Uzlinko turbo, tepalai ausinimo skystyje??
#1 Svečias_407hdi_*
Parašyta 2009 liepos 01 - 11:50
#2
Parašyta 2009 liepos 01 - 12:01
Manau del tepalo ausinimo skystije turbina niekuo deta nes ten i ja vanduo neina man atrodoSweiki kolegos,
Rasau cia ieskodamas patarimu ir protingu nuomoniu. Susiduriau su tikrai rimta ir didele beda, kad isaisketu platesnis vaizdas papasakosiu bendra situacija.
Nusipirkau peugeut 407 1.6 hdi pries menesi, apie peugeut nieko neismaniau, todel pries perkant skydelyje deges gedimas ''particle filter regeneration cycle urgent'' neatrode baisus, nes nezinojau kas cia per daiktas, maniau pakeisiu filtrus ir viskas bus ok. Taip ir padariau, nuvariau masina pas meistra, pakeiciau tepalus, filtrus...tik deja problema isliko ta pati...Griztant namo is meistro nutruko paskirstymo dirzas, todel uz 30 min teko masina tempti atgal pas ji.. Isardzius varikli paaiskejo, kad voztuvai liko sveiki, pakeiciau kompensatorius, 3 pakelikus, vandens pompa, dirza su guoliais, degimo davikli, galvos tarpine.. .,sumokejau milziniska suma pinigu..Pasiemiau masina,viskas buvo normaliai kokiam 50 km..... Po 50 km masina pradejo nebetraukti, pasieke tik 2000 apsuku, nebuvo imanoma aplenkti, max greitis vargei pasiekdavo 100 km/h...taip pasivazinejau dar 30km ir masina sustojo visiskai, dirba tik ant laisvu apsuku, turbina skleidzia milziniska garsa ir ausinimo skysti pilnas tepalu. Gal butu imanoma gauti is jusu prognozes kodel suluzo turbina?? is kur tepalai, blogai surinktas variklis?? (tarpine gi ideta nauja) Ar imanoma, kad FAP sulauze turbina, cia pasiskaites, pastebejau daug simtomu kurie buvo pas mane , tokiu kaip vetiliatoriaus pastovus darbas ..Aciu uz jusu komentarus, esu tikrai nesmagioje padetyje, reikia butinai rasti turbinos gedimo priezastis, nes kitaip ir kitos likimas toks pat...tiesa, gal yra kokiu patarimu kur isigyti-rtestouruoti turbina?? Ir kiek panasiai tai atsieina..??
Greiciau cia blogai surinko tau, gal galvos neslyfavo.
Neesu didelis turbu specas ir nenoriu taves nugazdinti
Cia tik mano tokia nuomone
#3 Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2009 liepos 01 - 12:18
nejeskok tu pats gedimo priezasties.. .,sumokejau milziniska suma pinigu..Pasiemiau masina,viskas buvo normaliai kokiam 50 km..... Po 50 km masina pradejo nebetraukti, pasieke tik 2000 apsuku, ........................ir ausinimo skysti pilnas tepalu.
Faktas kad po galvutes remonto gavai auto su tepalais ausinimo sistemoi. To pakanka kad grazinti auto pagal reklamacija!
O apie ''particle filter regeneration cycle urgent'' mes jau rasem daug, pajeskok salia -
FAP skistis FAP
Šį pranešimą redagavo MEISTERIS: 2009 liepos 01 - 12:51
#4 Svečias_407hdi_*
Parašyta 2009 liepos 01 - 12:27
O kas liecia turbina cia atskiros bedos?? Negali buti susije?? Ar galima FAP kalte del turbinos gedimo?? Ir ar uzteks vien tik isvalyti FAP??nejeskok tu pats gedimo priezasties.
Faktas kad po galvutes remonto gavai auto su tepalais ausinimo sistemoi. To pakanka kad grazinti auto pagal reklamacija!
#5
Parašyta 2009 liepos 01 - 13:25
nebuciau tikras jog turba uzlinko. gal tiesiog kompas avariniam rezime jos nejungia...O kas liecia turbina cia atskiros bedos?? Negali buti susije?? Ar galima FAP kalte del turbinos gedimo?? Ir ar uzteks vien tik isvalyti FAP??
nu nebent tepalus visus suvare i ausinimo sistema ar ausinimo skyscio i tepalus privare...
Šį pranešimą redagavo Nerijusv: 2009 liepos 01 - 13:26
#6
Parašyta 2009 liepos 01 - 13:54
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#7 Svečias_407hdi_*
Parašyta 2009 liepos 01 - 14:03
Kad turbina uzlinko sprendziu is keliu priezasciu:nebuciau tikras jog turba uzlinko. gal tiesiog kompas avariniam rezime jos nejungia...
nu nebent tepalus visus suvare i ausinimo sistema ar ausinimo skyscio i tepalus privare...
