Peršokti prie turinio


Uzlinko turbo, tepalai ausinimo skystyje??


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 43

#1 Svečias_407hdi_*

Svečias_407hdi_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 01 - 11:50

Sweiki kolegos, Rasau cia ieskodamas patarimu ir protingu nuomoniu. Susiduriau su tikrai rimta ir didele beda, kad isaisketu platesnis vaizdas papasakosiu bendra situacija. Nusipirkau peugeut 407 1.6 hdi pries menesi, apie peugeut nieko neismaniau, todel pries perkant skydelyje deges gedimas ''particle filter regeneration cycle urgent'' neatrode baisus, nes nezinojau kas cia per daiktas, maniau pakeisiu filtrus ir viskas bus ok. Taip ir padariau, nuvariau masina pas meistra, pakeiciau tepalus, filtrus...tik deja problema isliko ta pati...Griztant namo is meistro nutruko paskirstymo dirzas, todel uz 30 min teko masina tempti atgal pas ji.. Isardzius varikli paaiskejo, kad voztuvai liko sveiki, pakeiciau kompensatorius, 3 pakelikus, vandens pompa, dirza su guoliais, degimo davikli, galvos tarpine.. .,sumokejau milziniska suma pinigu..Pasiemiau masina,viskas buvo normaliai kokiam 50 km..... Po 50 km masina pradejo nebetraukti, pasieke tik 2000 apsuku, nebuvo imanoma aplenkti, max greitis vargei pasiekdavo 100 km/h...taip pasivazinejau dar 30km ir masina sustojo visiskai, dirba tik ant laisvu apsuku, turbina skleidzia milziniska garsa ir ausinimo skysti pilnas tepalu. Gal butu imanoma gauti is jusu prognozes kodel suluzo turbina?? is kur tepalai, blogai surinktas variklis?? (tarpine gi ideta nauja) Ar imanoma, kad FAP sulauze turbina, cia pasiskaites, pastebejau daug simtomu kurie buvo pas mane , tokiu kaip vetiliatoriaus pastovus darbas ..Aciu uz jusu komentarus, esu tikrai nesmagioje padetyje, reikia butinai rasti turbinos gedimo priezastis, nes kitaip ir kitos likimas toks pat...tiesa, gal yra kokiu patarimu kur isigyti-rtestouruoti turbina?? Ir kiek panasiai tai atsieina..??
  • 0

#2 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2009 liepos 01 - 12:01

Sweiki kolegos,
Rasau cia ieskodamas patarimu ir protingu nuomoniu. Susiduriau su tikrai rimta ir didele beda, kad isaisketu platesnis vaizdas papasakosiu bendra situacija.
Nusipirkau peugeut 407 1.6 hdi pries menesi, apie peugeut nieko neismaniau, todel pries perkant skydelyje deges gedimas ''particle filter regeneration cycle urgent'' neatrode baisus, nes nezinojau kas cia per daiktas, maniau pakeisiu filtrus ir viskas bus ok. Taip ir padariau, nuvariau masina pas meistra, pakeiciau tepalus, filtrus...tik deja problema isliko ta pati...Griztant namo is meistro nutruko paskirstymo dirzas, todel uz 30 min teko masina tempti atgal pas ji.. Isardzius varikli paaiskejo, kad voztuvai liko sveiki, pakeiciau kompensatorius, 3 pakelikus, vandens pompa, dirza su guoliais, degimo davikli, galvos tarpine.. .,sumokejau milziniska suma pinigu..Pasiemiau masina,viskas buvo normaliai kokiam 50 km..... Po 50 km masina pradejo nebetraukti, pasieke tik 2000 apsuku, nebuvo imanoma aplenkti, max greitis vargei pasiekdavo 100 km/h...taip pasivazinejau dar 30km ir masina sustojo visiskai, dirba tik ant laisvu apsuku, turbina skleidzia milziniska garsa ir ausinimo skysti pilnas tepalu. Gal butu imanoma gauti is jusu prognozes kodel suluzo turbina?? is kur tepalai, blogai surinktas variklis?? (tarpine gi ideta nauja) Ar imanoma, kad FAP sulauze turbina, cia pasiskaites, pastebejau daug simtomu kurie buvo pas mane , tokiu kaip vetiliatoriaus pastovus darbas ..Aciu uz jusu komentarus, esu tikrai nesmagioje padetyje, reikia butinai rasti turbinos gedimo priezastis, nes kitaip ir kitos likimas toks pat...tiesa, gal yra kokiu patarimu kur isigyti-rtestouruoti turbina?? Ir kiek panasiai tai atsieina..??

