Peršokti prie turinio


Uzlinko turbo, tepalai ausinimo skystyje??


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 43

#21 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2009 liepos 01 - 17:29

nebuciau tikras jog turba uzlinko. gal tiesiog kompas avariniam rezime jos nejungia...

nu nebent tepalus visus suvare i ausinimo sistema ar ausinimo skyscio i tepalus privare...  :unsure:

Kad turbina uzlinko sprendziu is keliu priezasciu:
1. Auto pradejo nebepriimti apsuku, pasiekia 2000 ir viskas( turbina kiek zinau isijungia virs 2000 apsuku)
2. Variklis mano ir dabar dirba normaliai, tik ji uzkurus, turbina skleidzia siaubinga garsa, toks jausmas, kad pucia ora is kazkur...

Is tikruju mano kompetencija labai ribota sioje srityje, todel ir prasau jusu nuomoniu ir patarimu,todel prasau, pataisykite mane jei klystu..Is anksto dekoju

neitikinai... kompas valdo turbina, forume ne karta buvo rasyta apie atvejus, kad kompas nejungia turbos ir neleidzia virsyt 2krpm tuo atveju kai kuras bake visiskai i pabaiga (e... o gal tau tiesiog kuras baigesi :hmm: )
del antro punkto - jei fap'as visiskai uzsikimso, susidares slegis ismetimo sistemoj galejo kokia tarpine prapust ar slanga numaut, netikiu jog taip paprastai gali imti ir suluzti... ypac kai ka tik is remonto masina...
  • 0

#22 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2009 liepos 01 - 17:34

nebuciau tikras jog turba uzlinko. gal tiesiog kompas avariniam rezime jos nejungia...

nu nebent tepalus visus suvare i ausinimo sistema ar ausinimo skyscio i tepalus privare...  :unsure:

Kad turbina uzlinko sprendziu is keliu priezasciu:
1. Auto pradejo nebepriimti apsuku, pasiekia 2000 ir viskas( turbina kiek zinau isijungia virs 2000 apsuku)
2. Variklis mano ir dabar dirba normaliai, tik ji uzkurus, turbina skleidzia siaubinga garsa, toks jausmas, kad pucia ora is kazkur...

Is tikruju mano kompetencija labai ribota sioje srityje, todel ir prasau jusu nuomoniu ir patarimu,todel prasau, pataisykite mane jei klystu..Is anksto dekoju

neitikinai... kompas valdo turbina, forume ne karta buvo rasyta apie atvejus, kad kompas nejungia turbos ir neleidzia virsyt 2krpm tuo atveju kai kuras bake visiskai i pabaiga (e... o gal tau tiesiog kuras baigesi :hmm: )
del antro punkto - jei fap'as visiskai uzsikimso, susidares slegis ismetimo sistemoj galejo kokia tarpine prapust ar slanga numaut, netikiu jog taip paprastai gali imti ir suluzti... ypac kai ka tik is remonto masina...

Bet jei auto is remonto irgi su tepalu antifryze negali buti :blush:
  • 0

#23 Svečias_407hdi_*

Svečias_407hdi_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 01 - 17:49

kas cia per svaigimai, tepalas ausinimo skystyje o jie apie FAP kalba :D Tu pirmiausiai varikli susitvarkyk, o tuomet jau toliau sekancius remontus, o ple jis Eolys tipo uzpils ir variklis susitvarkys :D :D :D :D Kelnias tikriausiai irgi per galva maunates :D :D :D

Niekas cia niekur tamsta nesvaigsta...kalba eina apie viska...sitiek protingi kiek tu cia visi esame, prasau konkreciu patarimu, del ko galejo taip atsitikti.., kad idejus sveika turbo vel nepasikartotu, nes priejome prie isvados, kad tepalai vandenyje, negalejo buti turbo mirties priezastis...Kad varkli tvarkyti pirmiausia reikia , mes ponuli zinome...padarysime taip pirmoje eileje, jau siandiena masina pasiima tas pats meistras..., bet va Turbo beda man ir liko neispresta...???
  • 0

#24 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2009 liepos 01 - 18:09

Niekas cia niekur tamsta nesvaigsta...kalba eina apie viska...sitiek protingi kiek tu cia visi esame, prasau konkreciu patarimu, del ko galejo taip atsitikti.., kad idejus sveika turbo vel nepasikartotu, nes priejome prie isvados, kad tepalai vandenyje, negalejo buti turbo mirties priezastis...Kad varkli tvarkyti pirmiausia reikia , mes ponuli zinome...padarysime taip pirmoje eileje, jau siandiena masina pasiima tas pats meistras..., bet va Turbo beda man ir liko neispresta...???

as joks ne ponas, o darbai sekantys :
1. sutvarko varikli
2. turbos diagnostika (gal net ir nereikes ten nieko daryti).
3. pabandyti istrinti klaidas susijusias su FAP, regeneracija, gal to ir pakaks.

