Peršokti prie turinio


Nuotrauka

To Darka Q: alsuoklis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 60

#1 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2004 sausio 15 - 10:17

Klausimas elementarus: 1.9 varikliui, ko gero ir kitiems, alsuoklis iš karterio išeina per dvi šlangas storesnę ir plonesnę; taigi - kaip suprantu toji storoji ir yra pagrindinė tepalo užpylimui ir alsuokliui, o kokia tos plonosios paskirtis? IMHO tik palengvint tepalo užpylimą - kad greičiau subėgtų, t.y. kad oras lengviau išeitų iš karterio. Ar aš klystu? Kaip ten karteryje tos šlangos dalijasi savo įtakos zonom :) - ten bendra erdvė, ar yra kokios pertvaros? Na o jei paprasčiau - ar galima alsuokliui palikt tik storąją, o plonąją visai zaglušint?
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#2 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1.144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Parašyta 2004 sausio 15 - 10:29

Tai ta plonesne slanga butent ir yra alsuoklis. O kokia prasme ja uzglusint? Jei yra numatyta tokia konstrukcija varikliui, vadinasi ta slanga ne be reikalo. Juk ji netrukdo :P
  • 0
406 2.1 TD

#3 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2004 sausio 15 - 10:37

Pagal susidarančio majonezo kiekį - tai pagrinde alsuokliu dirba storoji. O glušint ją yra prasmė perdarant ir apšildant alsuoklį kad sumažint majonezą.
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#4 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2004 sausio 15 - 10:44

Na ta storoji šiaip pagrindinė įpylimo, o ta plonoji ir yra alsuoklis, nors storoji irgi atlieka dalį alsuoklio funkcijos. Siūlyčiau neglušint nieko, kiek aš mačiau variklio konstrukciją gali sukelt spaudimą variklyje, žodžiu padaryt efektą panašų į užšalusias šlangas :)
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#5 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2004 sausio 15 - 10:49

Pagal susidarančio majonezo kiekį - tai pagrinde alsuokliu dirba storoji.
O glušint ją yra prasmė perdarant ir apšildant alsuoklį kad sumažint majonezą.

Nu nevisai taip. Esmė ta, kad ta plonoji vistiek susijungia su storaja ir pačioje apačioje, o majonezas storjoj todėl susidaro, kad plonoji yra arčiau variklio ir ji greičiau įšyla, o beto iš karterio eina didesnis tepalo garų kiekis, nei nuo galvos :)
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#6 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2004 sausio 15 - 11:01

Esmė ta, kad ta plonoji vistiek susijungia su storaja ir pačioje apačioje, ...... o beto iš karterio eina didesnis tepalo garų kiekis, nei nuo galvos

Čia ko gero šneki apie trečią šlangą kuri eina nuo galvos žemyn ir jungiasi į storąją.

Aš klausiau apie kitą, kuri iš karterio išeina tarp storos šlangos ir tepalo filtro ir nueina lygiagrečiai storajai ir jungiasi į juodą bačioką - tepalo garlaviną - filtrą (ar kaip ten jį pavadint) netoli jo viršaus.
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#7 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1.144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Parašyta 2004 sausio 15 - 11:11

Jei uzglusinsi ta plonesne slanga, tikrai didesne tikimybe kad uzsalus kondensatui isvarys tepala. Juk kondensatas renkasi pagrinde toj storesnes slangoj ir dangtelio filtre. Plonesne slanga sujungta su paciu dangteliu, jai tas filtras neturi itakos. Uzsalus kondensatui dangtelyje, ventiliacija bus, jei ta plonesne slanga "svari", manau greiciau atsils ir issiklaidys ta kose. Vazineju jau antra ziema be metalinio sietelio kamstyje. Kondensato tikrai maziau, tepalu niekada neisvare, neigiamu pasekmiu del to nepastebeta. Atejus siltesniam sezonui isidedu standartini kamsti su tuo sieteliu. Va to sietelio paskirtis kamstyje tai nelabai aiski :unsure:
  • 0
406 2.1 TD

#8 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2004 sausio 15 - 11:18

Plonesne slanga sujungta su paciu dangteliu, jai tas filtras neturi itakos.

Klysti - ji sujungta su bačioku į kurį statosi dangtelis ir faktiškai oras iš jos eina per du sietelius - pirma pro bačioko sietelį, paskui pro dangtelio sietelį.

Va to sietelio paskirtis kamstyje tai nelabai aiski

Rusų knygoj apie žigulį buvo parašyta - plamiegasitelj :) , aš asmeniškai manau, kad tas sietelis veikia kaip tepalo garų gaudyklė, neleisdemas jiems labai smarkiai nugaruot į variklį per įsiurbimą.
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#9 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2004 sausio 15 - 11:25

Tarp kitko, pastebėjimas: kai pernai man išvarė tepalus - pasidariau matuoklės kamštį iš gumos, kad plotnai sandarintų (senas buvo subyrėjęs). Nuo tada tfu tfu tfu nevaro. Gal tai ir padėjo kažkiek?
  • 0

#10 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2004 sausio 15 - 11:35

Tarp kitko, pastebėjimas: kai pernai man išvarė tepalus - pasidariau matuoklės kamštį iš gumos, kad plotnai sandarintų (senas buvo subyrėjęs). Nuo tada tfu tfu tfu nevaro. Gal tai ir padėjo kažkiek?

