Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 406


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 1830

#701 Svečias_egyda_*

Svečias_egyda_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugsėjo 16 - 22:11

Sveiki, Tai gi iskilo man toks klausimas, ka rintis is situ triju varikliuku y 406'ta? 1,9TD - siaip kiek zinau neblogas, taciau buna ir geresniu pacio variklio techninias sprendimais 2,1TD 12V - apie sita esu girdejas tik daug daug gero, ir visai nieko blogo, labai patvarus ir pakankamai galingas bei ekonomiskas. 2,0HDi - ka girdejau apie sita - tai dar ekonomiskesnis ir dar geriau traukia uz 2,1TD, pats variklis pakankamai neblogas, taciau kuro padavimo sistema pakankamai islepinta, nelabai laiko kuro siurbliai ir jie kainuoja pakankamai brangiai. Principe galiu sau leist ysigyt HDi tik pacius pirmus modelius, t.y. ten jie nuo 2000m atrodo pradejo eiti, todel praktiskai pirmo leidimo ir butu. Gal naujesni padaryti geriau? istaisytos kokios nors klaidos? Ar is esmes gandai, kad siurbliai nelaiko? kaip yra is tikruju, kas vazinejat su tokiu ir viska zinot? Beje, labai ydomu kuro sanaudos, kas vazinejat vienu is siu varikliuku ar zinot panasiai kiek jie valgo, prasau pasidalinkit norima informacija. Dekui is anksto :beer:
  • 0

#702 Pilotas

Pilotas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 706
  • Vieta:Kazkur cia
  • Automobilis:Valdiskas

Parašyta 2008 rugsėjo 16 - 22:13

Ziurint ka pilsi i baka, jei is degalines imk HDi, jei is kanistru tik TD
  • 0
Begalybė - tai neapibrėžtinė matematinė konstanta, apibrėžiama, kaip funcD()=max(N/0). Liaudiškas pavadinimas "Daxuja" reiškia šios funkcijos priartėjimą prie galutinės išraiškos

#703 Svečias_egyda_*

Svečias_egyda_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugsėjo 16 - 22:25

Ziurint ka pilsi i baka, jei is degalines imk HDi, jei is kanistru tik TD

na is esmes kartais gaunu ir ne is degalines, bet labai retai, o kadangi mano auto parke dar 2 dyzelines auto, tai ja galima butu sunaudot ir ne sitam auto. t.y. galima butu naudot ir tik statoilo kura.

daugiau minusu yra? :)
  • 0

#704 Svečias_legalus406_*

Svečias_legalus406_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugsėjo 16 - 23:27

Apie kuro sanaudas pasiskaityk ČIA turejau 1.9 ir 2.1 td sanaudos lb panasios, tik kad 2.1 daug smagesnis.
  • 0

#705 DuEr

DuEr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 439
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.1td, 97

Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 07:00

Kiek pastebėjau, HDI sudėtingesnis ir brangesnė eksploatacija. Sena mašina tai loterija - kaip pasiseks... :rolleyes:
  • 0

#706 Svečias_Pinkissas_*

Svečias_Pinkissas_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 09:29

Turim du 406 (vienas mano, kitas antrosios puses). Vienas 2,1 td, kitas 2,2 HDI. Kuro sanaudos beveik identiskos. Skaiciavau kiek sudegins kuro su 2,1 td. Nuvaziavau 10 000 km, cia butu 50/50 - miestas(Vilnius)/trasa. Vaziavau netaupydamas (autostradoje 110-140 km/h, pastoviai ijungta klimato kontrole ir t.t.), tai man vidurkis isejo 6,4 ltr/100 km. Manau, tai ganetinai ekonomiskai. Traukos atzvilgiu 2,1 td jautresnis, todel is vietos 100% deciau 2,2 hdi, taciau trasoje gal ir butu kitaip, nebandziau. Didziausia pliusa HDI deciau tik del to, kad labai smagiai ir tyliai dirba, o daugiau tik sudetingesne eksplotacija ir jei kas, bus brangiau tvarkyti.

