Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Kietųjų dalelių filtras (FAP)


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 2394

#361 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2008 gruodžio 06 - 20:16

Sauliau, vistiek apziurejau as ta plastmasine zarna, nusiraminau, ji sveika, siandien pagaliau oficialai man pristate nauja zarna, pakeiciau, ziuresiu kiek ilgai ji laikys:)

kaip ta nauja "zarna"? laiko?
siaip surasti trukimus-ne problema.pradzioje ziuri mechanikas,jei neranda-tada as, ir tik pakelus masina(kitaip isitepsi-reiks pasikeisti "specofke").90% net uzvesti nereikia-reikia tik zinoti kur ziureti.
paskutine tokio pobudzio problema-mechanikas nustate-lanksti duslintuvo mova snypscia.(is duobes).tipo reikia keisti.zmogus nuleke pas "duslituvu" remontininkus-tie -pardavimui tikrai nekeisk,truputi praleidzia pro vielutes,net sau pasilikus -po kokiu 2 metu reikes keisti.atleke atgal,sulaukem laisvo pakeliko-is karto matosi beda.
taip kad be pakeliko-pilnavercio remonto kaip ir neatliksi ;) cia ir peugeot,bmw,ir t.t.tiek "apraizge" turbininiu motoru padavimo sistema,kad inzinieriai verkia (dabar dizaineriai sprendzia kaip kas turi buti isdestyta ,patalpinta).
^_^
  • 0
spakenas@gmail .com

#362 Svečias__Rolandas__*

Svečias__Rolandas__*
  • Svečiai

Parašyta 2008 gruodžio 08 - 20:00

Na siandien pagaliau issiaiskinau savo liutuko bedas, visi tie uzrasai antipoliution, particle filter, dar kazkoks net neprisimenu, nepavelku koju iki masinos paskaityti, tai va atlikus diagnostika paaiskejo, kad jok FAP neuzsikises ir pan, pasirodo neveikia vienas sensoriukas prie FAP kazkur, pakaitinimo zvakes reikia pakeisti ir uzsipildyti to stebuklingo skyscio, tai va ir visos bedos, Pirma mintis atsiradus tam uzrasiukui buvo kad be 1000 svaru neissiversiu, jau buvau susitaikes kad reikes paaukoti, firminis pezo servisas su visais darbais kainuos sensorius 80 svaru (240 LT), zvakes 4x 15 svar.(240 LT), stebuklingas skystis 2 ltr 60 svaru (240 lt) , darbas 195 svarai (780 lt) tai bendrai sudejus 1500 lt, butu taip baisiai negaila, bet cia vietiniai uz paslaugas gerai lupa, tai puse sumos sudaro detales, puse darbas. Tai va mano istorija su tuo prakeiktu antipoliution baigesi.
  • 0

#363 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2008 gruodžio 16 - 00:59

:D :D Is kur zinios!? Regeneracija dariau su Diag2000,ir ten pasileidzia variklis ant 4000rpm-~3min,veliau po pauzes pasileidzia ant 3000rpm kokiai 2-3min,atliekant regeneracija buna balti dumai duslintuve,ir duslintuvas ikaista ojjojoi... matyt tas Eolys paduotas i kura greiciau isdegina (pakelia degimo temperatura)visa bruda is fap ;)

"ramus"-nezaisk su regeneracijomis!EOLYS-kaip tik skirtas sumazinti degimo temperturai.(jei paieskosi-atrasi regeneracijos proceso aprasyma siame forume.o jei "kaista ojojoi"-tai gali ir motora uzkalti!
man kol kas sekasi-gesintuvas visada salia! ;)
jei masina ne pardavimui-nera reikalo jos kankinti-tai LAIKINA KLIZMA.
  • 0
spakenas@gmail .com

#364 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 gruodžio 16 - 10:55

Motoras nuo sito neuzkala(tepalas,ausinimo skystis),zodziu, nerialu tokiu budu "uzstuksenti"(nera apkrovu).Gamintojas sugalvojes toki dalyka(ne as nei tu o inzinieriai PSA)...O del temperaturu subalamutinai mane :wacko: reiks pasidometi,nors kazkaip nesitiki,kaip suodziai isvalomi?....ispusti-nesamone...sudeginti suodzius va cia arciau tiesos :D (Cetano skaicius) ;) Tarpkitko,mercedes seniai naudoja euro4 "bluetech"...ne vieni prancuzai ;)

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 gruodžio 16 - 11:00

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#365 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 gruodžio 16 - 16:33

Ir vistik,tuscia demagogija..........!Mano parasyta teisingai,nereikia le le...,duslintuvas ikaista-suodziai virsta pelenais ir ispuciami per ismetima ^_^ Kas ta duslintuva ikaitina(retorinis klausimas ;) :D Eolys :) Dyz.kuras tokiu temperaturu nesukelia degdamas(analogas-benzas )
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#366 Mindo