Manau del tepalo ausinimo skystije turbina niekuo deta nes ten i ja vanduo neina man atrodo
Greiciau cia blogai surinko tau, gal galvos neslyfavo.
Neesu didelis turbu specas ir nenoriu taves nugazdinti
Cia tik mano tokia nuomone :huh:
  • 0

#3 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 01 - 12:18

. .,sumokejau milziniska suma pinigu..Pasiemiau masina,viskas buvo normaliai kokiam 50 km..... Po 50 km masina pradejo nebetraukti, pasieke tik 2000 apsuku, ........................ir ausinimo skysti pilnas tepalu.

nejeskok tu pats gedimo priezasties.
Faktas kad po galvutes remonto gavai auto su tepalais ausinimo sistemoi. To pakanka kad grazinti auto pagal reklamacija!

O apie ''particle filter regeneration cycle urgent'' mes jau rasem daug, pajeskok salia -


FAP skistis FAP

Šį pranešimą redagavo MEISTERIS: 2009 liepos 01 - 12:51

  • 0

#4 Svečias_407hdi_*

Svečias_407hdi_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 01 - 12:27

nejeskok tu pats gedimo priezasties.
Faktas kad po galvutes remonto gavai auto su tepalais ausinimo sistemoi. To pakanka kad grazinti auto pagal reklamacija!

O kas liecia turbina cia atskiros bedos?? Negali buti susije?? Ar galima FAP kalte del turbinos gedimo?? Ir ar uzteks vien tik isvalyti FAP??
  • 0

#5 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2009 liepos 01 - 13:25

O kas liecia turbina cia atskiros bedos?? Negali buti susije?? Ar galima FAP kalte del turbinos gedimo?? Ir ar uzteks vien tik isvalyti FAP??

nebuciau tikras jog turba uzlinko. gal tiesiog kompas avariniam rezime jos nejungia...

nu nebent tepalus visus suvare i ausinimo sistema ar ausinimo skyscio i tepalus privare... :unsure:

Šį pranešimą redagavo Nerijusv: 2009 liepos 01 - 13:26

  • 0

#6 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 liepos 01 - 13:54

Dar vienam zmogui uzuojauta. Kur jusu protas pirkt 407 su 1.6 hdi? Kam darot tokias nesamones ? Yra gi 2.0 hdi. Geriau 1000 euru daugiau sumoket, bet neturet tu problemu kurios iskyla su 1.6.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#7 Svečias_407hdi_*

Svečias_407hdi_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 01 - 14:03

nebuciau tikras jog turba uzlinko. gal tiesiog kompas avariniam rezime jos nejungia...

nu nebent tepalus visus suvare i ausinimo sistema ar ausinimo skyscio i tepalus privare... :unsure:

Kad turbina uzlinko sprendziu is keliu priezasciu:
1. Auto pradejo nebepriimti apsuku, pasiekia 2000 ir viskas( turbina kiek zinau isijungia virs 2000 apsuku)
2. Variklis mano ir dabar dirba normaliai, tik ji uzkurus, turbina skleidzia siaubinga garsa, toks jausmas, kad pucia ora is kazkur...

Is tikruju mano kompetencija labai ribota sioje srityje, todel ir prasau jusu nuomoniu ir patarimu,todel prasau, pataisykite mane jei klystu..Is anksto dekoju
  • 0

#8 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 01 - 14:07

nejeskok tu pats gedimo priezasties. 
Faktas kad po galvutes remonto gavai auto su tepalais ausinimo sistemoi. To pakanka kad grazinti auto pagal reklamacija!

O kas liecia turbina cia atskiros bedos?? Negali buti susije?? Ar galima FAP kalte del turbinos gedimo?? Ir ar uzteks vien tik isvalyti FAP??

tau buvo ispejimas -''particle filter regeneration cycle urgent''

...skubiai darikit FAP filtro regeneracija...

Cia reiskia kad ,liaudiskai snekant ,pas tave buvo uzsikimses duslintuvas.
Abejoju kad nuositos problemos parejo turbina.
Vien tik isplauti FAP neiseis, nes valdimo blokas suprato problema ir tam kad jia panaikinti geriau priverstinai ijungti regeneracija.

