Kad jau nepamenu kiek cia laiko tu ji pardavineji, as jau 3 masinas isigyjau
Tai kai kaina užlaušta, dėl to ir stovi. 307tas išeina už jo prašomus jevrus.
Posted 2015 March 03 - 13:41
Kad jau nepamenu kiek cia laiko tu ji pardavineji, as jau 3 masinas isigyjau
Tai kai kaina užlaušta, dėl to ir stovi. 307tas išeina už jo prašomus jevrus.
Posted 2015 March 03 - 14:11
+ as jau jam anksciau minejau jog niekas nepirks kai matys jog r17 uzmauti ratai... Pasipasakok kokie pojuciai kai kompektas 206+r17?? as vazinejau ir zinau ir su r17 pavazinejas 2 savaites iskart atsisakiau ju ir isigijau r15. Taip 206RC gal ir vaziuoja su tais ratais, bet ten ir masina kitokia. 206 su r17 nei begejas normaliai, nei stabdo normaliai nei pakaba laikys. Tokie ratai peilis galiniam tiltui. Protingas zmogus tikrai nepirks tokios masinos. cia tas pats kas ant 307 uzmautum r18 ar r19
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
Posted 2015 March 03 - 18:04
Stovėjo ant pardavimo ankščiau gal 3 mėnesius. Tada buvo pabirėjus biški. Susitvarkiau galinį tiltą, dūsle, t.t. ir išėmiau. Dabar vėl įdėjau mėnesiukui palaikyt. Kas liečia kainą, tai kas norės nusiderės. Negalutinė juk, o už dyką atiduot tvarkingos mašinos irgi nesinori. Pojūčiai važiuojant su R17 nelabai kuo skiriasi nuo važiavimo su R14. Šiek tiek kietesnė tapo ir geriau posūkiuose laikos. Daugiau jokių pasikeitimų. Kas norės nusipirks R14 vasarinės gumos ir galės sau ramūs važinėt, o volus į marčias paleist.
Ne nu nuo kada 1.4 benzin ir 2.0 Hdi sanaudos panasios maniske 1.4 benzin nuo 7 iki 10 literiu valgo, o Hdinas tai maximum srebs 6.5 literio vaziuojant su sunkia tapkia.
Teko su HDi, kurį laiką pavažinėt, tai vidurkis ant gero puslitrio tik skyrėsi. Nėra tas HDi toks stebuklingas, kaip gal atrodo.
Posted 2015 March 03 - 18:13
Tai suprantu ta kad kas norės galės nusipirkt ir pasidaryt... bet esmė ta, kad kaip ir minėjau kaip skelbime tai atrodo. visu pirma pacaniška mašina ir protingas žmogus neskambins pamatęs r17 volus ant jo. Na čia kiekvieno nuomonė, bet su žieminiais ratais, ji daug greičiau parsiduotų, o tų volų net nerodyčiau... geriau tyliai parduočiau juos.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
Posted 2015 March 03 - 18:21
Niekas tų volų neperka,nes jie labai nubalnoti buvusios savininkės. Bordiūrais važinėjo matyt. Bandžiau aš juos kažkada stumdyt už 500 Lt berods su padangom, bet ten juos tvarkyt beviltiška, tai niekas ir nenupirko.
Posted 2015 March 03 - 21:55
nu netikiu, kad važiavimas beveik nesiskiria. pats bandžiau su r16, tai varge varge jo skelbimas tikrai pacaniškas, deja ir mašina tokia "plika"
1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD
2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"
2006m. Citroen C6 2.7 HDi
2007m. Citroen C6 2.7 HDi
Posted 2015 March 03 - 23:13
Man tai skirtumo didelio nėra tikrai. Pripratusios gal Jūsų nugaros ir užpakaliai prie didelių komfortiškų sedanų gebėjimo plaukti keliu, todėl ir didesni pokyčiai komforto atžvilgiu Jums taip smarkiai jaučiasi. Kai mašinyte naudojiesi diena iš dienos jau beveik 3 metai, tai čiut stipresnis krestelėjimas pervažiavus per duobutę didelio skirtumo bent jau man nesudaro.
