Persiprašau . Jau pataisiau .cia dyzeliu? As kalbu apie benza
sintetiniai tepalai peugeot 406
#21
Posted 2009 July 12 - 12:57
#22
Posted 2009 July 12 - 13:24
oki.dekuj kolega.wadinas cia biski pigiauPersiprašau . Jau pataisiau .
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#23
Posted 2009 July 13 - 15:24
#24
Posted 2009 July 13 - 15:31
#25
Posted 2009 July 23 - 08:51
Jei tiek pravaziavus, tepalas svarus, tai sako, jog ne koks yra tepalas, kadangi tepalas turi tepti ir plauti detales nuo susidariusiu nuosedu. Ta nuomone, kad tik uzpylus tepala, jis jau juodas yra kazkokia atrabotke, yra klaidinga. Jis kaip tik atplauna detales nuo nuodegu. ;) Na o del to, kad su 5w40 galima pravaziuoti 20000km ir nesutikciau. Su visais tepalais galima pravaziuoti, kad ir 50000km, bet yra butent prailginto pravazumo tepalai. Kuriuos ir galima keisti reciau arba vaziuoti ilgiau, jo nekeiciant. ;)Tepalas ant matuokles svarut svarutelis.
#26
Posted 2009 July 24 - 22:03
#27
Posted 2009 July 25 - 00:39
viskas OK.Toki tepalo fiktra visada dedavau, tik paskutini karta uzdejau Purflux. O tepalai tokie,kaip ir gamintojai rekomendavo- Total arba Esso,tad tavo pasirinkimas aiskusSveiki klubieciai ka manote apie ESSO 5W-40 tepala
I 406 coupe 3,0 V6 24V
Ir oro piltra Firma - KNECHT LX 572
Tepalo fitra padave Tai MANN FILTER sita jau zinau kad baika visai
#28
Posted 2009 November 02 - 11:02
#29
Posted 2009 November 02 - 11:13
#30
Posted 2009 November 03 - 15:51
Edited by Martchius, 2009 November 03 - 15:52.
#31
Posted 2010 January 14 - 23:44
#32
Posted 2010 January 15 - 12:08
na perziurejau visu markiu tepalus,ieskodamas kad butu API CG,CH,arbaCI ,tai radau tik15w40 su CG-4,o 5w40 nerandu su tokiom raidem,tik CF,tai turbut,5w40,10w40,nera kad butu su CG raidem,tik didesnio klampumo yraPrikeliu tema, kad pasidalint ziniomis su klubieciais, nes ziuriu daugumai tepalai yra tamsus miskas :
--------------------
-Visu pirma rinkdamasis tepalus turi nusprest kokio tipo zmogus esi, kuri surijo pasaulio marketingo nasrai, neturintis kur deti pinigu, ieskantis optimalaus varianto ar taupantis ir norintis tik pakeisti tepala savo motorinei transporto priemonei. Siame etape pasirenkate kiek norite sumoketi uz pavadinima ;) P.S. Esso ir Total pugam ir citrinom siulomi tik todel, kad yra sumoketa pinigai gamintojam (marketingas). Yra pavyzdziu kai to pacio koncerno variklis skirtingose auto markese, o siuloma pikti irgi skirtingus tepalus.
-Antra yra tavo masinos ivertinimas. Jei auto tepalai nebega nei pro duslintuva nei pro riebokslius ir tarpines tada pili i varikli tokio lygio tepalus su kokio lygio tas automobilis nuriedejo nuo konvejerio (SAE ACEA API + aprobacijos). Pasakymas, kad senas grabas ir nepilt pvz sintetikos nieko nereiskia jei tas senas grabas nevalgo tepalo, nes sintetika lyginant su pusiausintetika yra atsparesne temperaturai (t.y. sintetika ilgiau islieka "tirstesne" prie ausktu temperaturu)
-Trecioj vietoj galime sneketi apie alyvos keitimo intervalus. Juos nustato VARIKLIO gamintojas. Visa tiesa geriausia rasti users manual knyguteje. Pugams tarp kitko ten iki '05 kazkur metu buvo pasakyta keisti alyva bezinam kas 15K km, o dyzeliam kas 10K km.
Tai tiek apie pradziai apsispresti o toliau gilinames apie tia kas yra tepalai:
*Visu pirma nera tokios kaip "pusiau sintetines" alyvos. Kad tokia pagamint reikia 50/50 santykio mineralines bazines alyvos ir sintetiniu piredu ar sintetnes bazes, ka realiai galima pagaminti, bet mano ziniomis taip neitelpi i jokius motoru gamintoju bei tiek amerikos tiek europos automobiliu asociacijos keliamus reikalavimus, plius nukrypus nors 49/51 tai jau nebutu "pusiau" sintetika ar ne? SAE indeksas 10W-40 rodo tik tai, kad alyva visasezone, o tiokio lygio tepalu gali buti ir labai zemo lygio ~12/88 (sintetika/mineralika) ir toki gali gamint tiek castrol tiek kiti isgirti pavadinimai, o lietuvis savo ruoztu pardavines kaip uz labai gera.