Kiek km begus masina?
  • 0

#25 Svečias_407hdi_*

Svečias_407hdi_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 01 - 18:33

as joks ne ponas, o darbai sekantys :
1. sutvarko varikli
2. turbos diagnostika (gal net ir nereikes ten nieko daryti).
3. pabandyti istrinti klaidas susijusias su FAP, regeneracija, gal to ir pakaks.

Kiek km begus masina?

Masina prabegusi 140 k myliu, siaip rida gan nemaza..del to ir susirupinau as tais FAP filtrais....nes, kiek paskaitinejau jie panasiai tiek ir telaiko..., o as labai abejoju ar manasis keistas...Anywai, as labai tikiuosi, kad viskas normaliai su turbo bus..., nes pries remonta turbo tikrai veike puikiai
  • 0

#26 Svečias_407hdi_*

Svečias_407hdi_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 01 - 18:45

Masina prabegusi 140 k myliu, siaip rida gan nemaza..del to ir susirupinau as tais FAP filtrais....nes, kiek paskaitinejau jie panasiai tiek ir telaiko..., o as labai abejoju ar manasis keistas...Anywai, as labai tikiuosi, kad viskas normaliai su turbo bus..., nes pries remonta turbo tikrai veike puikiai

Dar vienoje vietoje paskaiciau, kad uzsikises FAP filtras tikrai gali buti turbinos perkaitimo priezastis...Kuo toliau i miska , tuo daugiau medziu...na anyway, gal siandiena paaiskes, kiek is tikruju pridare zalos... Kazkas is jusu auksciau minejo, jog imanoma, kad uzsikises filtras sudare dideli slegi ir tai sudare salygas pramusti galvutes tarpine...kiek tai tiketina???
  • 0

#27 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2009 liepos 01 - 20:25

[quote name='407hdi' date='Jul 1 2009, 06:45 PM'] Masina prabegusi 140 k myliu, siaip rida gan nemaza..del to ir susirupinau as tais FAP filtrais....nes, kiek paskaitinejau jie panasiai tiek ir telaiko..., o as labai abejoju ar manasis keistas...Anywai, as labai tikiuosi, kad viskas normaliai su turbo bus..., nes pries remonta turbo tikrai veike puikiai [/QUOTE]
Dar vienoje vietoje paskaiciau, kad uzsikises FAP filtras tikrai gali buti turbinos perkaitimo priezastis...Kuo toliau i miska , tuo daugiau medziu...na anyway, gal siandiena paaiskes, kiek is tikruju pridare zalos... Kazkas is jusu auksciau minejo, jog imanoma, kad uzsikises filtras sudare dideli slegi ir tai sudare salygas pramusti galvutes tarpine...kiek tai tiketina??? [/quote]
Tu pakalbink ponuli (Spakena) siame forume, manau jis tau atsakys i visus tau rupimus klausimus ir nieko spelioti paciam nereiks. Beja jis rase apie HDI 407 modeli siame forume, pasinaudok paieska ir manau atsoks norai tau 407 toliau tureti...kad ir kaip bebutu liudna bet tai tiesa... Berods pas tave Siemens sistema stovi, tai gal dirzas ne del senatves truko ir buves seimininkas teisybe sake kad nesenai keite, o kaip auksto slegio kuro pompa? gal visdelto del jos tas dirzas truko? Tikrai siulau pasiskaityti apie HDI 407 siame forume.
  • 0

