Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 406


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 1830

#1221 Svečias_jarus11_*

Svečias_jarus11_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 liepos 19 - 21:04

hmmm tai ir ka daryt, imt ta 2.2 uz 8500 ar ne :hmm: reik jauciu ziuret ar neuzvaikytas, bet kaip butent :D
  • 0

#1222 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2011 liepos 19 - 21:11

Siauliuose stovi sidabrinis 406 porestailas su 2.0 HDI uz 8,5klt
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#1223 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2011 liepos 20 - 18:47

vezineju su peogeot 406 apie metus, 1.8 benzinas anglas per metus pravaziavau 30000tukstanciu nesakyciau,nei daug nei mazai;
kokiu turejau bedu:
1.ziema linko sildimas,beda buvo spineleja nudeges kontaktas.
2.perdege ventiliatorius.
3.pakeiciau stabilizatoriaus traukes.
4.tepalai,padangos
5.dabar reike keisti stadziu diskus ir dar reike daryti masinos pilna suvedima.

Man sis auto kai nusipirkau labai patiko,spidometras versdavosi pilnai 230km|h-turejau ,masina stabili minksta,kas planuojate pirkti patarimas butu toks pirkit pigesni ir atsikalti patiems ar nuvaryti pas meistriuka,turesit masina idealiai tvarkinga suprasit,ka reiskia peogeot 406:)

Sakai 1,8 verčia 230km/h ir daugiau? :ph34r:

Galiu patvirtinti, kad 1.8 16V tikrai vercia 230 :D Tik maniskio nugainioto senuko tokio vertimo pasekme - truko duslintuvas ir tuo paciu prarudyjusi, ausinimo skyscio metaline zarna skilo ir isvare antifryza :D Po sutvarkymo daugiau neverciau spydiko :D
  • 0

#1224 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2011 liepos 27 - 09:28

Na jei tau patinka Peugeot tai ir pirk ji  :good: del elektronikos nereik baimintis, jei nesudrozta paimsi ir problemu neturesi, cia tas pats liecia ir tavo pasata, kokiam stovyje pasiimsi, aisku pasato vaziuokle aliumine ir brangesne yra, o pas pezuka vaziuokle pigiai sutvarkyti kainuoja  :good:  jei kas liecia ekonomija tai geriausias yra HDI 66 kW, o jei nori pagainioti auto aisku tiktu 2.2 HDi bet iki 8000 lt abejoju ar su tokiu motoru paimtum :) tai va jei pensininko rezimu vazinesi tai imk universala su 66 kW (saliaros nuo 4.5 - 7.0 literiu cia ir ziema kartu pirdejus), o jei linksmiau vaziuoti nori tai ieskok su 81 kW (saliaros plius daugiau iki 2.0 litru). Tik pries pirkdamas ziurek kad kondisas veiktu, klima, nepatingek visa elektra pasitikrink ir t.t.

P.S. jei pats linksti prie pezuko tai nesuki kiausiu ir jami ji, kaip ir kiekviena masina turi savo minusu ir pliusu,svarbiausiai nenusipirkti lavono  :beer:

Nedidelis pastebėjimas. 80 kw HDI variklis yra ekonomiškesnis už 66 kw HDI variklį. Duomenys iš 2002 m. katalogo Automobil Revue.
P406 80 kw universalo sąnaudos: EU 4,7/5,7/7,5
P406 66 kw universalo sąnaudos: EU 4,8/5,8/7,6

Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2011 liepos 27 - 09:38

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#1225 Svečias_rokas_*

Svečias_rokas_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 liepos 27 - 19:00

Na jei tau patinka Peugeot tai ir pirk ji  :good: del elektronikos nereik baimintis, jei nesudrozta paimsi ir problemu neturesi, cia tas pats liecia ir tavo pasata, kokiam stovyje pasiimsi, aisku pasato vaziuokle aliumine ir brangesne yra, o pas pezuka vaziuokle pigiai sutvarkyti kainuoja  :good:  jei kas liecia ekonomija tai geriausias yra HDI 66 kW, o jei nori pagainioti auto aisku tiktu 2.2 HDi bet iki 8000 lt abejoju ar su tokiu motoru paimtum :) tai va jei pensininko rezimu vazinesi tai imk universala su 66 kW (saliaros nuo 4.5 - 7.0 literiu cia ir ziema kartu pirdejus), o jei linksmiau vaziuoti nori tai ieskok su 81 kW (saliaros plius daugiau iki 2.0 litru). Tik pries pirkdamas ziurek kad kondisas veiktu, klima, nepatingek visa elektra pasitikrink ir t.t.