*SAE tai trumpai senkant XX(Winter)-XX(Summer), suprantama kalba pirmas indeksas su W parodo nedarbines tepmeraturos skystuma, o antras darbines (nors tai nera tiesioginis klampos indeksas, tam reikia gilintis i techniniu duomenu lentele)
*API trumpai snekant nusako tepalo klase pagal amerikieciu samprata. Tarkim chadaviaku universaliu variklio alyvu API SL/CF - S(benzininiams variliams)+L(pagal abecele nuo A (blogai) iki Z(gerai)) / C (dyzeliniams varikliams) + F (t.p. kaip benzui). Tarkim API SF/CC yra prastesnis uz API SG/CD kuris yra prastensis uz API SL/CF. Taip pat jei API SL - netinka dyzeliam, arba jei API CF - netinka benzam (cia pagal emerikieciu prizme). Taip pakankamai lengva atskirti kur yra muilas kur geris. P.S dyzeliu turetojai galetu paieskoti tepalu su ausktesnem nei CF, yra ir CG ir CH ir net CI! Nors labai liudna, kad gamintojai rasydami "diesel" ant pakuotes dzanai nieko nekeicia nuo parasto universalaus arba tiesiog padaro tepala pastesni tarkim API SJ/CF, o dyzelistai toki su pasididziavimu perka kaip tikra dyzelini - velgi tai merketingo bajeriai chebra!
*ACEA sis jau europietiskas. I ji geriau nesigilinsiu nes daug abai rasyt, parastai: ACEA A1/B1 - ir ACEA A5/B5 plonas tepamasis(hidroplanavimo) tepalo sluoksnis tarp judanciu detaliu skirtas glotnios metalo strukturos varikliams, kitaip sakant sumazinti trinti ir mechanines jegos praradima taip didinant kuro ekonomija. ACEA A3/B3 ir ACEA A3/B4 normalus tepalai, kurie tinka ir anksciau minetiem "eko" varikliams (taip nebent minusas kad nesutaupysit 100gr. kuro ). Snekant apie musu Pugus tai yra agregatu kuriems reikia tos plonos pleveles, bet tik kaip kuriems ir jei neesat ikri tai nepilkit tokiu, nes taip tikraja ta zodzio prasme galite "padrozti" varikliuka.
*Aprobacijos tai nusako ten skirtigai pagal gamintoja, reikia pagal users manual ziureti, siap mum su PSA koncerno auto tu aprobaciju nelabai pamatysi ant pakuociu, nes varikliai paprasti pakankamai grubus ir nera didelio skirtumo ka pilsi, todel tepalu gamintojai nesivargina leiti pinigu del bereiksmes apribacijos ant ju pakuotes.
*Kodel tepalas susidevi? Issivaizduokime, kad ant detales nusedo purvo gabaliukas, tepale esantys detergentai ji pakelia, bet beda...jis sunkesnis uz tepala todel vel nuseda...Tam yra kitos daleles vadinamos dispersantais, kurios yra lengvesnes uz tepala ir pluduriuoja jame, ir negana to "atpazysta" suodzius, prisikabina prie ju kaip ir per tepalo kanalus i filtra, o jau ten kartu su suodzium ir pasilieka. Taigi kai pasibaigia visas geris mes savo varikli tersiam, o va todel tepala ir reikia keisti. Ir va todel NE tepalas o tik variklio gamintojas gali pasakyti ant kiek jo variklis "pagamina" tu suodziu. PVZ Subaru Impreza modeliukas buvo toks kur 0W-40 esterio pagrindu pagamintus tepaliukus butina keisti kas 5K km, o rekomenduojama kas 3K km.
*Kiti priedai apie kuruios neissiplesiu yra antikoroziniai, klampos modifikavimo, anti-putos, elastingumo modifikavimo, trinties modifikavimo ir panasus piredai. Kekvienas priedas yra sinteninis, todel net 15W-40 nera tikra mineralika.
*Bazine alyva (gryna mineralka) yra sviesi ir visi gandai apie taalo spalva gali buti numesti i kanalizacija, tepalo spalva priklauso nuo to kokius priedus sudejo gamintojas (t.y. kokio gamintojo). Jei neklystu priedus gamina 5 gamintojai pasaulyje, visi jie yra vienodai geri nepergyvenkit (t.p. kaip su kompaktiniu disku gamintojais - pasaulyje ju yra tik 3). Bazes distiliuoja is zaliavines naftos, todel visos bazes yra vienodos nerpiklausomai nuo to kokio gamintojo jos yra (nelyginant mineralikos su tarkim hidrokrekingo ar dar kitokia rusim).
---------
Cia taip trumpai apie tai ka manau mum turintiem PSA koncerno masinas reiktu zinoti.
