Šį pranešimą redagavo Spree: 2007 gruodžio 30 - 12:34
Apie Peugeot 406 Coupe
#221 Svečias_Spree_*
Parašyta 2007 gruodžio 30 - 12:34
#222
Parašyta 2007 gruodžio 31 - 18:25
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2007 gruodžio 31 - 18:28
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#223 Svečias_zbigis_*
Parašyta 2007 gruodžio 31 - 18:35
#224
Parašyta 2007 gruodžio 31 - 18:47
Nu pezu juodziai neperka ir dyzeliu juolab.Tikra teisybe,cia jau laimes reikalas(loterija)Laimes dalykas, bet nestipriai musti HDI kupai daznai iskeliauja uz LT ribu. Vietoj temos autoriaus pergalvociau, ar tikrai jam reikalingas HDI kupas - ivertink kiek isvis nuvaziuosi su ta masina, koks kainos ir eksploatacijos skirtumas pinigine israiska ivertinus isigijimo kaina.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#225
Parašyta 2008 sausio 01 - 22:59
#226
Parašyta 2008 sausio 02 - 03:28
Visa pirmo , pirkti mašina noriu nuo 20 sausio ( ne anksciau , bet manau pirksiu ne veliau nei 30 ) taigi jei skubus reikalas pardavinejant iki to laikotarpio - iškart perspeju ( taupau ir jusu ir savo laika)yra dauztas jei domina parasyk i pm
tamsiai pilkas perlas , 16ratai ziemines geros padangos . del kainos susitarsim. tiksliai nepamenu 2002 ar 2001 visi privalumai. mustas vairuotojo kampas sparnas kapotas fara buferis lankstytas pats priekis landzirono stakanas vietoj. variklis dirba gerai
Galima būtų foto ?
Privalumu pilno sarašo ?
Sveiki airbagai?
TA .. ?
Kada ir kur pirktas ( galima ir privačiai )
ir t.t.
t.y. išsamesnio info ?
Taip pat norėtusi žinot , kiek gi tas 2,2 HDI valgo žiema ?
#227
Parašyta 2008 sausio 02 - 03:32
Jau esu atkreipes.as dar pasiulyciau atkreipti demesi i Volvo C70,ji gal kiek brangesne,bet puikiai zinom uz ka mokam.
Kuro sanaudos mažiausiai 13-15 litru benzino mieste . IR tai "silpnisiausias" berods 2,0 benzinas variklis. Kaip paaiškino - sunki mašina , kiti varikliai jos tiesiog netempia.
Neišmaitinsiu aš ta volvo
Aptarnavimas - klausimas kurios mašinos brangesnis , bet metai už ta pačia kaina minimum 1-2 sensni.
Nors jo ... nebutu tie faktoriai - demesio vertas ne mažiau už 406 coupe
#228
Parašyta 2008 sausio 02 - 03:35
3l ne variantas - imčiau tada greičiau volvo c70 , jai turėčiau tiek pinigu to žveriuko "išmaitinimui", juolab kad ir reikia gražios , solidžios ( tam tikra prasme , mersu nesiulyt ) mašinos su visais patogumais. Neesu greičio ant asfalto megejas , savo "greiti" ir adrenalina gaunu stovint ant koju ( slidžiu kalnuose o ne ant ratu.Na kaip ir kazkurioje jau diskusijoje buvo mineta jei kupas tai tik 3L. Nes 2L tai labai vangus tik grozis. Apie 2.2L dyzeli tai atsiliepimai geri, bet tai dyzelis. Kaip kam. Pats turiu 3L. Nesiskundziu. Tik kad jau islaikymas labai brangus. T.Y. pagrindinis dirzas su viskuo + generatoriaus dirzas su guoliais = 2200Lt.