Šį pranešimą redagavo MEISTERIS: 2009 liepos 01 - 14:10

  • 0

#9 Svečias_407hdi_*

Svečias_407hdi_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 01 - 14:11

Dar vienam zmogui uzuojauta. Kur jusu protas pirkt 407 su 1.6 hdi? Kam darot tokias nesamones ? Yra gi 2.0 hdi. Geriau 1000 euru daugiau sumoket, bet neturet tu problemu kurios iskyla su 1.6.

Pritariu tau, Lietuvoje yra daug kartu geriau bei naudingiau pirkti 2 ltr. hdi ..., bet as randuosi Airijoje, cia patikek, didelis skirtumas ar variklis 2 ar 1.6 ltr. , to pasekoje 2 ltr. hdi cia pigiau kainuoja nei 1.6 hdi
  • 0

#10 Svečias_407hdi_*

Svečias_407hdi_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 01 - 14:17

nejeskok tu pats gedimo priezasties. 
Faktas kad po galvutes remonto gavai auto su tepalais ausinimo sistemoi. To pakanka kad grazinti auto pagal reklamacija!

O kas liecia turbina cia atskiros bedos?? Negali buti susije?? Ar galima FAP kalte del turbinos gedimo?? Ir ar uzteks vien tik isvalyti FAP??

tau buvo ispejimas -''particle filter regeneration cycle urgent''

...skubiai darikit FAP filtro regeneracija...

Cia reiskia kad ,liaudiskai snekant ,pas tave buvo uzsikimses duslintuvas.
Abejoju kad nuositos problemos parejo turbina.
Vien tik isplauti FAP neiseis, nes valdimo blokas suprato problema ir tam kad jia panaikinti geriau priverstinai ijungti regeneracija.

Kiek supratau, regeneracija- tai kazkoks mechaniniu budu sukeltas suodziu sudeginimas...ar as teisus?? Tai vadinais dar nera butina keisti sita labai brangiai kainuojanti FAP filtra?? Kiek domejausi pas mus jo kaina 1000 euru...plius eolys
  • 0

#11 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 liepos 01 - 14:30

Draudimas + keliu mokestis kiek skirias airijoj tarp 2.0 ir 1.6 hdi metams? O remontas ? 407 su 2.0 hdi kiek pamenu neturi jokiu FAP ir nereikia jokiu eoliu. O 1.6 variklio resursas yra 180-200 t. km po to prasideda problemos. Kaina variklio bent Lietuvoje apie 2200-2500, taigi visi kurie sugalvosit pirkt su 1.6 gerai pagalvokit ar is tikro norit sau problemu.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#12 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2009 liepos 01 - 14:42

Gal uzteks tu bobuciu tauskalu viena karta. Prisiklausem jau tu pasaku apie koks blogas yra 2,5TD, laimei tai tik pasakos. Kalbekit konkreciai kuo tas 1,6HDI toks blogas, nes su situo varikliu daug modeliu eina(be to 407tu absoliuti dauguma sedanu), ir 407 ir 307 ir ect. Kad dirzas truko tai cia savininko bedos o ne variklio.. Ramunas

Šį pranešimą redagavo Ramunas: 2009 liepos 01 - 14:42

  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#13 Svečias_407hdi_*

Svečias_407hdi_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 01 - 14:49

Gal uzteks tu bobuciu tauskalu viena karta. Prisiklausem jau tu pasaku apie koks blogas yra 2,5TD, laimei tai tik pasakos. Kalbekit konkreciai kuo tas 1,6HDI toks blogas, nes su situo varikliu daug modeliu eina(be to 407tu absoliuti dauguma sedanu), ir 407 ir 307 ir ect. Kad dirzas truko tai cia savininko bedos o ne variklio..

Ramunas

Jei galima nenukrypstame nuo temos... Dirzo nepakeitimas mano klaida, tik zinoma dalinai, masina isigijau pries menesi, buves seimininkas tvirtino, kad ji pakeite visai nesenai, serviso history automobilis neturi...
  • 0

#14 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2009 liepos 01 - 14:51

buves seimininkas tvirtino, kad ji pakeite visai nesenai, serviso history automobilis neturi...


gerai kad netvirtino jog pirko dyzeli sekmadieniais i baznycia vazinet..

R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#15 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 01 - 14:56

nejeskok tu pats gedimo priezasties. 
Faktas kad po galvutes remonto gavai auto su tepalais ausinimo sistemoi. To pakanka kad grazinti auto pagal reklamacija!