Labai tikiuosi kad mano klaviaturos gadinimas nenueis veltui ri ka nors sudominsiu ir dadesiu savo dalele prie ziniu banko Jei ka praleidau ar neaisku ka parasiau tada dar padiskutuosim ;)
#33
Posted 2010 January 15 - 17:25
#34
Posted 2010 February 02 - 20:17
del tepalu savybiu ir spalvos labai tiksliai pasakyta. siaip rekomenduojamas total 5w40, ir keitimo intervalas 20 000.bent jau naujiems .nors mano nuomone pilnai uztektu, 5w40 keitimo intervalas 15000,10w40-10000.o del to taip vadinamo long life tepalu, nemanau kad labai gerai.filtras tep lieka tas pats kaip ir prastesniems tepalams ir nemanau kad labai jau sveika varikliui, kai tep filtras uzsikises o nefiltruotas long life,cirkuliuoja po tepimo sistema.siaip pats kai per metus pravazineju vos 20000 tai kas 10000 km pasikeiciu 10w40 geriau jau prastesnio klampumo bet dazniau.Jei tiek pravaziavus, tepalas svarus, tai sako, jog ne koks yra tepalas, kadangi tepalas turi tepti ir plauti detales nuo susidariusiu nuosedu. Ta nuomone, kad tik uzpylus tepala, jis jau juodas yra kazkokia atrabotke, yra klaidinga. Jis kaip tik atplauna detales nuo nuodegu. ;) Na o del to, kad su 5w40 galima pravaziuoti 20000km ir nesutikciau. Su visais tepalais galima pravaziuoti, kad ir 50000km, bet yra butent prailginto pravazumo tepalai. Kuriuos ir galima keisti reciau arba vaziuoti ilgiau, jo nekeiciant. ;)Tepalas ant matuokles svarut svarutelis.
#35 Svečias_aliosha_*
Posted 2010 February 02 - 20:38
O kas neleidžia sintetinius tepalus keist kas 10000 km? ;) Būtinai pagal rekomendacijas?del tepalu savybiu ir spalvos labai tiksliai pasakyta. siaip rekomenduojamas total 5w40, ir keitimo intervalas 20 000.bent jau naujiems .nors mano nuomone pilnai uztektu, 5w40 keitimo intervalas 15000,10w40-10000.o del to taip vadinamo long life tepalu, nemanau kad labai gerai.filtras tep lieka tas pats kaip ir prastesniems tepalams ir nemanau kad labai jau sveika varikliui, kai tep filtras uzsikises o nefiltruotas long life,cirkuliuoja po tepimo sistema.siaip pats kai per metus pravazineju vos 20000 tai kas 10000 km pasikeiciu 10w40 geriau jau prastesnio klampumo bet dazniau.
Jei tiek pravaziavus, tepalas svarus, tai sako, jog ne koks yra tepalas, kadangi tepalas turi tepti ir plauti detales nuo susidariusiu nuosedu. Ta nuomone, kad tik uzpylus tepala, jis jau juodas yra kazkokia atrabotke, yra klaidinga. Jis kaip tik atplauna detales nuo nuodegu. ;) Na o del to, kad su 5w40 galima pravaziuoti 20000km ir nesutikciau. Su visais tepalais galima pravaziuoti, kad ir 50000km, bet yra butent prailginto pravazumo tepalai. Kuriuos ir galima keisti reciau arba vaziuoti ilgiau, jo nekeiciant. ;)Tepalas ant matuokles svarut svarutelis.
#36
Posted 2010 February 02 - 20:43
#37
Posted 2010 February 02 - 21:16
Edited by WoloF, 2010 February 02 - 21:17.
#38
Posted 2010 February 03 - 18:02
#39 Svečias_aliosha_*
Posted 2010 February 03 - 18:24
#40
Posted 2010 February 03 - 19:32
esant dideliam norui ir finansinems galimybems keist gali ir kas 1000 bet kurio klampumo tepalusO kas neleidžia sintetinius tepalus keist kas 10000 km? ;) Būtinai pagal rekomendacijas?
del tepalu savybiu ir spalvos labai tiksliai pasakyta. siaip rekomenduojamas total 5w40, ir keitimo intervalas 20 000.bent jau naujiems .nors mano nuomone pilnai uztektu, 5w40 keitimo intervalas 15000,10w40-10000.o del to taip vadinamo long life tepalu, nemanau kad labai gerai.filtras tep lieka tas pats kaip ir prastesniems tepalams ir nemanau kad labai jau sveika varikliui, kai tep filtras uzsikises o nefiltruotas long life,cirkuliuoja po tepimo sistema.siaip pats kai per metus pravazineju vos 20000 tai kas 10000 km pasikeiciu 10w40 geriau jau prastesnio klampumo bet dazniau.
Jei tiek pravaziavus, tepalas svarus, tai sako, jog ne koks yra tepalas, kadangi tepalas turi tepti ir plauti detales nuo susidariusiu nuosedu. Ta nuomone, kad tik uzpylus tepala, jis jau juodas yra kazkokia atrabotke, yra klaidinga. Jis kaip tik atplauna detales nuo nuodegu. ;) Na o del to, kad su 5w40 galima pravaziuoti 20000km ir nesutikciau. Su visais tepalais galima pravaziuoti, kad ir 50000km, bet yra butent prailginto pravazumo tepalai. Kuriuos ir galima keisti reciau arba vaziuoti ilgiau, jo nekeiciant. ;)Tepalas ant matuokles svarut svarutelis.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users