Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Turbo


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 50

#1 aasass

aasass
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 235
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:Peugeot 4007 2.2 Hdi

Parašyta 2008 spalio 25 - 19:07

Pas mane 406 2.0 turbo, nzn gal buvo jau tokia tema bet greitai paieskojus neradau. Tai va usipirkau boost gauge ir ta manual boost controller, paprastai neuzkelus slegi vazinejau tai max budavo 0.5 bar, db lyg bandziau kelti tai psikele tik iki 0.6, o skaiciau uzsienio forumuose kad chebra sukelia iki 0.8 ir nebuna fuel cut'o dar. pas mane yra tas reguliatorius 3 iejimu, tai apatini jungiau i oro paemima ( ten tas kur reguliuojasi, ji uzdaro su varztui arba atidaro) o kitus du soninius kurie tarpusavy sujungti ir susijungia su apatiniu reguliuojant varzta. viena jungiau i wastegate prie turbo o kita is va to ten viso kur jau slegis susikeles, prie pat gazo sklendes (nu turbut suprantate). Tai toks pajungimas tinkamas ar kazkas blogai? gal kas bande galetu man pagelbeti. testavimus bandziau vaziuodamas 40 km/h ir su 3 begiu. Beje koks slegis turetu buti vaziuojant 100 km/h?
  • 0

#2 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 spalio 25 - 20:03

slegis juk nuo apsuku kyla,ne nuo greicio,100 vaziuojan 3 begiu bus didesnis,5 mazesnis ir t.t. tai jei uzkelei iki 0.6 tai bandyk iki 0.8 ziurek kas gausis,bandyk skaiciuoti per kiek begejas,apytikskliai.tarkim nuo kokio 70-140km/h ir cia seip klausimas.kad nebutu fuel cut'o stato galingesni siurbli ar kaip ?
  • 0

#3 marazmas

marazmas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 391
  • Vieta:Miami
  • Automobilis:Peugeot 206 1.4hdi

Parašyta 2008 spalio 25 - 20:06

reikejo v6 pirkti butu nereikeje tokiu dalyku daryti :rolleyes: ;)
  • 0

#4 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 spalio 25 - 20:54

reikejo v6 pirkti butu nereikeje tokiu dalyku daryti :rolleyes: ;)

viskas gerai,uzburk turbbo motora iki kokiu 180 ir darys v6 i vienus vartus,turbo visa galva pranasenis,nesvarbu kad maziau arkliu
  • 0

#5 marazmas

marazmas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 391
  • Vieta:Miami
  • Automobilis:Peugeot 206 1.4hdi

Parašyta 2008 spalio 25 - 21:08

viskas gerai,uzburk turbbo motora iki kokiu 180 ir darys v6 i vienus vartus,turbo visa galva pranasenis,nesvarbu kad maziau arkliu

v6 ilgaamziskesnis... ;)
  • 0

#6 aasass

aasass
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 235
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:Peugeot 4007 2.2 Hdi

Parašyta 2008 spalio 25 - 21:14

fuel cut kad nebutu reikia kompa perprogramuot, nes kai mato jok didelis slegis del detonacijos pavojaus atjungia kuro padavima :) na siaip kai pakilo iki 0.6 sukau dar ta varzta bet nlb kas bekilo, dar reikes ryt pamegint :) turbut turbo nebus uzlinkus
  • 0

#7 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2008 spalio 25 - 22:22

Ish anksto atsiprasau uz posta, jei izeisiu turbo P406 savininkus, nu nevykes tas turbo modelio variklis nors tu ka juk tik 8 voztuvai, o cia ubaujat, kad vaziuoja kaip velnias del tos turbo, nu nera taip...Toliau kas liecia MBC (manual boost controler), tai pirma pazek nuo kiek apsuku uzsipucia turba, o po to kelk slegi, nes kuo didesnis slegis tuo didesnis lagas, t.y. uzputimo laikas ir apsuku diapozonas.Pradek nuo laisvo ismetimo (zinau kur gerai daro Kaune 76,1mm), toliau oro filtro, didesnio intercoolerio protingai pastatyto, o tik po to zaisk su slegiu turbinos.Pasinaudok google irases MBC, jei vis dar kas neaisku, pilna pajungimo budu, o jei esi tinginys ar siaip kas idomu parasyk PM ;)
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#8 aasass

aasass
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 235
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:Peugeot 4007 2.2 Hdi

Parašyta 2008 spalio 26 - 13:25

Na matai cia yra tik mano pomegis tai nlb dar ka ir nusimanau :) dekui uz patarimus, tai sakai jei nepakeitus ismetimo ir intercoolerio vietos turbo kelimas neduos naudos? Pas manes stovi sportinis filtras, kai pirkau jau buvo uzdetas :)
  • 0

#9 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2008 spalio 26 - 15:32

jei nepakiesi situ dalyku, negales turba ispust tokio slegio, detonuos ir panasiai,. Turbiniu motoru bombinimas ir prasideda Ismetimas, I/C, Filtras, Cipinimas... Tada visokios turbinos kitos eina, siurbliai galingesni, vis rimtesni I/C, tvirtesni viduriai.... Ir be galo be krasto :D
  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#10 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2008 spalio 26 - 15:35