Šį pranešimą redagavo Pinkissas: 2008 rugsėjo 17 - 09:30

  • 0

#707 Svečias_egyda_*

Svečias_egyda_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 09:33

Apie kuro sanaudas pasiskaityk ČIA turejau 1.9 ir 2.1 td sanaudos lb panasios, tik kad 2.1 daug smagesnis.

tai vis del to mano nusistatyma Jus patvirtinat, nes realiai labiausiai iki siol buvau linkes y 2,1td.

tai prie to pacio, gal kad galit patart y ka labiausiai ziuret, kokiu nors esminiu, daznai pasitaikanciu problemu yra 406'tam modelyje? ar daugiau maziau daznai pasitaikanciu gedimu nera siam modeliui?

kaip jo pakaba laiko?
  • 0

#708 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 09:39

Tas pats klausimas kamuoja ir mane, ka pasirinkti? Jei kuras is statoilo tai tik Hdi, teko su tokiu trumpai pasivezint, tai ir kuro sanaudos mazos ir traukia nesveikai.Bet cia 80 kw buvo, jei pirksi neapsigauk daznai buna 66 kw be intercoolerio. 2.1 td irgi geras , tik tas lucas siurblys kelia problemu, jei tik po lietuva trintis tai geriausias pasirinkimas , bet tolimesnei kelionei kazin ar verta toki imt.Beje tvarko tuos siurblius , ir kiek girdejau geriausiai panevezy. Todel manau liksiu prie 1.9 td , tu 66 kw pilnai uztenka, sanaudos 5.5- 6ltr. ilgesnej kelionej, galima pilt bet kokia saliarka, bosch siurblys neuzmusamas. 8 metus atvazinejau su dyzeliais , dabar vel zvalgaus , tiesa turiu nupirkes 406, tik gaila sedana, butu universalas ant kart pasilikciau.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#709 Svečias_egyda_*

Svečias_egyda_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 10:04

Tas pats klausimas kamuoja ir mane, ka pasirinkti?
Jei kuras is statoilo tai tik Hdi, teko su tokiu trumpai pasivezint, tai ir kuro sanaudos mazos ir traukia nesveikai.Bet cia 80 kw buvo, jei pirksi neapsigauk daznai buna 66 kw be intercoolerio.
2.1 td irgi geras , tik tas lucas siurblys kelia problemu, jei tik po lietuva trintis tai geriausias pasirinkimas , bet tolimesnei kelionei kazin ar verta toki imt.Beje tvarko tuos siurblius , ir kiek girdejau geriausiai panevezy.
Todel manau liksiu prie 1.9 td , tu 66 kw pilnai uztenka, sanaudos 5.5- 6ltr. ilgesnej kelionej, galima pilt bet kokia saliarka, bosch siurblys neuzmusamas.
8 metus atvazinejau su dyzeliais , dabar vel zvalgaus , tiesa turiu nupirkes 406, tik gaila sedana, butu universalas ant kart pasilikciau.

na as negirdejau nieko blogo apie tuos siurblius siaip :blink:
siaip pries keleta metu vazinejau 605tu 2,5td irgi visi reke kad lievos galvos, lievi ziurbliai, ir kaip tycia uzejo man kad siltas sunkiai kurtis norejo, pas dyzelistus vienus nuvares buvau, sako siurblys, tikrai siurblys, nu ka, nusipirkau as siurbly kita gera, bet deja neteko ir uzdet, draugas sako pasikeist pakaitinimo zvakiu rele, ir padejo :) auto pardaviau, o siurblys taip ir liko gulet garaze, bandziau skelbt, bet niekas nesusidomejo per pora metu, tai susidariau tokia nuomone kad nelabai jie genda :) :wub:

o kas patiko is sito varikio, tai trauka nerealiai gera, o sanaudos ~5l :blush: padariau toky rata po europa ~5000km ir gavos tokios sanaudos :o siaip kiek vazinejau kad ir lietuvoj, daugiau 6l nebuvau supyles jam, na zinoma, tapke pas mane nebuvo labai sunki...

ir dar man vienas dalykas neaiskus, pazystamas vazinejo su 605tu 2.1td 12v varikliuku, jam valge ~5-5,5l o kodel cia zmones prie sanaudu vis raso 6-7l 406'tam, negi sitas daugiau valgo?

