Ne, amortiku keist neteko - tik galinio tilto pagalves (gumas) ir prieky tuos vertikaliuosius sharnyriukus. Ruoshiuos shiaip spiruokles prieki pasikeist - pasizhemint, bet kiek zhinau amortikai irgi tie patys gali likt. O kodel klausi?
94m. 306 S16 "Le mans"
Sukūrė
Svečias_Dropping_*
, 2008 Bir 10 13:18
Temoje atsakymų: 23
#21
Parašyta 2008 liepos 04 - 18:49
Uzhauges noriu buti Algimantu Chekuoliu
#22
Parašyta 2008 liepos 04 - 22:11
zinot,pries kokius 2men teko tvarkyti 206 su 1,6 motoriuku,necipuotas tikrai(teko anksciau keisti jame "proca").dirbau neskubedamas,tai atkreipiau i masinos indentifikavima(diagnostikos) prierasa "sport".tuo labiau kad tvarkiau elektronine "gazo" sklende,reikejo ir paspausti "gaza".apsukos soko linksmai,net nebandziau iki dugno ilgiau palaikyti,bet 7,5 tukst tai akimirksniu isuko.darant bandoma pravaziavima-zveriukas tikra to zodzio prasme.pasirodo ir gamintojai "cipuoja"(originali programa)
spakenas@gmail .com
#23 Svečias_Dropping_*
Parašyta 2008 liepos 08 - 14:54
Na pas man vienas amortizatorius jau apsitaskes visas tai renku jau kolekcija ka reiks tvarkyt ir teks dar karteli placiai atvert pinigine
Baigiu priprast
Del peugeot 206 1.6 benzininiu varikliuku, tai nemaciau prietaisu skydelio pas kuri butu iki 8 tukst. , pas mane pati ant 206 iki 7 tukst (ir esu isitikines , kad jis tiek nesuka ) ., idomu ka ten matei...
#24
Parašyta 2008 liepos 08 - 16:16
gal konceptinis 206cc!? ~1.6l-80kw(109hp)
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 liepos 08 - 16:27
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0