Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2011 lapkričio 23 - 20:16
Kietųjų dalelių filtras (FAP)
#1361
Parašyta 2011 lapkričio 23 - 20:11
#1362
Parašyta 2011 lapkričio 23 - 20:31
nuimi plastmasine dugno apsauga,atjungi vamzdelius,daviklius,atsuki varžta laikanti vamzdžio sujungima,iškart už fapo,nuimi žieda,nusileidžia fapas žemyn,priekis laikosi prie variklio,atskiri fapo nuo katalizatoriaus,6 varžtai nuimi ir su kaltu iškali lauk.Likimo ironija.
Po turbinos "remontu" nusprendziau vistik issioperuoti FAP filtra. Nes ir tam pacia turboservise pasimatave slegius, zmones pasake, kad nieko tai turbinai ten nera, viskas ten atsidarineja ir niekas neuzstrige.
Juokingiausia, kad tik atsisedes i masina ir paskambines ramus, bei sutares isprogramavimo laika, uzvedaziau masina ir... uzsidege antipolution lempute
Dabar noriu paklausti, gal kas turite kokia nuoroda i instrukcija arba gali papasakoti ar labai sunku butu paciam isdauzyti ta FAP'a (407 2.0 hdi 100kW, kilometrazas teoriskai 171 000 km )? Nes planuoju sestadieni isprogramuot, o kadangi servisai turbut nedirbs sestadieni, kad islupti filtra lauk, tai manau pats leksiu iki garazo ant duobes. Tik reikes kaukes, nes kiek zinau, tie suodziai ziauriai nuodingi yra.
Šį pranešimą redagavo kenis222: 2011 lapkričio 23 - 20:31
#1363
Parašyta 2011 lapkričio 23 - 20:53
Beje, tokia info radau, kad geriau grezti 5 cm skersmens skyle, o ne viska lupti lauk (nuorodoje daugiau info). kazi kiek tame tiesos.
http://www.peugeotfo...
Ir dar vienas juokingas klausimas - ar ant mano 2.0 100kW HDI stovi EGR voztuvas? Nes as detali.ru, negaliu atidaryti tos dalies kur ji turi rodyti, nes raso sitam varikliui nera tokios detales.
http://www.auto-part...z_NUZj6AgeGNQ==
#1364
Parašyta 2011 lapkričio 24 - 17:44
#1365
Parašyta 2011 lapkričio 24 - 17:51
Mates kaip ispjauna sona ismala ta filtra ir vel suvirinaFAP nelygus FAP, pvz pas mane FAP ir kalalizikas vienam bakelyje buvo, na puse tas uzeme kita puse kitas uzime, tai tokiu budu paciam nerealu issiimti, nes reikia pjaustyti, iskalti isvalyti, tada deti sugreziota vamzdy - rezonatoriu, paskui viska vata apvilkti, graziai zuvirinti ir vel viska i vieta pastatyti. Taigi, nes pas kekviena lengvai ta FAP ir isimsi
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#1366
Parašyta 2011 lapkričio 24 - 17:53
del skyliu grezimo,,tai yra tiesos nes as pats buvau taip pasidares,,bet geriausia yra programiskai pasalinti ir mehaniskai ismesti ta FAP ,,nes vaziuojant jokiu problemu bet,tenka i eolio bakeli pilti dizelino ir su kompu nuroditi kiek ipilei,ir daznai bludineja ventiliatorius del to FAP,,,na o del EGR voztuvo tai jis yra pas tave va http://www.auto-part...6WgrF6868ArBw==Liuks! Dekingas uz info.
Beje, tokia info radau, kad geriau grezti 5 cm skersmens skyle, o ne viska lupti lauk (nuorodoje daugiau info). kazi kiek tame tiesos.
http://www.peugeotfo...
Ir dar vienas juokingas klausimas - ar ant mano 2.0 100kW HDI stovi EGR voztuvas? Nes as detali.ru, negaliu atidaryti tos dalies kur ji turi rodyti, nes raso sitam varikliui nera tokios detales.
