prashom parodyt kur tai parashyta , nes kazhkaip nesitiki...Tai vat, neapsiziurejes vazinejuos su 0W tepalais nuo vasaros. Dabar pamaciau manuale, kad tokie tepalai aplamai draudziami pilti i HDi su FAP. Idomu kodel? Jei iskastruociau FAPa ar galeciau pilti tokius tepalus? Kokie butu jusu pasamprotavimai?
Kietųjų dalelių filtras (FAP)
#681
Parašyta 2010 kovo 05 - 22:41
#682
Parašyta 2010 kovo 05 - 22:44
Itariu, saliarkos vietoj eolio ipyles vazinejai,kitaip but negali norejai "sutaupyti",o reziume uzkisai mirtinai ismetimana uzsikimso tiek ,kad jau neuzsiveda varyklis,na nors ir uzsiveda tuoj pat uzgesta,pavaziuoti neimanoma,o klaidu jokiu nemete,avarinio rezimo nejunge,numovus zarnele pries vapa tai davaziavau iki namu,zodziu uzkistas galutinai ,o servize kad ir seniau buvo pakeite ta perkricio sensoriu tai butent ta zarnele buvo nudegusi,ir servize jos nieks nepakeite,pamates po kokio 30 tukstanciu km pats ja uzmoviau nauja,ir jokiu klaidu nemete,ir be tos zarneles,gal ka nors jie yra man padare kad nemestu klaidu nesuprantu
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#683
Parašyta 2010 kovo 06 - 00:31
nepyliau ten as nieko,kai nupirkau pats nagu nekisau,tik va dabar manau kai man buvo seniau uzsikises ,tai servise gal pravale ir fsio ,o po ju pravalimo mete engine antipoliution defektyve,nezinau paziurejau tame bakelija to skiscio yra,tai galjie neivede i kompa kad jo yra,bet msina po pravalimo pravaziavau 60 tukstanciu su tuo deganciu pranesimu,ir trauke gerai ,jai tame bakelija butu salirke buciau pamates ,bet ten toks rudas skystis,na zodziu cia specu nera,klaidas istrint gal moka ,o nustatyti kame saknys ,jau neItariu, saliarkos vietoj eolio ipyles vazinejai,kitaip but negali norejai "sutaupyti",o reziume uzkisai mirtinai ismetima
#684
Parašyta 2010 kovo 06 - 03:26
nu vot , teper vsjo stalo jasno pocemu u tebja ne vybivalo osibku na filtr kogda trubka byla ne odeta na filtre , komp videl kakujuto raznicu i dumal chto perepad davlenija v predelah , potom daze esli u tebja kolicestvo prisadok v backe bylo v norme , toest uroven byl ne minimalnyj , i pri prisudstvujusej osibki po prisadkam a ih tam mozet byt ..... to komp v avarijnom rezime i prositsja na serviz ! poetomu i prisadki ne vryskivaet v toplivo potomuchto dumaet chto ih tam net ili ... !!! a ty proehal 60000 km . esjo horoso proehal , naverno filytr byl ocen horosij . komp prosto bez prisadok ne mog sdelat regeniraciju , odno porazaet drugoe ! prisadki nuzny dlja snizhenija temperatury gorenija sazy pri regeneracii , toest dlja ocistki filtra !!! poskolku ty kotalsja 60000 s osibkoi antipoliusen naverniaka vsia sistema ne rabotala , poluchaem prezdevremenyj zabityj filtr . takchto comonrail i fap ne vsio tak prosto !!! . budut voprosy pisi luchse na skype . udaci !nepyliau ten as nieko,kai nupirkau pats nagu nekisau,tik va dabar manau kai man buvo seniau uzsikises ,tai servise gal pravale ir fsio ,o po ju pravalimo mete engine antipoliution defektyve,nezinau paziurejau tame bakelija to skiscio yra,tai galjie neivede i kompa kad jo yra,bet msina po pravalimo pravaziavau 60 tukstanciu su tuo deganciu pranesimu,ir trauke gerai ,jai tame bakelija butu salirke buciau pamates ,bet ten toks rudas skystis,na zodziu cia specu nera,klaidas istrint gal moka ,o nustatyti kame saknys ,jau ne
