To Darka Q: alsuoklis
#1
Posted 2004 January 15 - 10:17
#2
Posted 2004 January 15 - 10:29
#3
Posted 2004 January 15 - 10:37
#4
Posted 2004 January 15 - 10:44
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#5
Posted 2004 January 15 - 10:49
Nu nevisai taip. Esmė ta, kad ta plonoji vistiek susijungia su storaja ir pačioje apačioje, o majonezas storjoj todėl susidaro, kad plonoji yra arčiau variklio ir ji greičiau įšyla, o beto iš karterio eina didesnis tepalo garų kiekis, nei nuo galvosPagal susidarančio majonezo kiekį - tai pagrinde alsuokliu dirba storoji.
O glušint ją yra prasmė perdarant ir apšildant alsuoklį kad sumažint majonezą.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#6
Posted 2004 January 15 - 11:01
Čia ko gero šneki apie trečią šlangą kuri eina nuo galvos žemyn ir jungiasi į storąją.Esmė ta, kad ta plonoji vistiek susijungia su storaja ir pačioje apačioje, ...... o beto iš karterio eina didesnis tepalo garų kiekis, nei nuo galvos
Aš klausiau apie kitą, kuri iš karterio išeina tarp storos šlangos ir tepalo filtro ir nueina lygiagrečiai storajai ir jungiasi į juodą bačioką - tepalo garlaviną - filtrą (ar kaip ten jį pavadint) netoli jo viršaus.
#7
Posted 2004 January 15 - 11:11
#8
Posted 2004 January 15 - 11:18
Klysti - ji sujungta su bačioku į kurį statosi dangtelis ir faktiškai oras iš jos eina per du sietelius - pirma pro bačioko sietelį, paskui pro dangtelio sietelį.Plonesne slanga sujungta su paciu dangteliu, jai tas filtras neturi itakos.
Rusų knygoj apie žigulį buvo parašyta - plamiegasitelj , aš asmeniškai manau, kad tas sietelis veikia kaip tepalo garų gaudyklė, neleisdemas jiems labai smarkiai nugaruot į variklį per įsiurbimą.Va to sietelio paskirtis kamstyje tai nelabai aiski
#9
Posted 2004 January 15 - 11:25
#10
Posted 2004 January 15 - 11:35
NemanauTarp kitko, pastebėjimas: kai pernai man išvarė tepalus - pasidariau matuoklės kamštį iš gumos, kad plotnai sandarintų (senas buvo subyrėjęs). Nuo tada tfu tfu tfu nevaro. Gal tai ir padėjo kažkiek?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#11
Posted 2004 January 15 - 11:37
Aha.Čia ko gero šneki apie trečią šlangą kuri eina nuo galvos žemyn ir jungiasi į storąją.
O va apietą kur tu galvoji, nelabai galiu ką pasakyt, man kaip tais ji niekada neužkliuvo. Pabandysiu pastudijuot konstrukciją ir galėsiu pasakyt ką ji veikia
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#12
Posted 2004 January 15 - 11:43
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#13
Posted 2004 January 15 - 11:49
Čia storosios galas mirksta tepale?pačiame karteryje yra pratęstas ir jis visada įmerktas tepale
#14
Posted 2004 January 15 - 11:52
Bent jau dyzelyje tikrai taipČia storosios galas mirksta tepale?pačiame karteryje yra pratęstas ir jis visada įmerktas tepale
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#15
Posted 2004 January 15 - 12:25
Kudė?NemanauTarp kitko, pastebėjimas: kai pernai man išvarė tepalus - pasidariau matuoklės kamštį iš gumos, kad plotnai sandarintų (senas buvo subyrėjęs). Nuo tada tfu tfu tfu nevaro. Gal tai ir padėjo kažkiek?
Juk spaudimas visada išeina pro ten, pro kur lengviausia. Tai jei jam bus lengviau pramušt majonezo kamštį, nei išstumt matuoklę - jis pro ten ir eis
#16
Posted 2004 January 15 - 12:37
Velnias zino, gal ir sumaisiau. Reik nubegt paziuret .Klysti - ji sujungta su bačioku į kurį statosi dangtelis ir faktiškai oras iš jos eina per du sietelius - pirma pro bačioko sietelį, paskui pro dangtelio sietelį.Plonesne slanga sujungta su paciu dangteliu, jai tas filtras neturi itakos.
Visgi sietelio paciam bacioke nera pas mane, gal jau vokietis isemes buvo . Taigi gaunas kad vazineju be sieteliu bacioke ir kamstyje . Na kolkas neigiamu veiksniu nera, o kad majonezo maziau tai faktas.
Kad garus sulaikytu tie sieteliai - mazai tiketina. Juk jie metaliniai beto reti, jei jie neuzlipe majonezu tai cirkuliacija tikrai gera
#17
Posted 2004 January 15 - 13:07
Jeigu majonezas su ledo priemaišom tai tikrai ne taip paprasta išstumt. Yra dar viena šlangutė kuri mėgsta užšalt ;)Kudė?
Juk spaudimas visada išeina pro ten, pro kur lengviausia. Tai jei jam bus lengviau pramušt majonezo kamštį, nei išstumt matuoklę - jis pro ten ir eis
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#18
Posted 2004 January 15 - 13:14
Tą sietelį bačioke paprastai nepastebėsi ;) , bačiokas yra dvigubas - sietelis yra tarp išorinės ir vidinės sienlių cilindro tipo - jį gali atrast tik išėmęs vidinį bačioko piltuvėlį.Visgi sietelio paciam bacioke nera pas mane, gal jau vokietis isemes buvo
spaudimo karteryje neturi būt - jei jis bus tepalus varis pro riebokšlius ir kitus nesandarumus, o jei bus net toks kad ledą pramuš - patikėk ledai neišplauks - pirma variklis tepalais apsivemsJuk spaudimas visada išeina pro ten, pro kur lengviausia.
#19 Svečias_Daynews_*
Posted 2004 January 15 - 13:53
#20
Posted 2004 January 15 - 14:12
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users