

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2011 lapkričio 23 - 20:16
Parašyta 2011 lapkričio 23 - 20:11
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2011 lapkričio 23 - 20:16
Parašyta 2011 lapkričio 23 - 20:31
nuimi plastmasine dugno apsauga,atjungi vamzdelius,daviklius,atsuki varžta laikanti vamzdžio sujungima,iškart už fapo,nuimi žieda,nusileidžia fapas žemyn,priekis laikosi prie variklio,atskiri fapo nuo katalizatoriaus,6 varžtai nuimi ir su kaltu iškali lauk.Likimo ironija.
Po turbinos "remontu" nusprendziau vistik issioperuoti FAP filtra. Nes ir tam pacia turboservise pasimatave slegius, zmones pasake, kad nieko tai turbinai ten nera, viskas ten atsidarineja ir niekas neuzstrige.
Juokingiausia, kad tik atsisedes i masina ir paskambines ramus, bei sutares isprogramavimo laika, uzvedaziau masina ir... uzsidege antipolution lempute
Dabar noriu paklausti, gal kas turite kokia nuoroda i instrukcija arba gali papasakoti ar labai sunku butu paciam isdauzyti ta FAP'a (407 2.0 hdi 100kW, kilometrazas teoriskai 171 000 km )? Nes planuoju sestadieni isprogramuot, o kadangi servisai turbut nedirbs sestadieni, kad islupti filtra lauk, tai manau pats leksiu iki garazo ant duobes. Tik reikes kaukes, nes kiek zinau, tie suodziai ziauriai nuodingi yra.
Šį pranešimą redagavo kenis222: 2011 lapkričio 23 - 20:31
Parašyta 2011 lapkričio 23 - 20:53
Parašyta 2011 lapkričio 24 - 17:44
Parašyta 2011 lapkričio 24 - 17:51
Mates kaip ispjauna sona ismala ta filtra ir vel suvirinaFAP nelygus FAP, pvz pas mane FAP ir kalalizikas vienam bakelyje buvo, na puse tas uzeme kita puse kitas uzime, tai tokiu budu paciam nerealu issiimti, nes reikia pjaustyti, iskalti isvalyti, tada deti sugreziota vamzdy - rezonatoriu, paskui viska vata apvilkti, graziai zuvirinti ir vel viska i vieta pastatyti. Taigi, nes pas kekviena lengvai ta FAP ir isimsi
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
Parašyta 2011 lapkričio 24 - 17:53
del skyliu grezimo,,tai yra tiesos nes as pats buvau taip pasidares,,bet geriausia yra programiskai pasalinti ir mehaniskai ismesti ta FAP ,,nes vaziuojant jokiu problemu bet,tenka i eolio bakeli pilti dizelino ir su kompu nuroditi kiek ipilei,ir daznai bludineja ventiliatorius del to FAP,,,na o del EGR voztuvo tai jis yra pas tave va http://www.auto-part...6WgrF6868ArBw==Liuks! Dekingas uz info.
Beje, tokia info radau, kad geriau grezti 5 cm skersmens skyle, o ne viska lupti lauk (nuorodoje daugiau info). kazi kiek tame tiesos.
http://www.peugeotfo...
Ir dar vienas juokingas klausimas - ar ant mano 2.0 100kW HDI stovi EGR voztuvas? Nes as detali.ru, negaliu atidaryti tos dalies kur ji turi rodyti, nes raso sitam varikliui nera tokios detales.
http://www.auto-part...z_NUZj6AgeGNQ==
Parašyta 2011 lapkričio 24 - 18:50
Maniski FAP butent issima taip, kaip aprase auksciau ;) Jis is dvieju daliu ir nuo katalizatoriaus atsiskiria (16 detale):FAP nelygus FAP, pvz pas mane FAP ir kalalizikas vienam bakelyje buvo, na puse tas uzeme kita puse kitas uzime, tai tokiu budu paciam nerealu issiimti, nes reikia pjaustyti, iskalti isvalyti, tada deti sugreziota vamzdy - rezonatoriu, paskui viska vata apvilkti, graziai zuvirinti ir vel viska i vieta pastatyti. Taigi, nes pas kekviena lengvai ta FAP ir isimsi
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2011 lapkričio 24 - 18:50
Parašyta 2011 lapkričio 24 - 20:09
Parašyta 2011 lapkričio 24 - 20:56
Parašyta 2011 lapkričio 24 - 21:00
Parašyta 2011 lapkričio 24 - 21:51
fapa galima praplauti ir kaikurie servisai tai daro,ar padeda, tai čia jau kaip pasiseks.fapo skysčio kaina Lietuvoje nuo 220 iki 280 už litra.galima pirk ebajuj kaina apie 300-400 lt už tris litrus.galima ir fapa iš ten pat atsisiust kaina apie 800lt.FAP'o nevalo (tas skystis dalyvauja regeneracijos procese). Ji tiesiog keicia. O kaina jo man atrodo iki 4000 lt. Beje, jis neremontuojamas.
Parašyta 2011 lapkričio 24 - 21:54
1, pjaut nereikia ,reik passijung prie kompo ir patikrinti pralaiduma procentais,jei pralaidumas mažas,pigiau išpjaut1. Taigi ar man reikia pjauti fapa ar dar ilgai ir laimingai vaziuosiu be jokiu operaciju?
2. Ar reikia i peugoet centra vaziuoti, kad su tuo skysciu isvalytu fapa?
Aciu.
Parašyta 2011 lapkričio 25 - 09:16
Parašyta 2011 lapkričio 25 - 11:57
jei uzsikises fapas molio dulkemis jokie plovimai net nepades JIS VIENKARTINISKiek kilometru pravaziuoti reiketu ant 100km/h? Tai gali buti, kad pasidarys regeneracija ir toliau sekmingai vazinesiu?
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2011 lapkričio 25 - 11:57
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2011 lapkričio 26 - 18:12
Parašyta 2011 lapkričio 26 - 18:47
katalizatoriu palieki tik filtra iskirkuoji.Bet tai "clean diesel filter as soon as possible" tai ir yra fapo klaida?
Dar temos prisiskaiciau, tai salinant fapa verta kartu ir katalizatoriu salinti ar nelabai? Kokia to katalizatoriaus pasalinimo
pliusai minusai, neskaitant, kad ji parduoti galima?
Turetame senajame bmw, tempiant kita masina autostradoje tiesiog per duslintuva isejo katalizatorius, buvo neblogu fejerverku
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
Parašyta 2011 lapkričio 27 - 17:59
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2011 lapkričio 27 - 18:00
Parašyta 2011 lapkričio 28 - 23:06
FAP filtro plovimas(gamintojo rekomendacija-technologija)-1bar slegis ir 10 kubiniu metru(10t) vandens praleisti pro filtra.fapa galima praplauti ir kaikurie servisai tai daro,ar padeda, tai čia jau kaip pasiseks.fapo skysčio kaina Lietuvoje nuo 220 iki 280 už litra.galima pirk ebajuj kaina apie 300-400 lt už tris litrus.galima ir fapa iš ten pat atsisiust kaina apie 800lt.
Parašyta 2011 lapkričio 29 - 10:23
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2011 lapkričio 29 - 10:28
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2011 lapkričio 29 - 20:56
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0