http://www.auto-part...z_NUZj6AgeGNQ==
#1367
Parašyta 2011 lapkričio 24 - 18:50
Maniski FAP butent issima taip, kaip aprase auksciau ;) Jis is dvieju daliu ir nuo katalizatoriaus atsiskiria (16 detale):FAP nelygus FAP, pvz pas mane FAP ir kalalizikas vienam bakelyje buvo, na puse tas uzeme kita puse kitas uzime, tai tokiu budu paciam nerealu issiimti, nes reikia pjaustyti, iskalti isvalyti, tada deti sugreziota vamzdy - rezonatoriu, paskui viska vata apvilkti, graziai zuvirinti ir vel viska i vieta pastatyti. Taigi, nes pas kekviena lengvai ta FAP ir isimsi
http://www.auto-part...0HShv1_wPYtKcA=
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2011 lapkričio 24 - 18:50
#1368
Parašyta 2011 lapkričio 24 - 20:09
#1369
Parašyta 2011 lapkričio 24 - 20:56
#1370
Parašyta 2011 lapkričio 24 - 21:00
#1371
Parašyta 2011 lapkričio 24 - 21:51
fapa galima praplauti ir kaikurie servisai tai daro,ar padeda, tai čia jau kaip pasiseks.fapo skysčio kaina Lietuvoje nuo 220 iki 280 už litra.galima pirk ebajuj kaina apie 300-400 lt už tris litrus.galima ir fapa iš ten pat atsisiust kaina apie 800lt.FAP'o nevalo (tas skystis dalyvauja regeneracijos procese). Ji tiesiog keicia. O kaina jo man atrodo iki 4000 lt. Beje, jis neremontuojamas.
#1372
Parašyta 2011 lapkričio 24 - 21:54
1, pjaut nereikia ,reik passijung prie kompo ir patikrinti pralaiduma procentais,jei pralaidumas mažas,pigiau išpjaut1. Taigi ar man reikia pjauti fapa ar dar ilgai ir laimingai vaziuosiu be jokiu operaciju?
2. Ar reikia i peugoet centra vaziuoti, kad su tuo skysciu isvalytu fapa?
Aciu.
2,i peze centra vaziuot nereikia ,kad išvalytu,reik išlėk i autostrada ir pralėkt ,pvz ant kokio 100km/h,nes mieste vazinėjant mazais greičiais regeneracija neatliekama-ekologija
#1373
Parašyta 2011 lapkričio 25 - 09:16
#1374
Parašyta 2011 lapkričio 25 - 11:57
jei uzsikises fapas molio dulkemis jokie plovimai net nepades JIS VIENKARTINISKiek kilometru pravaziuoti reiketu ant 100km/h? Tai gali buti, kad pasidarys regeneracija ir toliau sekmingai vazinesiu?
plaunant isbringsta keramika ir kapai fapui(lochatronas)!Arba keitimas nauju ,arba salinimas,vienareiksmiai!
Sekmingai vazinesi kol nudus turbina,uzkeps mirtinai purkstukai,is patirties sakau
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2011 lapkričio 25 - 11:57
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#1375
Parašyta 2011 lapkričio 26 - 18:12
#1376
Parašyta 2011 lapkričio 26 - 18:47
katalizatoriu palieki tik filtra iskirkuoji.Bet tai "clean diesel filter as soon as possible" tai ir yra fapo klaida?
Dar temos prisiskaiciau, tai salinant fapa verta kartu ir katalizatoriu salinti ar nelabai? Kokia to katalizatoriaus pasalinimo
pliusai minusai, neskaitant, kad ji parduoti galima?
Turetame senajame bmw, tempiant kita masina autostradoje tiesiog per duslintuva isejo katalizatorius, buvo neblogu fejerverku
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#1377
Parašyta 2011 lapkričio 27 - 17:59
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2011 lapkričio 27 - 18:00
#1378
Parašyta 2011 lapkričio 28 - 23:06
FAP filtro plovimas(gamintojo rekomendacija-technologija)-1bar slegis ir 10 kubiniu metru(10t) vandens praleisti pro filtra.fapa galima praplauti ir kaikurie servisai tai daro,ar padeda, tai čia jau kaip pasiseks.fapo skysčio kaina Lietuvoje nuo 220 iki 280 už litra.galima pirk ebajuj kaina apie 300-400 lt už tris litrus.galima ir fapa iš ten pat atsisiust kaina apie 800lt.
jei nebuvo perkaitintas (neuzsilyde mikro skyles)tai padeda-isplauna "serina",sunkusis metalas,kuris yra EOLYS,DPX-42 sudetyje.
tai ceris(58 periodines lenteles elementas)-limpa prie keramikos,suodziu,dirba kaip katalizatorius(nelabai nori plaslysti pro keramikos "nano" skyles)-mazina degimo temperatura.del to tokia didele to priedo(kuris pilasi i bakeli )kaina,nors jo ten 6% Eolys ir 4,2% DPX skystyme.
#1379
Parašyta 2011 lapkričio 29 - 10:23
kita vertus tai loterija:pades -nepades,ir svarbiausiai ar ilgam pades.
Plauti tik trauzus plauna bet ne fapus...
katalizatorius-visai kitas reikalas-ten nera aklavieciu,tad jis neuzsikisa,duodi apsuku motorui ir ispucia suodi lauk
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2011 lapkričio 29 - 10:28
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#1380
Parašyta 2011 lapkričio 29 - 20:56
Vartotojų skaito šią temą: 12
narių: 0, svečių: 12, slaptų narių: 0