O del ieskojimo. Tai as ieskojau apie 2men. Ir patarimas toks geriau pirkt is Lietuvoje pabuvojusio ir gerai priziureto ir sumoketi siektiek brangiau negu rinkos kaina. Nei katik parvaryto. Piniginiu atzvilgiu atsistosi prie tu paciu pinigu, bet zinosi ka turi. Be to Taurageje tikrinausi 3 kupus tai visi buvo be airbag'u ir jau labai sudinai sutvarkyti, tai jei leksi iki ten jau labai gerai apsiziurek.
#229
Parašyta 2008 sausio 02 - 03:37
Kokie kiti variantai ?Ne iš autopliuso ar bet kokio kito lietuviško turgelio...
Pats mašinos nevarysiu iš europos.
Tralai ? Bet tai irgi kaip ir turgus.
Užsakinėti mašina man ideja nelabai gera. Nemegstu mokėti pinigus nežinia už ka.
#230
Parašyta 2008 sausio 02 - 03:41
6000 euru iveiksiu jai bus už ka tikrai mokėt. O šiaip , kaina gi priklauso nuo rastu trukumu kiekio ?Nu kiek zinau cupe sveika(nemusta)sunkai rasi o ypac 2.2 hdi.Kaip taisykle :jei variklis geras tai kebulas buvo mustas,jei kebulas lyg nemustas tai varikliui žopa.Buk atidus biciuli "neapsipirk"ir manau be 6000 euru net nerasi padoraus
"Apsipirkinėt" tikrai nežadu , ačiu už patarimą, irškosiu kol rasiu arba gera agregatam arba apskritai nepirksiu.
Dėl atidumo - i oficialu servisa pilnai diagnostikai + pažistamas savo servisa vienas turėjes ( ir pats ten dirbo ) + 1as ir dabar turi nedideli servisa kur tikrai nemeluos dėl mašinos buklės. Leidžiant apie 20k litų - kelis šimtus išleist patikrinimui - ne per daugiausia.
#231
Parašyta 2008 sausio 02 - 03:45
Eksploatacijos kainos jai aišku neklystu, ne manau kad didesnes už japonu. O tai tenkina.Laimes dalykas, bet nestipriai musti HDI kupai daznai iskeliauja uz LT ribu. Vietoj temos autoriaus pergalvociau, ar tikrai jam reikalingas HDI kupas - ivertink kiek isvis nuvaziuosi su ta masina, koks kainos ir eksploatacijos skirtumas pinigine israiska ivertinus isigijimo kaina.
Važinėti su mašina ruošiuosi iki 5 metų + -.
Analogu kol kas nematau ( 3l coupe ir volvo c70 - benzino deginimo aparatai - neištemspiu į mėnesi po 400 litu pilt i baka, tai ir nereikia man tokio pajegumo variklyje - ne lenktininkas aš )
#232
Parašyta 2008 sausio 02 - 11:02
Nežinau kas yra "tralai" bet įtariu tai toks pat pirkimas kaip ir turguje. O perkant iš užsienio nėra būtina mokėti nežinia už ką. Galima mokėti žinant už ką moki. ;)Kokie kiti variantai ?
Pats mašinos nevarysiu iš europos.
Tralai ? Bet tai irgi kaip ir turgus.
Užsakinėti mašina man ideja nelabai gera. Nemegstu mokėti pinigus nežinia už ka.
#233
Parašyta 2008 sausio 02 - 11:41
Nu nevalgys jis ziema mieste maziau kaip 10. Dulitrinis mieste ziema valgo 8. Atstumai trumpi, susilti nespeja tai 8 ir gaunasi. Vasara 6 - 7, ziema 8 minimum, jeigu grynai mieste. 2.2 valgys 10 and up...
Taip pat norėtusi žinot , kiek gi tas 2,2 HDI valgo žiema ?