#28 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 liepos 01 - 22:55

Panasios problemos buna su Renault 1.9 dci varikliais jiems linkstant, linksta ir turbina , ar atvirksciai. Ryt dar karta paklausiu pas specus. Del 1.6 hdi patikimumo pasidomekit rimciau. Labai busit nustebinti kas tai per variklis. Vat 1.6 benzas labai nusisekes variklis , o hdi ? Gaidys ir tiek.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#29 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2009 liepos 01 - 23:22

jo kazkas minejo man is specu,kad 1.6 hdi turi savo ridos limita 160k ar 200k kilometru...,o tada jie linksta
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#30 Svečias__Rolandas__*

Svečias__Rolandas__*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 01 - 23:56

Jau tik nepradekit varyt ant 1.6 HDI motoriuku, jei varikliukas priziurimas ir nedroziamas tai kokios variklio ridos gali buti, variklis nera skirtas dragams sankryzose ir lenktynems autostradoje su bembeliais, faktas kad meistriukas pahalturino keisdamas dirza B) o turbina tikrai nera pats blogiausias gedimas, tokiu atveju sauciau i firmini servisa rimtai diagnostikai, o tada ziureti kas ir kur atsitike.
  • 0

#31 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2009 liepos 02 - 07:11

nu kiek galima aiskinti kad baigtumete kelnias nusimovineti per galva ir taisyti nuo antro galo. SUSITVARKYK PIRMIAUSIAI VARIKLI ir baik burti is kavos tirciu! :doh:
  • 0

#32 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2009 liepos 02 - 14:41

Panasios problemos buna su Renault 1.9 dci varikliais jiems linkstant, linksta ir turbina , ar atvirksciai. Ryt dar karta paklausiu pas specus.

Del 1.6 hdi patikimumo pasidomekit rimciau. Labai busit nustebinti kas tai per variklis. Vat 1.6 benzas labai nusisekes variklis , o hdi ? Gaidys ir tiek.


tu galetai baigt pilstyt is tuscio i kiaura ir pasakyt aiskiai. Kas negerai siam varikliui? Nes tai greiciausiai mano ir daugumos dyzeliu temos dalyviu ateities pirkinys bus kaip tik sitas variklis, nes rinkoje ju daugiausia.

Ramunas
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#33 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2009 liepos 02 - 15:30


Panasios problemos buna su Renault 1.9 dci varikliais jiems linkstant, linksta ir turbina , ar atvirksciai. Ryt dar karta paklausiu pas specus.

Del 1.6 hdi patikimumo pasidomekit rimciau. Labai busit nustebinti kas tai per variklis. Vat 1.6 benzas labai nusisekes variklis , o hdi ? Gaidys ir tiek.


tu galetai baigt pilstyt is tuscio i kiaura ir pasakyt aiskiai. Kas negerai siam varikliui? Nes tai greiciausiai mano ir daugumos dyzeliu temos dalyviu ateities pirkinys bus kaip tik sitas variklis, nes rinkoje ju daugiausia.

Ramunas

Didžiausia šio variklio bėda, kad kai kas yra klavos kaubojus.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#34 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2009 liepos 02 - 15:44

Na kolegos MKS999 kompetencija tikrai abejotina..

Citata

Panasios problemos buna su Renault 1.9 dci varikliais jiems linkstant, linksta ir turbina , ar atvirksciai. Ryt dar karta paklausiu pas specus...


R

Šį pranešimą redagavo Ramunas: 2009 liepos 02 - 15:44

  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#35 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 liepos 02 - 18:56

Del mano kompetencijos tai yra taip . Renault man yra tamsus miskas , niekados si marke nepatiko ir nepatiks, gal iskyrus Megane Trophy. Del 1.9 dci tai butent taip ir yra , stringant turbinai dazniausiai variklis pro ja patraukia tepalus. Cia butent 1.9 dci , tai neliecia Dti ar 2.2. O tada varikliui misios, jei nespejai gesint ant pavaros variklis dega. Cia ne mano pasvaiciojimai, taip pakomentavo meistrai. Beje Peugeot 2.0 ar 1.6 varikliu tai neliecia. O dabar del 1.6 Hdi , taip tai labai galingas ir ekonomiskas variklis, bet tuo paciu ir nepatvarus. Paskutinis to patvirtinimas draugas parsiveze 307 1.6 hdi 2005 metu su 180 t. rida. Variklio jau nebuvo ka remontuot. Pirko deveta is sudauzyto C4 . Kaina kiek pasidomejo nuo 2000 iki 2500. Jis mokejo 2200. Tuo viskas pasakyta. Tuo tarpu vidutine 2.0 hdi variklio kaina 500 litu. Be to yra teke matyt tiek 407 su uzlinkusiais 1.6 hdi. Aisku tautieciai juos aptvarko ir parduoda, o kas po to? Negalima sakyt , kad tas 1.6 toks prastas, as to ir nesakau. Bet faktai kalba patys uz save.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#36 Svečias_407hdi_*