Posted 2015 March 04 - 10:24
Na, tu vėl apie savo... aš suprantu jog tau gal ten ir patinka ir gražu ar dar kas nors darosi nuo tų r17 man tai neaktualu aš atsikandau, pabandžiau man nepatiko. Mašina nėra pritaikyta tokio dydžio ratams, nesvarbu kad jie telpa, kiekvienas potencialus pirkėjas į tai atkreipia dėmėsį. Aš pamatęs tokį skelbimą, net nespaudžiu ant jo peržiūros Tau tiesiog ne vienas aš sakau, jog kada tikrai norėsi parduoti mašina į skelbimą dėk foto jau be jokių r17, nulupk lipdukus visus ir pacaniškus atributus jei tokių bus ar yra. ir pamatysi kaip padaugės skambučių, nes iš tavo pardavinėjimo jau 3 metus kaip suprantu jų nėra kalnas. O šiaip gali ir važinėt nors ir su r18 9J volais man širdies neskauda tikrai, tiesiog patarimas tau kaip galėtum greičiau parduoti automobilį.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
Posted 2015 March 04 - 18:30
Nepyk whisky, bet ka tu rasai tai man viskas nelogiska
1.R17 ant tokio mazylio jeigu nejauti skirtumo nuo r14, tai gal ir su tuscia padanga vaziuodamas nejaustum
2. Benzinistų pasvajojimas,kad benzas "beveik tiek pat" kiek dyzelis ryja. Pavaziuok vasara autostrada savo benziuku 120-130km ir apsukos bus kokie 4000 rpm. ir hdi. Kiek skirsis sanaudos? 9 vs 5,5?
3. Atskirai r17 pardaves tikrai geriau butu, juolab, kad tikrai isvaizdus ratukai.
Posted 2015 March 04 - 19:28
1. 206-o pakaba nėra minkšta. Todėl dar kartą kartoju bent jau man skirtumas nedidelis.
2. 120-130 km/h nėra tikslo važiuot, nes kitaip salone susišnekėt sunku. Garso izoliacija jame apgailėtina. Tik nereikia pasakot kad 130 lekiant dyzelio 5 litrus pasiims, juo labiau anksčiau minėtas 2,0 HDi. Kuro sąnaudų rodiklius apskritai kiekvienas pasiekiam skirtingus, nes ir važiavimo stiliai nėra identiški. Diskutuot šia tema beprasmiška. Vieningos nuomonės niekada nebus.
3. Ratai nugriaužti nemažai. Nieks jų nepirks. Ir tikrai nesiruošiu pirkt naujų vasarinių gumų tam, kad kažkam įtikt. Kam nepatiks - susitvarkys kaip norės. Pradžioj ir man nepatiko - pripratau.
Diskusija baigta. Cheers
Posted 2015 March 24 - 22:36
Šis postas labiau pamokantis arba pasidalijimas įdomia patirtim eksploatuojant . Priešistorė buvo tokia :http://peugeot-kluba...prie-kuro-bako/ . Vietoj sulūžusios kuro šlangelės, pabandėm sunkonstruot "meno šedevrą". 5 metalinės savaržos, vienas trišakis (autoparduotuvės neturi tokių) ir daug pjaustymo 8mm kuro šlangos. Pavartojom daug necenzurinių žodžių, pajungėm, leido kurą.Papjaustėm dar, pajungėm vėl, kuras nebėga, automobilis važiavo. Deja komisijai tai nepatiko ir buvo užsakyta orginali dalis. Pabaigai vaizdinė medžiaga. P.S. orginalios kuro šlangos nelanksčios, nepasiduoda pjaustymui ir formavimui.