Mindo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 206 1.6 hdi 110

Parašyta 2008 gruodžio 16 - 17:28

Eolis tikrai neturi itakos tam karsciui.. pas mane nukastruotas pezas, bet del blogos oro matuokles jam uzplaukia kartais daryti regeneracija, tai ikaista duslintuvas kaip turi buti.. ir kuro sanaudu saskaita, kurios padvigubeja tuo momentu

Šį pranešimą redagavo Mindo: 2008 gruodžio 16 - 17:29

  • 0

#367 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2008 gruodžio 16 - 19:17

taip ir yra - regeneracijos metu paduodama daugiau kuro, kas ir sukelia temperatura, kad is metalo keramikos filtro isdegint suodzius. Del to kuro pertekliaus ir ypac jei nepasiseka pasidaryti paciai - dideja alyvos lygis... MB teko daryti ne viena karta, nes kai kurios auto pacios nesugeba, gal del vaziavimo ipatybiu ar malimosi mieste, nes kai darai reikia laikyti nuo 2000 iki 4000 rpm. Kada daryti regeneracija kompas mato pagal slegiu skirtuma (filtro galuose yra slegio davikliai). Siaip nelengva buna uzkelt temperatura, tai tenka varyt 2-3 pavara kokius 15km. Cia tokia sistema busikuose, o furose stovi duslintuve daug katalizatoriu :)~ ir ismetimo kolektoriu purskiamas skystis, kuris reaguoja su ismet. dujom ir po visu katalizu iseina tik deguonis ir vanduo :D
  • 0

#368 Svečias_mergaite_*

Svečias_mergaite_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 gruodžio 16 - 20:01

Na kaip matau pasikeitus orams ne vienam iškilo ši problema. Na aplankė ji ir mane :blink: Prieš pora savaičių paspaudus šaltukui iš ryto kuriant savo Peugeot 406 HDI išlindo negražus užrašas "Antipollution fault". Bet kitos dienos rytą - viskas tvarkinga. Tad taip pravažiavau dar pora savaičių ir prieš pora dienų kai įsižiebė taip ir jau negęsta :angry: Su šiuo užrašu atsirado toki simtomai - užgesinant variklį jis dar dirba pora sekundžių kol visiškai užgęstą ir kaip pastebėjau sumažėjo trauka, ką ypatingai pajutau kopiant į gana statų kalniuką - į kurį galais negalais užvažiavau.
Tad gal kas kokių pastebėjimų turi kokia bėda lenda pas manąjį 406 ? Suprantu, kad reikia varyti degnostikai bet iki to momento gal galite nukreipti ko galiu tikėtis ir kas tokias Kaune problemas geriausiai sprendžia ?

Pas mane irgi panasios bedos. (2.0 HDI, 2003 m.)
Kai uzkuri varikli, atsiranda uzrasai - Antipoliution fault ir Minnimum level dysel additive.
Istisai dega tas kraniukas. Taip pat dingsta trauka ir uzgesinus varikli, jis dar dirba 2-3 s.
Buvau nuvezus i peugeot centra, atliko diagnostika ir pradzioj pasiule pakeisti kazkoki davikli, kuris kainuos virs 400 Lt. O po to jei reikes, teks prisipilti to izimaus skyscio, kurio 1 l. kaina - 320 LT., o jo reikia nuo 3 iki 5 litru.. Gal kas zinot vietu Kaune, kur visas sias proceduras galima butu atlikti pigiau?
  • 0

#369 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2008 gruodžio 16 - 21:07

man atrodo, kiek skaiciau, musu klubietis Spakenas tuo uzsiima.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#370 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2008 gruodžio 27 - 00:59