Svečias_407hdi_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 02 - 19:29

Diskusija vel krypsta i sona..., visgi klausimas ar galejo FAP sugadinti turbina taip ir liko neatsakytas...... Dar noreciau suzinoti ka jus manote apie FAP pasalinima, radau siokiu tokiu zmoniu nuomoniu ir patarimu cia ...kaip galvojate, ar pavyktu tai padaryti naudojantis ju instrukcijomis???
  • 0

#37 liuc406

liuc406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 235
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 110

Parašyta 2009 liepos 02 - 19:32

Zmogus klause konkreciu patarimu o baigesi variklio kainom. :wacko: :D Perrengant galva bus tikrai blogai surinke, gal net ir hermetiko i angas prilinde o gal ir slangas blogai surinko. Zinant UK meistrus, cia nenuostabu. :wacko: O del particular filter unblock, tu gal ji tikrai geriau atsiblokuok, nes turbinos ismetamosios dujos nebeturi kur dingt, ko pasekoje susidaro milziniskas ismetamuju duju slegis ismetimo kolektoriuju ir visuose mazguose iki turbinos, plius tikrai del jo galejo ir pramust tarpine galvutes. Pabandykit uzkimst glusaka ir vest masina, neuvesi niekaip, o uzsvestai uzkisus nuleks galva. :) O del visokiu 1.4 ir 1.6 HDI man juokas ima. Na nebent 1.4 D4D nuo 2006 metu, sitie neblogi ir tikrai ju resursas didesnis nei analogisku HDI.
  • 0

#38 fishmanas

fishmanas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 91
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot406 2,2 HDi 16v universal

Parašyta 2009 liepos 02 - 20:21

Diskusija vel krypsta i sona..., visgi klausimas ar galejo FAP sugadinti turbina taip ir liko neatsakytas...... Dar noreciau suzinoti ka jus manote apie FAP pasalinima, radau siokiu tokiu zmoniu nuomoniu ir patarimu cia ...kaip galvojate, ar pavyktu tai padaryti naudojantis ju instrukcijomis???

Man tai pernai FAP pasalino Spakenas,be jokiu problemu jau virs 1 metu vazineju,ir man buvo,kad apsukos iki 2000 rodydavo,spaudi gaza tik ant 50 at 40km/h vare,kuro eme oi oi oi....Jei tu Anglijoj tai jau problema didele,idomu ar jie sugeba si bei ta???Spakenas tave tikrai pagelbetu... ;)
  • 0

#39 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2009 liepos 03 - 06:51

Zmogus klause konkreciu patarimu o baigesi variklio kainom. :wacko: :D Perrengant galva bus tikrai blogai surinke, gal net ir hermetiko i angas prilinde o gal ir slangas blogai surinko. Zinant UK meistrus, cia nenuostabu. :wacko: O del particular filter unblock, tu gal ji tikrai geriau atsiblokuok, nes turbinos ismetamosios dujos nebeturi kur dingt, ko pasekoje susidaro milziniskas ismetamuju duju slegis ismetimo kolektoriuju ir visuose mazguose iki turbinos, plius tikrai del jo galejo ir pramust tarpine galvutes. Pabandykit uzkimst glusaka ir vest masina, neuvesi niekaip, o uzsvestai uzkisus nuleks galva. :)
O del visokiu 1.4 ir 1.6 HDI man juokas ima. Na nebent 1.4 D4D nuo 2006 metu, sitie neblogi ir tikrai ju resursas didesnis nei analogisku HDI.

niekas ten nesugenda del uzsikisusuio FAP, elektronika neleidzia suktis turbinai ir viskas. Bet pas jis variklis nesurinktas yra - vot cia ir problema didziausia
  • 0

#40 liuc406

liuc406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 235
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 110

Parašyta 2009 liepos 04 - 10:34

Surenki varikli ir lieka daliu, vot cia geriausias variantas. :blink: :D
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0