O kas liecia turbina cia atskiros bedos?? Negali buti susije?? Ar galima FAP kalte del turbinos gedimo?? Ir ar uzteks vien tik isvalyti FAP??

tau buvo ispejimas -''particle filter regeneration cycle urgent''

...skubiai darikit FAP filtro regeneracija...

Cia reiskia kad ,liaudiskai snekant ,pas tave buvo uzsikimses duslintuvas.
Abejoju kad nuositos problemos parejo turbina.
Vien tik isplauti FAP neiseis, nes valdimo blokas suprato problema ir tam kad jia panaikinti geriau priverstinai ijungti regeneracija.

Kiek supratau, regeneracija- tai kazkoks mechaniniu budu sukeltas suodziu sudeginimas...ar as teisus?? Tai vadinais dar nera butina keisti sita labai brangiai kainuojanti FAP filtra?? Kiek domejausi pas mus jo kaina 1000 euru...plius eolys

Pradzioi pilosi EOLYS, paskui per diagnostine iranga pririsiamas eolyo kiekis , daroma priverstine regenerazija ir trinamos klaidos.
Mechaniniu budu neiseis. FAP filtra pries tai galima praplauti.

Šį pranešimą redagavo MEISTERIS: 2009 liepos 01 - 14:57

  • 0

#16 zidanas

zidanas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.377
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:208

Parašyta 2009 liepos 01 - 14:56

...buves seimininkas tvirtino, kad ji pakeite visai nesenai, serviso history automobilis neturi...

tu viskuom taip lengvai patiki?
  • 0

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN |  ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208

 

Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!


#17 Svečias_407hdi_*

Svečias_407hdi_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 01 - 15:06

tu viskuom taip lengvai patiki?

Kam tie beprasmiai klausimai....??? Ar daug is jusu tik nusipirke auto per pirmasias 2 savaites puolate pasikeisti paskirstymo dirzus..Lietuvoje kas antra masina be serviso history (arba jos suklastotos), netikiu, kad jus tik isigyjate auto ir is karto keiciate dirzus.....
  • 0

#18 Svečias_407hdi_*

Svečias_407hdi_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 01 - 15:22

nejeskok tu pats gedimo priezasties. 
Faktas kad po galvutes remonto gavai auto su tepalais ausinimo sistemoi. To pakanka kad grazinti auto pagal reklamacija!

O kas liecia turbina cia atskiros bedos?? Negali buti susije?? Ar galima FAP kalte del turbinos gedimo?? Ir ar uzteks vien tik isvalyti FAP??

tau buvo ispejimas -''particle filter regeneration cycle urgent''

...skubiai darikit FAP filtro regeneracija...

Cia reiskia kad ,liaudiskai snekant ,pas tave buvo uzsikimses duslintuvas.
Abejoju kad nuositos problemos parejo turbina.
Vien tik isplauti FAP neiseis, nes valdimo blokas suprato problema ir tam kad jia panaikinti geriau priverstinai ijungti regeneracija.

Kiek supratau, regeneracija- tai kazkoks mechaniniu budu sukeltas suodziu sudeginimas...ar as teisus?? Tai vadinais dar nera butina keisti sita labai brangiai kainuojanti FAP filtra?? Kiek domejausi pas mus jo kaina 1000 euru...plius eolys

Pradzioi pilosi EOLYS, paskui per diagnostine iranga pririsiamas eolyo kiekis , daroma priverstine regenerazija ir trinamos klaidos.
Mechaniniu budu neiseis. FAP filtra pries tai galima praplauti.

Aciu uz atsakyma, siek tiek palengvejo...gal nereiks to brangaus daikto pirkti.....o kaip del EOLYS..gal yra kokiu galimybiu kur internete ji isigyti?? Tiesa...ar galima pakeisti turbina nepasalinus tos problemos, ar neistiks toks pat likimas??
  • 0

#19 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 01 - 16:28

Tiesa...ar galima pakeisti turbina nepasalinus tos problemos, ar neistiks toks pat likimas??

Galima, bet tu nors FAPa praplauk su vandeniu. :)
  • 0

#20 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2009 liepos 01 - 17:23

kas cia per svaigimai, tepalas ausinimo skystyje o jie apie FAP kalba :D Tu pirmiausiai varikli susitvarkyk, o tuomet jau toliau sekancius remontus, o ple jis Eolys tipo uzpils ir variklis susitvarkys :D :D :D :D Kelnias tikriausiai irgi per galva maunates :D :D :D

Šį pranešimą redagavo p407: 2009 liepos 01 - 17:24

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0