Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Kietųjų dalelių filtras (FAP)


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 2394

#2261 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2015 lapkričio 22 - 18:10

Aš iš Klaipėdos. Todėl rašau į šitą grupe gal kartais kas nors pasiūlys kokį meistrą, kuris bent kažką normalaus pasakys. Nes po paskutinio apsilankymo jokios naudos negavau, nes paklausius ar tas mano FAp filtras užsikimšęs galutiniai ar ne, nes tas eolio skysti jau pasibaigęs ir noriu sužinoti ar verta pirkti ir pilti ar išimti viską lauk tai nesulaukiau jokio konkretaus atsakymo iš peugeot centro.

Iekok forumo dalyvio "Laimonas" susitiksi su juo ir viska tau paaiskins apie FAP ir ne tik.


  • 0

#2262 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 lapkričio 23 - 10:55

Aš iš Klaipėdos. Todėl rašau į šitą grupe gal kartais kas nors pasiūlys kokį meistrą, kuris bent kažką normalaus pasakys. Nes po paskutinio apsilankymo jokios naudos negavau, nes paklausius ar tas mano FAp filtras užsikimšęs galutiniai ar ne, nes tas eolio skysti jau pasibaigęs ir noriu sužinoti ar verta pirkti ir pilti ar išimti viską lauk tai nesulaukiau jokio konkretaus atsakymo iš peugeot centro.

Kokio velnio grusti tas 12-13metu senienas i autorizuota servisa + kad jie daznai dirba dar ir blogiau arba tam paciam lygmenyje kaip ir chaltursciku servisai. Yra kruva puikiu meistru, paaiskins, sutvarkys ir vaziuosi laimingas ir nenurengtas su paskutiniais trusikais.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#2263 zigas

zigas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 91
  • Vieta:Prienai
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2015 gruodžio 03 - 18:00

Sveiki, maniškiam 407-am (2010) 1,6 HDI 80 kw, tamsus Eolio bakelis, kaip patikrinti kiek jo ten yra? Bijau, kad perekupai nebūtų ko nors pribūrę... PP2000 rodo, kad yra dar virš septynių litrų...


  • 0

#2264 martisliudi

martisliudi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 69
  • Automobilis:peugeot 407 sw

Parašyta 2015 gruodžio 22 - 15:53

Sveiki. pas mane p 407 1,6hdi skydelyje isiziebe katalizatoriaus paveikslelis ir uzrasas "Particle filter additive level too low: Repair needed" kaip suprantu rodo zema lygi eolio. Noriu pasitarti ka sioj situacijoj daryti. Esu su ta masina pravaziaves 20tukst km ir sis uzrasas pirma kart. Katalizatoriaus bakelis pas mane tuscias, be jokiu katalizatoriu ar dpf, nes pirikupai jau spejo pries mane pasidarbuot. Tai va, ar yra prasme bandyt dapilinet sito aukso vertes birzgalo, ar kazkaip yra kita glaimybe be to apsieiti. tikrai nesu nusiteikes i ta palutarke beinvestuoti, nes ir taip jau yra pakankamai surijusi ir finansu ir sveikatos.


  • 0

#2265 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 gruodžio 22 - 16:15

Sveiki. pas mane p 407 1,6hdi skydelyje isiziebe katalizatoriaus paveikslelis ir uzrasas "Particle filter additive level too low: Repair needed" kaip suprantu rodo zema lygi eolio. Noriu pasitarti ka sioj situacijoj daryti. Esu su ta masina pravaziaves 20tukst km ir sis uzrasas pirma kart. Katalizatoriaus bakelis pas mane tuscias, be jokiu katalizatoriu ar dpf, nes pirikupai jau spejo pries mane pasidarbuot. Tai va, ar yra prasme bandyt dapilinet sito aukso vertes birzgalo, ar kazkaip yra kita glaimybe be to apsieiti. tikrai nesu nusiteikes i ta palutarke beinvestuoti, nes ir taip jau yra pakankamai surijusi ir finansu ir sveikatos.

Ar tikrai bakelis tuscias? Jei tikrai, tai reik persiprogramuot ECU pas kuri nors is forumieciu ir tiek tu ziniu. Siaip turbut, kad emuliatorius kazkoks buvo idetas, kad taip vazinejai :) Nes jei siaip issimust, isivaizduoju, kad iskart limp-mode turetu buti.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#2266 martisliudi

martisliudi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 69
  • Automobilis:peugeot 407 sw

Parašyta 2015 gruodžio 22 - 16:32

Ar tikrai bakelis tuscias? Jei tikrai, tai reik persiprogramuot ECU pas kuri nors is forumieciu ir tiek tu ziniu. Siaip turbut, kad emuliatorius kazkoks buvo idetas, kad taip vazinejai :) Nes jei siaip issimust, isivaizduoju, kad iskart limp-mode turetu buti.

