Peršokti prie turinio


sintetiniai tepalai peugeot 406


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 44

#41 cecenasdd

cecenasdd
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 98
  • Vieta:kaunas
  • Automobilis:peugeot 306 xr "su veranda"

Parašyta 2010 vasario 03 - 19:35

*Del long life - longlife tepalai yra tiem varikliam kurie ir yra pagaminti longlife varikliams, pvz vw507.00 aprobacija yra skirta naujos kartos VAG varikliams kurie jos reikalauja ir butent jie gali vaziuoti prailgintu alyvos keitimo intervalu. Jei variklis neturi pagamintas ne "longlaifui" tai pilk tu i ji ka nori turesi keist taip  kaip pasake gamintojas (kas 5000, 10000 ar ten 15000).
*Del "rekomendaciju" pavadinimo atzvilgiu - dar syki kartoju tai tik marketingas, is kur jus zinot ka gamykloj pila i ta peugota, as tiksliai zinau kad pvz VAG gamykla popieriuose tipo rekomenduoja Castrol ar ten koki tais kita British Petroleum produkta, bet vienoj gamykloj pila tepala is nedideles svaicaru tepalu gamyklos, matyt, del logistikos sumetimu. Juk ten Total Castrol ar dar kas ten moka dideles bapkes gamyklom kad i users maunala idetu ju pavadinima.
*Del zmogaus kur pyle reinoli - puiku kad supylei 5W-40 klampos alyva tokiai atsiauriai ziemai kaip si, ir nesvarbu kokio ten ji pavadinimo, svarbu kad gamykline butu ir turetu betnt kelias specifikacijas, o jei dar jas supranti tai isvis ne pagal pavadinima gali rinktis. Plius HDI manau tokiai ziemai sueitu puikiai ir 5W-30 kad ir pusiau sintetika vadinama, o vasarai vel 5W-40
*O tu ir nesuk galvos kokiu ji gryzo is francu, pilk pagal save, jei valgo tepalus tai varyk 10W-40 pigesnius kokius SJ/CF, jei ne tai 5W-40, jei megsti lakstyt (kaip suprantu benzas pas tave) tai 5W-50

siap jai neklystu tai ir castrol ir british petroleum tai tos pacios imones produktas tik su skirtingais priedais ir prekes pavadinimais :huh:

Šį pranešimą redagavo cecenasdd: 2010 vasario 03 - 19:36

  • 0
"NET IR UZ BLOGA DARBA REIK DEKOTI, KAI JI KAS DARO IS VISOS SIRDIES"v.sekspyras

#42 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2010 vasario 04 - 16:18

Tai as ta ir turejau omenyje "Castrol ar tais koki tika BP grupes produkta" ;) bet cia siulo, o naudoja atskiro privataus gamintojo alyva gamyboje
  • 0

#43 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2010 vasario 04 - 16:20

Kaip suprantu 5W-50 prie aukštos temp. geresni? :hmm:

Na grubiai snekant esi teisus :) Cia toks universalus variantas su 5W-50 gunasi tipo "city+race" :D
  • 0

#44 Svečias_belgas_*

Svečias_belgas_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 05 - 21:19

Na grubiai snekant esi teisus :) Cia toks universalus variantas su 5W-50 gunasi tipo "city+race" :D

aciu uz toki idomu ir pamokanti straipsni. :pug:
  • 0

#45 Svečias_Bondas_007_*

Svečias_Bondas_007_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 13 - 16:20

senoms geldoms sintetikos tikrai nereikia...

Kai nueisi dantu taisytis pas odontologa, jei jis tau pasakys, aj senas esi, nafik tua dantu sveiku bus ok? :)

Neamoniu nesamone cia kad seniems nereikia sintetikos, ir nesamone tai kad jei niekur nebega prades pro visur begti. Dieduku pasakojimai cia :)

Tepalas sintetinis geras pagal savo savybes, ir nepuls ten niekur begti, o jei jau bega, tai ir begs, sintetinisk iek labiau nei mineralinis, bet tepalo pasirinkimu problemu nei sukelsite is esmes nei sutvarkysite. Jei jau variklis tokios bukles kad tik mineralinius tirstus pilti, tai klauskite saves, ar aplamai pilti ir keisti juos verta?

Bet kokiu atveju, placiau apie tepalus rasite cia:
http://www.automobil...tepalu-keitimas
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0