#685
Parašyta 2010 kovo 06 - 09:53
tai ir yra blogiausia,kad servize nesutvarke,aisku ir nesutvarkys cia.kai dege tas pranesimas as i ta servisa 5 kartus variau atgal ir nieko jie man nepadare.sake reikia ilgiau pavazineti,o kaip ta sistema veikia tikrai zinau,priskaiciau prisiziurejau,visiskai paprasta,na isgreziojau tas skiles,dabar eisiu surinksiu ,ir bus matyti,kita vertus jai sugadinau ta fap,nupirksiu nauja.dideles problemos nemataunu vot , teper vsjo stalo jasno pocemu u tebja ne vybivalo osibku na filtr kogda trubka byla ne odeta na filtre , komp videl kakujuto raznicu i dumal chto perepad davlenija v predelah , potom daze esli u tebja kolicestvo prisadok v backe bylo v norme , toest uroven byl ne minimalnyj , i pri prisudstvujusej osibki po prisadkam a ih tam mozet byt ..... to komp v avarijnom rezime i prositsja na serviz ! poetomu i prisadki ne vryskivaet v toplivo potomuchto dumaet chto ih tam net ili ... !!! a ty proehal 60000 km . esjo horoso proehal , naverno filytr byl ocen horosij . komp prosto bez prisadok ne mog sdelat regeniraciju , odno porazaet drugoe ! prisadki nuzny dlja snizhenija temperatury gorenija sazy pri regeneracii , toest dlja ocistki filtra !!! poskolku ty kotalsja 60000 s osibkoi antipoliusen naverniaka vsia sistema ne rabotala , poluchaem prezdevremenyj zabityj filtr . takchto comonrail i fap ne vsio tak prosto !!! . budut voprosy pisi luchse na skype . udaci !
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 kovo 06 - 09:55
#686
Parašyta 2010 kovo 06 - 12:56
http://www.peugeot.c.../305-df583b.pdf
As taip pat susipyles 0W30, tuos vadinamus taupius tepalus tik Mobil gamybos. Cia radau parsyta kad prohibited, aisku cia kitas gamintojas, bet gal tai galioja ir visiems 0W? Gal padariau klaidinga isvada?
Šį pranešimą redagavo lmacys: 2010 kovo 06 - 13:04
#687
Parašyta 2010 kovo 06 - 15:15
ziurek i paskutini skaiciu 30,vat tada ir netinka. geriau naudoti su skaiciumi 40Radau cia:
http://www.peugeot.c.../305-df583b.pdf
As taip pat susipyles 0W30, tuos vadinamus taupius tepalus tik Mobil gamybos. Cia radau parsyta kad prohibited, aisku cia kitas gamintojas, bet gal tai galioja ir visiems 0W? Gal padariau klaidinga isvada?
#688
Parašyta 2010 kovo 06 - 15:21
viskas cia tvarkoi,geras yra tas tepalasTai vat, neapsiziurejes vazinejuos su 0W tepalais nuo vasaros. Dabar pamaciau manuale, kad tokie tepalai aplamai draudziami pilti i HDi su FAP. Idomu kodel? Jei iskastruociau FAPa ar galeciau pilti tokius tepalus? Kokie butu jusu pasamprotavimai?
#689
Parašyta 2010 kovo 06 - 15:34
#690
Parašyta 2010 kovo 06 - 16:19
Na bet 5W30 tai tinkaziurek i paskutini skaiciu 30,vat tada ir netinka. geriau naudoti su skaiciumi 40Radau cia:
http://www.peugeot.c.../305-df583b.pdf
As taip pat susipyles 0W30, tuos vadinamus taupius tepalus tik Mobil gamybos. Cia radau parsyta kad prohibited, aisku cia kitas gamintojas, bet gal tai galioja ir visiems 0W? Gal padariau klaidinga isvada?
