Apie Peugeot 406
#701 Svečias_egyda_*
Parašyta 2008 rugsėjo 16 - 22:11
#702
Parašyta 2008 rugsėjo 16 - 22:13
#703 Svečias_egyda_*
Parašyta 2008 rugsėjo 16 - 22:25
na is esmes kartais gaunu ir ne is degalines, bet labai retai, o kadangi mano auto parke dar 2 dyzelines auto, tai ja galima butu sunaudot ir ne sitam auto. t.y. galima butu naudot ir tik statoilo kura.Ziurint ka pilsi i baka, jei is degalines imk HDi, jei is kanistru tik TD
daugiau minusu yra?
#705
Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 07:00
#706 Svečias_Pinkissas_*
Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 09:29
Šį pranešimą redagavo Pinkissas: 2008 rugsėjo 17 - 09:30
#707 Svečias_egyda_*
Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 09:33
tai vis del to mano nusistatyma Jus patvirtinat, nes realiai labiausiai iki siol buvau linkes y 2,1td.Apie kuro sanaudas pasiskaityk ČIA turejau 1.9 ir 2.1 td sanaudos lb panasios, tik kad 2.1 daug smagesnis.
tai prie to pacio, gal kad galit patart y ka labiausiai ziuret, kokiu nors esminiu, daznai pasitaikanciu problemu yra 406'tam modelyje? ar daugiau maziau daznai pasitaikanciu gedimu nera siam modeliui?
kaip jo pakaba laiko?
#708
Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 09:39
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#709 Svečias_egyda_*
Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 10:04
na as negirdejau nieko blogo apie tuos siurblius siaipTas pats klausimas kamuoja ir mane, ka pasirinkti?
Jei kuras is statoilo tai tik Hdi, teko su tokiu trumpai pasivezint, tai ir kuro sanaudos mazos ir traukia nesveikai.Bet cia 80 kw buvo, jei pirksi neapsigauk daznai buna 66 kw be intercoolerio.
2.1 td irgi geras , tik tas lucas siurblys kelia problemu, jei tik po lietuva trintis tai geriausias pasirinkimas , bet tolimesnei kelionei kazin ar verta toki imt.Beje tvarko tuos siurblius , ir kiek girdejau geriausiai panevezy.
Todel manau liksiu prie 1.9 td , tu 66 kw pilnai uztenka, sanaudos 5.5- 6ltr. ilgesnej kelionej, galima pilt bet kokia saliarka, bosch siurblys neuzmusamas.
8 metus atvazinejau su dyzeliais , dabar vel zvalgaus , tiesa turiu nupirkes 406, tik gaila sedana, butu universalas ant kart pasilikciau.
siaip pries keleta metu vazinejau 605tu 2,5td irgi visi reke kad lievos galvos, lievi ziurbliai, ir kaip tycia uzejo man kad siltas sunkiai kurtis norejo, pas dyzelistus vienus nuvares buvau, sako siurblys, tikrai siurblys, nu ka, nusipirkau as siurbly kita gera, bet deja neteko ir uzdet, draugas sako pasikeist pakaitinimo zvakiu rele, ir padejo auto pardaviau, o siurblys taip ir liko gulet garaze, bandziau skelbt, bet niekas nesusidomejo per pora metu, tai susidariau tokia nuomone kad nelabai jie genda
o kas patiko is sito varikio, tai trauka nerealiai gera, o sanaudos ~5l padariau toky rata po europa ~5000km ir gavos tokios sanaudos siaip kiek vazinejau kad ir lietuvoj, daugiau 6l nebuvau supyles jam, na zinoma, tapke pas mane nebuvo labai sunki...
ir dar man vienas dalykas neaiskus, pazystamas vazinejo su 605tu 2.1td 12v varikliuku, jam valge ~5-5,5l o kodel cia zmones prie sanaudu vis raso 6-7l 406'tam, negi sitas daugiau valgo?
PS: beje man sedanas labiau prie sirdies, papasakok koky turi, 1,9 ar 2,1?