Sauliau, pakeiciau i nauja zarna, viskas kolkas ok. Pasivazinejau ilgom distancijom, dingo saules uztemimai, itariu issivale duslintuvas ir viskas ok. Bet kaip sakant viena beda nevaiksto, gal cia sutapimas o gal ne, bet ausinimo skystyje pradejo atsiradineti ismetimo duju suodziai, pradejo dingineti tepalai. Nueme meistrai galva, slyfavo, pakeite tarpines, surinko viska atgal ir uzsikure labai graziai masina, taciau pravaziavus apie 40 km ir kamsciuose pastovejus keliolika minuciu kompas ismete klaida (Depolliutinon system faulty). Nuvariau pas elektrika katras turi senesni kompa ir tesugebejo i variklio skyriu uzeiti ir numesti klaidas sakydamas kad jo kompas issifruoti tu klaidu negali, nes mano masina po 2005 m., taciau vel pralekus apie 60 kilometru kompas meta ta pacia klaida. FAP isoperuotas, bet turiu itarimu kai ta zarna plyso pravaziavau 2000 km su saules uztemimais ir gal del to kompas nuolat regeneracijas darydavo, gal i pabaiga Eolis eina, tiksliau jo pakaitalas dyzeliukas:) Vienu zodziu truksta dodziu:) O dar kas idomiausiai, kad vaziuojant 4,5 ir 6 begiu staigiau nuspaudus ekseleratoriu apie 2,2~2,5 tukstanciu apsuku krenta, subanguoja apsukos ir vel staiga atsistato, gaunas sioks toks subangavimas, ispudis toks kad sankaba buksuoja, bet taip atsitinka nevisada, taciau nuspaudus dugna banguoja. Itarineju sankaba, bet jei sankaba butu bloga tai jaustus ir pirmu ir antru, bei treciu begiu, bet deja nuo ketvirto begio visos bedos prasideda. Tai vat toks kolkas galvos skausmas. Gal kam teko panasiu ligu turet?

Šį pranešimą redagavo Stebetojas: 2008 gruodžio 27 - 01:16

  • 0

#371 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2008 gruodžio 28 - 13:36

bent del sankabos, tai kai ji buksuoja tai apsukos kyla, ta prasme greiteja letai automobilis, o apsukos neproporcingai greit kyla ir tai budinga esant kuo aukstesnei pavarai kai reikia perduot kuo didesni sukibima sankabai, o ji nesugeba - praslysta... sau kaip tik keiciausi, tai nelaukiau Valeo komplekto, o paemiau LUK vietoj esanti ir pigesni, nei valeo, bet dezute pradarius viduj gulejo pats valeo :) pas tau dar niuansas, tai dvigubas smagratis matyt bus, bet cia tik siaip, ar nebus gedimai susije su tuo metamu gedimu ir pan., o cia pas musu profesionalus reikia kreiptis ;)
  • 0

#372 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 gruodžio 28 - 18:04

Paprastai tai ispejimas buna "Low adative level"ar kazkas pan.ekrane bort-kompo,kai mazai eolys bake ;) O bangavimas tai vargu-sankaba,geiciau trukumas kuro ir pan....be rimtos diagnostikos,bei patirties-be sansu rasti ;]
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#373 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2008 gruodžio 28 - 22:44

Jawasaki, pagal pozymius kokius parasei del sankabos viens prie vieno sutampa. Gal patarsi kas apsiimtu paziureti liga mano pugo? ir kokiam mieste veiksmas vyktu?

Šį pranešimą redagavo Stebetojas: 2008 gruodžio 28 - 23:15

  • 0

#374 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2008 gruodžio 28 - 23:13

Ramus, nemete dar man pranesimo "Low adative level", reiskia su eoliu viskas ok, del trukumo kuro tai abejoju nes pries pora menesiu keiciau pilnai nauja BOSCH auksto slegio kuro pompa ir nauja ta kur bake zemo slegio kuro siurbli, filtras kuro naujas, katik pakeistas, tai manau su kuro padavimu viskas ok. Beja kai budavo problemos su kuro padavimu kompas jungdavo avarini variklio rezima ir uzrasa :Speed control fault" ir masina ant begio gesdavo. O cia tas uzrasas "Depolliution system fault", uzsidega variklio lempute, bet masina vaziuoja gerai, kuriasi puikiai, traukia puikiai. Gaila tas kad per sventes netaip paprasta patekti pas diagnostika, o vazinetis tai reikia, vat ir bijau kad netiketai uzgesiu ir negalesiu uzssikurti ar dar kas nors panasaus atsitiks.Bet kas idomiausiai kad tas uzrasas atsiranda pastovejus kamsciuose, praktiskai automobiliui nejudant, numetus klaida jis vel neprognozuojamai po kurio laiko atsiranda, vienu zodziu mistika kazkokia, reiks laukt matomai kitu metu ir darytis diagnostika.
  • 0

#375 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2008 gruodžio 29 - 01:02

Motoras nuo sito neuzkala(tepalas,ausinimo skystis),zodziu, nerialu tokiu budu "uzstuksenti"(nera apkrovu).Gamintojas sugalvojes toki dalyka(ne as nei tu o inzinieriai PSA)...O del temperaturu subalamutinai mane :wacko: reiks pasidometi,nors kazkaip nesitiki,kaip suodziai isvalomi?....ispusti-nesamone...sudeginti suodzius va cia arciau tiesos :D (Cetano skaicius) ;) Tarpkitko,mercedes seniai naudoja euro4 "bluetech"...ne vieni prancuzai ;)

