Neteisinga interpretacija, pastatyk nerzaveikos inda ir aliumo ir uzkaitines paziurek kaip ataus greitaiPerskaičiau visus postus ir kaip žmogui fiziką raukiančiam daugiau nei truputį, susidarė pagal ne kuriuos maždaug toks vaizdas: jeigu į aliumininį puodelį pripilsiu kambario temperatūros vandens ir pastatysiu ant viryklės, tai anas užšals
sportinis filtras
#21
Posted 2009 February 25 - 18:53
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#22
Posted 2009 February 26 - 09:14
Sakai neteisinga? O dabar aš tau pasakysiu pagal jūsų sapaliones, jei vis dar nedašuto. Pripilk į nerzaveikos inda ir aliumo vandens ir pastatyk ant viryklės. Kuris tavo manymu greičiau užvirs? Tai dabar pereinant pria variklio, jeigu karštą variklį apraizgysi aliumininiais vamzdžiais, tai nuo tų vamzdžių jūsų manymu variklis atšals? O dabar penktos klasės fizika apie energijos perdavimą ir tobiš karštas daigtas turi daugiau šiluminės energijos, kurią perduoda šaltesniam, tokiu principu mes galim išsivirt ėdalą ant viryklės ir t.t. Aiškinimas apie radiatorių aušinimą yra lygiai toks pat oro šildymo procesas, nes šaltas oras praėjęs pro karštą radiatorių sušyla, o radiatorius atidavęs energiją vėsta. Tas pats su oro padavimo vamzdžiais: jeigu lauke yra +20 laipsnių, o variklio skyriuj po uždarytu kapotu +90, tai viduj gali vedžiot kokius nori vamzdžius, vistiek oras įkais, tik su paprastais aliuminio vamzdžiais jis įkais labiau. Jeigu vistik matėt blizgančius vamzdžius po kapotu, tai pradžiai reiktų tiksliai išsiaiškint kokie jie ir kam reikalingi. Standartinėse auto tie vamzdžiai reikalingi tik tam, kad ilgesnis būtų ir gražiau blizgėtų. Ir dar pridėsiu, ten tie vamzdžiai nėra visai paprasti aliumininiai.Neteisinga interpretacija, pastatyk nerzaveikos inda ir aliumo ir uzkaitines paziurek kaip ataus greitai
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#23
Posted 2009 February 26 - 10:19
#24
Posted 2009 February 26 - 11:55
© J. Erlickas
#25
Posted 2009 February 26 - 14:03
Gal nepaminėjau ankstesniam poste apie "pikčiausiai" tiuninguojamų variklių oro paėmimo kolektorius. Kaip kurioms jis gaminamas naujas iš didesnio vidinio diametro vamzdžių. Driftiniams BMW orginalaus kolektoriaus šlifuojamas vidus. Kiekvienas papildomas mm - didesnė galia.Ir dar reiktu pazhiuret ar gamykline sistema ne efektyvesne.
Patyrinejau shiandien Astros oro paemima. Stovi duda priesh radiatoriu palei visa kiaura zOpel zhekla, ish jos plastikinis vamzdis eina i kokiu 3 litru dezhe kurioj stovi dydelio ploto filtras (manau oro pralaidumas tikrai neprastas) ish jo plastikinis vamzdis i droseli.
Viskas gamyklishka, viskas sportishka. Abejoju ar imetus kugi ir prapjovus kapote oro paemimo skyle gautusi juntamas efektas.
Manai, tavo minėto žopelio oro paėmimas idealus? Patekęs pas minėtus meistrus jis būtų pakeistas neatpažystamai ir galios padidėjimas būtų įrodytas ant stendo.
Gamyklinis variklis atiduoda gal 40-50% savo potencialios galios. Kaip kurie (pvz Nissan Skyline) gal tik 25%. Rezervų yra pas visas, tik ne visi protingai tą sugeba atskleist. Juokas paėmė iš vieno posto - "... įdėjau sportinį filtrą, bet galios padidėjimo nepajaučiau..." (citata netiksli)....
#26
Posted 2009 February 26 - 14:13
arba "...užsiklijavau dvi baltas juostas per kapotą stogą ir bagažinę bet vistiek netraukia..."Juokas paėmė iš vieno posto - "... įdėjau sportinį filtrą, bet galios padidėjimo nepajaučiau..." (citata netiksli)....
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#27
Posted 2009 February 26 - 14:13
Nemanau. Yra kur tiesinti ir pan, bet vietos deja nera.Manai, tavo minėto žopelio oro paėmimas idealus? Patekęs pas minėtus meistrus jis būtų pakeistas neatpažystamai ir galios padidėjimas būtų įrodytas ant stendo.
Pas rimtus meistrus patekus galios padidejima irodytu. Bet abejoju ar tchia kalbama apie inzhinieriu kolektyva, kurie susede puse metu suks galva ir projektuos oro padavima.
Greitchiausiai tas sportinis filtras bus numestas ant ishmetimo kolektoriaus nuvedus iki jo aliumini vamzdi. Va apie tokius "tiuningus" ir kalbu, kad gamyklinis efektyvesnis.
