klaidos kodas 4XXX-neteko matyti nei su vienu prietaisu(jau desimtim(nuo amerikos iki kinijos) skaiciuoju su kuriais teko padirbeti).Katik buvau pas vietines reiksmes elektrika, del to "Depollution system fault", pajunge jis kompa ir buvo viena klaida 4005, diagnostinis kompas kaip pas tave Ramus:) kas cia per klaida neaisku ? bet numesti ja pavyko tik idomu ar ilgam...
Kietųjų dalelių filtras (FAP)
#381
Parašyta 2008 gruodžio 30 - 21:14
#382
Parašyta 2008 gruodžio 31 - 13:07
#383
Parašyta 2009 sausio 08 - 12:02
#384
Parašyta 2009 sausio 08 - 12:06
Šį pranešimą redagavo Stebetojas: 2009 sausio 08 - 12:06
#385
Parašyta 2009 sausio 08 - 12:18
#386
Parašyta 2009 sausio 08 - 17:52
Šį pranešimą redagavo godliusss: 2009 sausio 08 - 18:12
#387
Parašyta 2009 sausio 08 - 20:32
pas mane irgi uzsidegdavo tas aditiv..., tai vyras nuvare diagnostikai, tai istaise klaidas ir liepe uzsipilti pilna baka dizelio, sake turetu dingti, tai taip ir padariau, tai dabar nezinau ar sutapimas ar tikrai, bet jis dingo, manau ir neatsiras, nes perspeja, kad aditivo reikia dasipilti, o jis tikrai nepigus.Pas mane irgi panasios bedos. (2.0 HDI, 2003 m.)Na kaip matau pasikeitus orams ne vienam iškilo ši problema. Na aplankė ji ir mane Prieš pora savaičių paspaudus šaltukui iš ryto kuriant savo Peugeot 406 HDI išlindo negražus užrašas "Antipollution fault". Bet kitos dienos rytą - viskas tvarkinga. Tad taip pravažiavau dar pora savaičių ir prieš pora dienų kai įsižiebė taip ir jau negęsta Su šiuo užrašu atsirado toki simtomai - užgesinant variklį jis dar dirba pora sekundžių kol visiškai užgęstą ir kaip pastebėjau sumažėjo trauka, ką ypatingai pajutau kopiant į gana statų kalniuką - į kurį galais negalais užvažiavau.
Tad gal kas kokių pastebėjimų turi kokia bėda lenda pas manąjį 406 ? Suprantu, kad reikia varyti degnostikai bet iki to momento gal galite nukreipti ko galiu tikėtis ir kas tokias Kaune problemas geriausiai sprendžia ?
Kai uzkuri varikli, atsiranda uzrasai - Antipoliution fault ir Minnimum level dysel additive.
Istisai dega tas kraniukas. Taip pat dingsta trauka ir uzgesinus varikli, jis dar dirba 2-3 s.
Buvau nuvezus i peugeot centra, atliko diagnostika ir pradzioj pasiule pakeisti kazkoki davikli, kuris kainuos virs 400 Lt. O po to jei reikes, teks prisipilti to izimaus skyscio, kurio 1 l. kaina - 320 LT., o jo reikia nuo 3 iki 5 litru.. Gal kas zinot vietu Kaune, kur visas sias proceduras galima butu atlikti pigiau?
#388
Parašyta 2009 sausio 08 - 20:46
Ato dyzeli gali pilti kai istatytas emuliatorius arba plokstele(skyletoji,slegiu perkritimui)Kitas daigtas kompui reika nurodyti ipilto skyscio kieki,taip kaip jis sekamas ;) Nuomone mano..sistema-ne vien suodzius degina(ekologija)variklio degimo kameros tuo paciu...(stumoklio forma pas dyzeli)....niuansu daug..Vat tas avarinis rezimas (regeneracija) ;)pas mane irgi uzsidegdavo tas aditiv..., tai vyras nuvare diagnostikai, tai istaise klaidas ir liepe uzsipilti pilna baka dizelio, sake turetu dingti, tai taip ir padariau, tai dabar nezinau ar sutapimas ar tikrai, bet jis dingo, manau ir neatsiras, nes perspeja, kad aditivo reikia dasipilti, o jis tikrai nepigus.
