Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Turbo


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 50

#41 Svečias_Bandito_*

Svečias_Bandito_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 vasario 02 - 00:11

http://www.zealautowerks.com/
Cia suspaudimo laipsnio skaiciuokle...
padidinus camsfhaft stroke 10mm, suspaudimas daugiau nei dvigubai padideja, ty susitiktu stumuokliai su voztuvais

gerai, o kokias budais to galima isvengti? tiesiog noriu padidinti displacement, pries turbinant varikli, bent iki 1.5
ps. turbut turejai omeny crankshaft stroke :)

Šį pranešimą redagavo Bandito: 2009 vasario 02 - 00:12

  • 0

#42 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2009 vasario 02 - 00:20

Jo crankshaft :) susbalamutinau :D O tai butina kubatura didint? Jei taip, tai kaip tik rinkis svaistiklius, kad butu vos trumpesni, padides kubatura, ir sumazes suspaudimas, jei tau turbo norisi norm pust, jis turetu buti ~8-8.5... O koks standartinis suspaudimas ant sito varikliuko? Dar galima didint turi is naujo gilzuojant bloka didesniais cilindrais ir iskart deti didesne stumuokline grupe, bet suma gaunasi daaaug didesne
  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#43 Svečias_Bandito_*

Svečias_Bandito_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 vasario 02 - 00:49

Jo crankshaft :) susbalamutinau  :D
O tai butina kubatura didint?
Jei taip, tai kaip tik rinkis svaistiklius, kad butu vos trumpesni, padides kubatura, ir sumazes suspaudimas, jei tau turbo norisi norm pust, jis turetu buti ~8-8.5...
O koks standartinis suspaudimas ant sito varikliuko?
Dar galima didint turi is naujo gilzuojant bloka didesniais cilindrais ir iskart deti didesne stumuokline grupe, bet suma gaunasi daaaug didesne


suspaudimo nepasakysiu, variklio kodas pagal wiki ET3.
del tu svaistykliu pagalvojau, nes noriu kazka is standartiniu PSA daliu pritaikyti, kad ne uzsisakynet custom kazka.
pagrinde del svaistykliu paklausiau del CR mazinimo, bet susibalamutinau irgi, pagalvojau kad ilgesni duos mazesni CR o yra atvirksciai :)
o del overbore pistons pamirsk, perbrangu ir suprantu kiek knistis reikes :ph34r:

o jeigu turbint standartini ET3 kokius mazdaug skacius galima isgaut? boost apie 0.8-0.85 bar

Šį pranešimą redagavo Bandito: 2009 vasario 02 - 00:51

  • 0

#44 ergo

ergo

    senbezda

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 730
  • Vieta:Skuodas
  • Automobilis:Renault Clio2 ir Dodge Durango Limited 5,7 HEMI

Parašyta 2009 vasario 02 - 00:50

neradau temos Turbinimas,

vienas elementarus pasiulymas:gerai pasinaudok forume esancia paieska apie turbo ir kita ir tik tada, jei nerandi jokio info , gali spankti apie turbo dejima i 1,4 litro motorą.
  • 0
Lietuva
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt

#45 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2009 vasario 02 - 16:33

Neaisku koks pas tave suspaudimas dabar, jei 9.5, pamirsk apie toki slegi :) Dar neaisku kaip pas tave draugaus cipas su kompu Pvz honda 1.5 uzturbinus su stock viduriais prisuka iki 230ag ir ~240nm, su neaiskiu resursu,,,
  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#46 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2009 vasario 02 - 16:42

Neaisku koks pas tave suspaudimas dabar, jei 9.5, pamirsk apie toki slegi :)
Dar neaisku kaip pas tave draugaus cipas su kompu
Pvz honda 1.5 uzturbinus su stock viduriais prisuka iki 230ag ir ~240nm, su neaiskiu resursu,,,

Nissan 200sx rs13 suspaudimas 10,5 turbina pucia standartiskai 0,7bar.Fuel cut'as ties 1baru.Nematau jokios prasmes krauti turbina ant 1,4 :rolleyes: o kalbant apie bombintus 1,5 civic'us kazkaip sunkiai jie vejasi atmosferinius panasius arklius ;)
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#47 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2009 vasario 02 - 20:53

nelygink motoro kuris is gamyklos ejo su stipresniais viduriais ir atmosferiko + turbo... bet koks atmosferikas geriau vaziuoja uz turbo... nu daugumoj taip. taip sakant tipo grynakraujai erzilai atmosferikai :)) p.s. pvz civicui map'as nebesupranta jei virs 0.7bar puti, papildomi darbai tada prasideda p.p.s. su b20+b16+T per 3kkm leackdown testas nuo 93% iki 70+% nukrito, ir tai prie neispudingu 0.6bar lygt
  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#48 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2009 vasario 02 - 23:14

bet koks atmosferikas geriau vaziuoja uz turbo... nu daugumoj taip. taip sakant tipo grynakraujai erzilai atmosferikai :))

nesamonu nepasakok! ;) pravaziuok su turbininu saab 1.8,ir atmosferiniu VW,audi 2.8,2.6 V6 ....skirtuma tikrai pajausi ;]
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#49 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2009 vasario 02 - 23:24

Nu ne taip suformulavau,,, Daugiausia taip yra kai i atmosferika turbo statai, ir vis tiek darys tave atmosferikas su arkliais lygiais i tavo,,, dazniausiai tokia teisybe,,, Yra visur isimciu,, Tas pat pavyzdys su civic'u 200ag tokia kaip ir riba,,, Sustatyk su ITR ji JDM variantu, kur 190 ar 195 ag turi... Nei pro kur ITR'o nepadarys, nors jis ir sunkesnis keliais simtais kg Audi ir vw isvis nemokejo ir nemoka valinanciu masinu kurti serijiniu. Vr6 tipo sekmingiausias koncerno produktas ir is 2.8l (2.9) tik 67.8ag is litro!!!!! Honda jau 1987m Japonijos rinkai skirtoj integroj pristate savo kurini b16a su kuriuo is litro vieni pirmuju isspaude 100ag,,, Va cia technika :) Ir nezinau dabar vokiecio tokio, kuris butu sia riba kaip perzenges...
  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#50 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2009 vasario 02 - 23:35

Honda,jo,tikrai verti demesio varikliai tiek galia tiek patikimumu :) Kas turbina montuoti sumastes,butinai reika statyti egr voztuva.naudingumui bei apsaugai tam kad slegio perteklius patektu atgal i ismetimo kolektoriu-ir vel per sparnuotes, o ne i "ora"(kaip svilpukai) ;)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#51 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2009 vasario 02 - 23:38

egr? is principo ka parasei, tai kaip recirkuliacinis bowas,,, :)
  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0