P.S. jei pats linksti prie pezuko tai nesuki kiausiu ir jami ji, kaip ir kiekviena masina turi savo minusu ir pliusu,svarbiausiai nenusipirkti lavono  :beer:

Nedidelis pastebėjimas. 80 kw HDI variklis yra ekonomiškesnis už 66 kw HDI variklį. Duomenys iš 2002 m. katalogo Automobil Revue.
P406 80 kw universalo sąnaudos: EU 4,7/5,7/7,5
P406 66 kw universalo sąnaudos: EU 4,8/5,8/7,6

nu tai pezas sveria nemazai tai jam 81 kw yrA pats tas, o 66 per slabnas noriu pasiimti 406 db zejau 2000 m 2.0 hdi 81 kw prabeges apie 110000 miliu apie 700 - 800 kainuoja tai idomu ant kokiu kilometru prasideda jo bedos kas luzta kas neluzta :D
  • 0

#1226 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2011 liepos 27 - 21:10

Visi P406 HDI varikliai ekonomiški ir geri. Čia juk ne iš salono naują mašiną perki, kad galėtumei rinktis, tad mažiau tam skirk dėmesio. Žiūrėk į bendrą visos mašinos stovį, o koks ten variklis bus tai jau nelabai pasirinksi. O jeigu nori galingumo tai gal kitą modelį nusižiūrėk. Geriausiai perkant patikrinti mašiną specializuotame servise, kur jau meistrai žinos šio modelio silpnas vietas.

Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2011 liepos 27 - 21:42

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#1227 Svečias_Svečias paulius_*

Svečias_Svečias paulius_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 rugpjūčio 04 - 11:11

sveiki,ka gero ar blogo galit pasakyti apie 406 1996m 1.9 66kw?kaip motorai?detales lb brangios ir pan...is anksto dekoju
  • 0

#1228 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2011 rugpjūčio 18 - 18:20

Ar pas visus 406 benzininius (1.6/1.8/2.0 - ikirestailus) savininkus prie ~3.5-4.5krpm atsiranda nemalonus baubimas/uzimas? iki ir virs - sumazeja.

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 rugpjūčio 18 - 18:20

  • 0

#1229 Svečias_Lion007_*

Svečias_Lion007_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 rugpjūčio 25 - 19:01

Sveiki as norejau paprasyti jusu pagalbos su info apie 406 dyzeliuka kuris geresnis 1.9 ar 2.1 nes galvoju toki pirkti ar ne kaip neapsisaut kokios buna ju bedos didziausios kad perkant iskarto ziureti?kaip remontas jo? nes daugkas gazdina kad lb brangus remontas peugeot? buciau lb dekingas uz pagalba ir informacija :mellow: :good: :beer:
  • 0

#1230 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2011 rugsėjo 26 - 15:51

Sveiki, kolegos, seniai mačiau skelbimus, todėl gal galima būtų greitai sužinoti, už kiek dabar realu gauti 2.1 siurblį ir variklį pliką? Sry, jei ne visai ta tema, bet praktiškai vistiek peugeot 406 dalies pirkimas :)
  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#1231 Svečias_E3v_*

Svečias_E3v_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gruodžio 03 - 16:59

Sveiki , planuoju pirkt Pezo 406 2.0HDI universala , ir mat klasuimas man as pilu degalus is kanistro ir visi sako kad Hdi varykliai tam labai jautrus . Tai ir noriu paklaust ar i jy galima pilti is kanistro ? ir i ka atkreipt demesi perkant ka ziuret butent tiems piezams ?
  • 0

#1232 Bugs

Bugs
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 87
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307,2.0 HDi 66kW siemens

Parašyta 2011 gruodžio 03 - 18:18

Ką tu turi omeny sakydamas "iš kanistro"?
  • 0
Gerai gyvena tas, kas gerai slepiasi.

Nuotrauka
раскрутка сайтов

#1233 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 gruodžio 03 - 20:22

Sveiki , planuoju pirkt Pezo 406 2.0HDI universala , ir mat klasuimas man as pilu degalus is kanistro ir visi sako kad Hdi varykliai tam labai jautrus . Tai ir noriu paklaust ar i jy galima pilti is kanistro ? ir i ka atkreipt demesi perkant ka ziuret butent tiems piezams ?

taip,teisingas pastebejimas,i hdi tranformatorine alyva nesupilsi,toli nenuvaziuosi cia ne "vp" "ve" siurbliai kurie nors ir aliejumi gali dirbti. ;]
is kanistro galima,taciau tik kokybiskas DK turi buti,gali buti ir BY kuras taciau is patikimos kaloneles pirktas pvz(Lukoil)
Svarbiausiai atkreipk demesi i kuro sistema,bei turbinos bukle :wh:
sekmes ;]
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#1234 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2011 gruodžio 14 - 23:32

Klausimas benzininiu 406 (2l - 97kw) savininku ar is jusu variklio sklinda svilpimo garsas prie mazu greiciu/begiu (1-3..) ir ~1.5-2k rpm diapozone? toks idomus garsas jau buvo kaip isigijau masina, (3metai), vienas zmogus sako kad svilpimas buna del nesandarios ismetimo sistemos (trukes kolektorius arba tas ziedas susidevejas) idomu ar tiesa? garsas kaip elektromobilio
  • 0

#1235 Svečias_Arnutis_*

Svečias_Arnutis_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gruodžio 15 - 00:23

pas mane buvo irgi svilpimas,bet tik tada kai spaudi gaza,tai servise pasake kad vietoj katalizatoriaus idetas rezonatorius ir jis skledzia ta svilpima ;)
  • 0