Pas mane irgi panasios bedos. (2.0 HDI, 2003 m.)Na kaip matau pasikeitus orams ne vienam iškilo ši problema. Na aplankė ji ir mane Prieš pora savaičių paspaudus šaltukui iš ryto kuriant savo Peugeot 406 HDI išlindo negražus užrašas "Antipollution fault". Bet kitos dienos rytą - viskas tvarkinga. Tad taip pravažiavau dar pora savaičių ir prieš pora dienų kai įsižiebė taip ir jau negęsta Su šiuo užrašu atsirado toki simtomai - užgesinant variklį jis dar dirba pora sekundžių kol visiškai užgęstą ir kaip pastebėjau sumažėjo trauka, ką ypatingai pajutau kopiant į gana statų kalniuką - į kurį galais negalais užvažiavau.
Tad gal kas kokių pastebėjimų turi kokia bėda lenda pas manąjį 406 ? Suprantu, kad reikia varyti degnostikai bet iki to momento gal galite nukreipti ko galiu tikėtis ir kas tokias Kaune problemas geriausiai sprendžia ?
Kai uzkuri varikli, atsiranda uzrasai - Antipoliution fault ir Minnimum level dysel additive.
Istisai dega tas kraniukas. Taip pat dingsta trauka ir uzgesinus varikli, jis dar dirba 2-3 s.
Buvau nuvezus i peugeot centra, atliko diagnostika ir pradzioj pasiule pakeisti kazkoki davikli, kuris kainuos virs 400 Lt. O po to jei reikes, teks prisipilti to izimaus skyscio, kurio 1 l. kaina - 320 LT., o jo reikia nuo 3 iki 5 litru.. Gal kas zinot vietu Kaune, kur visas sias proceduras galima butu atlikti pigiau?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#389
Parašyta 2009 sausio 09 - 10:21
JMJ ir pas mane kartais kalena iš ryto, net atrodo kad dirba kaip dyzelis, o visgi pas mane benzinas Tiesa pavažinėjus nutyla..kogero egr voztuvas(girdisi suviai,variklis springsta nuo per didelio ismetamu duju kiekio).....geriausia diagnostika atlikti :ar patvirtins ar paneigs
#390
Parašyta 2009 sausio 09 - 10:50
Ford tai ten benzinine kaip dyzeline dirba(naturalus dalykas) .Benzinines kalena tik su voztuvu,tepalo klampumo,hidrokompensatoriu problemom... ;)JMJ ir pas mane kartais kalena iš ryto, net atrodo kad dirba kaip dyzelis, o visgi pas mane benzinas Tiesa pavažinėjus nutyla..
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#391
Parašyta 2009 sausio 09 - 14:21
#392
Parašyta 2009 sausio 10 - 22:57
100 proc kad tau auksto slegio reguliatorius,atjunk akumuliatoriu,issiimk reguliatoriu,prisuktas su 2 varztukais kuro siurblyje .to reguliatoriaus gale stovi gumutes tokie ziedeliai ir ypac smulkus mikro filtriukas.nuvaziuoji i wurth parduotuve ir nusiperki tuos guminius ziedukus+2varztus wurthinius ,nes tie originalus buna su zvaigzdutiniu atsukimu ir beto is minksto metalo ,imk varztus kur su sesiakampiu vidiniu atsukimu,tik neimt su isoriniu,nes neprieisi uzsukti ,pravalyk ypac kruopsciai ta mikro filtriuka,mirkai benze ir acetone,po to puti su oro kompresoriu stipria oro srove,viska surenki atgal,prijungi akumuliatoriu istrauki rakta degimo pilnai is spyneles ir ikises vel atgal vedi,uzsives kaip bite ,is pradziu degs ta nelemta klaida, po kiek laiko po keliu nugesimu ir uzkurimu ji dings.sekmes vaziuojant.jei kas neaisku klausk.siandien dar labiau oziuotis pradejo, gesinant lieka dirbti dar kelias sekundes, ir buvo uzgesus vaziuojant gal keturis kartus, tada turi istraukt rakteli, vel idet, ir tik tada kurt, nes kitaip nesikuria , tik varikli suka. kas per beda gali but??? jau pavargau as su ja...
