Apie Peugeot 406
#1221 Svečias_jarus11_*
Parašyta 2011 liepos 19 - 21:04
#1222
Parašyta 2011 liepos 19 - 21:11
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#1223
Parašyta 2011 liepos 20 - 18:47
Galiu patvirtinti, kad 1.8 16V tikrai vercia 230 Tik maniskio nugainioto senuko tokio vertimo pasekme - truko duslintuvas ir tuo paciu prarudyjusi, ausinimo skyscio metaline zarna skilo ir isvare antifryza Po sutvarkymo daugiau neverciau spydikoSakai 1,8 verčia 230km/h ir daugiau?vezineju su peogeot 406 apie metus, 1.8 benzinas anglas per metus pravaziavau 30000tukstanciu nesakyciau,nei daug nei mazai;
kokiu turejau bedu:
1.ziema linko sildimas,beda buvo spineleja nudeges kontaktas.
2.perdege ventiliatorius.
3.pakeiciau stabilizatoriaus traukes.
4.tepalai,padangos
5.dabar reike keisti stadziu diskus ir dar reike daryti masinos pilna suvedima.
Man sis auto kai nusipirkau labai patiko,spidometras versdavosi pilnai 230km|h-turejau ,masina stabili minksta,kas planuojate pirkti patarimas butu toks pirkit pigesni ir atsikalti patiems ar nuvaryti pas meistriuka,turesit masina idealiai tvarkinga suprasit,ka reiskia peogeot 406:)
#1224
Parašyta 2011 liepos 27 - 09:28
Nedidelis pastebėjimas. 80 kw HDI variklis yra ekonomiškesnis už 66 kw HDI variklį. Duomenys iš 2002 m. katalogo Automobil Revue.Na jei tau patinka Peugeot tai ir pirk ji del elektronikos nereik baimintis, jei nesudrozta paimsi ir problemu neturesi, cia tas pats liecia ir tavo pasata, kokiam stovyje pasiimsi, aisku pasato vaziuokle aliumine ir brangesne yra, o pas pezuka vaziuokle pigiai sutvarkyti kainuoja jei kas liecia ekonomija tai geriausias yra HDI 66 kW, o jei nori pagainioti auto aisku tiktu 2.2 HDi bet iki 8000 lt abejoju ar su tokiu motoru paimtum tai va jei pensininko rezimu vazinesi tai imk universala su 66 kW (saliaros nuo 4.5 - 7.0 literiu cia ir ziema kartu pirdejus), o jei linksmiau vaziuoti nori tai ieskok su 81 kW (saliaros plius daugiau iki 2.0 litru). Tik pries pirkdamas ziurek kad kondisas veiktu, klima, nepatingek visa elektra pasitikrink ir t.t.
P.S. jei pats linksti prie pezuko tai nesuki kiausiu ir jami ji, kaip ir kiekviena masina turi savo minusu ir pliusu,svarbiausiai nenusipirkti lavono
P406 80 kw universalo sąnaudos: EU 4,7/5,7/7,5
P406 66 kw universalo sąnaudos: EU 4,8/5,8/7,6
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2011 liepos 27 - 09:38
#1225 Svečias_rokas_*
Parašyta 2011 liepos 27 - 19:00
nu tai pezas sveria nemazai tai jam 81 kw yrA pats tas, o 66 per slabnas noriu pasiimti 406 db zejau 2000 m 2.0 hdi 81 kw prabeges apie 110000 miliu apie 700 - 800 kainuoja tai idomu ant kokiu kilometru prasideda jo bedos kas luzta kas neluztaNedidelis pastebėjimas. 80 kw HDI variklis yra ekonomiškesnis už 66 kw HDI variklį. Duomenys iš 2002 m. katalogo Automobil Revue.Na jei tau patinka Peugeot tai ir pirk ji del elektronikos nereik baimintis, jei nesudrozta paimsi ir problemu neturesi, cia tas pats liecia ir tavo pasata, kokiam stovyje pasiimsi, aisku pasato vaziuokle aliumine ir brangesne yra, o pas pezuka vaziuokle pigiai sutvarkyti kainuoja jei kas liecia ekonomija tai geriausias yra HDI 66 kW, o jei nori pagainioti auto aisku tiktu 2.2 HDi bet iki 8000 lt abejoju ar su tokiu motoru paimtum tai va jei pensininko rezimu vazinesi tai imk universala su 66 kW (saliaros nuo 4.5 - 7.0 literiu cia ir ziema kartu pirdejus), o jei linksmiau vaziuoti nori tai ieskok su 81 kW (saliaros plius daugiau iki 2.0 litru). Tik pries pirkdamas ziurek kad kondisas veiktu, klima, nepatingek visa elektra pasitikrink ir t.t.
