Kitoks kampas, kaip “tvarko” suodžių filtrus:
Man kazkaip svietesi,kad yra daugiau perdangu dpf filtre,nei tik pradzioje ir gale.Gal kas patvirtins ar paneigs?
Posted 2021 March 22 - 20:36
Kitoks kampas, kaip “tvarko” suodžių filtrus:
Man kazkaip svietesi,kad yra daugiau perdangu dpf filtre,nei tik pradzioje ir gale.Gal kas patvirtins ar paneigs?
Posted 2021 March 24 - 11:03
Edited by pauliusj, 2021 March 24 - 11:04.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Posted 2021 March 24 - 11:52
perdangu ne daugiau.bet nuemus virsutines dpf netenka prasmes, nes visas ismetimo srautas eina kur legviau.t.y. ne per filtravimo kanalus o per ismetimo kamalus.taigi atlikes sita "valyma" padarai ta pati kaip pragreztum suodziu filtra..galiausiai gausi klaida is variklio ecu "dpf pearced or absent" ir kai kuriais atvejais avarini rezima.del ko arba turesi isprogramint ir visvien isimti likucius, arba keisti kitu/nauju..zodz is esmes fignia cia jie daro..sprendimas gerokai prastenis nei dpf plovimas.
Tai aiškino, kad pliusas tame, kad gaunasi didelis išmetimo dujų lietimosi plotas su keramika ir jos ataušta iki tiek, kad susidarytų pakankamas temp. skirtumas, plius diferencialinis slėgis išlieka normose ir kompas nesipyksta. Bet turbūt nevisom markėm tinka, nes galimai skiriasi DPF algoritmai.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Posted 2021 March 24 - 13:59
Tai aiškino, kad pliusas tame, kad gaunasi didelis išmetimo dujų lietimosi plotas su keramika ir jos ataušta iki tiek, kad susidarytų pakankamas temp. skirtumas, plius diferencialinis slėgis išlieka normose ir kompas nesipyksta. Bet turbūt nevisom markėm tinka, nes galimai skiriasi DPF algoritmai.
Slėgis diferencialinis ilgainiui turi didėti ir padidėti iki tam tikros ribos, o po regeneracijos stipriai sumažėti. Jei taip nevyksta, gauni klaidą "Pierced or absent". Ir taip buvo iš PSA koncerno jau pas pačius pirmus 2,2HDI su EDC15, kokiais 2000-2001 metais.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2021 March 24 - 14:37
Edited by pauliusj, 2021 March 24 - 14:39.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Posted 2021 March 24 - 22:04
Juokas juokais, bet savo sūnaus ex -807 -tam buvau padaręs kažką pašaus. Tik nukrapščiau apie 5 cm gylio. Tai iki klaidos pravažiavome apie 8500 km po europą. Ir tai klaida buvo laikina. Pradėjo lysti kitos klaidos, sūnus užsinorėjo pasiturbinti , Laimonas padarė, auto kažur kitur.
Posted 2021 March 25 - 09:20
Edited by pauliusj, 2021 March 25 - 09:22.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Posted 2022 February 06 - 15:50
del blogai pasalinamu duju perkaista ir aina saibom.
Sveiki,
pas mane buvo uzsikises FAP, ji ispjove, dabar matau tepaluota turbina, ar gali but kad kol buvo uzsukimses filtras - sugadino turbina. Varau technikine, dumus rodo 4, kai leistina 0.4. Kuro sanaudos normalios, purkstukai atkristu. Patartumet keist turbina?
Reikia ziuret turbinu sistemos slangas vairuotojo puseje. Po oro filtru. Na man ten buvo atsijunges...
Sveiki,gal zinai i ka jungiasi slangute , turetu but susijusi su vakumu. Pas mane dumingumas didelis, gali but kad turbinai truksta oro paspaudus gaza, nes neveikia reguliatorius.
Posted 2022 February 06 - 16:48
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Posted 2022 February 06 - 18:35
Itariu, kad cia kalbama apie sena 2.2 Hdi.
Jeigu taip, tai del turbinos patarciau nelaukti, o greiciau ziureti kas yra. Nes pries kelis menesius bendradarbiui su C8 pradejo labai tepaluoti turbina ir interkulerio slangose buvo labai daug tepalo. Pajungiau gyviems ir paziurejus kaip pucia, rode, kad viskas ok. Bet islekus i greitkeli ir gerai pakelus apsukas girdedavosi keistas garsas, kad turbina pasiekdavo beveik 2Bar. Zodziu nedelsme priejom prei turbinos ir kaip buvo itariama asele buvo visiskai isklerus. Sekmes darbuose
Posted 2022 February 06 - 19:00
Sveiki,
pas mane buvo uzsikises FAP, ji ispjove, dabar matau tepaluota turbina, ar gali but kad kol buvo uzsukimses filtras - sugadino turbina. Varau technikine, dumus rodo 4, kai leistina 0.4. Kuro sanaudos normalios, purkstukai atkristu. Patartumet keist turbina?
Sveiki,gal zinai i ka jungiasi slangute , turetu but susijusi su vakumu. Pas mane dumingumas didelis, gali but kad turbinai truksta oro paspaudus gaza, nes neveikia reguliatorius.