1. Auto pradejo nebepriimti apsuku, pasiekia 2000 ir viskas( turbina kiek zinau isijungia virs 2000 apsuku)
2. Variklis mano ir dabar dirba normaliai, tik ji uzkurus, turbina skleidzia siaubinga garsa, toks jausmas, kad pucia ora is kazkur...
Is tikruju mano kompetencija labai ribota sioje srityje, todel ir prasau jusu nuomoniu ir patarimu,todel prasau, pataisykite mane jei klystu..Is anksto dekoju
#8 Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2009 liepos 01 - 14:07
tau buvo ispejimas -''particle filter regeneration cycle urgent''O kas liecia turbina cia atskiros bedos?? Negali buti susije?? Ar galima FAP kalte del turbinos gedimo?? Ir ar uzteks vien tik isvalyti FAP??nejeskok tu pats gedimo priezasties.
Faktas kad po galvutes remonto gavai auto su tepalais ausinimo sistemoi. To pakanka kad grazinti auto pagal reklamacija!
...skubiai darikit FAP filtro regeneracija...
Cia reiskia kad ,liaudiskai snekant ,pas tave buvo uzsikimses duslintuvas.
Abejoju kad nuositos problemos parejo turbina.
Vien tik isplauti FAP neiseis, nes valdimo blokas suprato problema ir tam kad jia panaikinti geriau priverstinai ijungti regeneracija.
Šį pranešimą redagavo MEISTERIS: 2009 liepos 01 - 14:10
#9 Svečias_407hdi_*
Parašyta 2009 liepos 01 - 14:11
Pritariu tau, Lietuvoje yra daug kartu geriau bei naudingiau pirkti 2 ltr. hdi ..., bet as randuosi Airijoje, cia patikek, didelis skirtumas ar variklis 2 ar 1.6 ltr. , to pasekoje 2 ltr. hdi cia pigiau kainuoja nei 1.6 hdiDar vienam zmogui uzuojauta. Kur jusu protas pirkt 407 su 1.6 hdi? Kam darot tokias nesamones ? Yra gi 2.0 hdi. Geriau 1000 euru daugiau sumoket, bet neturet tu problemu kurios iskyla su 1.6.
#10 Svečias_407hdi_*
Parašyta 2009 liepos 01 - 14:17
Kiek supratau, regeneracija- tai kazkoks mechaniniu budu sukeltas suodziu sudeginimas...ar as teisus?? Tai vadinais dar nera butina keisti sita labai brangiai kainuojanti FAP filtra?? Kiek domejausi pas mus jo kaina 1000 euru...plius eolystau buvo ispejimas -''particle filter regeneration cycle urgent''
O kas liecia turbina cia atskiros bedos?? Negali buti susije?? Ar galima FAP kalte del turbinos gedimo?? Ir ar uzteks vien tik isvalyti FAP??nejeskok tu pats gedimo priezasties.
Faktas kad po galvutes remonto gavai auto su tepalais ausinimo sistemoi. To pakanka kad grazinti auto pagal reklamacija!
...skubiai darikit FAP filtro regeneracija...
Cia reiskia kad ,liaudiskai snekant ,pas tave buvo uzsikimses duslintuvas.
Abejoju kad nuositos problemos parejo turbina.
Vien tik isplauti FAP neiseis, nes valdimo blokas suprato problema ir tam kad jia panaikinti geriau priverstinai ijungti regeneracija.
#11
Parašyta 2009 liepos 01 - 14:30
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#12
Parašyta 2009 liepos 01 - 14:42
Šį pranešimą redagavo Ramunas: 2009 liepos 01 - 14:42
#13 Svečias_407hdi_*
Parašyta 2009 liepos 01 - 14:49
Jei galima nenukrypstame nuo temos... Dirzo nepakeitimas mano klaida, tik zinoma dalinai, masina isigijau pries menesi, buves seimininkas tvirtino, kad ji pakeite visai nesenai, serviso history automobilis neturi...Gal uzteks tu bobuciu tauskalu viena karta. Prisiklausem jau tu pasaku apie koks blogas yra 2,5TD, laimei tai tik pasakos. Kalbekit konkreciai kuo tas 1,6HDI toks blogas, nes su situo varikliu daug modeliu eina(be to 407tu absoliuti dauguma sedanu), ir 407 ir 307 ir ect. Kad dirzas truko tai cia savininko bedos o ne variklio..