#691
Parašyta 2010 kovo 06 - 17:05
nepamirstam vieno svarbaus fakto kad skystas tepalas(pvz ....w30) megsta per prastus riebokslius sunktis...man labiau prie sirdies 5w50Na bet 5W30 tai tinka
ziurek i paskutini skaiciu 30,vat tada ir netinka. geriau naudoti su skaiciumi 40Radau cia:
http://www.peugeot.c.../305-df583b.pdf
As taip pat susipyles 0W30, tuos vadinamus taupius tepalus tik Mobil gamybos. Cia radau parsyta kad prohibited, aisku cia kitas gamintojas, bet gal tai galioja ir visiems 0W? Gal padariau klaidinga isvada?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#692
Parašyta 2010 kovo 06 - 17:17
tada vis vien kazkas cia "ni to" man toks itarimas kyla kad pas pati problemos su slegio sensoriu DPFE...taip kaip buvo jis uzlinkes"uzsikirtes" ir suprasdavo kad su filtru siehr gut pasekmes-mirtinai uzsikiso geras filtras kuri tu suzalojai nepataisomainepyliau ten as nieko,kai nupirkau pats nagu nekisau,tik va dabar manau kai man buvo seniau uzsikises ,tai servise gal pravale ir fsio ,o po ju pravalimo mete engine antipoliution defektyve,nezinau paziurejau tame bakelija to skiscio yra,tai galjie neivede i kompa kad jo yra,bet msina po pravalimo pravaziavau 60 tukstanciu su tuo deganciu pranesimu,ir trauke gerai ,jai tame bakelija butu salirke buciau pamates ,bet ten toks rudas skystis,na zodziu cia specu nera,klaidas istrint gal moka ,o nustatyti kame saknys ,jau ne
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#693
Parašyta 2010 kovo 06 - 18:49
#694
Parašyta 2010 kovo 06 - 19:11
na jau padaryta,padaryta,eina gerai ,ir neieskosiu slieku,gal kada patys islys,buciau lietuvoi tai buciau pas gerus diagnostikus nuvares ir fsio,o dabar tokia situacija ,kad nera cia specu,ir nuvarius i diagnostika ,sakytuta pati,kad nezinom kas yra ciatada vis vien kazkas cia "ni to" man toks itarimas kyla kad pas pati problemos su slegio sensoriu DPFE...taip kaip buvo jis uzlinkes"uzsikirtes" ir suprasdavo kad su filtru siehr gut pasekmes-mirtinai uzsikiso geras filtras kuri tu suzalojai nepataisomai
#695
Parašyta 2010 kovo 08 - 10:47
'89 205 CJ 1.4TU
#696
Parašyta 2010 kovo 08 - 11:47
o as irgi nevariau i diagnostika,dega tas defektyve kaip deges,bet auto eina gerai,gali but kad pas mane tas perkricio daviklis uzstriges,todel ir nemete kad filtras uzsikiso,ir dega defektyve,na aisku ir neveikia sistema kad regeneruotusi,kaip ramus rase,bet man servise keite jie ta sensoriu,ir is kart po to ir dege defektyvesaunu kad viskas gerai as niekaip neprisiruosiu nulekt pratrint viska
#697
Parašyta 2010 kovo 10 - 21:43
kas pasakys kur pilasi skytis nes meta klaida fap 307 hdi tikslei nes niekas neatsako gal kas susidure su siuo reikaluTai vat, neapsiziurejes vazinejuos su 0W tepalais nuo vasaros. Dabar pamaciau manuale, kad tokie tepalai aplamai draudziami pilti i HDi su FAP. Idomu kodel? Jei iskastruociau FAPa ar galeciau pilti tokius tepalus? Kokie butu jusu pasamprotavimai?
#698
Parašyta 2010 kovo 10 - 21:52
prie galinio rato bakelis pazymetas nr 30kas pasakys kur pilasi skytis nes meta klaida fap 307 hdi tikslei nes niekas neatsako gal kas susidure su siuo reikalu
#699 Svečias_zbygis_*
Parašyta 2010 kovo 11 - 09:08
#700
Parašyta 2010 kovo 11 - 11:56
kas nori tas ir pigiau susirandajau geriau ta fap ismest negu ji dapilynet tas eolis brungus gi labai...
Vartotojų skaito šią temą: 6
narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0