viska dariau pats savo rankom,pries tai ir buvo laaaaabai daug minciu ir t.t. ;)
Šį pranešimą redagavo peugeot206hdi: 2009 sausio 10 - 23:00
#393 Svečias__Rolandas__*
Parašyta 2009 sausio 13 - 10:06
Na va atlikus remonta ir pakeitus sensoriu bei ta stebuklinga skysti visi uzrasai su antipoliutionais dingo, kol kas , bet iskilo vistiek durnas klausimas, pezo servisas rekomendavo pasikeisti pakaitinimo zvakes, as ju nekeiciau nes jokiu problemu su uzvedimu ir pan. nera, bet tipo serviso meistrai 'vazonai' padare pries tai diagnostika tipo rekomendavo pasikeisti , nes del zvakiu vel gali atsirasti tas stebuklingas zodelis antipoliution,Na siandien pagaliau issiaiskinau savo liutuko bedas, visi tie uzrasai antipoliution, particle filter, dar kazkoks net neprisimenu, nepavelku koju iki masinos paskaityti, tai va atlikus diagnostika paaiskejo, kad jok FAP neuzsikises ir pan, pasirodo neveikia vienas sensoriukas prie FAP kazkur, pakaitinimo zvakes reikia pakeisti ir uzsipildyti to stebuklingo skyscio, tai va ir visos bedos,
Pirma mintis atsiradus tam uzrasiukui buvo kad be 1000 svaru neissiversiu, jau buvau susitaikes kad reikes paaukoti, firminis pezo servisas su visais darbais kainuos sensorius 80 svaru (240 LT), zvakes 4x 15 svar.(240 LT), stebuklingas skystis 2 ltr 60 svaru (240 lt) , darbas 195 svarai (780 lt) tai bendrai sudejus 1500 lt, butu taip baisiai negaila, bet cia vietiniai uz paslaugas gerai lupa, tai puse sumos sudaro detales, puse darbas. Tai va mano istorija su tuo prakeiktu antipoliution baigesi.
Tai dabar ir klausimas ziauriai durnas, ar del zvakiu gali kristi uzrasas 'antipoliution fault' ar ne ?
#394
Parašyta 2009 sausio 13 - 20:42
#395 Svečias_nezzz_*
Parašyta 2009 sausio 13 - 20:51
#396 Svečias_st24_*
Parašyta 2009 sausio 14 - 10:42
#397 Svečias_nezzz_*
Parašyta 2009 sausio 14 - 22:31
o jei purkstukas pakeistas? vienu zodziu dariau diagnostika sake kad vienas purkstukas "myza"9 tipo purskia perdaug). . tada nupirkau komplekta purkstuku kuriu numeriai buvo autentiski maniesiems ,bet ten dar ir raide ant ju buvo manoji buvo X o pirktuju Y. taip kad pakeiciauta viena purkstuka ( vietiniam garaze be kodavimo) ir gal uz kokiu 20 km pamaciau antipollution fault .( tiesa unblock diesel filter ir anksciau budavo tik keliom minutem ir dingdavo ) ar gali buti kad tas antipollution fault del to purkstuko islindo, ar nera skirtumo kokios ten raides ant ju?imanoma jei nepurscia o pila jau
#398 Svečias_st24_*
Parašyta 2009 sausio 16 - 12:35
#399 Svečias_nezzz_*
Parašyta 2009 sausio 16 - 12:45
#400 Svečias_st24_*
Parašyta 2009 sausio 16 - 14:04
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0