Ramunas
#14
Parašyta 2009 liepos 01 - 14:51
buves seimininkas tvirtino, kad ji pakeite visai nesenai, serviso history automobilis neturi...
gerai kad netvirtino jog pirko dyzeli sekmadieniais i baznycia vazinet..
R
#15 Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2009 liepos 01 - 14:56
Pradzioi pilosi EOLYS, paskui per diagnostine iranga pririsiamas eolyo kiekis , daroma priverstine regenerazija ir trinamos klaidos.Kiek supratau, regeneracija- tai kazkoks mechaniniu budu sukeltas suodziu sudeginimas...ar as teisus?? Tai vadinais dar nera butina keisti sita labai brangiai kainuojanti FAP filtra?? Kiek domejausi pas mus jo kaina 1000 euru...plius eolys
tau buvo ispejimas -''particle filter regeneration cycle urgent''
O kas liecia turbina cia atskiros bedos?? Negali buti susije?? Ar galima FAP kalte del turbinos gedimo?? Ir ar uzteks vien tik isvalyti FAP??nejeskok tu pats gedimo priezasties.
Faktas kad po galvutes remonto gavai auto su tepalais ausinimo sistemoi. To pakanka kad grazinti auto pagal reklamacija!
...skubiai darikit FAP filtro regeneracija...
Cia reiskia kad ,liaudiskai snekant ,pas tave buvo uzsikimses duslintuvas.
Abejoju kad nuositos problemos parejo turbina.
Vien tik isplauti FAP neiseis, nes valdimo blokas suprato problema ir tam kad jia panaikinti geriau priverstinai ijungti regeneracija.
Mechaniniu budu neiseis. FAP filtra pries tai galima praplauti.
Šį pranešimą redagavo MEISTERIS: 2009 liepos 01 - 14:57
#16
Parašyta 2009 liepos 01 - 14:56
tu viskuom taip lengvai patiki?...buves seimininkas tvirtino, kad ji pakeite visai nesenai, serviso history automobilis neturi...
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#17 Svečias_407hdi_*
Parašyta 2009 liepos 01 - 15:06
Kam tie beprasmiai klausimai....??? Ar daug is jusu tik nusipirke auto per pirmasias 2 savaites puolate pasikeisti paskirstymo dirzus..Lietuvoje kas antra masina be serviso history (arba jos suklastotos), netikiu, kad jus tik isigyjate auto ir is karto keiciate dirzus.....tu viskuom taip lengvai patiki?
#18 Svečias_407hdi_*
Parašyta 2009 liepos 01 - 15:22
Aciu uz atsakyma, siek tiek palengvejo...gal nereiks to brangaus daikto pirkti.....o kaip del EOLYS..gal yra kokiu galimybiu kur internete ji isigyti?? Tiesa...ar galima pakeisti turbina nepasalinus tos problemos, ar neistiks toks pat likimas??Pradzioi pilosi EOLYS, paskui per diagnostine iranga pririsiamas eolyo kiekis , daroma priverstine regenerazija ir trinamos klaidos.
Kiek supratau, regeneracija- tai kazkoks mechaniniu budu sukeltas suodziu sudeginimas...ar as teisus?? Tai vadinais dar nera butina keisti sita labai brangiai kainuojanti FAP filtra?? Kiek domejausi pas mus jo kaina 1000 euru...plius eolys
tau buvo ispejimas -''particle filter regeneration cycle urgent''
O kas liecia turbina cia atskiros bedos?? Negali buti susije?? Ar galima FAP kalte del turbinos gedimo?? Ir ar uzteks vien tik isvalyti FAP??nejeskok tu pats gedimo priezasties.
Faktas kad po galvutes remonto gavai auto su tepalais ausinimo sistemoi. To pakanka kad grazinti auto pagal reklamacija!
...skubiai darikit FAP filtro regeneracija...
Cia reiskia kad ,liaudiskai snekant ,pas tave buvo uzsikimses duslintuvas.
Abejoju kad nuositos problemos parejo turbina.
Vien tik isplauti FAP neiseis, nes valdimo blokas suprato problema ir tam kad jia panaikinti geriau priverstinai ijungti regeneracija.
Mechaniniu budu neiseis. FAP filtra pries tai galima praplauti.
#19 Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2009 liepos 01 - 16:28
Galima, bet tu nors FAPa praplauk su vandeniu.Tiesa...ar galima pakeisti turbina nepasalinus tos problemos, ar neistiks toks pat likimas??
#20
Parašyta 2009 liepos 01 - 17:23
Šį pranešimą redagavo p407: 2009 liepos 01 - 17:24
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0