PS: beje man sedanas labiau prie sirdies, papasakok koky turi, 1,9 ar 2,1?
  • 0

#710 Samtron

Samtron
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 674
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 508 HDi

Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 10:06

As tai tik uz HDi jei yra galimybes. Naujas variklis (comon rail), mazesnes kuro sanaudos, tyliau dirba.. trasoj nedaugiau 5l iki 130km/h vaziuojant. O kur tu girdejes apie gendancius kuro siurblius, tai ne auksto spaudimo, o zemo, kuris randasi kuro bake. Jei pilsi kura is degaliniu, nieko jam neatsitiks.
  • 0

I <3 HATERS


#711 Svečias_egyda_*

Svečias_egyda_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 11:01

As tai tik uz HDi jei yra galimybes. Naujas variklis (comon rail), mazesnes kuro sanaudos, tyliau dirba.. trasoj nedaugiau 5l iki 130km/h vaziuojant. O kur tu girdejes apie gendancius kuro siurblius, tai ne auksto spaudimo, o zemo, kuris randasi kuro bake. Jei pilsi kura is degaliniu, nieko jam neatsitiks.

na, jei kalba eina apie siurbliuka nuo bako, tai jam tiesiog turi ytaka paprasciausiai siuksles, t.y. galima pilti dyzely ir is kanistru, tik tiesiog jy reikia perkosti.

taciau cia pat susiduriam ir su kita problema, jei dyzelis rusiskas, baltarusiskas - jo kokybe yra prastesne, jo sandara siek tiek kitokia, pats kuras yra ne toks tirstas ir siurkstesnis, lyginant su vakarietisku, todel butent sios jo savybes sukelia prablemu austo slegio siurbliam(common rail sistemai)

as butent apie siek tiek prastesnes kokybes kuro pasekmes siubliui kalbu, o ne apie nesvaraus kuro, pas mane bet kokia auto gauna tik svaru kura, taciau kartais jis buna belarusiskas... ir kiek zinai tai labai nepatinka HDi varikliam, ar ne taip? ar as klystu?
  • 0

#712 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 11:23

Teisingas pastebejimas-hdi tik gera kura.Siurbliai hdi retai genda,jei slegio reguliatorius priziurimas(uzkistas reguliatorius-siurbliuj amen(nuo per auksto slegio)).Kuro filtras turi buti irgi priziurimas dazniau.Venintele hdi beda-purkstukai,brangus malonumas,bet restauruojami! ;)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#713 Svečias_Pinkissas_*

Svečias_Pinkissas_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 15:06

tai vis del to mano nusistatyma Jus patvirtinat, nes realiai labiausiai iki siol buvau linkes y 2,1td.

tai prie to pacio, gal kad galit patart y ka labiausiai ziuret, kokiu nors esminiu, daznai pasitaikanciu problemu yra 406'tam modelyje? ar daugiau maziau daznai pasitaikanciu gedimu nera siam modeliui?

kaip jo pakaba laiko?

jei yra kondisas, tai daznai buna kondiso radiatorius kiauras, o del pakabos tai galines traukes didziausia beda, bet jos pakankamai pigios ir lengvai keiciasi.
  • 0

#714 Svečias_Pinkissas_*

Svečias_Pinkissas_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 15:21

ir dar man vienas dalykas neaiskus, pazystamas vazinejo su 605tu 2.1td 12v varikliuku, jam valge ~5-5,5l o kodel cia zmones prie sanaudu vis raso 6-7l 406'tam, negi sitas daugiau valgo? 

Priklauso kaip jis vazinejo, jei dauguma trasoje per daug nelakstydams, tai sutinku su tokiom kuro sanaudom, bet realiai jei vaziuoji ~140km/h, plius kondicionierius ~1 ltr ir ne vienas sedi automobilyje (~3-4 zmones), dar pridek vaziavima mieste (kalbu apie Vilniu), kai dazniausiai vaziuodamas is(i)darba per 40-50 min nuvaziuoji ~10 km ir vidutines kuro sanaudos gaunasi 6-7 ltr, tai manau cia yra tikrai gana padoriai. Netikiu, kad tas tavo draugo pezas tokiu vaziavimu sunaudotu 5-5,5 ltr/100km.