Vat i bakelio turini neziurejau, garazo neturiu, o tokiu oru dar nepasiryzau po masina gultis, isvis visa laik galvojau kad pas mane toks dalykas kaip bakelis su eoliu net neegzistuoja, kol neislindo sis uzrasas ir nepradejau dometis. o jei jo ten kazkiek dar yra gal pabandyt ant kompo ivesti didesni jo kieki ir ar tai tures kokios prasmes? kiek veiksmingas isprogramavimas siais laikais kainuoja?


  • 0

#2267 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 gruodžio 22 - 17:01

Vat i bakelio turini neziurejau, garazo neturiu, o tokiu oru dar nepasiryzau po masina gultis, isvis visa laik galvojau kad pas mane toks dalykas kaip bakelis su eoliu net neegzistuoja, kol neislindo sis uzrasas ir nepradejau dometis. o jei jo ten kazkiek dar yra gal pabandyt ant kompo ivesti didesni jo kieki ir ar tai tures kokios prasmes? kiek veiksmingas isprogramavimas siais laikais kainuoja?

As apie tai "Katalizatoriaus bakelis pas mane tuscias, be jokiu katalizatoriu ar dpf". Tai tuscia ten ar ne? Programavimai, jei rankos tiesios visada veiksmingas :D Kainu teiraukis pas forumo specus, bijau sumeluoti. Gal 50europiniu gal daugiau :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#2268 martisliudi

martisliudi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 69
  • Automobilis:peugeot 407 sw

Parašyta 2015 gruodžio 22 - 17:16

As apie tai "Katalizatoriaus bakelis pas mane tuscias, be jokiu katalizatoriu ar dpf". Tai tuscia ten ar ne? Programavimai, jei rankos tiesios visada veiksmingas :D Kainu teiraukis pas forumo specus, bijau sumeluoti. Gal 50europiniu gal daugiau :)

Taip, katalizatoriaus bakelis visiskai tuscias, kai nupirkau jausdavosi salone ismetamuju duju kvapas, tai ardziau ziurejau, buvo blogai sukistas katalizatoriaus bakelis, tai ta proga ji atidares pamaciau kad viduje jis tuscias kaip kibiras tik ivirinta plokste su keliom didelem skylem garsui mazinti.


  • 0

#2269 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 gruodžio 22 - 17:31

Taip, katalizatoriaus bakelis visiskai tuscias, kai nupirkau jausdavosi salone ismetamuju duju kvapas, tai ardziau ziurejau, buvo blogai sukistas katalizatoriaus bakelis, tai ta proga ji atidares pamaciau kad viduje jis tuscias kaip kibiras tik ivirinta plokste su keliom didelem skylem garsui mazinti.

Kazkoks kalchozas, nereik ten tu ploksciu, garsas gal kazkiek ir padusleja, bet ne ant tiek kad kalchozint pertvaras tam bake. Pagal lokacija ieskok kas isjungs viska per ECU ir bus rami galva.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#2270 martisliudi

martisliudi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 69
  • Automobilis:peugeot 407 sw

Parašyta 2015 gruodžio 22 - 18:04

Kazkoks kalchozas, nereik ten tu ploksciu, garsas gal kazkiek ir padusleja, bet ne ant tiek kad kalchozint pertvaras tam bake. Pagal lokacija ieskok kas isjungs viska per ECU ir bus rami galva.

supratau, aciu uz protingas mintis. aisku skaudu kad vel teks investuot, nes jau uzkniso bekisti, visokie osm, egr, turbina, generatorius, termostato keitimas, purkstuku problemos, kitos smulkmenos...  o desertui dar va ir si problema. siaubas kaip pabodo kas pora tukst km vidutiniskai po 100eur investuot ir galo nematyt. ne masina o vargas.


  • 0

#2271 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 22 - 21:15

Ne mašina kalta. Nupirkot varguolį, tai ir turit. Žmonės gi važinėja ir vargo nemato.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#2272 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 gruodžio 22 - 22:48

Ne mašina kalta. Nupirkot varguolį, tai ir turit. Žmonės gi važinėja ir vargo nemato.