© J. Erlickas
#28
Posted 2009 February 26 - 15:27
Kaip tu manai, kokios inžinierių komandos darė mašinas dabartiniams drago ir drifto čempionams? Ten chebrytė savo darbą išmano. Tikrai nereikia pusę metų ropę kasyt, kad optimizuot oro padavimą. Yra patirtis, viso kas nauja pasauly sekimas, bendravimas su bendraminčiais užsieny, pagaliau eksperimentavimas. Rezultatai matomi. O kur tie tavo trokštami inžinieriai? Auuu... Tyla....Nemanau. Yra kur tiesinti ir pan, bet vietos deja nera.Manai, tavo minėto žopelio oro paėmimas idealus? Patekęs pas minėtus meistrus jis būtų pakeistas neatpažystamai ir galios padidėjimas būtų įrodytas ant stendo.
Pas rimtus meistrus patekus galios padidejima irodytu. Bet abejoju ar tchia kalbama apie inzhinieriu kolektyva, kurie susede puse metu suks galva ir projektuos oro padavima.
Greitchiausiai tas sportinis filtras bus numestas ant ishmetimo kolektoriaus nuvedus iki jo aliumini vamzdi. Va apie tokius "tiuningus" ir kalbu, kad gamyklinis efektyvesnis.
Aišku, čia ne F1, bet....
#29
Posted 2009 February 26 - 15:44
), dirbtuves ar kaip ten pavadinsi.Kuriam vadovauja Izidorius Paukštys
Apie situs "peckelius" kalbi?
#30
Posted 2009 February 26 - 16:19
UAB "RPS". Buv. mėsos kombinate. Šitie niekur nesireklamuoja. Daro tik saviems...Jimmy, aleksote kiek zinau tokiais reikalais uzsiima tik vienas autoservisas (Europos pr. 67.
), dirbtuves ar kaip ten pavadinsi.Kuriam vadovauja Izidorius Paukštys
Apie situs "peckelius" kalbi?
#31
Posted 2009 February 26 - 16:50
Na dėl gamyklinių potencijos tai taip, bet ta potencija paliekama tam, kad variklis tarnautų ne dviem savaitgaliam. Nereikia pamiršt, kad didinant potencijos atidavimą, mažini variklio gyvavimo resursą. Na aišku čia kiekvienam spręst ko reikia.Gamyklinis variklis atiduoda gal 40-50% savo potencialios galios. Kaip kurie (pvz Nissan Skyline) gal tik 25%. Rezervų yra pas visas, tik ne visi protingai tą sugeba atskleist.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#32
Posted 2009 February 26 - 21:25
Be abejo. Jei išspausi kokius 90% , variklio gali užtekti tik savaitgalio dragui.Na dėl gamyklinių potencijos tai taip, bet ta potencija paliekama tam, kad variklis tarnautų ne dviem savaitgaliam. Nereikia pamiršt, kad didinant potencijos atidavimą, mažini variklio gyvavimo resursą. Na aišku čia kiekvienam spręst ko reikia.
Pakelt keliais procentėliais galią gal ir ne griekas, jei kaukolės tūris leidžia suprasti, jog visai nebūtina pjaut mataro iki red line...
#33
Posted 2009 February 26 - 23:14
Edited by Maestro, 2009 February 26 - 23:22.
© J. Erlickas
#34
Posted 2009 February 26 - 23:30
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#35 Svečias_karolys_*
Posted 2009 March 02 - 22:56
#36
Posted 2009 March 02 - 23:13
Tai juk lietuviskai raso, kad NIEKO nepajausi (tik pinigines suplonejima) isidejes tik "sportini" oro filtra...o kur galima sitoj lietuvoj nusipirkti rimta sportini filtra, nes kiek ziurejua, variau per pardes tas nieko mandresnio...... kinu gaminiai ir tiek
Edited by EvX, 2009 March 02 - 23:13.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#37
Posted 2009 March 03 - 08:17
Melgoje maciau dideliu K&N ar green, kazkas tokio Kaune, Taikos pr. parduotuvoje, o siaip galiu duoti zmogaus kontaktus kas parduoda apexi oro filtrus, PM jei norio kur galima sitoj lietuvoj nusipirkti rimta sportini filtra, nes kiek ziurejua, variau per pardes tas nieko mandresnio...... kinu gaminiai ir tiek
#38 Svečias_karolys_*
Posted 2009 March 03 - 23:15
#39
Posted 2009 March 03 - 23:31
mda... Kalbi nesamones Neoniniai purkstukai apie 10 arklių ramiai duoda. O cia gi SPORTINIS oro filtrasTai juk lietuviskai raso, kad NIEKO nepajausi (tik pinigines suplonejima) isidejes tik "sportini" oro filtra...
#40
Posted 2009 March 04 - 12:12
o jei dar pelekas ant siknos, tai ciuju pakils gal?mda... Kalbi nesamones Neoniniai purkstukai apie 10 arklių ramiai duoda. O cia gi SPORTINIS oro filtras
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users