Filtras kuginis duoda naudos su laisvu ismetimu, ir turi but padarytas atitvaras nuo variklio, kad negaudyt karsto oro, arba isvesta i buferi ( kas nepatartina del hidrosmugio galimybes) Ir seip gariausia amiuminio vamzdynas, nes nors jis ir ikaista greiciau, bet ir zymiai greiciau atiduoda siluma, lyginant su pvz nerzaveika
  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#11 aasass

aasass
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 235
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:Peugeot 4007 2.2 Hdi

Parašyta 2008 spalio 26 - 17:56

tai jei viska cia daryciau tai is mano liuto lektuvas gautusi :D as tik noriu ispausti siek tiek daugiau su stock komplektacija :)
  • 0

#12 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2008 spalio 26 - 18:11

Nu jei neleisi laisviau kvepuot varikliui bent, tikrai nieko gero neisspausi...
  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#13 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2008 spalio 26 - 19:10

Isimesk laisva ismetima (manau nesunkiai stokini pakoreguoti reiktu, nes diametras didelis) ir intercooleri isimesk tikrai busi labai laimingas po siu modu ;)
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#14 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2008 spalio 26 - 19:38

Nu tai jei su didesniu ic galima ir slegio truputi daugiau, nu o kokio diametro stock 406 T duslintuvas?
  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#15 Svečias_Aivariukas_*

Svečias_Aivariukas_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 spalio 26 - 21:04

Ish anksto atsiprasau uz posta, jei izeisiu turbo P406 savininkus, nu nevykes tas turbo modelio variklis nors tu ka juk tik 8 voztuvai, o cia ubaujat, kad vaziuoja kaip velnias del tos turbo, nu nera taip...Toliau kas liecia MBC (manual boost controler), tai pirma pazek nuo kiek apsuku uzsipucia turba, o po to kelk slegi, nes kuo didesnis slegis tuo didesnis lagas, t.y. uzputimo laikas ir apsuku diapozonas.Pradek nuo laisvo ismetimo (zinau kur gerai daro Kaune 76,1mm), toliau oro filtro, didesnio intercoolerio protingai pastatyto, o tik po to zaisk su slegiu turbinos.Pasinaudok google irases MBC, jei vis dar kas neaisku, pilna pajungimo budu, o jei esi tinginys ar siaip kas idomu parasyk PM ;)

iki 0,8 bar dar nebutinas interkuleris, mazai naudos butu is jo, nes iki tokio slegio suspaudziant ora jis dar neykaista
  • 0

#16 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2008 spalio 26 - 22:20

Jei oras nekaista, tai kam tada isvis ic reikalingas? Gal tau atrodo, kad mazas slegis cia? Dedes ne su kopustais ant galvos dejo ant 0.4baro pvz standarto ic... Viska daryt palaipsniui reikia, nu nebent 406 IC jau toks didelis, kad iki baro uzteks jo :D Ir isvis, kuo saltesnis oras, nuo daugiau ag!

Šį pranešimą redagavo Tadunce: 2008 spalio 26 - 22:20

  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#17 aasass

aasass
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 235
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:Peugeot 4007 2.2 Hdi

Parašyta 2008 spalio 27 - 12:33

O jei stockini ic det i kita vieta tarkim pries radiatoriu gal kiek naudos daugiau butu? o tas laisvas ismetimas tai bakeliu naikinimas statant vamzdy ar kaip? manau diametras 46 mm duslintuvo vamzdzio jei neklystu
  • 0

#18 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2008 spalio 27 - 13:44

Pas man ant atmosferiko 1.6 buvo 55mm vamzdis detas,o cia juk turbo, kuo laisvesnis, tuo geriau..Aisku, jei nenori garso didelio, dek didesnio diametro (min 60mm vidine) vamzdi, rezonkes 2 ir bakeli koki i gala, nera tada lb daug garso,,,o islankstyk pagal standarta... Jei garsas dzin, tai kuo maziau lenkimu ir kuo didesnio diametro, cia ne atmosferikas, kad reiktu dar atsizvelgt i daug faktoriu... Nu IC kuo saltesnej vietoj, tuo geriau, bet jei noresi uzpust daugiau, tikrai dek didesni iskart, kad nereiktu grizt prie to
  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#19 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2008 spalio 27 - 15:45

iki 0,8 bar dar nebutinas interkuleris, mazai naudos butu is jo, nes iki tokio slegio suspaudziant ora jis dar neykaista

Turbut net neisivaizduoji kaip turba ikaista pusdama slegi?Atsibodo man sioje temoje rasyti, kas nores ka protingo paklausti parasykit PM
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#20 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 spalio 27 - 20:21

Turbut net neisivaizduoji kaip turba ikaista pusdama slegi?Atsibodo man sioje temoje rasyti, kas nores ka protingo paklausti parasykit PM

Bendzininiu auto ismetimo temperatura dvigubai aukstesne nei dyzeliu,turbina vasara gali net parauduonuoti ;) O tiuninti turbinini auto lengviausia,biski padadidinti kw(keturiuos,astuonios kortos) ;)Rimtesniam tiuninguj pragaisti galima visa diena....

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 spalio 27 - 20:26

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0