1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD
2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"
2006m. Citroen C6 2.7 HDi
2007m. Citroen C6 2.7 HDi
Posted 2015 March 25 - 08:49
Reikėjo pas tada važiuot, būtų per 15min padaręs, o mes kaip durniai knisomės 2h. Peace, tik neatsišaudom
Edited by S.Vilius, 2015 March 25 - 08:52.
Posted 2015 April 01 - 07:56
Sveiki, planuoju įstoti į jūsų gretas ir pirkti Peugeot 206. Atrodo viską perskaičiau, bet neaiškumų vistiek kilo. Kaip supratau kad dyzeli geriausia imti 2,0l HDI o kaip su benzinu? kuris variklis geriausias? Taip pat kaip ten yra su tais adatiniais guoliais ar tikrai jie ten kosmosą kainuoja ir kas kiek laiko kam teko keisti?
Posted 2015 April 01 - 08:04
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
Posted 2015 April 14 - 17:04
Nusižiūrėjau pigu pežuka. sakė reikia purkštukus keisti nes dūmina mašina. Ar verta?
Posted 2015 April 14 - 17:09
Pigus - pigiam nelygus, o tai variklis koks
1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD
2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"
2006m. Citroen C6 2.7 HDi
2007m. Citroen C6 2.7 HDi
Posted 2015 April 23 - 20:45
Gal kas netyčia turi 206 dugno nuotrauką, tiksliau būtų duslintuvas ir jo tvirtinimai.
1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD
2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"
2006m. Citroen C6 2.7 HDi
2007m. Citroen C6 2.7 HDi
Posted 2015 April 25 - 18:41
Reikėjo pas tada važiuot, būtų per 15min padaręs, o mes kaip durniai knisomės 2h. Peace, tik neatsišaudom
Panašu, kad atsigulę po mašina darėt?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2015 April 25 - 19:53
automobilį pusiau ant tratuaro buvom užstumę, tai per tą tarpelį kurį dar dropas mažino ir keitėm nematydami kur ką jungiam, o jutimo metodu
Posted 2015 May 25 - 00:15
automobilį pusiau ant tratuaro buvom užstumę, tai per tą tarpelį kurį dar dropas mažino ir keitėm nematydami kur ką jungiam, o jutimo metodu
Na tai žodžiu - kasdieniškai
Neseniai vienam senoliui kuro žarnelę keičiau nuo vamzdelio, ateinančio iš bako, iki kuro šildytuvo, esančio už variklio. Žarniuko ilgis gal 20-30cm, žodžiu max pusmetris. Žiemą tas žarneles savo analogiškam varikliui visas naujas vedžiojausi ir jungiau, kai variklį keitėm iš paprasto dyzelio į turbo. Tai prisiminęs, kiek ten trukau su ta žarnele, taip drąsiai pusvalandį laiko tam darbui atsidėjau. O kai mašina ant duobės papuolė, prisiminiau, kad kuro žarneles tam savo bolidui būtent pirmiausiai ir suvedžiojau, o be jų toje pačioje skylėje, į kurią tuščią pilnai telpa ranka, būna sukištos dar ir dvi pečiuko žarnos, dvi turbo - žarnos, turbinos tepalo grįžtamasis vamzdelis ir dyzelio grįžtamoji žarnelė. Tai tam raizgalyne, į kurį jau sunkiai telpa vos vienas pirštas, irgi teko kuistis 2h... Nevertinant dar vieno privalumo - žmogus atvažiavo su pilnu baku, o ten labai malonu, kai visas žarnelės ilgis yra žemiau už bako alsuoklį. Tai pajudinus tą į trūkusį žarniuką, jis nulūžo visai, ir kol viską ten pavyko išgraibyti ir pasiekus užkimšti, dyzely įmirkau iki pažąstų. Ovacijos automechaniko specialybei... Kitą rytą labai ramus išvažiavau į savo ofisinį darbą prie kompiuterio
Edited by tadas1991, 2015 May 25 - 00:16.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
0 members, 12 guests, 0 anonymous users