Butent, prisiperka pigiu lavonu paskui kaltina visa peugeot gimine. Shame.... Kai pasakai jog geras prancuzas nekainuoja pigiau fokiskos masinos tu paciu metu tos pacios klases pradeda klapset akim ir ausim, mano jog uz puse fokiecio kainos peugeu bus geras, kol galu gale gaunas minetos frazes...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#2273 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 gruodžio 23 - 00:36

Kai pasakai jog geras prancuzas nekainuoja pigiau fokiskos masinos tu paciu metu tos pacios klases pradeda klapset akim ir ausim, mano jog uz puse fokiecio kainos peugeu bus geras, kol galu gale gaunas minetos frazes...

Nu tik nereikia lia lia :D Ok. Paleido 508, tai trinasi dabar su fricais alkūnėm dėl pirkėjo. Čia jau proveržis. Iki tol nieko panašaus nebuvo ką sakai. P607 niekaip nekonkuravo su premium'ais iš made in Germany. Visi kiti modeliai žemėjančia aritmetine progresija tuo labiau.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#2274 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 23 - 01:00

Taip pat nereikia lia lia. Gal taip ir buvo kurį laiką nuo kažkelintų ten metų, bet viskas visad keičiasi. Vienu metu vieni aukščiau, kitu kiti aukščiau. Daugiausiai esu susijęs su Citroen, tai savu metu:

1. GS - Europos metų automobilis 1971. Trečioje vietoje flagmanų flagmanas ribotos serijos - SM, kuris Amerikėj nunešė šitus laurus 72trais metais.

2. CX - Europos metų automobilis 1975, flagmanas ir sekanti legenda po DS. Dabar jų kaina auga kaip ant mielių ir norėčiau pažiūrėti, kaip gerą CX pavyktų nupirkti už bendraamžio gero Pasato ar Golfo kainą. Merso kainos aišku gal nesieks, bet su visokiom Audi ir BMW manau pasilyginti galima. Skirtumas, kad juos gerus gauti yra problemų, bet nedidelių, o kai kalbam apie CX...

3. XM - Europos metų automobilis 1990. Gaila jų iki gamybos galo taip ir nepradėjo pirkti :D O kadangi nepradėjo pirkti, tai jų pasauly buvo labai nedaug. Jau dabar nutraukta daugelio originalių dalių gamyba, nors gamino iki 2000tųjų, taip pat ankstyvesniems modeliams daug ko nebegamina ir geresnių atsarginių dalių gamintojai.

4. Mano mylimas BX, nors niekad nebuvo netų automobiliu, bet savu metu dėl XUD variklių, ypač 1.7turbodyzelio ach*jenumo, bet aišku ir kitų paprastų kasdieniškų pilnai suprantamų navarotų, kelis metus buvo perkamiausias dyzelinis lengvasis automobilis Didžiojoj Britanijoj. Ant jo bazės po penkių metų sutvertas P405 nors ir nebuvo toks pat geras, bet vistiek pakankamai ach*jenas, nunešė Europos metų automobilio laurus 1988tais metais didžiausiu per konkurso istoriją taškų skaičiumi ir skirtumu, ir gal priešingai, negu kai kurie kiti laimėję šitą konkursą - buvo nesveikai perkamas ir populiarus. Beje, jo gamyba vis dar nenutraukta, kepa iraniečiai po šiai dienai pagal licenciją. Ir jo pagaminta tik kelis kartus mažiau už antrą golfą.

307, 308 laimėjo šitus titulus taip pat, kaip ir 504.

 

Realiai, tai kalbant apie perkamumą, tai taip, žmonės (varguoliai, pižonai, gandonai, na ir paprasti normalūs žmonės) labiau renkasi kitas markes ir bent man tai teikia vien tik džiaugsmą, nes maža paklausa nors ir duoda mažesnę pasiūlą, bet taip pat ir išlaiko nuostabiai žemas kainas, kuriomis galima džiaugtis turint savo prancūziškus automobilius. Tiek pačios dėžutės, tiek dalių, tiek remonto. Sklandančios kalbos apie brangų ir dažną prancūzų remontą yra dar geriau.