#710
Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 10:06
I <3 HATERS
#711 Svečias_egyda_*
Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 11:01
na, jei kalba eina apie siurbliuka nuo bako, tai jam tiesiog turi ytaka paprasciausiai siuksles, t.y. galima pilti dyzely ir is kanistru, tik tiesiog jy reikia perkosti.As tai tik uz HDi jei yra galimybes. Naujas variklis (comon rail), mazesnes kuro sanaudos, tyliau dirba.. trasoj nedaugiau 5l iki 130km/h vaziuojant. O kur tu girdejes apie gendancius kuro siurblius, tai ne auksto spaudimo, o zemo, kuris randasi kuro bake. Jei pilsi kura is degaliniu, nieko jam neatsitiks.
taciau cia pat susiduriam ir su kita problema, jei dyzelis rusiskas, baltarusiskas - jo kokybe yra prastesne, jo sandara siek tiek kitokia, pats kuras yra ne toks tirstas ir siurkstesnis, lyginant su vakarietisku, todel butent sios jo savybes sukelia prablemu austo slegio siurbliam(common rail sistemai)
as butent apie siek tiek prastesnes kokybes kuro pasekmes siubliui kalbu, o ne apie nesvaraus kuro, pas mane bet kokia auto gauna tik svaru kura, taciau kartais jis buna belarusiskas... ir kiek zinai tai labai nepatinka HDi varikliam, ar ne taip? ar as klystu?
#712
Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 11:23
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#713 Svečias_Pinkissas_*
Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 15:06
jei yra kondisas, tai daznai buna kondiso radiatorius kiauras, o del pakabos tai galines traukes didziausia beda, bet jos pakankamai pigios ir lengvai keiciasi.tai vis del to mano nusistatyma Jus patvirtinat, nes realiai labiausiai iki siol buvau linkes y 2,1td.
tai prie to pacio, gal kad galit patart y ka labiausiai ziuret, kokiu nors esminiu, daznai pasitaikanciu problemu yra 406'tam modelyje? ar daugiau maziau daznai pasitaikanciu gedimu nera siam modeliui?
kaip jo pakaba laiko?
#714 Svečias_Pinkissas_*
Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 15:21
Priklauso kaip jis vazinejo, jei dauguma trasoje per daug nelakstydams, tai sutinku su tokiom kuro sanaudom, bet realiai jei vaziuoji ~140km/h, plius kondicionierius ~1 ltr ir ne vienas sedi automobilyje (~3-4 zmones), dar pridek vaziavima mieste (kalbu apie Vilniu), kai dazniausiai vaziuodamas is(i)darba per 40-50 min nuvaziuoji ~10 km ir vidutines kuro sanaudos gaunasi 6-7 ltr, tai manau cia yra tikrai gana padoriai. Netikiu, kad tas tavo draugo pezas tokiu vaziavimu sunaudotu 5-5,5 ltr/100km.ir dar man vienas dalykas neaiskus, pazystamas vazinejo su 605tu 2.1td 12v varikliuku, jam valge ~5-5,5l o kodel cia zmones prie sanaudu vis raso 6-7l 406'tam, negi sitas daugiau valgo?
Šį pranešimą redagavo Pinkissas: 2008 rugsėjo 17 - 15:22
#715 Svečias_egyda_*
Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 19:01
tai sakai kad HDi nera taip baisu kaip kai kas sneka?Teisingas pastebejimas-hdi tik gera kura.Siurbliai hdi retai genda,jei slegio reguliatorius priziurimas(uzkistas reguliatorius-siurbliuj amen(nuo per auksto slegio)).Kuro filtras turi buti irgi priziurimas dazniau.Venintele hdi beda-purkstukai,brangus malonumas,bet restauruojami! ;)
nes is esmes tai esu labiausiai linkes prie 2,1td bent kol kas.
#716 Svečias_egyda_*
Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 19:06
tai sutinku kad tokiu vaziavimu valgo daugiau, taciau man tai nelabai aktualu.Priklauso kaip jis vazinejo, jei dauguma trasoje per daug nelakstydams, tai sutinku su tokiom kuro sanaudom, bet realiai jei vaziuoji ~140km/h, plius kondicionierius ~1 ltr ir ne vienas sedi automobilyje (~3-4 zmones), dar pridek vaziavima mieste (kalbu apie Vilniu), kai dazniausiai vaziuodamas is(i)darba per 40-50 min nuvaziuoji ~10 km ir vidutines kuro sanaudos gaunasi 6-7 ltr, tai manau cia yra tikrai gana padoriai. Netikiu, kad tas tavo draugo pezas tokiu vaziavimu sunaudotu 5-5,5 ltr/100km.
ir dar man vienas dalykas neaiskus, pazystamas vazinejo su 605tu 2.1td 12v varikliuku, jam valge ~5-5,5l o kodel cia zmones prie sanaudu vis raso 6-7l 406'tam, negi sitas daugiau valgo?
is esmes manau sitas variklis geriausias mano atveju...
tik va auto noreciau su kondicionierium, kolega auksciau minejo kad radiatoriai daznai buna kiauri, bet gal jo remontas nekainuoja labai daug?
