Peršokti prie turinio


Uzlinko turbo, tepalai ausinimo skystyje??


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 43

#41 Svečias_407hdi_*

Svečias_407hdi_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 14 - 12:38

Sweiki dar karta. Truputi updatinsiu tema ir pasipasakosiu apie rezultatus remonto. Pasikeiciau turbina... Del tepalu variklyje, nebuvo nieko baisaus, paprasciausiai i vandens kanalus pateko siek tiek tepalo betvarkant motora, o vanduo visa tepala iskelia i vandens bakeli, del to atrodo, kad leidzia tepala...tepale vandens nebuvo ir temp. variklio buvo gera... Turbina linko del mano minetos priezasties, kaip jau ir minejau, del FAP... manasis Fap stovi tiesiai po turbinos, net jungiasi su ja... Pravaliau FAP, nes buvo pilnai uzsikises..., tik va beda.., jauciu, kad vel tas pats..., nebenoriu sugadinti antrosios turbo.., todel nusprendziau isdauzyti ji velniop...arba pragrezti.. Klausiu jusu patarimu?? Gal kas esate ka panasaus dare?? kaip reaguoja sistema i pokycius, ar kompas gauna signala, kad FAP veikia?? Tiesa..negaliu rasti EOLYS bakelio, gal kas galetu patarti kur jis?? Ar gerai bus jei uzpilsiu ji dyzeliu?? Prasau patarimo, nes cia niekas tokiu darbu nedaro, o i lt gabenti auto neapsimoka...
  • 0

#42 lmacys

lmacys
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:Vilnius, Kaunas
  • Automobilis:P307sw 1.6HDi 04' 80kW

Parašyta 2009 liepos 14 - 14:02

Butent, kompiuteris fiksuos klaida. Ir is kalbu teko girdeti kad tada kompiuteris turetu pradeti riboti variklio galinguma, nors man to su savo auto dar neteko patirti, nors Antipolution klaida ir degancia variklio lempute jau teko matyti. EOLYS bakelis bent pas 307 randasi salia kuro bako, pasilenk is vairuotojo puses prie galinio rato. Turiu itarima kad ta FAP galima pravalyti ir be to stebuklingo skyscio, tik reikia kas 300-500km isvaziuoti i autostrada ir pasivazineti su 3500rpm sukiais kokia 10minuciu. :) Mastau gal lietuviai-auksarankiai isvis nepripyle man jokio skyscio, tik i kompa irase kad yra papildytas. Nes bakelis pastuksenus atrodo tuscias :unsure: Vazinejuos taip pusantru metu, karts nuo karto regeneracija atlikineju tokiu budu, nes kitaip variklis pradeda truputi tampytis vaziuojant pastoviu greiciu.

Šį pranešimą redagavo lmacys: 2009 liepos 14 - 14:10

  • 0

#43 Ekosbrista

Ekosbrista
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 243
  • Vieta:Trondheimas, Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 ir Outlander Instyle+

Parašyta 2009 liepos 14 - 23:31

Dar vienam zmogui uzuojauta. Kur jusu protas pirkt 407 su 1.6 hdi? Kam darot tokias nesamones ? Yra gi 2.0 hdi. Geriau 1000 euru daugiau sumoket, bet neturet tu problemu kurios iskyla su 1.6.

Gyvenu Norvegijoj ir kiek anksciau perziurejau 407 dyzelio skelbimus. Viso buvo 182. Vienas masiniukas su 2.2L varikliu, trys su 2L, like- 1.6L. Taigi, pasirinkimas siauras, o 2.2L kainuoja vos ne dvigubai uz 1.6L.

Šį pranešimą redagavo Ekosbrista: 2009 liepos 14 - 23:32

  • 0

#44 Svečias__Rolandas__*

Svečias__Rolandas__*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 15 - 23:22

Gyvenu Norvegijoj ir kiek anksciau perziurejau 407 dyzelio skelbimus. Viso buvo 182. Vienas masiniukas su 2.2L varikliu, trys su 2L, like- 1.6L. Taigi, pasirinkimas siauras, o 2.2L kainuoja vos ne dvigubai uz 1.6L.

Na tas pats ir Siaures Airijoj, pagrindinis motoras 1.6 Hdi, draudimo grupe 7, varikliukas su 2.0 Hdi - draudimo grupe 12, apie benzina ir 2.2 nesneku, nes tiems suskaiciuoti gali uztekti vienos rankos pirstu. Va is kur tas pasirinkimas. Perki 1.6 Hdi ne trasai, o malonumui pasivazineti niekur neskubant (ir mieste su 1.6 gali neblogai palakstyti ir ne vienam nosi nusluostyti), pigesniam islaikymui uzsienyje (draudimai, keliu mokesciai ir pan), cia visa kalba apie sekancias salis isskyrus LT.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0