Kaip sakė PSA apie savo modelį BX, tik jį paleidę 82trais metais - Loves driving, hates garages :)

Nes su juo pavyko pasiekti daug didesnį patikimumą ir pigesnius remonto ir priežiūros kaštus, nei pirmtaku GS. Pvz, priekinių šakių sailenblokai laiko minimum 20 metų, stabilizatoriaus traukių taip pat beveik nereikia keisti, nors jos šarnyrinės, o ne guminės. Galinės stabdžių kaladėlės (buvo tik diskiniai variantai, tai apie diskines ir kalbu) keičiamos ne dėl nusidėvėjimo, o todėl, kad per 10-15metų supūna ir subyra į dulkes, nors stabdžiai efektyvūs. Ir kalbu ne tik apie priešrestailus, kur šakės sukinėjasi ant guolių ir sailenblokai ten tik dėl vibracijos slopinimo, bet ir apie porestailą, kur guolių prieky jau atsisakė ir paliko tik tuos pačius sailentus, bet jie vistiek laiko ir Eoltas, prieš kelioliką metų jų užsipirkęs gero Hutchinson gamintojo, po šiai dienai stumdo, dabar jau vos po kelis eurus :)

 

Kad neužpultumėt už markių dievinimą, tai jei ką, aš turiu ir antrą golfą, kurį ruošiuosi restauruoti :)

O PSA gaminiai tai skirti važiavimui, nes jie tai daro puikiai. Va tik reikia pasirinkti teisingus variklius ir dėžes, nes prancūzams, kaip beje ne tik jiems, bet kartais ir vokiečiams, ir italams, ne visada pavykdavo, o produktai į rinką vistiek būdavo paleidžiami. Taip gimė šiek tiek nelabai vykę XU benzinai, gerokai nevykę DK5 2.5 turbodyzeliai, iš esmės sakyčiau, kad mano nuomone ir DV varikliai nėra itin vykę, nors dabar praktiškai ir yra populiariausi. Tiesiog jau toks laikmetis, kad ta konstrukcija yra up-to-date pagal laikmečio formatą, ir tiek. Ir kur prancūzai patys jau neremontuotų, bet mes kvaili rytų europiečiai gimdom ir žaidžiam, tai jiem belieka tik gaminti ir pardavinėti tas atsargines dalis, kurias vis sunkiau ir sunkiau tinkamai pakeisti :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 23 - 01:26

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#2275 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 gruodžio 23 - 02:29

kaip sakant beveik visa psa istorija,dar biski ir romanas gautusi pan grafas montekristas..

dabar trumpai,be demagogiju...common rail pirmi italai paleido,antri su fap prancuzai t.y.psa.Senus grabus pamirstam,tema apie fap

kas liecia klasiu,titulu ir pan,cia gincytis iki pazaliavimo galima.Nu nereikia lyginti MB w212 ar w213 su kokiu 508 jam dar augti ir augti iki tokio lygio.

martisliudi liudi ar dreba paleisti kapeika isjungti normaliai filtra,kad pirkdamas butu ziurejes ka perka,neverkslentu "surijusi ir finansu ir sveikatos",dar daugiau pasakysiu,visokiu mates personazu(nori nupirkti pigiai ir nieko nedaryti)taip nebuvo ir nebus,aksioma,perki lauza po lauzu ir gulesi ar kisi pinigus,pasidomekit vakaru tinklapiuose kainomis mobile.de ir ir pan...


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#2276 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 gruodžio 23 - 08:56

Tadai nu bet tu tai varai :D kaip koks senelis kalbi.. Kalbi apie tokias mašinas, kurių daugelis iš mūsų net nėra matę ar net gimę nebuvo. Negi šių laikų mašinos nesi čiupinėjęs? :D ankščiau viskas buvo geriau - duona skanesnė, mergos gražesnės.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#2277 martisliudi

martisliudi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 69
  • Automobilis:peugeot 407 sw

Parašyta 2015 gruodžio 23 - 09:55

Oho kokia diskusija uzvire. Taip sutinku kad yra daug tokiu kurie vaziuoja su prancuzais ir vargo nemato, pats tokiu keleta pazistamu turiu kurie jokiu budu nelips i vokieti, bet visko pasitaiko. Kai pirkau tikrai nesirinkau pacio pigiausio varianto, atidaviau net siektiek daugiau nei vidutine tada tokios masinos kaina, ir tikrai neviena apziurejau. maciau tikrai daug prastesniu variantu nei man atiteko. Deje kaip jau sakiau kas 2000km vidutiniskai tenka ikisti i ja po 100eur grinai ant detaliu ne einamiesiems remontams. Vinintelis teigiamas dalykas tai prie vaziuokles nereikejo kisti ranku. Palyginimui zmonai vasaros gale nupirkau seat leon. Kasdien ji su ja i darba ir atgal pasuka po 140km. Dabar jau nuvaziavo 15tukst km, tai be eksplotaciniu skysciu ir filtru jai pakeiciau temperaturini dacika uz 3eur ir vsio. savaitgali variau technikine, jokiu trukumu nerado. Man lyginant su savo peugeot islaidom tai vaziavimas uz aciu.