#717 Svečias_Pinkissas_*
Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 21:01
Šį pranešimą redagavo Pinkissas: 2008 rugsėjo 17 - 21:02
#718
Parašyta 2008 rugsėjo 18 - 07:54
Kas del HDi - savaite po pirkimo parejo siurblys bake. Pakeiciau i nauja. Dar keiciau pakaitinimo zvakes, nors visa pirma ziema be ju pravazinejau ir nepastebejau Ir viskas ! Apart situo du metus tik pilu kura ir keiciu tepalus kas 15000 km. Klimos radiatorius tai tiesa - pas visus buna kiauras. Beda tame kad ventiliatorius stovi labai arti ir tuoje vietoje radiatorius tesiog prasitryna. Sita beda juokinga - radiatoriaus (naujo BERU) kaina apie 400 Lt., pasikeisti galima paciam be spec. irankiu per 15 minuciu. Nu ir keiciant reik ventiliatori pritvirtinti per shaibykes, kad butu toliau nuo radiatoriaus. Daugiau kazkaip nezinau bedu - a, dar langu apiplovimo varikliukas. Stovi po sparnu, ziauriau puna, daznai nekontacina. Naujas kainuoja 80 Lt., pasikeicia per 5 minutes. Sankaba Ka noreti - jei masina 150000 - 200000 praejo tai kaip ir laikas keisti. Jei keisi i firmine - be 3000 Lt. neprasisuksi. Jei keisi i ta kur paprastas smagratis - tilpsi i 1500 Lt. Stai tokios tokeles. Galiu pasakyti kad masina daug kart geresne ir patikymesne nei pries tai mano turetas Renault Espace - tame pastoviai kas nors neveike. Sitoje bent dabar - VEIKIA VISKAS ( tfiu 3 kartus ).tai sakai kad HDi nera taip baisu kaip kai kas sneka?
nes is esmes tai esu labiausiai linkes prie 2,1td bent kol kas.
Kuro valgo - grynai mieste iki 7 litru. Grynai trasoje - iki 5 litru.
#719 Svečias_egyda_*
Parašyta 2008 rugsėjo 21 - 21:28
bet kura pili tik is kalonkes? jau kokio belarusisko nesiulai?Kas del HDi - savaite po pirkimo parejo siurblys bake. Pakeiciau i nauja. Dar keiciau pakaitinimo zvakes, nors visa pirma ziema be ju pravazinejau ir nepastebejau Ir viskas ! Apart situo du metus tik pilu kura ir keiciu tepalus kas 15000 km. Klimos radiatorius tai tiesa - pas visus buna kiauras. Beda tame kad ventiliatorius stovi labai arti ir tuoje vietoje radiatorius tesiog prasitryna. Sita beda juokinga - radiatoriaus (naujo BERU) kaina apie 400 Lt., pasikeisti galima paciam be spec. irankiu per 15 minuciu. Nu ir keiciant reik ventiliatori pritvirtinti per shaibykes, kad butu toliau nuo radiatoriaus. Daugiau kazkaip nezinau bedu - a, dar langu apiplovimo varikliukas. Stovi po sparnu, ziauriau puna, daznai nekontacina. Naujas kainuoja 80 Lt., pasikeicia per 5 minutes. Sankaba Ka noreti - jei masina 150000 - 200000 praejo tai kaip ir laikas keisti. Jei keisi i firmine - be 3000 Lt. neprasisuksi. Jei keisi i ta kur paprastas smagratis - tilpsi i 1500 Lt. Stai tokios tokeles. Galiu pasakyti kad masina daug kart geresne ir patikymesne nei pries tai mano turetas Renault Espace - tame pastoviai kas nors neveike. Sitoje bent dabar - VEIKIA VISKAS ( tfiu 3 kartus ).tai sakai kad HDi nera taip baisu kaip kai kas sneka?
nes is esmes tai esu labiausiai linkes prie 2,1td bent kol kas.
Kuro valgo - grynai mieste iki 7 litru. Grynai trasoje - iki 5 litru.
Tai vat kolegos, susukot man galva dabar visai, dar su vienu svariu zmogum pasnekejau, sako imk 1,9 nes 2,1 siurbliai nelaiko, bent taip zmones kalba sako man tai dar nei vienas nepakliuvo, nors zmogus vien prancuziskas auto varo jau gal 15 metu. Sake turejo 406ta su 1,9 matariuku, orginaliai beges 500000km ir jis dar su juo pravaziavo 300000km tai viso 800000 ir 1,9 matariukas visai geras dar buvo... tai vat, ir susmaisiau dabar kas ir be daryt.
Beje, o kaip reikalai su rudym sitai auto? kas labiausiai rudyja?
#720 Svečias_egyda_*
Parašyta 2008 rugsėjo 21 - 21:45
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0