Šį pranešimą redagavo Pinkissas: 2008 rugsėjo 17 - 15:22

  • 0

#715 Svečias_egyda_*

Svečias_egyda_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 19:01

Teisingas pastebejimas-hdi tik gera kura.Siurbliai hdi retai genda,jei slegio reguliatorius priziurimas(uzkistas reguliatorius-siurbliuj amen(nuo per auksto slegio)).Kuro filtras turi buti irgi priziurimas dazniau.Venintele hdi beda-purkstukai,brangus malonumas,bet restauruojami! ;)

tai sakai kad HDi nera taip baisu kaip kai kas sneka?

nes is esmes tai esu labiausiai linkes prie 2,1td bent kol kas.
  • 0

#716 Svečias_egyda_*

Svečias_egyda_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 19:06


ir dar man vienas dalykas neaiskus, pazystamas vazinejo su 605tu 2.1td 12v varikliuku, jam valge ~5-5,5l o kodel cia zmones prie sanaudu vis raso 6-7l 406'tam, negi sitas daugiau valgo? 

Priklauso kaip jis vazinejo, jei dauguma trasoje per daug nelakstydams, tai sutinku su tokiom kuro sanaudom, bet realiai jei vaziuoji ~140km/h, plius kondicionierius ~1 ltr ir ne vienas sedi automobilyje (~3-4 zmones), dar pridek vaziavima mieste (kalbu apie Vilniu), kai dazniausiai vaziuodamas is(i)darba per 40-50 min nuvaziuoji ~10 km ir vidutines kuro sanaudos gaunasi 6-7 ltr, tai manau cia yra tikrai gana padoriai. Netikiu, kad tas tavo draugo pezas tokiu vaziavimu sunaudotu 5-5,5 ltr/100km.

tai sutinku kad tokiu vaziavimu valgo daugiau, taciau man tai nelabai aktualu.

is esmes manau sitas variklis geriausias mano atveju...


tik va auto noreciau su kondicionierium, kolega auksciau minejo kad radiatoriai daznai buna kiauri, bet gal jo remontas nekainuoja labai daug?
  • 0

#717 Svečias_Pinkissas_*

Svečias_Pinkissas_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugsėjo 17 - 21:01

Jei masina del saves, to pacio remontuoti neapsimoka nes radiatoriai iskoreja ir viena gala sutvarkius kitas prakiura. As kai tvarkiausi, tai man meistrai siule 3 variantus. Pirkti nauja kinietiska uz ~300 lt, originalu uz ~700 lt arba pasiule dar viena varianta, kuri as ir pasirinkau, kad padarytu is kito automobilio radiatoriaus. Man paeme kazkokios audines radiatoriu, kuris buvo tokio pat dydzio kaip pezo originalus, padare tvirtinima ir vamzdelius islankstem pagal originala. Viska sudejom ir visa vasara be problemu pravazinejau. O pezo radiatoriai prapuna del to, kad jie palyginus yra lb ploni (lyginom su audines, tai pezo sieneles dvigubai plonesnes). Kinietisko nesirinkau, del to, kad patys meistrai sake atlaiko jie tik sezona, o originalus jau daugokai kainuoja. Dar vienas variantas yra srotas :)

Šį pranešimą redagavo Pinkissas: 2008 rugsėjo 17 - 21:02

  • 0

#718 Provocateur

Provocateur
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 348
  • Vieta:MEMEL
  • Automobilis:Seat Ibiza ST 2012

Parašyta 2008 rugsėjo 18 - 07:54

tai sakai kad HDi nera taip baisu kaip kai kas sneka?

nes is esmes tai esu labiausiai linkes prie 2,1td bent kol kas.