P.S. jei pats linksti prie pezuko tai nesuki kiausiu ir jami ji, kaip ir kiekviena masina turi savo minusu ir pliusu,svarbiausiai nenusipirkti lavono
P406 80 kw universalo sąnaudos: EU 4,7/5,7/7,5
P406 66 kw universalo sąnaudos: EU 4,8/5,8/7,6
#1226
Parašyta 2011 liepos 27 - 21:10
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2011 liepos 27 - 21:42
#1227 Svečias_Svečias paulius_*
Parašyta 2011 rugpjūčio 04 - 11:11
#1228
Parašyta 2011 rugpjūčio 18 - 18:20
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 rugpjūčio 18 - 18:20
#1229 Svečias_Lion007_*
Parašyta 2011 rugpjūčio 25 - 19:01
#1230
Parašyta 2011 rugsėjo 26 - 15:51
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#1231 Svečias_E3v_*
Parašyta 2011 gruodžio 03 - 16:59
#1232
Parašyta 2011 gruodžio 03 - 18:18
#1233
Parašyta 2011 gruodžio 03 - 20:22
taip,teisingas pastebejimas,i hdi tranformatorine alyva nesupilsi,toli nenuvaziuosi cia ne "vp" "ve" siurbliai kurie nors ir aliejumi gali dirbti.Sveiki , planuoju pirkt Pezo 406 2.0HDI universala , ir mat klasuimas man as pilu degalus is kanistro ir visi sako kad Hdi varykliai tam labai jautrus . Tai ir noriu paklaust ar i jy galima pilti is kanistro ? ir i ka atkreipt demesi perkant ka ziuret butent tiems piezams ?
is kanistro galima,taciau tik kokybiskas DK turi buti,gali buti ir BY kuras taciau is patikimos kaloneles pirktas pvz(Lukoil)
Svarbiausiai atkreipk demesi i kuro sistema,bei turbinos bukle
sekmes
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#1234
Parašyta 2011 gruodžio 14 - 23:32
#1235 Svečias_Arnutis_*
Parašyta 2011 gruodžio 15 - 00:23
#1236
Parašyta 2011 gruodžio 15 - 14:56
#1237
Parašyta 2011 gruodžio 16 - 10:42
#1238
Parašyta 2011 gruodžio 16 - 18:40
o kompu galima nustatyti šituos dalykus? tilsiau ar pežo centre surastu šituos gedimus jei nuvarytum prieš pirkdamas patikrinti?taip,teisingas pastebejimas,i hdi tranformatorine alyva nesupilsi,toli nenuvaziuosi cia ne "vp" "ve" siurbliai kurie nors ir aliejumi gali dirbti.
is kanistro galima,taciau tik kokybiskas DK turi buti,gali buti ir BY kuras taciau is patikimos kaloneles pirktas pvz(Lukoil)
Svarbiausiai atkreipk demesi i kuro sistema,bei turbinos bukle
sekmes
#1239
Parašyta 2011 gruodžio 21 - 17:35
2011 metų, automobilio Peugeot 406 HDI 80 kw 1999 m. gedimų, profilaktikos ir išlaidų sąrašas
Trūko priekinė kairės pusės spyruoklė.
Pakeistos abi priekinės spyruoklės (Kilen) ir atraminiai guoliai (Monroe).
Detalių ir darbo bendra suma - 528 Lt.
Dingo motoro galia.
Diagnostikos pagalba nustatyta, kad neveikia oro slėgio daviklis esantis ant interkulerio radiatoriaus bakelio. Pavyko sutvarkyti tą patį daviklį. Diagnostikos ir remonto bendra suma - 70 Lt.
Bildesiai gale, mušimas stabdant, bildesys priekyje.
Pakeisti galiniai stabdžių diskai (Foster) 125 Lt.
Stabdžių kaladėlės (Trusting) - 40 Lt.
Abi suvedimo traukės (Pex) - 75 Lt.
Viena priekinio stabilizatoriaus traukė (Topran) - 35 Lt.
Už darbą meistrui - 150 Lt.
Bendra suma detalių ir darbo - 425 Lt.
Užsidegė akumuliatoriaus lemputė, dingo įkrovimas.
Buvo pakeista generatoriaus relė – reguliatorius - 100 Lt.
Kontaktiniai žiedai - 20 Lt.
Už darbą - 100 Lt.
Bendra suma detalių ir darbo - 220 Lt.
Profilaktiškai tikrinat važiuoklę rastas vairo traukės antgalio laisvumas ir nukritusi galinio amortizatoriaus apsauginė guma. Pritvirtinta amortizatoriaus apsauga - 10 Lt.
Pakeistas antgalis (TRW) - 32Lt., už pakeitimą - 10 Lt.
Priekinių ratų geometrijos reguliavimas - 30 Lt.
Bendra suma detalių ir darbo - 82 Lt.
Bildesys gale.
Pakeista galinio stabilizatoriaus viena traukė (TRW) - 42 Lt.
Darbas - 30 Lt.
Bendra suma detalių ir darbo - 72 Lt.
Paskirstymo dirželio keitimas.
Pakeistas dirželis, vandens pompa ir du guoliai. Visos detalės - 250Lt.
Raudonas antifrizas (Elite) - 70 Lt.
Darbas - 200 Lt.
Bendra suma detalių ir darbo - 520 Lt.
Signalizacijos pultelio remontas - 20 Lt.
Dar buvo pakeista: salono filtras (Kneght) - 24 Lt
Kuro filtras (Cleaner filters) - 30 Lt.
Bagažinės dangčio vidinės pusės minkšta apdaila – 40 Lt.
Įvairūs tvirtinimo elementai, trys lemputės.
Bendra suma – 114 Lt.
Per metus mašinos remontui ir profilaktikai išleidau 2051 Lt.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2015 sausio 15 - 10:14
#1240 Svečias_Arnutis_*
Parašyta 2011 gruodžio 21 - 18:20
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0