Koks Peugeot modelis, variklis ir kokie metai, kad leistina 0,4? Nesu matęs teršalų normos lipduko su tokiu skaičiumi. Teko matyti lipdukus 1,86, 1,51, 0,51 pas automobilius po 2000tųjų. 2016 dar tikrai 0,51, gal dar naujesnis?
Senesniems būdavo kitokie skaičiai, bet irgi ne daugiau 2,5.
Šiaip pagal lipduką žiūri tik nuo 2012tų metų, iki tol buvo 1,5, o iki 2008tų 3,0. Nuo nepamenu kurių metų, bet apie 2015, nebegazuoja, tiesiog jungia OBD ir skanuoja, ar nėra problemų su ekologinėm sistemom.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2022 February 06 - 20:49
Koks Peugeot modelis, variklis ir kokie metai, kad leistina 0,4? Nesu matęs teršalų normos lipduko su tokiu skaičiumi. Teko matyti lipdukus 1,86, 1,51, 0,51 pas automobilius po 2000tųjų. 2016 dar tikrai 0,51, gal dar naujesnis?
Senesniems būdavo kitokie skaičiai, bet irgi ne daugiau 2,5.
Šiaip pagal lipduką žiūri tik nuo 2012tų metų, iki tol buvo 1,5, o iki 2008tų 3,0. Nuo nepamenu kurių metų, bet apie 2015, nebegazuoja, tiesiog jungia OBD ir skanuoja, ar nėra problemų su ekologinėm sistemom.
207 modelis 1.6 hdi variklis 110 kw, 2009 metu.
Posted 2022 February 07 - 11:58
Audriau, pas jus tikra ne 110Kw, o MAX kas gali buti 1.6HDi 80kw. Dumingumo norma pas JUS yra 1.5. Jei parasyta KITAIP, tada prasytme cia prisegti FOTO su nepraeitu TA lapu ir ten irasytais skaiciais.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Posted 2022 February 07 - 14:11
Ant dūmingumo normos lipduko, kaip ir pas visus kitus laikmečio Peugeot su FAP, turėtų būti 0,51. Tai griežčiausia norma, pagal kurią jums gali tikrinti. Bet šiaip tokių metų dar turėtų nesivadovauti tuo lipduku. Jei juo vadovavosi, tai nulupkit tą lipduką ir išpurvinkit tą vietą. Be lipduko, pagal pirmos registracijos metus, turi būti 1,5.
Nebent jūs ne Lietuvoj?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2022 February 15 - 05:06
Atrodo, kažkada nelabai seniai truputį pasikeitė reikalavimų apibūdinimas.
Dabar yra:
1. Iki 2008tųjų Liepos 1d.
Be turbinos 2,5
Su turbina 3,0
2. Nuo 2008tųjų Liepos 1d. 1,5
3. Nuo 2015tųjų Rugsėjo 1d. 0,7
Taip pat, visiems registruotiems nuo 2012tų Sausio 1d. turėtų iš tikro žiūrėti pagal lentelę/lipduką, apie ką ir kalbėjau. Jei lipduko nėra, tai yra kažkur kitur. Bet kažkur kitur TA atveju yra Autodatos kartoninis lapas, pakabintas ant sienos stotyje, arba pati programa Autodata, kurioje tie duomenys yra, bet dažniausiai arba būna tingėjimas eiti pasižiūrėti arba ignoravimas šito sakinio, kad galima matuoti pagal gamintojo nustatytas normas, išvis. Esu matęs automoilį Peugeot 508, kuris pagamintas būtent 2012tais metais, ir per paskutines tris ar keturias apžiūras taikydavo jam vis skirtingas normas, pagal atlikimo vietą arba skirtingą kontrolierių ar dar kažką. 0,51, po dviejų metų 1,5, po dviejų metų vėl 0,51 pagal lipduką, dar po dviejų vėl 1,5.. Suprask. Praeitą savaitę variau 508 2,2GT 2012tų, lipdukas po kapotu nenuluptas, suodis savo vietoje, matavo pagal 1,5.
Taip pat, visiems iki Euro5 (imtinai, t.y. įtraukiant ir Euro5) turėtų būti matuojama gazuojant, o jeigu neįmanoma, pvz duslintuvas originaliai kažkur ant stogo 3m aukštyje ir nėra kaip pajungti zondo, arba sugedusi įranga, tuomet tikrinama jungiant per OBD.
Visiems nuo Euro6 turėtų būti tikrinama per OBD, o jeigu neįmanoma, pvz kontrolierius bendrom jėgom su savininku ir informacinėm priemonėm neranda OBD jungties arba suranda, bet ji neveikia (antipavagiminiai bajeriai vokiškiems automobiliams, kai tikra veikianti OBD jungtis paslėpta kažkur anapus, o standartinėj tik maitinimai, kad suklaidinti vagį), arba problemos su įranga, tuomet gazuojama ir turbūt išeina turi tilpti į jau 0,7, nebent Euro6 iš pačių pirmųjų dar iki 2015tų.
Šaltinis:
https://www.vta.lt/w...1/03/2B-290.pdf
Konkrečiai 8.2.2.2 punktas
Edited by tadas1991, 2022 February 15 - 05:06.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
0 members, 3 guests, 0 anonymous users