#234 Svečias_Spree_*
Parašyta 2008 sausio 02 - 16:31
Seip yra varikliai 2,4 193AG ir stackas 2,3 240AG nemanau kad sie varikliai turi problemu su masinos svoriu ir tie ten tavo litrai nupaisyti is pasakos srities.Aisku kad Volvo eksplotacija brangesne,taciau su volvo bedu maziau,nes kokybe visa galva aukstesne uz pezus.O seip matau vyruti tau dar neitokias masinas ziureti,jei dievagojasi kad 2l benzo neislaikysiu o 2L dyzeli islaikysiu.Masinos eksplotacija neapsiroboja ties kuro pilimu,o dar uz 25 gabalus pirkto aparoto detales atitinkamai kainuoja.Tik negalvok kad leda nusipirksi ir vazinesi visus metus nieko nekisdamas i masina.Jau esu atkreipes.
Kuro sanaudos mažiausiai 13-15 litru benzino mieste . IR tai "silpnisiausias" berods 2,0 benzinas variklis. Kaip paaiškino - sunki mašina , kiti varikliai jos tiesiog netempia.
Neišmaitinsiu aš ta volvo
Aptarnavimas - klausimas kurios mašinos brangesnis , bet metai už ta pačia kaina minimum 1-2 sensni.
Nors jo ... nebutu tie faktoriai - demesio vertas ne mažiau už 406 coupe
#235 Svečias_nordic_*
Parašyta 2008 sausio 02 - 20:04
Šį pranešimą redagavo nordic: 2008 sausio 02 - 20:10
#236
Parašyta 2008 sausio 02 - 20:13
tralai srry rusishkai - tai vilkikai , girdejau yr vietu kur atvaziuoja "sviezios" mashinos is europos pardavimui ir iskart vos atvezus parduoda , nenueinant nuo vietos kaip sakoma , del to ir pigiau ir is pirmu ranku ...Nežinau kas yra "tralai" bet įtariu tai toks pat pirkimas kaip ir turguje. O perkant iš užsienio nėra būtina mokėti nežinia už ką. Galima mokėti žinant už ką moki. ;)Kokie kiti variantai ?
Pats mašinos nevarysiu iš europos.
Tralai ? Bet tai irgi kaip ir turgus.
Užsakinėti mašina man ideja nelabai gera. Nemegstu mokėti pinigus nežinia už ka.
#237
Parašyta 2008 sausio 02 - 20:20
as zinau kad yra ir didesnio pajegumo varikliai - as apie tai zinau. IR zinau kad jie neturi problemu su variklio svoriu.Seip yra varikliai 2,4 193AG ir stackas 2,3 240AG nemanau kad sie varikliai turi problemu su masinos svoriu ir tie ten tavo litrai nupaisyti is pasakos srities.Aisku kad Volvo eksplotacija brangesne,taciau su volvo bedu maziau,nes kokybe visa galva aukstesne uz pezus.O seip matau vyruti tau dar neitokias masinas ziureti,jei dievagojasi kad 2l benzo neislaikysiu o 2L dyzeli islaikysiu.Masinos eksplotacija neapsiroboja ties kuro pilimu,o dar uz 25 gabalus pirkto aparoto detales atitinkamai kainuoja.Tik negalvok kad leda nusipirksi ir vazinesi visus metus nieko nekisdamas i masina.Jau esu atkreipes.
Kuro sanaudos mažiausiai 13-15 litru benzino mieste . IR tai "silpnisiausias" berods 2,0 benzinas variklis. Kaip paaiškino - sunki mašina , kiti varikliai jos tiesiog netempia.
Neišmaitinsiu aš ta volvo
Aptarnavimas - klausimas kurios mašinos brangesnis , bet metai už ta pačia kaina minimum 1-2 sensni.
Nors jo ... nebutu tie faktoriai - demesio vertas ne mažiau už 406 coupe
Jus mane neteisingai supratot , sakiau kad nera su mazais litrais varikliu kurie normaliai stumtu mashina. kad yra dideliu varykliu su daug AG kurie super stumia mashina - as puikiai suprantu - tik nenoriu piltis po 15 up litru uz 100 km. that's all.
2 l dyzeli islaikyt pigiau kadangi valgo nuo 6-7 iki 10 litru dizelio o ne 15 + benzino.