Nemanau
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#11 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2004 sausio 15 - 11:37

Čia ko gero šneki apie trečią šlangą kuri eina nuo galvos žemyn ir jungiasi į storąją.

Aha.

O va apietą kur tu galvoji, nelabai galiu ką pasakyt, man kaip tais ji niekada neužkliuvo. Pabandysiu pastudijuot konstrukciją ir galėsiu pasakyt ką ji veikia :)
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#12 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2004 sausio 15 - 11:43

Tiesa. Pasėdėjau pagalvojau ir be tyrinėjimų galiu pasakyt kažką nors ne visai 100%. Pas mane dyzeliuko karterio alsuoklis yra būtent ta šlanga apie kurią Mike galvoji, galvos alsuoklis kaip ir pas visus. Tepalo įpylimo mechanizmo galas pačiame karteryje yra pratęstas ir jis visada įmerktas tepale (dabar kaip benzininiam variklyje tiksliai nepamenu), todėl dirbt kaip alsuoklis paprasčiausiai negali. :)
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#13 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2004 sausio 15 - 11:49

pačiame karteryje yra pratęstas ir jis visada įmerktas tepale

Čia storosios galas mirksta tepale?
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#14 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2004 sausio 15 - 11:52

pačiame karteryje yra pratęstas ir jis visada įmerktas tepale

Čia storosios galas mirksta tepale?

Bent jau dyzelyje tikrai taip :)
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#15 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2004 sausio 15 - 12:25

Tarp kitko, pastebėjimas: kai pernai man išvarė tepalus - pasidariau matuoklės kamštį iš gumos, kad plotnai sandarintų (senas buvo subyrėjęs). Nuo tada tfu tfu tfu nevaro. Gal tai ir padėjo kažkiek?

Nemanau

Kudė?
Juk spaudimas visada išeina pro ten, pro kur lengviausia. Tai jei jam bus lengviau pramušt majonezo kamštį, nei išstumt matuoklę - jis pro ten ir eis ;]
  • 0

#16 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1.144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Parašyta 2004 sausio 15 - 12:37

Plonesne slanga sujungta su paciu dangteliu, jai tas filtras neturi itakos.

Klysti - ji sujungta su bačioku į kurį statosi dangtelis ir faktiškai oras iš jos eina per du sietelius - pirma pro bačioko sietelį, paskui pro dangtelio sietelį.

Velnias zino, gal ir sumaisiau. Reik nubegt paziuret B) .
Visgi sietelio paciam bacioke nera pas mane, gal jau vokietis isemes buvo :unsure: . Taigi gaunas kad vazineju be sieteliu bacioke ir kamstyje :unsure: . Na kolkas neigiamu veiksniu nera, o kad majonezo maziau tai faktas.

Kad garus sulaikytu tie sieteliai - mazai tiketina. Juk jie metaliniai beto reti, jei jie neuzlipe majonezu tai cirkuliacija tikrai gera
  • 0
406 2.1 TD

#17 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2004 sausio 15 - 13:07

Kudė?
Juk spaudimas visada išeina pro ten, pro kur lengviausia. Tai jei jam bus lengviau pramušt majonezo kamštį, nei išstumt matuoklę - jis pro ten ir eis ;]

Jeigu majonezas su ledo priemaišom tai tikrai ne taip paprasta išstumt. Yra dar viena šlangutė kuri mėgsta užšalt ;)
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#18 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2004 sausio 15 - 13:14

Visgi sietelio paciam bacioke nera pas mane, gal jau vokietis isemes buvo

Tą sietelį bačioke paprastai nepastebėsi ;) , bačiokas yra dvigubas - sietelis yra tarp išorinės ir vidinės sienlių cilindro tipo - jį gali atrast tik išėmęs vidinį bačioko piltuvėlį.

Juk spaudimas visada išeina pro ten, pro kur lengviausia.

spaudimo karteryje neturi būt - jei jis bus tepalus varis pro riebokšlius ir kitus nesandarumus, o jei bus net toks kad ledą pramuš - patikėk ledai neišplauks - pirma variklis tepalais apsivems <_<
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#19 Svečias_Daynews_*

Svečias_Daynews_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 sausio 15 - 13:53

Ca matau labai smagi diskusija issivyste, o gal specai galetu pasakyti kokia paskirtis shlangos, kuri nuo dangtelio (tas kur su sieteliu) nueina i oro filtra? Del ko klausiu- esme, kad kai pradeda atsalus orams daryt majoneza, tai per ta shlanga dalis nuleliauja i oro filtra ir paprasciausiai tersia :mad: . Ar galima ja is viso atjungti ar uzglusinti?? :beer:
  • 0

#20 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2004 sausio 15 - 14:12

Baikit jūs tas kalbas su užglušinimais. Dar sugalvokit duslerkos galą užplakt :D
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0