pasidomek ;) o tai mane(cia rimtai,kai atlikinejau eilini tech eksperto egzamina(atestacija)) PSA mokymo centras net pagyre -elektronika(multipleksas)100 balu is 100. ;) pabaltyje-to nebuvo.
del sistemos(jei domesies)-tai prancuzai pirmieji ir tobuliausi (euro5 atitinka ir dar turi rezerva).jie sioje temoje lenkia laika.japonai,amerikonai senai jau nupirko ta technologija.vokieciai-taip pat niekur nedings-ju sistema vos datempe iki euro4.
o tas "blutech"-sunkvezimiu sistema.ji turi tiek trukumu (kaina,gabaritai,ir t.t)-efektyvumas-tik popieriuje.
nezinau del merso,bet BMW naudoja PSA "filtrus","pasisukancias "sviesas,varikliu (dyzeliu(hdi)) sprendimus.
;)
  • 0
spakenas@gmail .com

#376 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2008 gruodžio 29 - 01:08

Ramus, nemete dar man pranesimo "Low adative level", reiskia su eoliu viskas ok, del trukumo kuro tai abejoju nes pries pora menesiu keiciau pilnai nauja BOSCH auksto slegio kuro pompa ir nauja ta kur bake zemo slegio kuro siurbli, filtras kuro naujas, katik pakeistas, tai manau su kuro padavimu viskas ok. Beja kai budavo problemos su kuro padavimu kompas jungdavo avarini variklio rezima ir uzrasa :Speed control fault" ir masina ant begio gesdavo. O cia tas uzrasas "Depolliution system fault", uzsidega variklio lempute, bet masina vaziuoja gerai, kuriasi puikiai, traukia puikiai. Gaila tas kad per sventes netaip paprasta patekti pas diagnostika, o vazinetis tai reikia, vat ir bijau kad netiketai uzgesiu ir negalesiu uzssikurti ar dar kas nors panasaus atsitiks.Bet kas idomiausiai kad tas uzrasas atsiranda pastovejus kamsciuose, praktiskai automobiliui nejudant, numetus klaida jis vel neprognozuojamai po kurio laiko atsiranda, vienu zodziu mistika kazkokia, reiks laukt matomai kitu metu ir darytis diagnostika.

vaziuosi pro sali-uzsuk-nereikes spelioti. ;)
  • 0
spakenas@gmail .com

#377 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2008 gruodžio 29 - 01:21

Ir vistik,tuscia demagogija..........!Mano parasyta teisingai,nereikia le le...,duslintuvas ikaista-suodziai virsta pelenais ir ispuciami per ismetima ^_^ Kas ta duslintuva ikaitina(retorinis klausimas ;)  :D Eolys :) Dyz.kuras tokiu temperaturu nesukelia degdamas(analogas-benzas )

parasyk "racucha"(uzpatentuok isradima)-kam tas brangus eolys(dpx-as).jei nereikalingas-kiek pinigu sutaupys.ir paciam nubyres. :D
itarimas-ar ne "jootubeje" domejeisi,nors ir ten yra apie tai "klypu".tiesa-nesismulkinant,placiai auditorijai. ;)

Šį pranešimą redagavo spakenas: 2008 gruodžio 29 - 01:26

  • 0
spakenas@gmail .com

#378 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2008 gruodžio 29 - 15:02

Katik buvau pas vietines reiksmes elektrika, del to "Depollution system fault", pajunge jis kompa ir buvo viena klaida 4005, diagnostinis kompas kaip pas tave Ramus:) kas cia per klaida neaisku ? bet numesti ja pavyko tik idomu ar ilgam...

Šį pranešimą redagavo Stebetojas: 2008 gruodžio 29 - 15:06

  • 0

#379 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2008 gruodžio 29 - 15:50

Jawasaki, pagal pozymius kokius parasei del sankabos viens prie vieno sutampa. Gal patarsi kas apsiimtu paziureti liga mano pugo? ir kokiam mieste veiksmas vyktu?

sankaba keiciausi pats savo rankom ir kolegu pagelba, nes deze nelengva ;) gaila, bet realiai del sankabos padet negaliu, nes chalturint neina ypac tokiais mastais :) pats turejau prasytis ant keltuvo, kad leistu ir kabejo 2 dienas (+ keli papildomi darbai, bet realiai jei tik sankaba ir antra karta, tai uztektu dienos)
  • 0

#380 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 gruodžio 29 - 17:45

Katik buvau pas vietines reiksmes elektrika, del to "Depollution system fault", pajunge jis kompa ir buvo viena klaida 4005, diagnostinis kompas kaip pas tave Ramus:) kas cia per klaida neaisku ? bet numesti ja pavyko tik idomu ar ilgam...

Ant savo prietaiso-dar ne kart neteko matyti klaidos tokios(kodu pas mane nerodo,tik uzrasus meta) :blink:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas





Vartotojų skaito šią temą: 5

narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0