Del mashinos ekspluatacijos - irgi zinau, tik manes ji nerupina. Ta prasme techninis guoliu ar visokiausiu ten dirzu keitimas kuris bet kuriuo atveju atsiranda - manes nerupina.
Ir aisku kad nesitikiu kad vazinesiu su nupirkta mashina iskarto nieko nekeitus , ir nepriziurint nuolat mashina ( pirkimas detaliu nuolat reikalingu ) - tik vel , kartoju - tas aspektas mashinos ishlaikimo manes nerupina. Rupina dideliu ypac brangiu remontu reikalingumas ir viskas.
Sarashas detaliu kuriu bet kuriuo atveju reikes keist po mashinos pirkimo - yra pas serviso meistra - jis ir tvarkys. pinigai tam - irgi ne problema.
#238
Parašyta 2008 sausio 02 - 20:30
manau kad vaziuoti tinka ne tik 3l. bet cia nuomoniu reikalas, as dar neturiu net 2 metu patirties - ir palaipsniu didinu mashinu AG skaichiu , nors ir vairuoju pakankamai gerai. Mano atzvilgiu visa pirmo mashina turi buti praktishka o ne turinti "malonu garsa", nes nematau absoliuchiai jokios prasmes nuo 3l variklio miesto kamshchiuose ishskyrus pinigu shvaistymo.Sveikas,
Turiu pasakyti, kad sia masina reikia pirkti tik turint pakankamai pinigu, t.y. ne tik ipirkti. Geru masinu niekas neparduoda, o kol su ja bus malonu vaziuoti ir saugu, isleisi dar puse jos kainos. Tai labai grazi masina, i kuria atsisuki kiekviena karta ja palikes, ir uz tai musanti per kisene, nes ten labai daug kompromisu, ir cia atmetus kuro sanaudas. Su pasididiziavimu, manau, vaziuoti tinka tik 3L - coupe turi buti galingas. Visi turintys panasias, ir si kupa, masinas zinos kas pas tave po kapotu vien ja pamate. Kai prieini prie sito coupe ir girdi tarskanti dyzeli, nenorom pagalvoji kad cia kazkoks nesusipratimas.
Sukimo momentas, kazkas, klause, tai diziausia jega su kuria cilindras spaudzia alkunini velena tam tikru veleno padeties momentu. Pas V6 coupe, tai daro 2 cyl is karto, nes dirba porom, is cia ir 280Nm. Tuningui atsargos beveik nera, nes pvz 4HP-20 aut.pav. atlaiko tik iki 320Nm.
Dyzelis turi aukstesne kompresija(~2x), todel gali panasu momenta pasiekti ir su vienu cilindru, taciau kruviai yra daug didesni, o be to, dyzeliui daznai pasireiskia problemos su FAP filtru, kuris labai brangus.
Visi turintis ne 3L, neretai pasvajoja apie 3L ir jo garsa, sukelianti siurpuliukus. Masina gan sunkoka. C70, asmeniskai, gerai ziurisi tik is tam tikro rakurso (bet toks pat nefotogeniskas kaip ir 406C). Internete yra skenuota kopija is zurnalo apie BMW 328Ci, 406C V6, CLK230 ir C70 2.5T. Va tokia tvarka jie ir issideste (BMW pirmoje vietoje), o C70 buvo charakterizuotas kaip vaziuojantis be nuotaikos. Jie kas nori, galiu atsiusti pastu.
Tai va...
Del techninio mashinos aptarnavimo , kaip ir rashiau - man tas nerupi ( ta prasme sanaudos tam, mashina man tvarkys meistrai ir jiems mokesiu ne as )
Tiuningo liga nesergu , dar nepakankamai patyres kad savo rankom daryti savo mashina, o kitaip manau nera to malonumo. + ash ne lenktynininkas, draguose raliuose nedalyvauju - del to nereikia sportines mashinos
#239 Svečias_palee_*
Parašyta 2008 sausio 02 - 22:31
#240 Svečias_Šarūnas_*
Parašyta 2008 sausio 03 - 08:38
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0