Kas del HDi - savaite po pirkimo parejo siurblys bake. Pakeiciau i nauja. Dar keiciau pakaitinimo zvakes, nors visa pirma ziema be ju pravazinejau ir nepastebejau :lol: Ir viskas ! Apart situo du metus tik pilu kura ir keiciu tepalus kas 15000 km. Klimos radiatorius tai tiesa - pas visus buna kiauras. Beda tame kad ventiliatorius stovi labai arti ir tuoje vietoje radiatorius tesiog prasitryna. Sita beda juokinga - radiatoriaus (naujo BERU) kaina apie 400 Lt., pasikeisti galima paciam be spec. irankiu per 15 minuciu. Nu ir keiciant reik ventiliatori pritvirtinti per shaibykes, kad butu toliau nuo radiatoriaus. Daugiau kazkaip nezinau bedu - a, dar langu apiplovimo varikliukas. Stovi po sparnu, ziauriau puna, daznai nekontacina. Naujas kainuoja 80 Lt., pasikeicia per 5 minutes. Sankaba :D Ka noreti - jei masina 150000 - 200000 praejo tai kaip ir laikas keisti. Jei keisi i firmine - be 3000 Lt. neprasisuksi. Jei keisi i ta kur paprastas smagratis - tilpsi i 1500 Lt. Stai tokios tokeles. Galiu pasakyti kad masina daug kart geresne ir patikymesne nei pries tai mano turetas Renault Espace - tame pastoviai kas nors neveike. Sitoje bent dabar - VEIKIA VISKAS ( tfiu 3 kartus ).

Kuro valgo - grynai mieste iki 7 litru. Grynai trasoje - iki 5 litru.
  • 0
Seat Ibiza Sport Tourer 1.4MPi 2012

#719 Svečias_egyda_*

Svečias_egyda_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugsėjo 21 - 21:28

tai sakai kad HDi nera taip baisu kaip kai kas sneka?

nes is esmes tai esu labiausiai linkes prie 2,1td bent kol kas.

Kas del HDi - savaite po pirkimo parejo siurblys bake. Pakeiciau i nauja. Dar keiciau pakaitinimo zvakes, nors visa pirma ziema be ju pravazinejau ir nepastebejau :lol: Ir viskas ! Apart situo du metus tik pilu kura ir keiciu tepalus kas 15000 km. Klimos radiatorius tai tiesa - pas visus buna kiauras. Beda tame kad ventiliatorius stovi labai arti ir tuoje vietoje radiatorius tesiog prasitryna. Sita beda juokinga - radiatoriaus (naujo BERU) kaina apie 400 Lt., pasikeisti galima paciam be spec. irankiu per 15 minuciu. Nu ir keiciant reik ventiliatori pritvirtinti per shaibykes, kad butu toliau nuo radiatoriaus. Daugiau kazkaip nezinau bedu - a, dar langu apiplovimo varikliukas. Stovi po sparnu, ziauriau puna, daznai nekontacina. Naujas kainuoja 80 Lt., pasikeicia per 5 minutes. Sankaba :D Ka noreti - jei masina 150000 - 200000 praejo tai kaip ir laikas keisti. Jei keisi i firmine - be 3000 Lt. neprasisuksi. Jei keisi i ta kur paprastas smagratis - tilpsi i 1500 Lt. Stai tokios tokeles. Galiu pasakyti kad masina daug kart geresne ir patikymesne nei pries tai mano turetas Renault Espace - tame pastoviai kas nors neveike. Sitoje bent dabar - VEIKIA VISKAS ( tfiu 3 kartus ).

Kuro valgo - grynai mieste iki 7 litru. Grynai trasoje - iki 5 litru.

bet kura pili tik is kalonkes? jau kokio belarusisko nesiulai?


Tai vat kolegos, susukot man galva dabar visai, dar su vienu svariu zmogum pasnekejau, sako imk 1,9 nes 2,1 siurbliai nelaiko, bent taip zmones kalba :D sako man tai dar nei vienas nepakliuvo, nors zmogus vien prancuziskas auto varo jau gal 15 metu. Sake turejo 406ta su 1,9 matariuku, orginaliai beges 500000km ir jis dar su juo pravaziavo 300000km tai viso 800000 ir 1,9 matariukas visai geras dar buvo... tai vat, ir susmaisiau dabar kas ir be daryt.


Beje, o kaip reikalai su rudym sitai auto? kas labiausiai rudyja?
  • 0

#720 Svečias_egyda_*

Svečias_egyda_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugsėjo 21 - 21:45

o dar prie to pacio, gal kartais nuo 605'to 2,5 variklio kuro siurblys su elektriniu valdymu tinka 406'tam 2,1 varikliui? nieks nezinot? nes taip jau nutiko, kad turiu geras 2,5 variklio siurbly :)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 4

narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0