#1236 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2011 gruodžio 15 - 14:56

na pasmane svilpe ir su katalizatoriumi dar klausimas ar 1.8 ir 2.0 skiriasi tie remonto komplektai tarp ismetimo koliko ir duslintuvo.. na kelios spyruokles/ziedas/ ir keli varztai? niekur nerandu kur galeciau pas save isigyti ta komplekta, randu ebay.co.uk tik 1.8 varikliui.
  • 0

#1237 mindlt

mindlt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 45
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Hyundai i40 2013 m. 1.7 CRDI 85 kW

Parašyta 2011 gruodžio 16 - 10:42

Pagiriamieji žodžiai 406

http://www.balsas.lt...is-seno-peugeot
  • 0
1990 Citroen CX universalas 2,5 D, buvęs 1992 Citroen XM hečbekas 2,1 TD, buvęs 2000 Peugeot 406 universalas 2,0 HDI, buvęs 2013 Hyundai i40 universalas 1,7 CRDI, naudojamas

#1238 darjusas

darjusas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 47
  • Automobilis:Peugeot 605

Parašyta 2011 gruodžio 16 - 18:40

taip,teisingas pastebejimas,i hdi tranformatorine alyva nesupilsi,toli nenuvaziuosi cia ne "vp" "ve" siurbliai kurie nors ir aliejumi gali dirbti. ;]
is kanistro galima,taciau tik kokybiskas DK turi buti,gali buti ir BY kuras taciau is patikimos kaloneles pirktas pvz(Lukoil)
Svarbiausiai atkreipk demesi i kuro sistema,bei turbinos bukle :wh:
sekmes ;]

o kompu galima nustatyti šituos dalykus? tilsiau ar pežo centre surastu šituos gedimus jei nuvarytum prieš pirkdamas patikrinti?
  • 0

#1239 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2011 gruodžio 21 - 17:35

2011 metų, automobilio Peugeot 406 HDI 80 kw 1999 m. gedimų, profilaktikos ir išlaidų sąrašas

 

Trūko priekinė kairės pusės spyruoklė.

Pakeistos abi priekinės spyruoklės (Kilen) ir atraminiai guoliai (Monroe).

Detalių ir darbo bendra suma - 528 Lt.

 

Dingo motoro galia.

Diagnostikos pagalba nustatyta, kad neveikia oro slėgio daviklis esantis ant interkulerio radiatoriaus bakelio. Pavyko sutvarkyti tą patį daviklį. Diagnostikos ir remonto bendra suma - 70 Lt.

 

Bildesiai gale, mušimas stabdant, bildesys priekyje.

Pakeisti galiniai stabdžių diskai (Foster) 125 Lt.

Stabdžių kaladėlės (Trusting) - 40 Lt.

Abi suvedimo traukės (Pex) - 75 Lt.

Viena priekinio stabilizatoriaus traukė (Topran) - 35 Lt.

Už darbą meistrui - 150 Lt.

Bendra suma detalių ir darbo - 425 Lt.

 

Užsidegė akumuliatoriaus lemputė, dingo įkrovimas.

Buvo pakeista generatoriaus relė – reguliatorius - 100 Lt.

Kontaktiniai žiedai - 20 Lt.

Už darbą - 100 Lt.

Bendra suma detalių ir darbo - 220 Lt.

 

Profilaktiškai tikrinat važiuoklę rastas vairo traukės antgalio laisvumas ir nukritusi galinio amortizatoriaus apsauginė guma. Pritvirtinta amortizatoriaus apsauga - 10 Lt.

Pakeistas antgalis (TRW) - 32Lt., už pakeitimą - 10 Lt.

Priekinių ratų geometrijos reguliavimas - 30 Lt.

Bendra suma detalių ir darbo - 82 Lt.

 

Bildesys gale.

Pakeista galinio stabilizatoriaus viena traukė (TRW) - 42 Lt.

Darbas - 30 Lt.

Bendra suma detalių ir darbo - 72 Lt.

 

Paskirstymo dirželio keitimas.

Pakeistas dirželis, vandens pompa ir du guoliai. Visos detalės - 250Lt.

Raudonas antifrizas (Elite) - 70 Lt.

Darbas - 200 Lt.

Bendra suma detalių ir darbo - 520 Lt.

 

Signalizacijos pultelio remontas - 20 Lt.

Dar buvo pakeista: salono filtras (Kneght) - 24 Lt

Kuro filtras (Cleaner filters) - 30 Lt.

Bagažinės dangčio vidinės pusės minkšta apdaila – 40 Lt.

Įvairūs tvirtinimo elementai, trys lemputės.

Bendra suma – 114 Lt.

 

Per metus mašinos remontui ir profilaktikai išleidau 2051 Lt.


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2015 sausio 15 - 10:14

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#1240 Svečias_Arnutis_*

Svečias_Arnutis_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gruodžio 21 - 18:20

sakyciau brangokai :o as savo pezui per 8 menesius tilpau i 500 :blink:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0