau dirba nes lengviau sukasi na ir aisku isprogramuot.Aa, as matai neziurinejau ten. Tai atsuki, isimi fap, susuiki atgal, o katalizai lieka vietoje? Pas 2.7 ten berods keli katalizatoriai yra. O vietoj fap ka nors idet reikia ar nieko?
Peugeot 605 3.0 sv 1990m. (Nebera)
Peugeot 406 2.0 1999m. (Nebera)
Peugeot Boxer 2.5 2000m. (Nebera)
Peugeot 607 2.7 2008m. (Nebera)
VW LT35 2.5 1997m. (Turiu)
Chevrolet G30 sportvan 5.7 1994m. (Turiu)
Chevrolet Tahoe 5.3 2003m. (Turiu)
#2198
Parašyta 2015 kovo 14 - 17:46
Sveiki, o ka pirma darom, isdauzom, ar isprogramuojam?
#2199
Parašyta 2015 kovo 14 - 17:52
Sveiki, o ka pirma darom, isdauzom, ar isprogramuojam?
Kiek zinau isprogramuojam is pradziu. Ir tada iskarto tiesiai pas isdauzytojus. Butu gerai aisku pas tokius kurie jau ne karta tokiem pezam ta dare, kad viska tvarkingai padarytu.
#2200
Parašyta 2015 kovo 14 - 17:58
seip abudu veiksmus reiktu daryt iskarto, bet kiek supratau tai keliasdešimt kilometru nieko nenutiktu jai ir pavaziuosit su atliktu vienu is veiksmuSveiki, o ka pirma darom, isdauzom, ar isprogramuojam?
seip pasakysiu viena jai zinociau kad ten taip viskas nesudetinga vaziuociau pats pasikrapstyciau, su tuo fap ten mokslo nereikia. Grazstas ilgas, kuvalda ir truputi prakaito tik jau pas protingus dedes reikia vaziuot kad tinkamai isprogramuot.Kiek zinau isprogramuojam is pradziu. Ir tada iskarto tiesiai pas isdauzytojus. Butu gerai aisku pas tokius kurie jau ne karta tokiem pezam ta dare, kad viska tvarkingai padarytu.
Peugeot 605 3.0 sv 1990m. (Nebera)
Peugeot 406 2.0 1999m. (Nebera)
Peugeot Boxer 2.5 2000m. (Nebera)
Peugeot 607 2.7 2008m. (Nebera)
VW LT35 2.5 1997m. (Turiu)
Chevrolet G30 sportvan 5.7 1994m. (Turiu)
Chevrolet Tahoe 5.3 2003m. (Turiu)
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0