  • 0

#2278 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 gruodžio 24 - 04:02

su seatu viena diena ir "ilekti" galima.Tehnika yra tehnika

itarsiu seatas siurblys-purkstukas bus,kas turejo tokiu motoru,tas zino kas tai per biesas vag grupes,is laivu varikliu,furu.. padare analogija lengviems..tik vagas tokias nesamones prigalvot galejo


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#2279 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 24 - 11:58

Tadai nu bet tu tai varai :D kaip koks senelis kalbi.. Kalbi apie tokias mašinas, kurių daugelis iš mūsų net nėra matę ar net gimę nebuvo. Negi šių laikų mašinos nesi čiupinėjęs? :D ankščiau viskas buvo geriau - duona skanesnė, mergos gražesnės.

Seneliai sakytų, kad geriausi jų laikais buvo žiguliai, o aš sakau, kad žiguliai yra žavus daiktas, kaip istorija, bet kaip technika, tai buvo šūdas, nors geriau ir iš tikro nebuvo.

Iš tų, ką aš suvardinau, dauguma nebuvo šūdas, išskyrus, kaip minėjau, tam tikrus nevykusius variklių, dėžių ir panašiai derinius. Pvz GS turėjo Birotor šūstrą variklį. Trauka afigiena, o resursas vos didesnis už tą patį rotorinį žigulio mentovską motorą.

 

Darbe su 2014 Skoda Rapid važinėjau, garaže irgi 2000-2010 metų mašinos dabar paprastai, tai pačiupinu aš tų kažkiek šiuolaikiškesnių taip pat. Nors sau naujausią turėjęs 97tų, prieš tris metus, ir tai tik pusmetį, nes nepatiko ir atidaviau mamai, grįžau prie BX. Dabar esamos mano mašinos iki 92trų metų, nes tiesiog tų senųjų mašinėlių kainos (skaičiuoju laiką ir dalis) ir atidirbimo koeficientas man gaunasi bent kelis kartus geresnis, plius jaučiu geresnį EXCITEMENTĄ jas vairuodamas. Bet tai čia jau asmeninis reikalas, ir nėra čia kam ko aiškinti, kad jos geresnės kažkuom ten, nes taip nėra. Tiesiog man taip patinka, ir tiek.

Kai jau verkiant reiks atsinaujinti, rinksiuos ir vėl kažkokį nestandartinį modelį, bet protingai motorą ir kitus esminius mazgus, kad nereiktų verkti garsiai forumiukuose. Šiai dienai, jei mašina būtų neskirta tarptautinėms kelionėms, tikriausiai rinkčiausi benziną arba seną komonreilą be FAPų ir dvimasių smagračių, pvz yra puikus modelis Xantia 2.0HDi 80kw. FAPo nėra ir nebuvo, dvimasio smagračio nėra ir nebuvo, nes inžinieriai nepasivargino pridaryt problemų, kaip pas 406tus, ir tiesiog uždėjo 2.1TD sankabą :)

O šiuo metu tarptautinėms kelionėms naudoju seną traktorinį dyzelių, nes tiesiog su juo ramiausia galva - kad sustotum taip, kad ant kelio nesuremontuotum, turi kažkas jau labai rimtai sugesti, o kad taip nutiktų, turi arba išbėgti tepalas, arba išbėgti antifrizas, arba iki visiško dugno išsikrauti akumuliatorius. Tai čia tokie kriterijai. Kažkaip rūpintis, kad neišsikrautų pultelio baterkė, kad veiktų imobilaizeris normaliai, arba būtinai laiku pasikeist akumuliatorių, kad netyčia sunkiau sukant nepakristų įtampa per mažai ir nesublūdytų BSInas, kolkas dar ne mano galvai :)

Vienas pažįstamas automobilių elektros/elektronikos meistras, tveriantis visokius ten net ir iki metų senumo bolidus, kasdien pjauna su antru golfu, ir vargo nemato. Batsiuvys be batų, elektrikas be elektros, mechanikas be mechanikos - ramĘkas :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 24 - 12:24

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#2280 Peugeot-807

Peugeot-807
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:Peugeot 807, 2.2Hdi

Parašyta 2015 gruodžio 28 - 22:52

Sveiki. FAP išprogramavimas Kaune. Gal galite kas kontaktus įmesti į PM. Iš anksto dėkingas.


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0